Zawieszenie sportowe |
Autor |
Wiadomość |
Kooboosh
Nałogowiec t-jet

Pomógł: 21 razy Dołączył: 18 Lip 2008 Posty: 324 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: 20-03-2014, 13:13
Bolid: Seicento 1.4t |
|
|
Wszystko jedno |
_________________
 |
|
|
|
 |
michalekpl
nówka sztuka ;)
Dołączył: 06 Lut 2013 Posty: 3 Skąd: małopolskie
|
Wysłany: 20-03-2014, 15:21
Bolid: Seicento Schumacher |
|
|
Z trwałością też? |
|
|
|
 |
Mucha!!!
spamer team
Pomógł: 6 razy Dołączył: 21 Lut 2009 Posty: 1455 Skąd: prawie Rybnik :p
|
Wysłany: 20-03-2014, 19:03
Bolid: SC 1.1. MPI |
|
|
michalekpl napisał/a: | Z trwałością też? |
jeden członek |
_________________ NiebieskiJestOK  |
|
|
|
 |
proshotter
Nałogowiec

Pomógł: 10 razy Wiek: 32 Dołączył: 27 Lip 2011 Posty: 866 Skąd: Olsztynek
|
Wysłany: 20-03-2014, 19:54
Bolid: seicento 1.4 16v StartJet |
|
|
Według mnie na takim obniżeniu lepiej nawet tłumią amorki seryjne.
Ale jeśli masz w planie za ileś tam czasu zejść niżej bierz mts |
_________________
Sc 1.4 16v
YT
 |
|
|
|
 |
michalekpl
nówka sztuka ;)
Dołączył: 06 Lut 2013 Posty: 3 Skąd: małopolskie
|
Wysłany: 20-03-2014, 21:37
Bolid: Seicento Schumacher |
|
|
Ma być twardziej i w miarę komfortowo. Docelowo tylko to -40.
Ok. Więc KYB, dzięki.
Edit:
W sumie to bym jeszcze zapytał czy ta różnica 2cm przy sportingu wgl będzie ? |
|
|
|
 |
bartekn1992
Nałogowiec
Wiek: 33 Dołączył: 08 Paź 2013 Posty: 106 Skąd: Rzewnie k.Różana
|
Wysłany: 20-03-2014, 23:43
Bolid: Sporting 1.1 SPI |
|
|
Ja myślałem jak Ty . żeby -40/-40 bo za nisko bedzie i sie nie da jezdzic . Ale po czytaniu forum i dużo ludzi przechodziło na -70/-50 to postanowiłem takie i owo kupić:)I powiem Ci że jestem bardzo zadowolony . Co prawda nie ma dnia żeby o coś nie przytrzeć ale jaki banan na gębie |
_________________ !----Sejo----! |
|
|
|
 |
GanceK006
nówka sztuka ;)
Wiek: 32 Dołączył: 25 Wrz 2012 Posty: 5 Skąd: Żelazków
|
Wysłany: 24-03-2014, 17:43
Bolid: Seicento |
|
|
ja kupiłem ostatnio 60/40 z ta technix i tez banan taki ze szok jest troche twardo tylko cos mi sie wydaje ze wysłali mi nie takie sprezyny bo mierzyłem od ziemi do nadkola i obnizylo mi o 4 cm tył i przod fakt ze zalozylem je w ta sobote a dzisiaj jest dopiero poniedzialek no ale przod jest ciezki bo silnik i wogole poczekam jeszcze troche moze sie obnizy |
|
|
|
 |
Uncrossed
Nałogowiec

Pomógł: 49 razy Dołączył: 21 Mar 2012 Posty: 788 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 24-03-2014, 20:40
Bolid: Seicento 1.4 16V |
|
|
amortyzatory są gazowe prawdopodobnie więc będzie narazie piało |
_________________ Seicento 1.4 16V
Mój białas:) |
|
|
|
 |
saper94
spamer team motórzysta

Pomógł: 47 razy Wiek: 31 Dołączył: 10 Lip 2012 Posty: 1572 Skąd: Malbork
|
Wysłany: 24-03-2014, 20:57
Bolid: Seicento GO 900 /Fiesta VII / Corsa B 1.0 |
|
|
Uncrossed napisał/a: | amortyzatory są gazowe prawdopodobnie więc będzie narazie piało |
U mnie (zawias seria) na gazowych wymienionych już 1,5 roku temu (ponad 20k km) stoi nadal wyżej i nie chce klapnąć w dół |
_________________ "Odważni nie żyją długo, lecz ostrożni nie żyją wcale."
Mój szerszeń:
http://www.seicento.pl/viewtopic.php?t=40911 |
|
|
|
 |
GanceK006
nówka sztuka ;)
Wiek: 32 Dołączył: 25 Wrz 2012 Posty: 5 Skąd: Żelazków
|
Wysłany: 24-03-2014, 23:26
Bolid: Seicento |
|
|
wydawalo mi sie ze to olejowe sa ale moge sie mylic. a dobrze mysle ze kazdy rodzaj sprezyny bedzie mial inne oznaczenie na niej czy to jest tylko jakis beznadziejny numer ? a i mam jeszcze jedno pytanie. Slyszałem ze zeby tył nie dobijał za bardzo to wsadza sie odboje od fiata 126p takie bałwanki bede musial zrobic takie cos u siebie bo jak jade bo swojej drozce to srasznie amor dobija do kola a nie chce opony rozwalic ktos moze mi wytłumaczyc jak to zrobic i ile tych bałwanków bedzie potrzebne ? |
|
|
|
 |
krysy
Nałogowiec

