| 
		kolektor 4 2 1 | 
   
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
   
            
      
         
		 gordonking86  		  
		 
         nówka sztuka ;)
  
                  Pomógł: 1 raz Wiek: 39  Dołączył: 18 Mar 2012 Posty: 8 Skąd: Tokarnia 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 26-09-2014, 09:51   
                                 
               Bolid: seicento, chrysler 300c 5.7 HEMI                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Odpowiadając na pytanie przepustnica w Spi jest taka sama jak w P1 MPI różni się tylko wielkością otworu na powietrze w SPI jest 30mm a z P1 MPI jest 38mm..przepustnice są obie aluminiowe..zobacz tutaj http://allegro.pl/punto-i...4613316859.html
 
 
Jest taka sama jak w SPI odkręcasz tylko wtrysk z tej przepustnicy montujesz z P1 zakręcasz i wszystko pasuje bez jakiego kolwiek przerabiania.. | 
             
						
				_________________
 
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 barkor  		  
		 
         spamer team
  
  
                  Pomógł: 90 razy Wiek: 37  Dołączył: 31 Maj 2007 Posty: 1046 Skąd: Olsztyn 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 26-09-2014, 10:52   
                                 
               Bolid: Seicento 900-->1.4 16V 6speed                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | gordonking86, Czyli przełożyłeś całą górę przepustnicy wraz z wtryskiem z SPI na dół z z P1? Dla jasności kompletna przepustnica składa się z 3 części, dolna podstawka, środek z klapką i górny talerz. Ty musiałeś podmienić tylko tą środkową część z klapką. No bo ten górny talerz w tych przepustnicach znacząco się różni i samego wtrysku nie ma jak zamontować do przepustnicy z P1: http://allegro.pl/przepus...4587862957.html Ciekawe rozwiązanie, nie widziałem tu na forum żeby ktoś na to wcześniej wpadł:) | 
             
						
				_________________ Nalepiamy.pl - Naklejki na samochód 
 
śmieszne/tuningowe/fiat/abarth/hobby/sport
 
Również na zamówienie. Sprawdź!
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 gordonking86  		  
		 
         nówka sztuka ;)
  
                  Pomógł: 1 raz Wiek: 39  Dołączył: 18 Mar 2012 Posty: 8 Skąd: Tokarnia 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 26-09-2014, 11:04   
                                 
               Bolid: seicento, chrysler 300c 5.7 HEMI                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Dolna podstawka została rozwiercona pod wymiar przepustnicy z P1 tak żeby pasowało wszystko    tak cała górna część została przełożona z SPI został wymieniony środek czyli przepustnica z P1 i tak jak wcześniej napisałem podstawka została rozwiercona..  zapytaj użytkownika "chojnik" on mi wszystko napisał jak mam zrobić no i tak zrobiłem     | 
             
						
				_________________
 
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 barkor  		  
		 
         spamer team
  
  
                  Pomógł: 90 razy Wiek: 37  Dołączył: 31 Maj 2007 Posty: 1046 Skąd: Olsztyn 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 26-09-2014, 11:09   
                                 
               Bolid: Seicento 900-->1.4 16V 6speed                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Aha czyli jednak coś trzeba było rozwiercać, no ale sama podstawka to żaden problem    Fajne rozwiązanie i w sumie można zastosować również w 900setce, bo tam przepustnica jest taka sama jak w 1.1spi. Szkoda, że nie wiedziałem o tym patencie wcześniej to bym wypróbował czy to coś daje w przypadku 900, ale teraz to już za późno mam 1.2    | 
             
						
				_________________ Nalepiamy.pl - Naklejki na samochód 
 
śmieszne/tuningowe/fiat/abarth/hobby/sport
 
Również na zamówienie. Sprawdź!
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 gordonking86  		  
		 
         nówka sztuka ;)
  
                  Pomógł: 1 raz Wiek: 39  Dołączył: 18 Mar 2012 Posty: 8 Skąd: Tokarnia 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 26-09-2014, 11:45   
                                 
               Bolid: seicento, chrysler 300c 5.7 HEMI                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               W 1.1 jest roznica bardziej autko reaguje na gaz     ale wiadomo żeby to wszystko fajnie grało trzeba jeszcze z głowicą zrobić inny wałek i program    | 
             
						
				_________________
 
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      | 
         
       |