FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Zawieszenie sportowe
Autor Wiadomość
Mucha!!! 
spamer team

Pomógł: 6 razy
Dołączył: 21 Lut 2009
Posty: 1455
Skąd: prawie Rybnik :p
Wysłany: 12-11-2013, 17:25   
   Bolid: SC 1.1. MPI


Davidzwiadowca napisał/a:
Siemanko
Jak każdy chce żeby moje Sejo wyróżniało się spośród innych SC, postanowiłem wiec obniżyć zawieszenie, i tu moje pytanie. Co muszę kupić żeby podczas wymiany mechanik nie powiedział, że brakuje tu gumki tam talerzyka i auto będzie stało 2tyg na podnośniku.

-amortyzatory
-sprężyny
-jakieś odboje??
i co jeszcze ?


P.S nie pytam czy takie amorki i takie sprężyny będą pasowały bo tego jest dużo na forum :) jestem ogólnie goły w tym temacie więc jak ktoś miałby chwile to nawet na PW bym prosił



wszystko idzie zrobić samemu tylko trzeba mieć trochę narzędzi, chęci i czasu :))
_________________
NiebieskiJestOK
 
 
 
Tomala 
Nałogowiec


Pomógł: 4 razy
Wiek: 30
Dołączył: 30 Wrz 2012
Posty: 319
Skąd: Radom
Wysłany: 12-11-2013, 18:13   
   Bolid: Fiat Seicento


Mucha!!! napisał/a:
wszystko idzie zrobić samemu tylko trzeba mieć trochę narzędzi, chęci i czasu :))


Nie każdy lubi, ma czas, albo po prostu nie ma zielonego pojęcia o mechanice i woli oddać auto mechanikowi, poza tym on też czasem musi zarobić :ok:

Davidzwiadowca Poszło PW. :smile:
_________________
Było: 1.1SPI by Krawczak.
Jest: 1.4 16v + 6speed R.I.P
:cool:
Czarnuch: http://www.seicento.pl/viewtopic.php?t=40941
 
 
 
Davidzwiadowca 
nówka sztuka ;)

Wiek: 31
Dołączył: 08 Sie 2013
Posty: 5
Skąd: Ostrów Mazowiecka
Wysłany: 12-11-2013, 18:25   
   Bolid: Sejo 1108


Akurat mam chęci ale z czasem krucho, blackheadlight i podsufitke na czarno zrobiłem sam, co prawda złotą rączką nie jestem ale jak ktoś pokarze śrubę i powie odkręć to bez problemu :-P :-P :-P
 
 
Mucha!!! 
spamer team

Pomógł: 6 razy
Dołączył: 21 Lut 2009
Posty: 1455
Skąd: prawie Rybnik :p
Wysłany: 13-11-2013, 18:11   
   Bolid: SC 1.1. MPI


Tomala napisał/a:
Nie każdy lubi, ma czas, albo po prostu nie ma zielonego pojęcia o mechanice i woli oddać auto mechanikowi, poza tym on też czasem musi zarobić


co nie zmienia faktu że po co wyrzucać kase na mechaników jak można zrobić samemu i więcej frajdy z tego jest :))
_________________
NiebieskiJestOK
 
 
 
yarccom 
nówka sztuka ;)

Pomógł: 1 raz
Wiek: 45
Dołączył: 12 Paź 2009
Posty: 6
Skąd: Szczecin
Wysłany: 14-11-2013, 18:14   
   Bolid: SC 1.1 MPI 2003


heh z czasem Ci sie zmieni zaczniesz doceniać czas - pamietaj to jedyna rzecz której nie kupisz za kasę
a mechaników to i tak w koszty a wiec -23% VAT i -18% dochodowego

lepiej w tym czasie z dzieckiem w piłkę pograć
_________________
SC 1.1 MPI VAN 2000 - 210000 km - sold
SC 1.1 MPI VAN 2006 - 211000 km - sold
SC 1.1 MPI VAN 2003 - 125000 km

części i akcesoria motocyklowe
 
 
bagsiu 
Nałogowiec

Pomógł: 1 raz
Wiek: 34
Dołączył: 14 Sty 2012
Posty: 161
Skąd: Jastrzębie-Zdrój
Wysłany: 18-11-2013, 18:08   
   Bolid: Seicento i 600


Moje pytanie nie śmiejcie się bo zgupłem już:D Przed Wiosną zakupuje trochę rzeczy napewno pójdzie -40 sprezyny Mts i amory. Czy coś jeszcze trza dokupić żeby to działało. czy wystarczy wymienic amory + spręzyny:0
_________________
2 seica
http://www.seicento.pl/vi...der=asc&start=0
U mnie detailing to podstawa http://www.youtube.com/watch?v=Zb9-o01zr3c
 
 
Paweł1984 
spamer team
Jasper84

Pomógł: 160 razy
Wiek: 40
Dołączył: 26 Sie 2007
Posty: 1212
Skąd: Łódź
Wysłany: 18-11-2013, 21:12   
   Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance


Górne mocowania kolumn mcpersona jak masz ok. 100tys. i nie wymianiałeś np.
 
