| 
		Swap silnika 900/1.1/1.2.8V vs 16V, 1.4 16V. Pomocy | 
   
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
   
            
      
         
		 e51  		  
		 
         nówka sztuka ;)
  
                  Dołączył: 19 Paź 2012 Posty: 35 Skąd: Mielec 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 22-09-2013, 07:20   
                                 
               Bolid: none                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | co miałeś wcześniej w budzie 1.1 spi czy mpi? | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Adam B  		  
		 
         Nałogowiec
  
  
                  Pomógł: 10 razy Wiek: 33  Dołączył: 13 Sie 2010 Posty: 140 Skąd: Zagnańsk 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 22-09-2013, 10:41   
                                 
               Bolid: SCV 1.2                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | mpi | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Adam B  		  
		 
         Nałogowiec
  
  
                  Pomógł: 10 razy Wiek: 33  Dołączył: 13 Sie 2010 Posty: 140 Skąd: Zagnańsk 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 29-09-2013, 22:11   
                                 
               Bolid: SCV 1.2                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Co sie będzie działo jak nie podłącze wtyczki od tego filtra weglowego co jest pod błotnikiem. 
 
(oczywiście podczas swapu) | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 ir3n3usz  		  
		 
         Nałogowiec
  
                  Pomógł: 64 razy Wiek: 36  Dołączył: 08 Maj 2011 Posty: 867 Skąd: Radom 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 30-09-2013, 13:58   
                                 
               Bolid: SC 1.2 16V LPG                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Będzie tworzyło się ciśnienie w zbiorniku paliwa, nie będą usuwane opary ze zbiornika. W silnikach z dwiema sondami będzie miał ciągle za bogatą mieszankę i wywali lampkę MIL. Nie wiem co za silnik masz, napisałeś, że 1.2MPI. Tych silników było kilka na różnych komputerach. | 
             
						
				_________________ Moje Seicento | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Adam B  		  
		 
         Nałogowiec
  
  
                  Pomógł: 10 razy Wiek: 33  Dołączył: 13 Sie 2010 Posty: 140 Skąd: Zagnańsk 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 30-09-2013, 22:08   
                                 
               Bolid: SCV 1.2                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | ir3n3usz napisał/a: | 	 		  | Będzie tworzyło się ciśnienie w zbiorniku paliwa, nie będą usuwane opary ze zbiornika. W silnikach z dwiema sondami będzie miał ciągle za bogatą mieszankę i wywali lampkę MIL. Nie wiem co za silnik masz, napisałeś, że 1.2MPI. Tych silników było kilka na różnych komputerach. | 	  
 
 
jest to silnik 1.2 75 km z punto I na duzym kompie z MM | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 ir3n3usz  		  
		 
         Nałogowiec
  
                  Pomógł: 64 razy Wiek: 36  Dołączył: 08 Maj 2011 Posty: 867 Skąd: Radom 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 01-10-2013, 09:25   
                                 
               Bolid: SC 1.2 16V LPG                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Stary komp, nic nie będzie się działo, będzie tylko błąd zaworu EVAP. Ja zawsze polecam podpinanie tego zaworka żeby opary zbiornika usuwał. | 
             
						
				_________________ Moje Seicento | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Adam B  		  
		 
         Nałogowiec
  
  
                  Pomógł: 10 razy Wiek: 33  Dołączył: 13 Sie 2010 Posty: 140 Skąd: Zagnańsk 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 01-10-2013, 22:19   
                                 
               Bolid: SCV 1.2                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | ir3n3usz napisał/a: | 	 		  | Stary komp, nic nie będzie się działo, będzie tylko błąd zaworu EVAP. Ja zawsze polecam podpinanie tego zaworka żeby opary zbiornika usuwał. | 	  
 
 
Dzięki     | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 yamahayzfr13  		  
		 
         nówka sztuka ;)
  
                  Dołączył: 27 Lip 2009 Posty: 11 Skąd: Szczecin 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 28-10-2013, 16:07   
                                 
               Bolid: Seicento 1.1 Sporting                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Witam. Mam identyczny problem jak kolega Adam B. Robie swapa z 1.1 MPI na 1.2 MPI 75.
 
Jak podłączyc wiazke kabinową (1.1 mpi) do silnikowej 1.2 MPI 75 MM (przerobiona 1.1 SPI) kiedy w we wtyczce od MPI jest kilka kabliu a we wtryczce od SPI jest ich dużo wiecej?
 
