FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Swap silnika 900/1.1/1.2.8V vs 16V, 1.4 16V. Pomocy
Autor Wiadomość
Linduś 
Włóczykij
wróg publiczny nr 1


Pomógł: 141 razy
Wiek: 38
Dołączył: 21 Lut 2008
Posty: 2834
Skąd: Miasto Włókniarzy
Wysłany: 25-07-2013, 22:03   
   Bolid: Punto Grande 1,4 8v / 126p 650


jak to nie mogą ogarnąć :P nie chce się im, a nie nie mogą ogarnąć :)) podejrzewam, że w tak stare auto jak P I by się i tak nie weszło już bez błądzenia po różnych opcjach.

Nowa pompa olejowa ze smokiem do Punto 1 1,2 16v - 479 PLN - dostępna
_________________
Niebo świeci pogodnie, od bruków coraz chłodniej,
Dobrze być tylko przechodniem, ulicą życia iść,
Była nam kiedyś dana Ziemia Obiecana,
Niezabliźniona rana, zielony młody liść…
 
 
_alan_ 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 21 Kwi 2013
Posty: 8
Skąd: Nowe chechło
Wysłany: 02-08-2013, 14:56   
   Bolid: Seicento Citymatic


Witam no i moje modyfikacje utkneły... a wiec : mam silnik 1.1 z punta 1 do tego głowica wraz z dolotem przepustnica i wtryskami z 1.2 8v z punta1 i skrzynie ze sportinga. pompa paliwa z alfy 166 1.8 m-jet... auto odpali i po ok 5 s gasnie za kazdym razem.wymieniłem kompletny przewody paliwowe... nawet gdy podpinam pompe paliwa na krotko dzieje sie to samo... po podłączeniu lapka pod OBD wyskakuja błędy :
-P0105
-P0110
-P0115
-P0135
-P0141
-P0201 DO P0203
-P0300
-P0302
-P1325
Po skasowaniu ciagle wyskakuje P1325
moze ktos pomoze i powie co go boli albo gdzie szukac błędu...
_________________
Była rakieta w 900 , było mało Teraz czas na 1.2 8v turbo :D :D
 
 
_alan_ 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 21 Kwi 2013
Posty: 8
Skąd: Nowe chechło
Wysłany: 02-08-2013, 15:01   
   Bolid: Seicento Citymatic


dodam jeszcze ze ja pali przez te 5s po dodaniu gazu zgasnie odrazu
_________________
Była rakieta w 900 , było mało Teraz czas na 1.2 8v turbo :D :D
 
 
e51 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 19 Paź 2012
Posty: 35
Skąd: Mielec
Wysłany: 03-08-2013, 22:46   
   Bolid: none


Czy wiazka 1.1 spi od punta jest taka sama jak w seicento?
 
 
skona 
nówka sztuka ;)

Wiek: 33
Dołączył: 24 Sie 2012
Posty: 4
Skąd: Tomaszów Mazowiecki
Wysłany: 15-08-2013, 16:17   
   Bolid: Cinquecento 0,9


Witam mam pytanie na które nie mogę znaleźć odpowiedzi :( jaki jest koszt Swapu z seja 1.1 na 1.4 ? mniej więcej :?:
 
 
zieluny 
Nałogowiec


Pomógł: 4 razy
Wiek: 38
Dołączył: 05 Mar 2012
Posty: 269
Skąd: Krak
Wysłany: 15-08-2013, 16:49   
   Bolid: sc sporting


7 tys. mniej więcej...
_________________
Laczacy w sobie to co najlepsze z zoltego i czerwonego ;)
 
 
Steffan 
Nałogowiec


Pomógł: 6 razy
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 868
Skąd: Łódź
Wysłany: 15-08-2013, 19:13   
   Bolid: e91


zieluny napisał/a:
7 tys. mniej więcej...


