Gaśnie na wolnych |
Autor |
Wiadomość |
Gość93
Nałogowiec

Pomógł: 2 razy Wiek: 31 Dołączył: 27 Maj 2011 Posty: 491 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 04-10-2012, 21:14 Gaśnie na wolnych
Bolid: 900 :( |
|
|
Jak juz sie cos sypie to hurtowo a mianowicie nie zawsze czasami po wrzuceniu lub wcisnieciu sprzegla schodzi mi na wolne obroty i gasnie po czym zapala si4e kontrolka aku. Ladowanie sprawdzałem jest dobre Pieczar93 ma ten sam problem |
_________________
 |
|
|
|
 |
PIXAR
spamer team CentoPomorze

Pomógł: 67 razy Wiek: 32 Dołączył: 07 Maj 2011 Posty: 1795 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 04-10-2012, 21:38
Bolid: Seicento 1242 |
|
|
Ja na razie w tym walczę. Do sprawdzenia ,świece ,kable WN ,cewki , filtr paliwa ,ciśnienie pompy paliwa. Dalej się zobaczy jutro będzie pracowity dzień |
_________________
SC 899-->1108-->1242 |
|
|
|
 |
juniek11 [Usunięty]
|
Wysłany: 05-10-2012, 05:23
|
|
|
do tego obadać silniczek krokowy i przepustnice |
|
|
|
 |
macher
Moderator
Pomógł: 448 razy Dołączył: 01 Sie 2006 Posty: 2149 Skąd: wioska wilków wlkp
|
Wysłany: 05-10-2012, 07:35
Bolid: były Seicento '99 900 + LPG, Panda 1100 |
|
|
Jeśli tak się dzieje na gorącym silniku to może być też sonda lambda. Jesli na zimnym i gorącym to jeszcze czujnik temperatury ale to wyjdzie po podłączeniu pod diagnoskop. |
_________________ Hac не дoгoнят ... |
|
|
|
 |
PIXAR
spamer team CentoPomorze

Pomógł: 67 razy Wiek: 32 Dołączył: 07 Maj 2011 Posty: 1795 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 05-10-2012, 11:05
Bolid: Seicento 1242 |
|
|
macher napisał/a: | Jeśli tak się dzieje na gorącym silniku to może być też sonda lambda. Jesli na zimnym i gorącym to jeszcze czujnik temperatury ale to wyjdzie po podłączeniu pod diagnoskop. |
Oby dwa były podłączone pod kompa. Dane się zgadzały ,czujniki temp. pokazywały realną temperaturę 98-100*C i załączył się wentylator chłodnicy. Temp. powietrza też w normie. Korekta sondy lambda w przedziale 1,00-1,11. Podciśnienie w kolektorze ,też ok ,MAP sensor w porządku ,to chyba na tyle co by tam odpowiadało za obroty.
juniek11, kąt otwarcia przepustnicy i liczba kroków na krokowym ,nie pamiętam jakie były dane tych parametrów. Wiem ,że się zgadzały tzn. były takie same w obydwu silnikach. Pytanie tylko czy oby dwa są walnięte czy tak ma być.
Dzisiaj jak czas pozwoli to spróbujemy podłączyć pod komputer jeszcze raz i screeny porobić. |
_________________
SC 899-->1108-->1242 |
|
|
|
 |
juniek11 [Usunięty]
|
Wysłany: 05-10-2012, 14:17
|
|
|
a może tankujecie na 1 stacji ? |
|
|
|
 |
matmac
nówka sztuka ;)
Pomógł: 4 razy Wiek: 37 Dołączył: 08 Lis 2010 Posty: 29 Skąd: z nienacka
|
Wysłany: 05-10-2012, 15:31
Bolid: Seicento 900 '01 |
|
|
A czy współczynnik korekcji sondy lambda nie powinien znajdować się w przedziale 0,9-1,1 ? Współczynnik większy od 1 wskazuje na ubogą mieszankę, czyli być może silnik się zalewa i przez to gaśnie. |
|
|
|
 |
PIXAR
spamer team CentoPomorze

Pomógł: 67 razy Wiek: 32 Dołączył: 07 Maj 2011 Posty: 1795 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 06-10-2012, 13:38
Bolid: Seicento 1242 |
|
|
Świece pozalewane Dzisiaj będzie dochodzenie co jest tego przyczyną. |
_________________
SC 899-->1108-->1242 |
|
|
|
 |
saper94
spamer team motórzysta

Pomógł: 47 razy Wiek: 31 Dołączył: 10 Lip 2012 Posty: 1572 Skąd: Malbork
|
Wysłany: 06-10-2012, 14:24
Bolid: Seicento GO 900 /Fiesta VII / Corsa B 1.0 |
|
|
sprawdź ustawienie zapłonu (przez złącze diagnostyczne)
i filtr powietrza, czy nie jest zawalony brudem |
_________________ "Odważni nie żyją długo, lecz ostrożni nie żyją wcale."
Mój szerszeń:
http://www.seicento.pl/viewtopic.php?t=40911 |
|
|
|
 |
PIXAR
spamer team CentoPomorze

Pomógł: 67 razy Wiek: 32 Dołączył: 07 Maj 2011 Posty: 1795 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 06-10-2012, 14:50
Bolid: Seicento 1242 |
|
|
Filtr powietrza wymieniony Dzisiaj ogarnę filtr paliwa ,pompę i powrót paliwa trzeba będzie zobaczyć. |
_________________
SC 899-->1108-->1242 |
|
|
|
 |
zeman23
Bywalec
Dołączył: 04 Maj 2012 Posty: 72 Skąd: Kęty
|
Wysłany: 06-10-2012, 15:22
Bolid: cc 1.1 sporting |
|
|
u mnei bylo to samo wymienilem kable swiece. i dalej nic wymienilem filtr paliwa i teraz chodzi normalnie. u mnie bylo tak ze jak dalem troche gazu to dusilo go i psikal z filtra |
|
|
|
 |
PIXAR
spamer team CentoPomorze

Pomógł: 67 razy Wiek: 32 Dołączył: 07 Maj 2011 Posty: 1795 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 06-10-2012, 19:46
Bolid: Seicento 1242 |
|
|
zeman23, ja dzisiaj wymieniłem kable. Podczas próby wymiany filtra paliwa poległem, założyłem nowy ale jest nieszczelność ,później szlak trafił przewody i puki co Sej stoi |
_________________
SC 899-->1108-->1242 |
|
|
|
 |
Gość93
Nałogowiec

Pomógł: 2 razy Wiek: 31 Dołączył: 27 Maj 2011 Posty: 491 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 06-10-2012, 20:07
Bolid: 900 :( |
|
|
a u mnie problem zniknąl sam z siebie przestał gasnąc i doszedłem do wniosku ze mój sej żyje swoim życiem |
_________________
 |
|
|
|
 |
zeman23
Bywalec
Dołączył: 04 Maj 2012 Posty: 72 Skąd: Kęty
|
Wysłany: 07-10-2012, 13:14
Bolid: cc 1.1 sporting |
|
|
Pieczar93, tez mialem problem zeby wyciagnac filtr podwazylem srubokretem i wyszedl |
|
|
|
 |
zeman23
Bywalec
Dołączył: 04 Maj 2012 Posty: 72 Skąd: Kęty
|
Wysłany: 07-10-2012, 13:19
Bolid: cc 1.1 sporting |
|
|
i dwie sruby urwalem z mocowania ale wyszedl |
|
|
|
 |
|