FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Gaśnie na wolnych
Autor Wiadomość
Gość93 
Nałogowiec


Pomógł: 2 razy
Wiek: 31
Dołączył: 27 Maj 2011
Posty: 491
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 04-10-2012, 21:14   Gaśnie na wolnych
   Bolid: 900 :(


Jak juz sie cos sypie to hurtowo a mianowicie nie zawsze czasami po wrzuceniu lub wcisnieciu sprzegla schodzi mi na wolne obroty i gasnie po czym zapala si4e kontrolka aku. Ladowanie sprawdzałem jest dobre Pieczar93 ma ten sam problem
_________________
 
 
PIXAR 
spamer team
CentoPomorze


Pomógł: 67 razy
Wiek: 32
Dołączył: 07 Maj 2011
Posty: 1795
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 04-10-2012, 21:38   
   Bolid: Seicento 1242


Ja na razie w tym walczę. Do sprawdzenia ,świece ,kable WN ,cewki , filtr paliwa ,ciśnienie pompy paliwa. Dalej się zobaczy jutro będzie pracowity dzień :)
_________________

SC 899-->1108-->1242
 
 
 
juniek11
[Usunięty]

Wysłany: 05-10-2012, 05:23   

do tego obadać silniczek krokowy i przepustnice
 
 
macher 
Moderator

Pomógł: 448 razy
Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 2149
Skąd: wioska wilków wlkp
Wysłany: 05-10-2012, 07:35   
   Bolid: były Seicento '99 900 + LPG, Panda 1100


Jeśli tak się dzieje na gorącym silniku to może być też sonda lambda. Jesli na zimnym i gorącym to jeszcze czujnik temperatury ale to wyjdzie po podłączeniu pod diagnoskop.
_________________
Hac не дoгoнят ...
 
 
PIXAR 
spamer team
CentoPomorze


Pomógł: 67 razy
Wiek: 32
Dołączył: 07 Maj 2011
Posty: 1795
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 05-10-2012, 11:05   
   Bolid: Seicento 1242


macher napisał/a:
Jeśli tak się dzieje na gorącym silniku to może być też sonda lambda. Jesli na zimnym i gorącym to jeszcze czujnik temperatury ale to wyjdzie po podłączeniu pod diagnoskop.


Oby dwa były podłączone pod kompa. Dane się zgadzały ,czujniki temp. pokazywały realną temperaturę 98-100*C i załączył się wentylator chłodnicy. Temp. powietrza też w normie. Korekta sondy lambda w przedziale 1,00-1,11. Podciśnienie w kolektorze ,też ok ,MAP sensor w porządku ,to chyba na tyle co by tam odpowiadało za obroty.

juniek11, kąt otwarcia przepustnicy i liczba kroków na krokowym ,nie pamiętam jakie były dane tych parametrów. Wiem ,że się zgadzały tzn. były takie same w obydwu silnikach. Pytanie tylko czy oby dwa są walnięte czy tak ma być.

Dzisiaj jak czas pozwoli to spróbujemy podłączyć pod komputer jeszcze raz i screeny porobić.
_________________

SC 899-->1108-->1242
 
 
 
juniek11
[Usunięty]

Wysłany: 05-10-2012, 14:17   

a może tankujecie na 1 stacji ?
 
 
matmac 
nówka sztuka ;)

Pomógł: 4 razy
Wiek: 37
Dołączył: 08 Lis 2010
Posty: 29
Skąd: z nienacka
Wysłany: 05-10-2012, 15:31   
   Bolid: Seicento 900 '01


A czy współczynnik korekcji sondy lambda nie powinien znajdować się w przedziale 0,9-1,1 ? Współczynnik większy od 1 wskazuje na ubogą mieszankę, czyli być może silnik się zalewa i przez to gaśnie.
 
 
PIXAR 
spamer team
CentoPomorze


Pomógł: 67 razy
Wiek: 32
Dołączył: 07 Maj 2011
Posty: 1795
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 06-10-2012, 13:38   
   Bolid: Seicento 1242


Świece pozalewane :/ Dzisiaj będzie dochodzenie co jest tego przyczyną.
_________________

SC 899-->1108-->1242
 
 
 
saper94 
spamer team
motórzysta


Pomógł: 47 razy
Wiek: 31
Dołączył: 10 Lip 2012
Posty: 1572
Skąd: Malbork
Wysłany: 06-10-2012, 14:24   
   Bolid: Seicento GO 900 /Fiesta VII / Corsa B 1.0


sprawdź ustawienie zapłonu (przez złącze diagnostyczne) :))
i filtr powietrza, czy nie jest zawalony brudem :D
_________________
"Odważni nie żyją długo, lecz ostrożni nie żyją wcale."


Mój szerszeń:
http://www.seicento.pl/viewtopic.php?t=40911
 
 
 
PIXAR 
spamer team
CentoPomorze


Pomógł: 67 razy
Wiek: 32
Dołączył: 07 Maj 2011
Posty: 1795
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 06-10-2012, 14:50   
   Bolid: Seicento 1242


Filtr powietrza wymieniony :) Dzisiaj ogarnę filtr paliwa ,pompę i powrót paliwa trzeba będzie zobaczyć.
_________________

SC 899-->1108-->1242
 
 
 
zeman23 
Bywalec

Dołączył: 04 Maj 2012
Posty: 72
Skąd: Kęty
Wysłany: 06-10-2012, 15:22   
   Bolid: cc 1.1 sporting


u mnei bylo to samo wymienilem kable swiece. i dalej nic wymienilem filtr paliwa i teraz chodzi normalnie. u mnie bylo tak ze jak dalem troche gazu to dusilo go i psikal z filtra
 
 
PIXAR 
spamer team
CentoPomorze


Pomógł: 67 razy
Wiek: 32
Dołączył: 07 Maj 2011
Posty: 1795
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 06-10-2012, 19:46   
   Bolid: Seicento 1242


zeman23, ja dzisiaj wymieniłem kable. Podczas próby wymiany filtra paliwa poległem, założyłem nowy ale jest nieszczelność ,później szlak trafił przewody i puki co Sej stoi :(
_________________

SC 899-->1108-->1242
 
 
 
Gość93 
Nałogowiec


Pomógł: 2 razy
Wiek: 31
Dołączył: 27 Maj 2011
Posty: 491
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 06-10-2012, 20:07   
   Bolid: 900 :(


a u mnie problem zniknąl sam z siebie przestał gasnąc i doszedłem do wniosku ze mój sej żyje swoim życiem
_________________
 
 
zeman23 
Bywalec

Dołączył: 04 Maj 2012
Posty: 72
Skąd: Kęty
Wysłany: 07-10-2012, 13:14   
   Bolid: cc 1.1 sporting


Pieczar93, tez mialem problem zeby wyciagnac filtr podwazylem srubokretem i wyszedl
 
 
zeman23 
Bywalec

Dołączył: 04 Maj 2012
Posty: 72
Skąd: Kęty
Wysłany: 07-10-2012, 13:19   
   Bolid: cc 1.1 sporting


i dwie sruby urwalem z mocowania ale wyszedl
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - manga - Mapa Forum