Bez przesady, teraz komplet na swap 1.4 idzie kupić za 3k (tu patrz mój zestaw na prawie nowym sprzęgle) w którym jest wszystko co możliwe z nowym rozrządem ;) z 1.1 o tyle dobrze że zostaję wszystko co możliwe z pod maski, przeróbka wiązki to kosmetyka

jedyne koszta to włożenie i odpalenie a magicy robią to za 500,-. do tego trzeba doliczyć koszta płynów i ewentualnie jakiś śrub/opasek/podkładek

myślę że idzie swapnąć za 4.5-5k na gotowo ;)
_________________
 
 
zieluny 
Nałogowiec


Pomógł: 4 razy
Wiek: 38
Dołączył: 05 Mar 2012
Posty: 269
Skąd: Krak
Wysłany: 15-08-2013, 19:22   
   Bolid: sc sporting


5 tys to mniej wiecej 7 tysi ;)
_________________
Laczacy w sobie to co najlepsze z zoltego i czerwonego ;)
 
 
Steffan 
Nałogowiec


Pomógł: 6 razy
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 868
Skąd: Łódź
Wysłany: 15-08-2013, 19:28   
   Bolid: e91


zieluny napisał/a:
5 tys to mniej wiecej 7 tysi ;)


jaja sobie robisz, za 7k to chyba turbo w wersji średniej :] nie ma możliwości na swapa za 7k, chyba że za robociznę bierzesz 2k to inna sprawa ;)
_________________
 
 
e51 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 19 Paź 2012
Posty: 35
Skąd: Mielec
Wysłany: 15-08-2013, 19:36   
   Bolid: none


poszukuje osoby ktora robila swap z 1.1 mpi na 1.2 mpi
moze bedzie mi w stanie pomoc na priv :)
 
 
zieluny 
Nałogowiec


Pomógł: 4 razy
Wiek: 38
Dołączył: 05 Mar 2012
Posty: 269
Skąd: Krak
Wysłany: 15-08-2013, 20:43   
   Bolid: sc sporting


Steffan ale wiesz swap swapowi nie rowny. Jeden wrzuci silnik i się cieszy inny zrobi silnik na igle szlify remonty zawieszenie hamulce opony to wyjdzie 7 no dobra 6 tys... Swap dobry to nie sa tanie rzeczy
_________________
Laczacy w sobie to co najlepsze z zoltego i czerwonego ;)
 
 
Steffan 
Nałogowiec


Pomógł: 6 razy
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 868
Skąd: Łódź
Wysłany: 15-08-2013, 21:35   
   Bolid: e91


zieluny napisał/a:
Steffan ale wiesz swap swapowi nie rowny. Jeden wrzuci silnik i się cieszy inny zrobi silnik na igle szlify remonty zawieszenie hamulce opony to wyjdzie 7 no dobra 6 tys... Swap dobry to nie sa tanie rzeczy


Mowa o samym swapie, a nie jakiś remontach motoru przy okazji

więc tak jak napisałem 4.5-5k to jest takie minimum żeby mieć cento po swapie :)
_________________
 
 
SiwySC 
nówka sztuka ;)

Wiek: 31
Dołączył: 18 Cze 2013
Posty: 15
Skąd: gdansk
Wysłany: 30-08-2013, 13:13   
   Bolid: seicento 900


Mam pytanie jaki silnik lepiej uturbic MPI czy SPI ??
 
 
Baden 
Klub AA
Maniak Cento


Wiek: 33
Dołączył: 06 Kwi 2010
Posty: 1596
Skąd: Bełchatów
Wysłany: 30-08-2013, 17:53   
   Bolid: Fiat Seicento


lepiej miec to 5k zeby na spokojnie sobie jakiegos swapa zrobic mowa 1.2 8 / 1.2 16 no 1.4 16 moze tez zalezy jaka magia do zrobienia ;p ja troche np magi mam Steffan, cos o tym wie :P
_________________
Byl Czerwony Sej 900
Byl VW Golf IV 1.9 TDI 90km

Jest kolejny projekt Niebieski Sej By Baden ;) 900 ---> 1.2 8v ---> 1.2 8v T ---> ?? :D
CentoZlot 2014 Szczyrk. Nr. 40!
http://www.seicento.pl/vi...r=asc&start=345
 
 
 
Adam B 
Nałogowiec


Pomógł: 10 razy
Wiek: 32
Dołączył: 13 Sie 2010
Posty: 140
Skąd: Zagnańsk
Wysłany: 21-09-2013, 12:34   
   Bolid: SCV 1.2


Witam

mam problem z wiązka. W aucie siedzi MPI a silnikowa to 1.1 spi przerobiona na 1.2Mpi
Jak mam podłączyć tak zeby odpalił, w poniedziałek ide do roboty a innego środka transportu nie mam.
i co z immo tylko wypinam kostkę z tego małego białego pudełeczka i powinno śmigać czy coś jeszcze ?


Jak jest rozwiązana sprawa z wentylatorem w 1.2
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - forum anime - Mapa Forum