Swap silnika 900/1.1/1.2.8V vs 16V, 1.4 16V. Pomocy |
Autor |
Wiadomość |
Linduś
Włóczykij wróg publiczny nr 1

Pomógł: 141 razy Wiek: 38 Dołączył: 21 Lut 2008 Posty: 2834 Skąd: Miasto Włókniarzy
|
Wysłany: 25-07-2013, 22:03
Bolid: Punto Grande 1,4 8v / 126p 650 |
|
|
jak to nie mogą ogarnąć nie chce się im, a nie nie mogą ogarnąć podejrzewam, że w tak stare auto jak P I by się i tak nie weszło już bez błądzenia po różnych opcjach.
Nowa pompa olejowa ze smokiem do Punto 1 1,2 16v - 479 PLN - dostępna |
_________________ Niebo świeci pogodnie, od bruków coraz chłodniej,
Dobrze być tylko przechodniem, ulicą życia iść,
Była nam kiedyś dana Ziemia Obiecana,
Niezabliźniona rana, zielony młody liść…
|
|
|
|
 |
_alan_
nówka sztuka ;)
Dołączył: 21 Kwi 2013 Posty: 8 Skąd: Nowe chechło
|
Wysłany: 02-08-2013, 14:56
Bolid: Seicento Citymatic |
|
|
Witam no i moje modyfikacje utkneły... a wiec : mam silnik 1.1 z punta 1 do tego głowica wraz z dolotem przepustnica i wtryskami z 1.2 8v z punta1 i skrzynie ze sportinga. pompa paliwa z alfy 166 1.8 m-jet... auto odpali i po ok 5 s gasnie za kazdym razem.wymieniłem kompletny przewody paliwowe... nawet gdy podpinam pompe paliwa na krotko dzieje sie to samo... po podłączeniu lapka pod OBD wyskakuja błędy :
-P0105
-P0110
-P0115
-P0135
-P0141
-P0201 DO P0203
-P0300
-P0302
-P1325
Po skasowaniu ciagle wyskakuje P1325
moze ktos pomoze i powie co go boli albo gdzie szukac błędu... |
_________________ Była rakieta w 900 , było mało Teraz czas na 1.2 8v turbo :D |
|
|
|
 |
_alan_
nówka sztuka ;)
Dołączył: 21 Kwi 2013 Posty: 8 Skąd: Nowe chechło
|
Wysłany: 02-08-2013, 15:01
Bolid: Seicento Citymatic |
|
|
dodam jeszcze ze ja pali przez te 5s po dodaniu gazu zgasnie odrazu |
_________________ Była rakieta w 900 , było mało Teraz czas na 1.2 8v turbo :D |
|
|
|
 |
e51
nówka sztuka ;)
Dołączył: 19 Paź 2012 Posty: 35 Skąd: Mielec
|
Wysłany: 03-08-2013, 22:46
Bolid: none |
|
|
Czy wiazka 1.1 spi od punta jest taka sama jak w seicento? |
|
|
|
 |
skona
nówka sztuka ;)
Wiek: 33 Dołączył: 24 Sie 2012 Posty: 4 Skąd: Tomaszów Mazowiecki
|
Wysłany: 15-08-2013, 16:17
Bolid: Cinquecento 0,9 |
|
|
Witam mam pytanie na które nie mogę znaleźć odpowiedzi jaki jest koszt Swapu z seja 1.1 na 1.4 ? mniej więcej |
|
|
|
 |
zieluny
Nałogowiec

Pomógł: 4 razy Wiek: 38 Dołączył: 05 Mar 2012 Posty: 269 Skąd: Krak
|
Wysłany: 15-08-2013, 16:49
Bolid: sc sporting |
|
|
7 tys. mniej więcej... |
_________________ Laczacy w sobie to co najlepsze z zoltego i czerwonego
 |
|
|
|
 |
Steffan
Nałogowiec

Pomógł: 6 razy Dołączył: 12 Maj 2010 Posty: 868 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 15-08-2013, 19:13
Bolid: e91 |
|
|
zieluny napisał/a: | 7 tys. mniej więcej... |
Bez przesady, teraz komplet na swap 1.4 idzie kupić za 3k (tu patrz mój zestaw na prawie nowym sprzęgle) w którym jest wszystko co możliwe z nowym rozrządem z 1.1 o tyle dobrze że zostaję wszystko co możliwe z pod maski, przeróbka wiązki to kosmetyka
jedyne koszta to włożenie i odpalenie a magicy robią to za 500,-. do tego trzeba doliczyć koszta płynów i ewentualnie jakiś śrub/opasek/podkładek
myślę że idzie swapnąć za 4.5-5k na gotowo |
_________________
 |
|
|
|
 |
zieluny
Nałogowiec