Macie jakiś schemat panowie? | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Junior92  		  
		 
         nówka sztuka ;)
  
                  Wiek: 33  Dołączył: 19 Gru 2012 Posty: 32 Skąd: Katowice 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 14-11-2013, 03:40   
                                 
               Bolid: astra F/ seicento young                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Siemka pany
 
chciałbym zapytać bo wałkować tela stron to tragedia xD
 
chciałbym do sejka 0,9 wrzucić albo 1,1 z seja albo 1,2 z punto
 
co polecacie i jak wygląda przeszczep z punto,
 
czy łapy itd pasuje P&P czy rzeźba ?
 
jak wygląda sprawa z zawiasem i pół osiami itd ?
 
 
sprawa wyglada tak że bardziej bym przytulał się do punto 1,2 75km i możliwa jest opcja poczekania na dobre czasy i się trafi u kolegi który demontuje auta punto właśnie z takim silnikiem i biorę  co chcę co bym musiał najważniejsze wziać ? czy najlepiej wszystko z pod maski i przerzucać do mojego sejka ?
 
 
Pozdro | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 PIXAR  		  
		 
         spamer team CentoPomorze
  
  
                  Pomógł: 67 razy Wiek: 32  Dołączył: 07 Maj 2011 Posty: 1795 Skąd: Gdańsk 
                         | 
      
         
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Adam B  		  
		 
         Nałogowiec
  
  
                  Pomógł: 10 razy Wiek: 33  Dołączył: 13 Sie 2010 Posty: 140 Skąd: Zagnańsk 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 25-11-2013, 22:09   
                                 
               Bolid: SCV 1.2                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               witam  
 
mam problem
 
Jak podłącze kabel diagnostyki i chce się połączyć to pokazywał mi niepoprawny  kod iso czy coś w tym stylu. 
 
dodam że wcześniej odpaliłem jak miałem wiązkę rzuconą od tak na silnik, kiedy położyłem na gotowo to nie odpala. 
 
jak można sprawdzić czy komp nie jest spalony | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Jaro87  		  
		 
         nówka sztuka ;)
  
                  Dołączył: 01 Gru 2013 Posty: 1 Skąd: Wodzisław ?ląski 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 02-12-2013, 02:09   
                                 
               Bolid: Seicento 1.1                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Witam 
 
Mam właśnie zamiar kupić seicento . i takie pytanie z jakim silnikiem 1.1 mpi czy spi .który lepszy do swapu na 1.2 16v 85km . ŻEBY ELEKTONIKI NIE PRZERABIAĆ.
 
Bo czytałem że można samą górę przełożyć i będzie 75km 
 
jak myślicie swap czy dłubnięcie góry , hmm 10kM drogą nie chodzi    | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Playzer  		  
		 
         nówka sztuka ;)
  
                  Pomógł: 1 raz Wiek: 32  Dołączył: 01 Gru 2013 Posty: 21 Skąd: prawie Otwock 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 04-12-2013, 21:41   
                                 
               Bolid: Sejo 1.1                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Myśle nad swapem z 1.1spi na 1.2mpi i nasuwa mi pewien problem. A więc czy jeżeli utnę przewód do monowtrysku i rozdzielę sygnał na cztery to czy przypadkiem wszystkie cylindry nie będą dostawać jednocześnie paliwa? Nie powinno być tak, że paliwo jest wtryskiwane na grzybek zaworu tylko podczas suwu ssania? | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Uncrossed  		  
		 
         Nałogowiec
  
  
                  Pomógł: 49 razy Dołączył: 21 Mar 2012 Posty: 788 Skąd: Włocławek 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 04-12-2013, 22:27   
                                 
               Bolid: Seicento 1.4 16V                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               spokojnie    w tych silnikach jest tak że wszystkie cztery wtryski leją naraz. każdy tak jeździ bo tak jest w oryginale. | 
             
						
				_________________ Seicento  1.4 16V 
 
 
 
Mój białas:) | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Playzer  		  
		 
         nówka sztuka ;)
  
                  Pomógł: 1 raz Wiek: 32  Dołączył: 01 Gru 2013 Posty: 21 Skąd: prawie Otwock 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 04-12-2013, 22:47   
                                 
               Bolid: Sejo 1.1                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Całkowicie bez sensu, marnowanie paliwa     No ale uspokoiłeś mnie, dzięki. 
 
 
Kolejne moje pytanie to jak rozpoznać czy komputer ma immo? Mój dawca jest z 95r. IAW 5F o ile dobrze pamiętam. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      | 
         
       |