Zawieszenie sportowe |
Autor |
Wiadomość |
roach
spamer team

Pomógł: 14 razy Wiek: 39 Dołączył: 07 Lip 2009 Posty: 1460 Skąd: Koszalin
|
Wysłany: 11-04-2014, 13:21
Bolid: Seicento |
|
|
najlepiej to w serie się nie bawić....tylko kupować kompletne zawieszenie....działa to lepiej i dłużej |
_________________
 |
|
|
|
 |
loioneq
nówka sztuka ;)
Wiek: 34 Dołączył: 24 Mar 2014 Posty: 37 Skąd: ?ląsk
|
Wysłany: 11-04-2014, 21:48
Bolid: sej 900tka |
|
|
no okej. tylko moje auto służy mi czasami jako auto służbowe i problem tkwi w tym żeby było niższe ale nie za niskie żebym mógl progi zwalniające normalnie przejeżdżać. no i ktoś pisał że fk sprężyny -40 przód i tył na serie amory dają rade. po 2 brak gotówki ;D mieszkam od jakiegoś czasu sam z dziewczyna wiec koszty rosną. i jak ktoś ma niech daje swoje propozycje albo najlepiej fotke jak wygląda na jakim zawieszeniu i koszty co najważniejsze w tych trudnych czasach ;D. sory że tyle wymagam i gitare zawracam ale miałem problem z seatem kiedyś. zanim było dobrze to kupiłem chyba z 3 zestawy zawieszeń bo poskąpiłem na gwint. |
|
|
|
 |
Paweł1984
spamer team Jasper84
Pomógł: 160 razy Wiek: 40 Dołączył: 26 Sie 2007 Posty: 1212 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 11-04-2014, 23:17
Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance |
|
|
-40mm fk na gazowym amorku(delphi, KYB,b4) i jest ok |
|
|
|
 |
bartekn1992
Nałogowiec
Wiek: 33 Dołączył: 08 Paź 2013 Posty: 106 Skąd: Rzewnie k.Różana
|
Wysłany: 13-04-2014, 13:05
Bolid: Sporting 1.1 SPI |
|
|
wsadzaj -60 bo wsadzisz -40 i za jakis czas bedziesz chcial wiecej ja posłuchałem chłopaków i mam -60 nie żałuję ! |
_________________ !----Sejo----! |
|
|
|
 |
Mucha!!!
spamer team
Pomógł: 6 razy Dołączył: 21 Lut 2009 Posty: 1455 Skąd: prawie Rybnik :p
|
Wysłany: 13-04-2014, 13:15
Bolid: SC 1.1. MPI |
|
|
bartekn1992 napisał/a: | wsadzaj -60 bo wsadzisz -40 i za jakis czas bedziesz chcial wiecej ja posłuchałem chłopaków i mam -60 nie żałuję ! |
|
_________________ NiebieskiJestOK  |
|
|
|
 |
Mateek95
nówka sztuka ;)
Wiek: 29 Dołączył: 03 Paź 2013 Posty: 31 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 15-04-2014, 20:36
Bolid: Seicento 1.1 |
|
|
Jestem w trakcie kompletowania gratow sejko pod kjs, powiedzmy ze zdecydowalem sie na pzm 1 komplet 4 amortyzatorow jakie dac do tego sprezyny zeby nie bylo za nisko? Chyba ze w tej cenie bedzie jakas lepsza opcja bo z tego co sie naczytalem odelzony tyl + pzm 1= pingpong, auto bedzie tylko do kjsow nie stac mnie na B6 wiec celuje cos w przedziale PZM 1 (allegro 600zl komplet). Na kolach 13 175/50 bedzie sie kulac. |
|
|
|
 |
barkor
spamer team

