| Gaśnie na wolnych | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | Gość93   Nałogowiec
 
  
 Pomógł: 2 razy
 Wiek: 32
 Dołączył: 27 Maj 2011
 Posty: 491
 Skąd: Gdańsk
 
 | 
            
               |  Wysłany: 04-10-2012, 20:14   Gaśnie na wolnych Bolid: 900 :(
 | 
 |  
               | 
 |  
               | Jak juz sie cos sypie to hurtowo a mianowicie nie zawsze czasami po wrzuceniu lub wcisnieciu sprzegla schodzi mi na wolne obroty i gasnie po czym zapala si4e kontrolka aku. Ladowanie sprawdzałem jest dobre Pieczar93 ma ten sam problem |  
				| _________________ 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | PIXAR   spamer team
 CentoPomorze
 
  
 Pomógł: 67 razy
 Wiek: 32
 Dołączył: 07 Maj 2011
 Posty: 1795
 Skąd: Gdańsk
 
 | 
            
               |  Wysłany: 04-10-2012, 20:38 Bolid: Seicento 1242
 | 
 |  
               | 
 |  
               | Ja na razie w tym walczę. Do sprawdzenia ,świece ,kable WN ,cewki , filtr paliwa ,ciśnienie pompy paliwa. Dalej się zobaczy jutro będzie pracowity dzień   |  
				| _________________ 
   SC 899-->1108-->1242
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | juniek11 [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 05-10-2012, 04:23 | 
 |  
               | 
 |  
               | do tego obadać silniczek krokowy i przepustnice |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | macher   Moderator
 
 Pomógł: 448 razy
 Dołączył: 01 Sie 2006
 Posty: 2149
 Skąd: wioska wilków wlkp
 
 | 
            
               |  Wysłany: 05-10-2012, 06:35 Bolid: były Seicento '99 900 + LPG, Panda 1100
 | 
 |  
               | 
 |  
               | Jeśli tak się dzieje na gorącym silniku to może być też sonda lambda. Jesli na zimnym i gorącym to jeszcze czujnik temperatury ale to wyjdzie po podłączeniu pod diagnoskop. |  
				| _________________ Hac не дoгoнят ...
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | PIXAR   spamer team
 CentoPomorze
 
  
 Pomógł: 67 razy
 Wiek: 32
 Dołączył: 07 Maj 2011
 Posty: 1795
 Skąd: Gdańsk
 
 | 
            
               |  Wysłany: 05-10-2012, 10:05 Bolid: Seicento 1242
 | 
 |  
               | 
 |  
               |  	  | macher napisał/a: |  	  | Jeśli tak się dzieje na gorącym silniku to może być też sonda lambda. Jesli na zimnym i gorącym to jeszcze czujnik temperatury ale to wyjdzie po podłączeniu pod diagnoskop. | 
 
 Oby dwa były podłączone pod kompa. Dane się zgadzały ,czujniki temp. pokazywały realną temperaturę 98-100*C i załączył się wentylator chłodnicy. Temp. powietrza też w normie. Korekta sondy lambda w przedziale 1,00-1,11. Podciśnienie w kolektorze ,też ok ,MAP sensor w porządku ,to chyba na tyle co by tam odpowiadało za obroty.
 
 juniek11, kąt otwarcia przepustnicy i liczba kroków na krokowym ,nie pamiętam jakie były dane tych parametrów. Wiem ,że się zgadzały tzn. były takie same w obydwu silnikach. Pytanie tylko czy oby dwa są walnięte czy tak ma być.
 
 Dzisiaj jak czas pozwoli to spróbujemy podłączyć pod komputer jeszcze raz i screeny porobić.
 |  
				| _________________ 
   SC 899-->1108-->1242
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | juniek11 [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 05-10-2012, 13:17 | 
 |  
               | 
 |  
               | a może tankujecie na 1 stacji ? |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | matmac   nówka sztuka ;)
 
 Pomógł: 4 razy
 Wiek: 37
 Dołączył: 08 Lis 2010
 Posty: 29
 Skąd: z nienacka
 
 | 
            
               |  Wysłany: 05-10-2012, 14:31 Bolid: Seicento 900 '01
 | 
 |  
               | 
 |  
               | A czy współczynnik korekcji sondy lambda nie powinien znajdować się w przedziale 0,9-1,1 ? Współczynnik większy od 1 wskazuje na ubogą mieszankę, czyli być może silnik się zalewa i przez to gaśnie. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | PIXAR   spamer team
 CentoPomorze
 
