kolektor 4 2 1 |
Autor |
Wiadomość |
gordonking86
nówka sztuka ;)
Pomógł: 1 raz Wiek: 39 Dołączył: 18 Mar 2012 Posty: 8 Skąd: Tokarnia
|
Wysłany: 26-09-2014, 10:51
Bolid: seicento, chrysler 300c 5.7 HEMI |
|
|
Odpowiadając na pytanie przepustnica w Spi jest taka sama jak w P1 MPI różni się tylko wielkością otworu na powietrze w SPI jest 30mm a z P1 MPI jest 38mm..przepustnice są obie aluminiowe..zobacz tutaj http://allegro.pl/punto-i...4613316859.html
Jest taka sama jak w SPI odkręcasz tylko wtrysk z tej przepustnicy montujesz z P1 zakręcasz i wszystko pasuje bez jakiego kolwiek przerabiania.. |
_________________
 |
|
|
|
 |
barkor
spamer team

Pomógł: 90 razy Wiek: 37 Dołączył: 31 Maj 2007 Posty: 1046 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 26-09-2014, 11:52
Bolid: Seicento 900-->1.4 16V 6speed |
|
|
gordonking86, Czyli przełożyłeś całą górę przepustnicy wraz z wtryskiem z SPI na dół z z P1? Dla jasności kompletna przepustnica składa się z 3 części, dolna podstawka, środek z klapką i górny talerz. Ty musiałeś podmienić tylko tą środkową część z klapką. No bo ten górny talerz w tych przepustnicach znacząco się różni i samego wtrysku nie ma jak zamontować do przepustnicy z P1: http://allegro.pl/przepus...4587862957.html Ciekawe rozwiązanie, nie widziałem tu na forum żeby ktoś na to wcześniej wpadł:) |
_________________ Nalepiamy.pl - Naklejki na samochód
śmieszne/tuningowe/fiat/abarth/hobby/sport
Również na zamówienie. Sprawdź!
 |
|
|
|
 |
gordonking86
nówka sztuka ;)
Pomógł: 1 raz Wiek: 39 Dołączył: 18 Mar 2012 Posty: 8 Skąd: Tokarnia
|
Wysłany: 26-09-2014, 12:04
Bolid: seicento, chrysler 300c 5.7 HEMI |
|
|
Dolna podstawka została rozwiercona pod wymiar przepustnicy z P1 tak żeby pasowało wszystko tak cała górna część została przełożona z SPI został wymieniony środek czyli przepustnica z P1 i tak jak wcześniej napisałem podstawka została rozwiercona.. zapytaj użytkownika "chojnik" on mi wszystko napisał jak mam zrobić no i tak zrobiłem |
_________________
 |
|
|
|
 |
barkor
spamer team

Pomógł: 90 razy Wiek: 37 Dołączył: 31 Maj 2007 Posty: 1046 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 26-09-2014, 12:09
Bolid: Seicento 900-->1.4 16V 6speed |
|
|
Aha czyli jednak coś trzeba było rozwiercać, no ale sama podstawka to żaden problem Fajne rozwiązanie i w sumie można zastosować również w 900setce, bo tam przepustnica jest taka sama jak w 1.1spi. Szkoda, że nie wiedziałem o tym patencie wcześniej to bym wypróbował czy to coś daje w przypadku 900, ale teraz to już za późno mam 1.2 |
_________________ Nalepiamy.pl - Naklejki na samochód
śmieszne/tuningowe/fiat/abarth/hobby/sport
Również na zamówienie. Sprawdź!
 |
|
|
|
 |
gordonking86
nówka sztuka ;)
Pomógł: 1 raz Wiek: 39 Dołączył: 18 Mar 2012 Posty: 8 Skąd: Tokarnia
|
Wysłany: 26-09-2014, 12:45
Bolid: seicento, chrysler 300c 5.7 HEMI |
|
|
W 1.1 jest roznica bardziej autko reaguje na gaz ale wiadomo żeby to wszystko fajnie grało trzeba jeszcze z głowicą zrobić inny wałek i program |
_________________
 |
|
|
|
 |
|