Pomógł: 4 razy Wiek: 38 Dołączył: 05 Mar 2012 Posty: 269 Skąd: Krak
|
Wysłany: 15-08-2013, 19:22
Bolid: sc sporting |
|
|
5 tys to mniej wiecej 7 tysi |
_________________ Laczacy w sobie to co najlepsze z zoltego i czerwonego
 |
|
|
|
 |
Steffan
Nałogowiec

Pomógł: 6 razy Dołączył: 12 Maj 2010 Posty: 868 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 15-08-2013, 19:28
Bolid: e91 |
|
|
zieluny napisał/a: | 5 tys to mniej wiecej 7 tysi |
jaja sobie robisz, za 7k to chyba turbo w wersji średniej nie ma możliwości na swapa za 7k, chyba że za robociznę bierzesz 2k to inna sprawa |
_________________
 |
|
|
|
 |
e51
nówka sztuka ;)
Dołączył: 19 Paź 2012 Posty: 35 Skąd: Mielec
|
Wysłany: 15-08-2013, 19:36
Bolid: none |
|
|
poszukuje osoby ktora robila swap z 1.1 mpi na 1.2 mpi
moze bedzie mi w stanie pomoc na priv |
|
|
|
 |
zieluny
Nałogowiec

Pomógł: 4 razy Wiek: 38 Dołączył: 05 Mar 2012 Posty: 269 Skąd: Krak
|
Wysłany: 15-08-2013, 20:43
Bolid: sc sporting |
|
|
Steffan ale wiesz swap swapowi nie rowny. Jeden wrzuci silnik i się cieszy inny zrobi silnik na igle szlify remonty zawieszenie hamulce opony to wyjdzie 7 no dobra 6 tys... Swap dobry to nie sa tanie rzeczy |
_________________ Laczacy w sobie to co najlepsze z zoltego i czerwonego
 |
|
|
|
 |
Steffan
Nałogowiec

Pomógł: 6 razy Dołączył: 12 Maj 2010 Posty: 868 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 15-08-2013, 21:35
Bolid: e91 |
|
|
zieluny napisał/a: | Steffan ale wiesz swap swapowi nie rowny. Jeden wrzuci silnik i się cieszy inny zrobi silnik na igle szlify remonty zawieszenie hamulce opony to wyjdzie 7 no dobra 6 tys... Swap dobry to nie sa tanie rzeczy |
Mowa o samym swapie, a nie jakiś remontach motoru przy okazji
więc tak jak napisałem 4.5-5k to jest takie minimum żeby mieć cento po swapie |
_________________
 |
|
|
|
 |
SiwySC
nówka sztuka ;)
Wiek: 31 Dołączył: 18 Cze 2013 Posty: 15 Skąd: gdansk
|
Wysłany: 30-08-2013, 13:13
Bolid: seicento 900 |
|
|
Mam pytanie jaki silnik lepiej uturbic MPI czy SPI ?? |
|
|
|
 |
Baden
Klub AA Maniak Cento

Wiek: 33 Dołączył: 06 Kwi 2010 Posty: 1596 Skąd: Bełchatów
|
Wysłany: 30-08-2013, 17:53
Bolid: Fiat Seicento |
|
|
lepiej miec to 5k zeby na spokojnie sobie jakiegos swapa zrobic mowa 1.2 8 / 1.2 16 no 1.4 16 moze tez zalezy jaka magia do zrobienia ja troche np magi mam Steffan, cos o tym wie |
_________________ Byl Czerwony Sej 900
Byl VW Golf IV 1.9 TDI 90km
Jest kolejny projekt Niebieski Sej By Baden 900 ---> 1.2 8v ---> 1.2 8v T ---> ??
CentoZlot 2014 Szczyrk. Nr. 40!
http://www.seicento.pl/vi...r=asc&start=345
 |
|
|
|
 |
Adam B
Nałogowiec

Pomógł: 10 razy Wiek: 32 Dołączył: 13 Sie 2010 Posty: 140 Skąd: Zagnańsk
|
Wysłany: 21-09-2013, 12:34
Bolid: SCV 1.2 |
|
|
Witam
mam problem z wiązka. W aucie siedzi MPI a silnikowa to 1.1 spi przerobiona na 1.2Mpi
Jak mam podłączyć tak zeby odpalił, w poniedziałek ide do roboty a innego środka transportu nie mam.
i co z immo tylko wypinam kostkę z tego małego białego pudełeczka i powinno śmigać czy coś jeszcze ?
Jak jest rozwiązana sprawa z wentylatorem w 1.2 |
|
|
|
 |
|