  
 Pomógł: 67 razy
 Wiek: 32
 Dołączył: 07 Maj 2011
 Posty: 1795
 Skąd: Gdańsk
 
 | 
            
               |  Wysłany: 06-10-2012, 12:38 Bolid: Seicento 1242
 | 
 |  
               | 
 |  
               | Świece pozalewane  Dzisiaj będzie dochodzenie co jest tego przyczyną. |  
				| _________________ 
   SC 899-->1108-->1242
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | saper94   spamer team
 motórzysta
 
  
 Pomógł: 47 razy
 Wiek: 31
 Dołączył: 10 Lip 2012
 Posty: 1572
 Skąd: Malbork
 
 | 
            
               |  Wysłany: 06-10-2012, 13:24 Bolid: Seicento GO 900 /Fiesta VII / Corsa B 1.0
 | 
 |  
               | 
 |  
               | sprawdź ustawienie zapłonu (przez złącze diagnostyczne)   i filtr powietrza, czy nie jest zawalony brudem
   |  
				| _________________ "Odważni nie żyją długo, lecz ostrożni nie żyją wcale."
 
 
 Mój szerszeń:
 http://www.seicento.pl/viewtopic.php?t=40911
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | PIXAR   spamer team
 CentoPomorze
 
  
 Pomógł: 67 razy
 Wiek: 32
 Dołączył: 07 Maj 2011
 Posty: 1795
 Skąd: Gdańsk
 
 | 
            
               |  Wysłany: 06-10-2012, 13:50 Bolid: Seicento 1242
 | 
 |  
               | 
 |  
               | Filtr powietrza wymieniony  Dzisiaj ogarnę filtr paliwa ,pompę i powrót paliwa trzeba będzie zobaczyć. |  
				| _________________ 
   SC 899-->1108-->1242
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | zeman23   Bywalec
 
 Dołączył: 04 Maj 2012
 Posty: 72
 Skąd: Kęty
 
 | 
            
               |  Wysłany: 06-10-2012, 14:22 Bolid: cc 1.1 sporting
 | 
 |  
               | 
 |  
               | u mnei bylo to samo wymienilem kable swiece. i dalej nic wymienilem filtr paliwa i teraz chodzi normalnie. u mnie bylo tak ze jak dalem troche gazu to dusilo go i psikal z filtra |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | PIXAR   spamer team
 CentoPomorze
 
  
 Pomógł: 67 razy
 Wiek: 32
 Dołączył: 07 Maj 2011
 Posty: 1795
 Skąd: Gdańsk
 
 | 
            
               |  Wysłany: 06-10-2012, 18:46 Bolid: Seicento 1242
 | 
 |  
               | 
 |  
               | zeman23, ja dzisiaj wymieniłem kable. Podczas próby wymiany filtra paliwa poległem, założyłem nowy ale jest nieszczelność ,później szlak trafił przewody i puki co Sej stoi   |  
				| _________________ 
   SC 899-->1108-->1242
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Gość93   Nałogowiec
 
  
 Pomógł: 2 razy
 Wiek: 32
 Dołączył: 27 Maj 2011
 Posty: 491
 Skąd: Gdańsk
 
 | 
            
               |  Wysłany: 06-10-2012, 19:07 Bolid: 900 :(
 | 
 |  
               | 
 |  
               | a u mnie problem zniknąl sam z siebie przestał gasnąc i doszedłem do wniosku ze mój sej żyje swoim życiem |  
				| _________________ 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | zeman23   Bywalec
 
 Dołączył: 04 Maj 2012
 Posty: 72
 Skąd: Kęty
 
 | 
            
               |  Wysłany: 07-10-2012, 12:14 Bolid: cc 1.1 sporting
 | 
 |  
               | 
 |  
               | Pieczar93,  tez mialem problem zeby wyciagnac filtr podwazylem srubokretem i wyszedl |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | zeman23   Bywalec
 
 Dołączył: 04 Maj 2012
 Posty: 72
 Skąd: Kęty
 
 | 
            
               |  Wysłany: 07-10-2012, 12:19 Bolid: cc 1.1 sporting
 | 
 |  
               | 
 |  
               | i dwie sruby urwalem z mocowania ale wyszedl |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |