FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Zawieszenie sportowe
Autor Wiadomość
Kooboosh 
Nałogowiec
t-jet


Pomógł: 21 razy
Dołączył: 18 Lip 2008
Posty: 324
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 20-03-2014, 13:13   
   Bolid: Seicento 1.4t


Wszystko jedno
_________________

 
 
michalekpl 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 06 Lut 2013
Posty: 3
Skąd: małopolskie
Wysłany: 20-03-2014, 15:21   
   Bolid: Seicento Schumacher


Z trwałością też?
 
 
Mucha!!! 
spamer team

Pomógł: 6 razy
Dołączył: 21 Lut 2009
Posty: 1455
Skąd: prawie Rybnik :p
Wysłany: 20-03-2014, 19:03   
   Bolid: SC 1.1. MPI


michalekpl napisał/a:
Z trwałością też?


jeden członek :mg:
_________________
NiebieskiJestOK
 
 
 
proshotter 
Nałogowiec


Pomógł: 10 razy
Wiek: 32
Dołączył: 27 Lip 2011
Posty: 866
Skąd: Olsztynek
Wysłany: 20-03-2014, 19:54   
   Bolid: seicento 1.4 16v StartJet


Według mnie na takim obniżeniu lepiej nawet tłumią amorki seryjne.
Ale jeśli masz w planie za ileś tam czasu zejść niżej bierz mts
_________________
-> Sc 1.4 16v
-> YT
 
 
 
michalekpl 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 06 Lut 2013
Posty: 3
Skąd: małopolskie
Wysłany: 20-03-2014, 21:37   
   Bolid: Seicento Schumacher


Ma być twardziej i w miarę komfortowo. Docelowo tylko to -40.
Ok. Więc KYB, dzięki.

Edit:
W sumie to bym jeszcze zapytał czy ta różnica 2cm przy sportingu wgl będzie ?
 
 
bartekn1992 
Nałogowiec

Wiek: 33
Dołączył: 08 Paź 2013
Posty: 106
Skąd: Rzewnie k.Różana
Wysłany: 20-03-2014, 23:43   
   Bolid: Sporting 1.1 SPI


Ja myślałem jak Ty . żeby -40/-40 bo za nisko bedzie i sie nie da jezdzic . Ale po czytaniu forum i dużo ludzi przechodziło na -70/-50 to postanowiłem takie i owo kupić:)I powiem Ci że jestem bardzo zadowolony . Co prawda nie ma dnia żeby o coś nie przytrzeć ale jaki banan na gębie :D
_________________
!----Sejo----!
 
 
GanceK006 
nówka sztuka ;)

Wiek: 32
Dołączył: 25 Wrz 2012
Posty: 5
Skąd: Żelazków
Wysłany: 24-03-2014, 17:43   
   Bolid: Seicento


ja kupiłem ostatnio 60/40 z ta technix i tez banan taki ze szok jest troche twardo tylko cos mi sie wydaje ze wysłali mi nie takie sprezyny bo mierzyłem od ziemi do nadkola i obnizylo mi o 4 cm tył i przod fakt ze zalozylem je w ta sobote a dzisiaj jest dopiero poniedzialek no ale przod jest ciezki bo silnik i wogole poczekam jeszcze troche moze sie obnizy
 
 
Uncrossed 
Nałogowiec


Pomógł: 49 razy
Dołączył: 21 Mar 2012
Posty: 788
Skąd: Włocławek
Wysłany: 24-03-2014, 20:40   
   Bolid: Seicento 1.4 16V


amortyzatory są gazowe prawdopodobnie więc będzie narazie piało :)
_________________
Seicento 1.4 16V


Mój białas:)
 
 
saper94 
spamer team
motórzysta


Pomógł: 47 razy
Wiek: 31
Dołączył: 10 Lip 2012
Posty: 1572
Skąd: Malbork
Wysłany: 24-03-2014, 20:57   
   Bolid: Seicento GO 900 /Fiesta VII / Corsa B 1.0


Uncrossed napisał/a:
amortyzatory są gazowe prawdopodobnie więc będzie narazie piało :)


U mnie (zawias seria) na gazowych wymienionych już 1,5 roku temu (ponad 20k km) stoi nadal wyżej i nie chce klapnąć w dół :))
_________________
"Odważni nie żyją długo, lecz ostrożni nie żyją wcale."