Pomógł: 90 razy Wiek: 37 Dołączył: 31 Maj 2007 Posty: 1046 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 16-04-2014, 14:17
Bolid: Seicento 900-->1.4 16V 6speed |
|
|
Mateek95, w wersji budżetowej polecam amortyzatory KAYABA Exel-G i do tego sprężyny eibach pro kit -30mm ja mam taki zestaw i spisuje się świetnie. PZM-1 nigdy nie miałem, ale są to raczej amortyzatory na tor i gładkie trasy, zbyt sztywne na nierówne kjsy. |
_________________ Nalepiamy.pl - Naklejki na samochód
śmieszne/tuningowe/fiat/abarth/hobby/sport
Również na zamówienie. Sprawdź!
 |
|
|
|
 |
Mateek95
nówka sztuka ;)
Wiek: 29 Dołączył: 03 Paź 2013 Posty: 31 Skąd: Katowice
|
|
|
|
 |
nYmYx
nówka sztuka ;)
Dołączył: 16 Kwi 2014 Posty: 2 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: 16-04-2014, 18:47 Sprężyny przód
Bolid: Seicento Sporting Abarth |
|
|
Witam, jestem nowy i mało doświadczony. Mam Seicento Sporting Abarth z 2002r. silnik fabryczny 1.1.
szukam sprężyn na przód oryginalnych lub zamienników takie jakie były obecnie i nie wiem jakie mam kupić. Patrzyłem na EPERze i szukałem po numerach, znalazłem pare ale nie wiem czy będą dobre i szukam pomocy.
Pomożecie ?? |
|
|
|
 |
nYmYx
nówka sztuka ;)
Dołączył: 16 Kwi 2014 Posty: 2 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
|
|
|
 |
loioneq
nówka sztuka ;)
Wiek: 34 Dołączył: 24 Mar 2014 Posty: 37 Skąd: ?ląsk
|
Wysłany: 19-04-2014, 13:37 sprezyny
Bolid: sej 900tka |
|
|
a ja mam jeszcze jedno pytanie skąd i za jaką cene można kupic spreżyny fk? chciałem -40/-40. bo chce założyć to na seryjne amorki. ale w jednym temacie z forum gadali że to za mało i bedę chciał wiecej. i mówili też że na -70/-50 jeżdzą na serii niektórzy i nic sie nie dzieje. tylko ja pytam czy na -70 na serii nie lata amorek? spreżyna może spaść? no i oczywiscie gdzie moge dostać fk?? na allegro tylko eibach pro kit i mtsy |
|
|
|
 |
DeZ
Nałogowiec

Pomógł: 17 razy Dołączył: 13 Lut 2010 Posty: 390 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 19-04-2014, 14:58 Re: sprezyny
Bolid: kiedyś CC900 teraz SC1200 |
|
|
loioneq napisał/a: | a ja mam jeszcze jedno pytanie skąd i za jaką cene można kupic spreżyny fk? chciałem -40/-40. bo chce założyć to na seryjne amorki. ale w jednym temacie z forum gadali że to za mało i bedę chciał wiecej. i mówili też że na -70/-50 jeżdzą na serii niektórzy i nic sie nie dzieje. tylko ja pytam czy na -70 na serii nie lata amorek? spreżyna może spaść? no i oczywiscie gdzie moge dostać fk?? na allegro tylko eibach pro kit i mtsy |
Przy -40 nie mówiąc już o większych obniżeniach amortyzatory powinny być skrócone bo po prostu tłoczki nie pracują tam gdzie przewidziała fabryka. Niestety nawet te nowe B6 są seryjnej długości ale o tym już było w innym wątku. Może przy -40 jakiś czas pojeździsz na serii po mieście. Jakieś 200 zł za skrócenie kompletu dla świętego spokoju można zainwestować. |
_________________ Na słońcu jest rzeczywiście znacznie mniej cienia - Król Julian
Pomogłem ? - kliknij w odpowiednim miejscu |
|
|
|
 |
DeZ
Nałogowiec