Pomógł: 2 razy Dołączył: 08 Sie 2013 Posty: 145 Skąd: czeladź
|
Wysłany: 02-04-2014, 18:50
Bolid: sc75/vwg4/161 |
|
|
Powiedzcie koledzy czym różnią się te aukcje bo cena jest mocno rozbieżna za komplet :
http://allegro.pl/sprezyn...4038176223.html
http://allegro.pl/sprezyn...4045386092.html
http://allegro.pl/sprezyn...4048335499.html
To tylko marża i stara dostawa? Teraz są ponoć czerwone.
Jeśli niczym to chyba biorę te za 499 za komplet 30/30
Amorów b6 na pojedyńczej grubej ladze już nie ma w związku z tym co by pod te sprężyny dokupić? MTSy, Koni ?
Chyba że kupić cały zestaw MTSa za 700zł 20/20 ?
Trochę jeźdżę po drogach polnych trochę po dziurach.
Sej zwykły, jazda bez kajtków, normalna. |
_________________ 75Hp |
|
|
|
 |
kamilen
Bywalec
Pomógł: 4 razy Dołączył: 14 Paź 2012 Posty: 67 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 02-04-2014, 21:49
Bolid: Honda Civic EU7, Fiat Punto I 1.2 16V |
|
|
Nie patrz na zdjęcia tych sprężyn na aukcjach bo to mi nie wygląda na zdjęcia sprężyn od SC.
Prawdopodobnie różnią się tylko ceną ale też mnie trochę to dziwi czemu aż dwukrotnie.
Do sprężyn 30/30 wystarczą Ci seryjne amortyzatory, ale jak już chcesz coś kupić przy okazji to prędzej B6 na cienkiej ladze niż MTS bo te drugie nie cieszą się dobrą opinią a Bilstein, mimo że to nie ta sama seria co kiedyś, będzie dobrym amortyzatorem.
Jak Ci się nie spieszy to pod koniec kwietnia będę miał na sprzedaż nowe FK 40/40 za 450 lub Vogtland 35/35 za 650. |
_________________ No ABS, no airbag, DIE LIKE A MAN!!!
programy do diagnostyki, instrukcje obsługi, manuale samochodowe http://chomikuj.pl/kamgad1
http://furgonetka.pl/konto/partner/18023 - tanie przesyłki kurierskie |
|
|
|
 |
krysy
Nałogowiec

Pomógł: 2 razy Dołączył: 08 Sie 2013 Posty: 145 Skąd: czeladź
|
Wysłany: 02-04-2014, 22:23
Bolid: sc75/vwg4/161 |
|
|
Nie no 40/40 nie zaryzykowałbym. Zdarza się że muszę jechać polną drogą i wtedy miałbym nie lada kłopot. Chcę go minimalnie obniżyć a przy okazji że ringi i amory dogorywają to poprawię nieco wybieranie dziur i trakcję.
Czyli eibach i te bilsteiny będą ok ?
http://allegro.pl/seicent...3960399514.html
A kayaba EG? |
_________________ 75Hp |
|
|
|
 |
loioneq
nówka sztuka ;)
Wiek: 34 Dołączył: 24 Mar 2014 Posty: 37 Skąd: ?ląsk
|
Wysłany: 09-04-2014, 14:50
Bolid: sej 900tka |
|
|
Witam mam seja 900. mam pytanko bo tyle tu bylo gadane o rożnych mozliwosciach a ja bym chciał w miare możliwosci jakby wstawil ktos swoje autko na serii amorkach na -40 przod i tyl. bo chcialbym wiedziec jak to wyglada. chcialem wlasnie obnizyc seja o -40 na seryjnych amorach ale nie wiem jak to bedzie wygladac czy nie lepiej dozbierac kupic krotszy amor i do przodu walic -60. pozdro Dawid. |
|
|
|
 |
Mucha!!!
spamer team
Pomógł: 6 razy Dołączył: 21 Lut 2009 Posty: 1455 Skąd: prawie Rybnik :p
|
Wysłany: 09-04-2014, 17:16
Bolid: SC 1.1. MPI |
|
|
loioneq napisał/a: | Witam mam seja 900. mam pytanko bo tyle tu bylo gadane o rożnych mozliwosciach a ja bym chciał w miare możliwosci jakby wstawil ktos swoje autko na serii amorkach na -40 przod i tyl. bo chcialbym wiedziec jak to wyglada. chcialem wlasnie obnizyc seja o -40 na seryjnych amorach ale nie wiem jak to bedzie wygladac czy nie lepiej dozbierac kupic krotszy amor i do przodu walic -60. pozdro Dawid. |
lepiej kupić na przód -60 |
_________________ NiebieskiJestOK  |
|
|
|
 |
|