FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
kolektor 4 2 1
Autor Wiadomość
gordonking86 
nówka sztuka ;)

Pomógł: 1 raz
Wiek: 39
Dołączył: 18 Mar 2012
Posty: 8
Skąd: Tokarnia
Wysłany: 26-09-2014, 10:51   
   Bolid: seicento, chrysler 300c 5.7 HEMI


Odpowiadając na pytanie przepustnica w Spi jest taka sama jak w P1 MPI różni się tylko wielkością otworu na powietrze w SPI jest 30mm a z P1 MPI jest 38mm..przepustnice są obie aluminiowe..zobacz tutaj http://allegro.pl/punto-i...4613316859.html

Jest taka sama jak w SPI odkręcasz tylko wtrysk z tej przepustnicy montujesz z P1 zakręcasz i wszystko pasuje bez jakiego kolwiek przerabiania..
_________________

 
 
barkor 
spamer team


Pomógł: 90 razy
Wiek: 37
Dołączył: 31 Maj 2007
Posty: 1046
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 26-09-2014, 11:52   
   Bolid: Seicento 900-->1.4 16V 6speed


gordonking86, Czyli przełożyłeś całą górę przepustnicy wraz z wtryskiem z SPI na dół z z P1? Dla jasności kompletna przepustnica składa się z 3 części, dolna podstawka, środek z klapką i górny talerz. Ty musiałeś podmienić tylko tą środkową część z klapką. No bo ten górny talerz w tych przepustnicach znacząco się różni i samego wtrysku nie ma jak zamontować do przepustnicy z P1: http://allegro.pl/przepus...4587862957.html Ciekawe rozwiązanie, nie widziałem tu na forum żeby ktoś na to wcześniej wpadł:)
_________________
Nalepiamy.pl - Naklejki na samochód
śmieszne/tuningowe/fiat/abarth/hobby/sport
Również na zamówienie. Sprawdź!
 
 
gordonking86 
nówka sztuka ;)

Pomógł: 1 raz
Wiek: 39
Dołączył: 18 Mar 2012
Posty: 8
Skąd: Tokarnia
Wysłany: 26-09-2014, 12:04   
   Bolid: seicento, chrysler 300c 5.7 HEMI


Dolna podstawka została rozwiercona pod wymiar przepustnicy z P1 tak żeby pasowało wszystko ;] tak cała górna część została przełożona z SPI został wymieniony środek czyli przepustnica z P1 i tak jak wcześniej napisałem podstawka została rozwiercona.. zapytaj użytkownika "chojnik" on mi wszystko napisał jak mam zrobić no i tak zrobiłem :wink:
_________________

 
 
barkor 
spamer team


Pomógł: 90 razy
Wiek: 37
Dołączył: 31 Maj 2007
Posty: 1046
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 26-09-2014, 12:09   
   Bolid: Seicento 900-->1.4 16V 6speed


Aha czyli jednak coś trzeba było rozwiercać, no ale sama podstawka to żaden problem :wink: Fajne rozwiązanie i w sumie można zastosować również w 900setce, bo tam przepustnica jest taka sama jak w 1.1spi. Szkoda, że nie wiedziałem o tym patencie wcześniej to bym wypróbował czy to coś daje w przypadku 900, ale teraz to już za późno mam 1.2 :wink:
_________________
Nalepiamy.pl - Naklejki na samochód
śmieszne/tuningowe/fiat/abarth/hobby/sport
Również na zamówienie. Sprawdź!
 
 
gordonking86 
nówka sztuka ;)

Pomógł: 1 raz
Wiek: 39
Dołączył: 18 Mar 2012
Posty: 8
Skąd: Tokarnia
Wysłany: 26-09-2014, 12:45   
   Bolid: seicento, chrysler 300c 5.7 HEMI


W 1.1 jest roznica bardziej autko reaguje na gaz :wink: ale wiadomo żeby to wszystko fajnie grało trzeba jeszcze z głowicą zrobić inny wałek i program ;]
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - Mapa Forum