Pomógł: 17 razy Dołączył: 13 Lut 2010 Posty: 390 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 19-04-2014, 15:14
Bolid: kiedyś CC900 teraz SC1200 |
|
|
Mateek95 napisał/a: | Jestem w trakcie kompletowania gratow sejko pod kjs, powiedzmy ze zdecydowalem sie na pzm 1 komplet 4 amortyzatorow jakie dac do tego sprezyny zeby nie bylo za nisko? Chyba ze w tej cenie bedzie jakas lepsza opcja bo z tego co sie naczytalem odelzony tyl + pzm 1= pingpong, auto bedzie tylko do kjsow nie stac mnie na B6 wiec celuje cos w przedziale PZM 1 (allegro 600zl komplet). Na kolach 13 175/50 bedzie sie kulac. |
http://allegro.pl/sprezyn...4076889841.html
Na podobnych springach przejechałem jak na razie jakieś 9 lat i jest nadal si. Za nisko na pewno nie będzie bo żeby dojść nawet do -40 (takie kupiłem) to i tak trzeba było je uciąć. PZM na tor jest ok ale na kajtkach srodze się na nich zawiedziesz. Dokładnie jak napisałeś - pingpong.
Opcją na dzień dzisiejszy są nowe B6 - ok 770zł za przód 2szt, 680 za tył 2 szt. Nie są tak twarde jak PZM ale i miękko na pewno nie jest. Mam takie obecnie i na nierównościach poprzecznych bywa różnie.
Jest oczywiście opcja przeróbki seryjnych amorów. W Poznaniu koszt od 200zł za komplet w zależności co chcesz finalnie bo twardość też ustawią. Na taki przelatałem "kilka" imprez i złego słowa nie powiem. Poddały się po 5 latach. |
_________________ Na słońcu jest rzeczywiście znacznie mniej cienia - Król Julian
Pomogłem ? - kliknij w odpowiednim miejscu |
|
|
|
 |
Mateek95
nówka sztuka ;)
Wiek: 29 Dołączył: 03 Paź 2013 Posty: 31 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 19-04-2014, 20:09
Bolid: Seicento 1.1 |
|
|
Problem w tym ze B6 rujnuja moj budzet;/ Ale z tego co piszesz to chyba jedyna najlepsza i sluszna opcja na kajtki pomijajac b6 na grubej , druga sprawa w obojetnie jakim stanie oddaje amortyzatory do poznania i mi je zrobia? skracaja i utwardzaja? co im powiedziec jako ze nie mam doswiadczenia w tej materi, i z tego co piszesz rozumie ze obecnie masz b6 a miales serie oddana do utwardzenia duza przepasc w jezdzie miedzy b6 a porobiona seria? |
|
|
|
 |
DeZ
Nałogowiec

Pomógł: 17 razy Dołączył: 13 Lut 2010 Posty: 390 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 19-04-2014, 20:58
Bolid: kiedyś CC900 teraz SC1200 |
|
|
Miałem utwardzoną i skróconą serię i jak na taki zestaw sprawował się nadzwyczaj dobrze. Moim zdaniem ta opcja na kjs jest i tak lepsza od tych nowych B6 bo one są jednak dość twarde. Auto na torze prawie się nie wychyla a nie o to chodzi przy próbach z wyrypem nawet lekkim. Tam ma wybierać.
Czy stan obojętny to nie wiem bo jak ciekną to raczej i tak złom. Z tego co wiem najlepsze do rozbierania są zwykłe krosno. Można sobie taki gotowy komplet już zrobionych zamówić. Ostatnio kolega zapłacił chyba z 600zł więc tragedii nie ma. Najlepiej zadzwoń po świętach i wszystkiego się dowiesz że tak powiem u źródła tel. (61)8304230.
B6 na grubej oficjalnie nie jest już produkowane. W innym wątku jakiś klubowicz znalazł na jakiejś stronie chyba angielskiej ale nie wiadomo czy po prostu nie zapomnieli usunąć.
Ceny używek poszybowały ostro w górę. Dodaj do tego że zapewne są do regeneracji a to też parę $$$ kosztuje. |
_________________ Na słońcu jest rzeczywiście znacznie mniej cienia - Król Julian
Pomogłem ? - kliknij w odpowiednim miejscu |
Ostatnio zmieniony przez DeZ 19-04-2014, 21:03, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
 |
|