Swap silnika 900/1.1/1.2.8V vs 16V, 1.4 16V. Pomocy |
Autor |
Wiadomość |
e51
nówka sztuka ;)
Dołączył: 19 Paź 2012 Posty: 35 Skąd: Mielec
|
Wysłany: 22-09-2013, 08:20
Bolid: none |
|
|
co miałeś wcześniej w budzie 1.1 spi czy mpi? |
|
|
|
 |
Adam B
Nałogowiec

Pomógł: 10 razy Wiek: 32 Dołączył: 13 Sie 2010 Posty: 140 Skąd: Zagnańsk
|
Wysłany: 22-09-2013, 11:41
Bolid: SCV 1.2 |
|
|
mpi |
|
|
|
 |
Adam B
Nałogowiec

Pomógł: 10 razy Wiek: 32 Dołączył: 13 Sie 2010 Posty: 140 Skąd: Zagnańsk
|
Wysłany: 29-09-2013, 23:11
Bolid: SCV 1.2 |
|
|
Co sie będzie działo jak nie podłącze wtyczki od tego filtra weglowego co jest pod błotnikiem.
(oczywiście podczas swapu) |
|
|
|
 |
ir3n3usz
Nałogowiec
Pomógł: 64 razy Wiek: 35 Dołączył: 08 Maj 2011 Posty: 867 Skąd: Radom
|
Wysłany: 30-09-2013, 14:58
Bolid: SC 1.2 16V LPG |
|
|
Będzie tworzyło się ciśnienie w zbiorniku paliwa, nie będą usuwane opary ze zbiornika. W silnikach z dwiema sondami będzie miał ciągle za bogatą mieszankę i wywali lampkę MIL. Nie wiem co za silnik masz, napisałeś, że 1.2MPI. Tych silników było kilka na różnych komputerach. |
_________________ Moje Seicento |
|
|
|
 |
Adam B
Nałogowiec

Pomógł: 10 razy Wiek: 32 Dołączył: 13 Sie 2010 Posty: 140 Skąd: Zagnańsk
|
Wysłany: 30-09-2013, 23:08
Bolid: SCV 1.2 |
|
|
ir3n3usz napisał/a: | Będzie tworzyło się ciśnienie w zbiorniku paliwa, nie będą usuwane opary ze zbiornika. W silnikach z dwiema sondami będzie miał ciągle za bogatą mieszankę i wywali lampkę MIL. Nie wiem co za silnik masz, napisałeś, że 1.2MPI. Tych silników było kilka na różnych komputerach. |
jest to silnik 1.2 75 km z punto I na duzym kompie z MM |
|
|
|
 |
ir3n3usz
Nałogowiec
Pomógł: 64 razy Wiek: 35 Dołączył: 08 Maj 2011 Posty: 867 Skąd: Radom
|
Wysłany: 01-10-2013, 10:25
Bolid: SC 1.2 16V LPG |
|
|
Stary komp, nic nie będzie się działo, będzie tylko błąd zaworu EVAP. Ja zawsze polecam podpinanie tego zaworka żeby opary zbiornika usuwał. |
_________________ Moje Seicento |
|
|
|
 |
Adam B
Nałogowiec

Pomógł: 10 razy Wiek: 32 Dołączył: 13 Sie 2010 Posty: 140 Skąd: Zagnańsk
|
Wysłany: 01-10-2013, 23:19
Bolid: SCV 1.2 |
|
|
ir3n3usz napisał/a: | Stary komp, nic nie będzie się działo, będzie tylko błąd zaworu EVAP. Ja zawsze polecam podpinanie tego zaworka żeby opary zbiornika usuwał. |
Dzięki |
|
|
|
 |
yamahayzfr13
nówka sztuka ;)
Dołączył: 28 Lip 2009 Posty: 11 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 28-10-2013, 16:07
Bolid: Seicento 1.1 Sporting |
|
|
Witam. Mam identyczny problem jak kolega Adam B. Robie swapa z 1.1 MPI na 1.2 MPI 75.
Jak podłączyc wiazke kabinową (1.1 mpi) do silnikowej 1.2 MPI 75 MM (przerobiona 1.1 SPI) kiedy w we wtyczce od MPI jest kilka kabliu a we wtryczce od SPI jest ich dużo wiecej?
Macie jakiś schemat panowie? |
|
|
|
 |
Junior92
nówka sztuka ;)
Wiek: 32 Dołączył: 19 Gru 2012 Posty: 32 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 14-11-2013, 03:40
Bolid: astra F/ seicento young |
|
|
Siemka pany
chciałbym zapytać bo wałkować tela stron to tragedia xD
chciałbym do sejka 0,9 wrzucić albo 1,1 z seja albo 1,2 z punto
co polecacie i jak wygląda przeszczep z punto,
czy łapy itd pasuje P&P czy rzeźba ?
jak wygląda sprawa z zawiasem i pół osiami itd ?
sprawa wyglada tak że bardziej bym przytulał się do punto 1,2 75km i możliwa jest opcja poczekania na dobre czasy i się trafi u kolegi który demontuje auta punto właśnie z takim silnikiem i biorę co chcę co bym musiał najważniejsze wziać ? czy najlepiej wszystko z pod maski i przerzucać do mojego sejka ?
Pozdro |
|
|
|
 |
PIXAR
spamer team CentoPomorze