Mój szerszeń:
http://www.seicento.pl/viewtopic.php?t=40911
 
 
 
GanceK006 
nówka sztuka ;)

Wiek: 32
Dołączył: 25 Wrz 2012
Posty: 5
Skąd: Żelazków
Wysłany: 24-03-2014, 23:26   
   Bolid: Seicento


wydawalo mi sie ze to olejowe sa ale moge sie mylic. a dobrze mysle ze kazdy rodzaj sprezyny bedzie mial inne oznaczenie na niej czy to jest tylko jakis beznadziejny numer ? a i mam jeszcze jedno pytanie. Slyszałem ze zeby tył nie dobijał za bardzo to wsadza sie odboje od fiata 126p takie bałwanki bede musial zrobic takie cos u siebie bo jak jade bo swojej drozce to srasznie amor dobija do kola a nie chce opony rozwalic ktos moze mi wytłumaczyc jak to zrobic i ile tych bałwanków bedzie potrzebne ?
 
 
krysy 
Nałogowiec


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 08 Sie 2013
Posty: 145
Skąd: czeladź
Wysłany: 02-04-2014, 18:50   
   Bolid: sc75/vwg4/161


Powiedzcie koledzy czym różnią się te aukcje bo cena jest mocno rozbieżna za komplet :
http://allegro.pl/sprezyn...4038176223.html
http://allegro.pl/sprezyn...4045386092.html
http://allegro.pl/sprezyn...4048335499.html
To tylko marża i stara dostawa? Teraz są ponoć czerwone.
Jeśli niczym to chyba biorę te za 499 za komplet 30/30
Amorów b6 na pojedyńczej grubej ladze już nie ma w związku z tym co by pod te sprężyny dokupić? MTSy, Koni ?
Chyba że kupić cały zestaw MTSa za 700zł 20/20 ?
Trochę jeźdżę po drogach polnych trochę po dziurach.
Sej zwykły, jazda bez kajtków, normalna.
_________________
75Hp
 
 
kamilen 
Bywalec

Pomógł: 4 razy
Dołączył: 14 Paź 2012
Posty: 67
Skąd: Pruszków
Wysłany: 02-04-2014, 21:49   
   Bolid: Honda Civic EU7, Fiat Punto I 1.2 16V


Nie patrz na zdjęcia tych sprężyn na aukcjach bo to mi nie wygląda na zdjęcia sprężyn od SC.
Prawdopodobnie różnią się tylko ceną ale też mnie trochę to dziwi czemu aż dwukrotnie.
Do sprężyn 30/30 wystarczą Ci seryjne amortyzatory, ale jak już chcesz coś kupić przy okazji to prędzej B6 na cienkiej ladze niż MTS bo te drugie nie cieszą się dobrą opinią a Bilstein, mimo że to nie ta sama seria co kiedyś, będzie dobrym amortyzatorem.

Jak Ci się nie spieszy to pod koniec kwietnia będę miał na sprzedaż nowe FK 40/40 za 450 lub Vogtland 35/35 za 650.
_________________
No ABS, no airbag, DIE LIKE A MAN!!!
programy do diagnostyki, instrukcje obsługi, manuale samochodowe http://chomikuj.pl/kamgad1
http://furgonetka.pl/konto/partner/18023 - tanie przesyłki kurierskie
 
 
 
krysy 
Nałogowiec


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 08 Sie 2013
Posty: 145
Skąd: czeladź
Wysłany: 02-04-2014, 22:23   
   Bolid: sc75/vwg4/161


Nie no 40/40 nie zaryzykowałbym. Zdarza się że muszę jechać polną drogą i wtedy miałbym nie lada kłopot. Chcę go minimalnie obniżyć a przy okazji że ringi i amory dogorywają to poprawię nieco wybieranie dziur i trakcję.
Czyli eibach i te bilsteiny będą ok ?
http://allegro.pl/seicent...3960399514.html
A kayaba EG?
_________________
75Hp
 
 
loioneq 
nówka sztuka ;)

Wiek: 34
Dołączył: 24 Mar 2014
Posty: 37
Skąd: ?ląsk
Wysłany: 09-04-2014, 14:50   
   Bolid: sej 900tka


Witam mam seja 900. mam pytanko bo tyle tu bylo gadane o rożnych mozliwosciach a ja bym chciał w miare możliwosci jakby wstawil ktos swoje autko na serii amorkach na -40 przod i tyl. bo chcialbym wiedziec jak to wyglada. chcialem wlasnie obnizyc seja o -40 na seryjnych amorach ale nie wiem jak to bedzie wygladac czy nie lepiej dozbierac kupic krotszy amor i do przodu walic -60. pozdro :) Dawid.
 
 
Mucha!!! 
spamer team

Pomógł: 6 razy
Dołączył: 21 Lut 2009
Posty: 1455
Skąd: prawie Rybnik :p
Wysłany: 09-04-2014, 17:16   
   Bolid: SC 1.1. MPI


loioneq napisał/a:
Witam mam seja 900. mam pytanko bo tyle tu bylo gadane o rożnych mozliwosciach a ja bym chciał w miare możliwosci jakby wstawil ktos swoje autko na serii amorkach na -40 przod i tyl. bo chcialbym wiedziec jak to wyglada. chcialem wlasnie obnizyc seja o -40 na seryjnych amorach ale nie wiem jak to bedzie wygladac czy nie lepiej dozbierac kupic krotszy amor i do przodu walic -60. pozdro :) Dawid.


lepiej kupić na przód -60 :))
_________________
NiebieskiJestOK
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - Mapa Forum