 
 
Rollo1323 
spamer team


Pomógł: 44 razy
Wiek: 31
Dołączył: 12 Lip 2010
Posty: 1131
Skąd: B-B/Székesfehérvár
Wysłany: 18-01-2014, 13:07   
   Bolid: Seicento Young


Już nie wiem co robić więc się muszę i tu zorientować bo już jestem totalnie zdesperowany :-P
Mam springi 40/40 MTS i nowe amorki DELPHI przód i tył. Wszystko fajnie złożone, tył siadł ok. 2 cm przód...poszedł w górę o 1 cm i jest tak jak w ori. Obciąłem nawet bałwanka i dalej nic to nie dało. Te springi na wysokość były prawie jak springi ori. I pytanie, czy to wina springów czy amorków?
_________________
Mój Żółw :)
 
 
 
rysiu 
Nałogowiec
ABG


Pomógł: 23 razy
Wiek: 31
Dołączył: 06 Sty 2011
Posty: 764
Skąd: Myślenice
Wysłany: 18-01-2014, 17:59   
   Bolid: Fiat Seicento 0.9 2000r.


Rollo1323, MTSy mają to do siebie, że robią z sejka motorówke, u mnie jest różnica przód-tył ale nie ma mowy o tym, żeby przód sie podniósł. zeszło w dół, niestety nie zmierzyłem ale w porównaniu z serią widać różnice.
przy 4/4 cięcie bałwanka i tak nic nie daje, więc obstawiam, że w Twoim przypadku to wina amorków. zapewne gazowe?
_________________
Kamil, mój bolid:
http://www.seicento.pl/viewtopic.php?t=359469


"Naprawa ABS'u bez komputera jest jak macanie kobiety przez ścianę"
 
 
 
Rollo1323 
spamer team


Pomógł: 44 razy
Wiek: 31
Dołączył: 12 Lip 2010
Posty: 1131
Skąd: B-B/Székesfehérvár
Wysłany: 18-01-2014, 18:17   
   Bolid: Seicento Young


No niestety, gazówki... :)
_________________
Mój Żółw :)
 
 
 
rysiu 
Nałogowiec
ABG


Pomógł: 23 razy
Wiek: 31
Dołączył: 06 Sty 2011
Posty: 764
Skąd: Myślenice
Wysłany: 18-01-2014, 18:24   
   Bolid: Fiat Seicento 0.9 2000r.


w takim razie musisz się do tego przyzwyczaić. albo kupić inne springi, niższe i dojeździć te amorki. bo skoro są nowe to nie ma sensu ich wymieniać znowu.
_________________
Kamil, mój bolid:
http://www.seicento.pl/viewtopic.php?t=359469


"Naprawa ABS'u bez komputera jest jak macanie kobiety przez ścianę"
 
 
 
Beethoven 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 09 Gru 2013
Posty: 9
Skąd: uk
Wysłany: 28-01-2014, 22:03   
   Bolid: 1,1 2002 rok


Co myslicie o czyms takim
http://www.ebay.co.uk/itm...t-/230834846378
Przyznam ze idealnie by pasowal kolor do mojego planu :cool: lub co byscie doradzili.
Problem polega na tym ze nie wiele firm w polsce wysyla za granice(na dystanse z alegro czekalem prawie dwa miesiace) wiec jestem ograniczony.Autko powoli przygotowuje do wiscigow w UK jak rowniez bede uzywal na codzien z dzieciakami na pokladzie wiec nie moge zabardzo szalec ze zmianami.w kwietniu nowy silnik potem wydech itd. :twisted:
 
 
Minog 
Nałogowiec


Pomógł: 8 razy
Wiek: 42
Dołączył: 22 Wrz 2008
Posty: 126
Skąd: Września
Wysłany: 31-01-2014, 22:07   
   Bolid: Seicento


Na Eibachu siadło odrazu idealnie, tyle że na oleju :smile: Może mts sie musi jeszcze ułożyć.
 
 
witek_900924 
nówka sztuka ;)

Wiek: 34
Dołączył: 18 Wrz 2013
Posty: 2
Skąd: Inwałd
Wysłany: 03-02-2014, 19:25   Zawieszenie sportowe
   Bolid: Seicento Abarth


Hej dołączę się do tematu...
Mam Amorki Pzm i Springi FK 70/50 trzeba skarcić amorki czy nie???
 
 
bartekn1992 
Nałogowiec

Wiek: 33
Dołączył: 08 Paź 2013
Posty: 106
Skąd: Rzewnie k.Różana
Wysłany: 06-02-2014, 20:41   
   Bolid: Sporting 1.1 SPI


Siema . Co sądzicie o KEYABAH gazowych + Sprężyny MTS -40 (sporting) czy będzie niżej siedział? będzie twardszy ?
_________________
!----Sejo----!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - opowiadania - Mapa Forum