Pomógł: 67 razy Wiek: 32 Dołączył: 07 Maj 2011 Posty: 1795 Skąd: Gdańsk
|
|
|
|
 |
Adam B
Nałogowiec

Pomógł: 10 razy Wiek: 32 Dołączył: 13 Sie 2010 Posty: 140 Skąd: Zagnańsk
|
Wysłany: 25-11-2013, 22:09
Bolid: SCV 1.2 |
|
|
witam
mam problem
Jak podłącze kabel diagnostyki i chce się połączyć to pokazywał mi niepoprawny kod iso czy coś w tym stylu.
dodam że wcześniej odpaliłem jak miałem wiązkę rzuconą od tak na silnik, kiedy położyłem na gotowo to nie odpala.
jak można sprawdzić czy komp nie jest spalony |
|
|
|
 |
Jaro87
nówka sztuka ;)
Dołączył: 01 Gru 2013 Posty: 1 Skąd: Wodzisław ?ląski
|
Wysłany: 02-12-2013, 02:09
Bolid: Seicento 1.1 |
|
|
Witam
Mam właśnie zamiar kupić seicento . i takie pytanie z jakim silnikiem 1.1 mpi czy spi .który lepszy do swapu na 1.2 16v 85km . ŻEBY ELEKTONIKI NIE PRZERABIAĆ.
Bo czytałem że można samą górę przełożyć i będzie 75km
jak myślicie swap czy dłubnięcie góry , hmm 10kM drogą nie chodzi |
|
|
|
 |
Playzer
nówka sztuka ;)
Pomógł: 1 raz Wiek: 31 Dołączył: 01 Gru 2013 Posty: 21 Skąd: prawie Otwock
|
Wysłany: 04-12-2013, 21:41
Bolid: Sejo 1.1 |
|
|
Myśle nad swapem z 1.1spi na 1.2mpi i nasuwa mi pewien problem. A więc czy jeżeli utnę przewód do monowtrysku i rozdzielę sygnał na cztery to czy przypadkiem wszystkie cylindry nie będą dostawać jednocześnie paliwa? Nie powinno być tak, że paliwo jest wtryskiwane na grzybek zaworu tylko podczas suwu ssania? |
|
|
|
 |
Uncrossed
Nałogowiec

Pomógł: 49 razy Dołączył: 21 Mar 2012 Posty: 788 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 04-12-2013, 22:27
Bolid: Seicento 1.4 16V |
|
|
spokojnie w tych silnikach jest tak że wszystkie cztery wtryski leją naraz. każdy tak jeździ bo tak jest w oryginale. |
_________________ Seicento 1.4 16V
Mój białas:) |
|
|
|
 |
Playzer
nówka sztuka ;)
Pomógł: 1 raz Wiek: 31 Dołączył: 01 Gru 2013 Posty: 21 Skąd: prawie Otwock
|
Wysłany: 04-12-2013, 22:47
Bolid: Sejo 1.1 |
|
|
Całkowicie bez sensu, marnowanie paliwa No ale uspokoiłeś mnie, dzięki.
Kolejne moje pytanie to jak rozpoznać czy komputer ma immo? Mój dawca jest z 95r. IAW 5F o ile dobrze pamiętam. |
|
|
|
 |
|