Filmiki z Kjs i tym podobnych |
Autor |
Wiadomość |
lsk16
nówka sztuka ;)
Wiek: 40 Dołączył: 02 Lis 2010 Posty: 17 Skąd: Dzikowiec
|
|
|
|
 |
barkor
spamer team

Pomógł: 90 razy Wiek: 37 Dołączył: 31 Maj 2007 Posty: 1046 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 13-01-2015, 23:14
Bolid: Seicento 900-->1.4 16V 6speed |
|
|
lsk16, widziałem na jutubie już jakiś czas temu, nieźle wymiatasz Napiszesz coś więcej o swoim seju? Jaki zawias, silnik? Całkiem przyjemnie jeździ ten Twój sej. |
_________________ Nalepiamy.pl - Naklejki na samochód
śmieszne/tuningowe/fiat/abarth/hobby/sport
Również na zamówienie. Sprawdź!
 |
|
|
|
 |
lsk16
nówka sztuka ;)
Wiek: 40 Dołączył: 02 Lis 2010 Posty: 17 Skąd: Dzikowiec
|
Wysłany: 14-01-2015, 21:57
Bolid: SC rally |
|
|
dzięki barkor sejek ma serce z bravy 1.2 16 V 82 km na przepustnicy z 1.6 i strojeniu( troche wiecej paliwa i powietrza ) skrzynia 13/64 6speed, zawias to b6 i spreżyny HR stabilizator przód i tył. oponki Yoko i jakoś sie toczy chodź przyznam ze marzy mi si ejakieś 100km i szperka i było by super |
_________________ Lisu rally SC
 |
|
|
|
 |
uxon
Nałogowiec
Dołączył: 28 Cze 2013 Posty: 130 Skąd: Krakow
|
Wysłany: 15-01-2015, 10:53
Bolid: CCS |
|
|
Jaki stab montowales z tylu? I w jaki sposob? |
|
|
|
 |
barkor
spamer team

Pomógł: 90 razy Wiek: 37 Dołączył: 31 Maj 2007 Posty: 1046 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 15-01-2015, 15:30
Bolid: Seicento 900-->1.4 16V 6speed |
|
|
hehe zadałem to samo pytanie tylko na PW:) Widać, że sej dzięki temu stabowi prowadzi się jak gokart, też jestem ciekaw sposobu zamocowania:) |
_________________ Nalepiamy.pl - Naklejki na samochód
śmieszne/tuningowe/fiat/abarth/hobby/sport
Również na zamówienie. Sprawdź!
 |
|
|
|
 |
roach
spamer team

Pomógł: 14 razy Wiek: 38 Dołączył: 07 Lip 2009 Posty: 1460 Skąd: Koszalin
|
Wysłany: 16-01-2015, 16:23
Bolid: Seicento |
|
|
sam jestem ciekaw i fotkę jakaś można zapodać... |
_________________
 |
|
|
|
 |
lsk16
nówka sztuka ;)
Wiek: 40 Dołączył: 02 Lis 2010 Posty: 17 Skąd: Dzikowiec
|
Wysłany: 16-01-2015, 22:57
Bolid: SC rally |
|
|
ja zapożyczyłem staba z opla corsy C
chodz wolałbym tak jak ty masz barkor bo wiecej miejsca jest pod spodem . a z czego masz pret bo ja szłyszałem ze mozna z clio przerobić
wzorowałem sie na tym
www.pasjarajdowania.cba.pl/stabilizator_tyl.html |
_________________ Lisu rally SC
 |
|
|
|
 |
roach
spamer team

Pomógł: 14 razy Wiek: 38 Dołączył: 07 Lip 2009 Posty: 1460 Skąd: Koszalin
|
Wysłany: 16-01-2015, 23:12
Bolid: Seicento |
|
|
lsk16, nie źle zapierniczasz krotka masz maglownice ?? |
_________________
 |
|
|
|
 |
barkor
spamer team

Pomógł: 90 razy Wiek: 37 Dołączył: 31 Maj 2007 Posty: 1046 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 17-01-2015, 01:09
Bolid: Seicento 900-->1.4 16V 6speed |
|
|
lsk16, no stab idący w belce tak jak ja mam to najlepsze rozwiązanie, bo można sobie zrobić regulację na ramieniu i odpowiednio dobrać grubość drążka. Ja z tego co pamiętam kupiłem drążek od jakiegoś francuza chyba berlingo. Z tymże w sejach robionych zgodnie z homologacją VK montuje się drążek na metalowych łożyskach i z tego co widziałem montują stalowe ramiona. Ja nie potrafiłem rozkminić jakie łożysko można by zastosować i jak je połączyć z belką i drążkiem, i zrobiłem prostsze rozwiązanie na tulejach poliuretanowych i aluminiowe ramiona. Niestety to się niezbyt sprawdza, całość mocno pracuje na boki, alu ramiona boję się że puszczą w miejscu łączenia z drążkiem, a wtedy konsekwencje mogą być marne. Poza tym konieczność użycia płaskownika aluminiowego sporej grubości spowodowała, że bez dystansu z tyłu opona ocierałaby o stabilizator.
Jakby ktoś rozkminił jak zrobić np taki stab:
To chętnie przerobię swój:) Nie mam pojęcia jak w powyższym przypadku jest łożyskowany drążek i z czym to ramię jest połączone tymi 4 śrubami...
U mnie jeśli chodzi o ramię i sposób mocowania go do drążka jest mniej więcej na tej zasadzie (foto z cc użytkownika o nicku Czuczu z autokącika):
Ale tutaj sam pręt też jest osadzony na sztywnym metalowym łożysku. |
_________________ Nalepiamy.pl - Naklejki na samochód
śmieszne/tuningowe/fiat/abarth/hobby/sport
Również na zamówienie. Sprawdź!
 |
|
|
|
 |
s400
nówka sztuka ;)
Dołączył: 06 Sie 2009 Posty: 23 Skąd: Gent
|
Wysłany: 18-01-2015, 12:38
Bolid: sc 1.4 16V TRS yellow |
|
|
Lisu a jakie masz heble ? wieksze czy standardowo tarcza nacinana i klocek lepszy ? |
|
|
|
 |
lsk16
nówka sztuka ;)
Wiek: 40 Dołączył: 02 Lis 2010 Posty: 17 Skąd: Dzikowiec
|
Wysłany: 18-01-2015, 18:08
Bolid: SC rally |
|
|
z przodu zestaw hart sport klocki ferodo standard i kolektor hamowania na tył zrobiony, tył seria |
_________________ Lisu rally SC
 |
|
|
|
 |
DeZ
Nałogowiec

Pomógł: 17 razy Dołączył: 13 Lut 2010 Posty: 390 Skąd: Poznań
|
|
|
|
 |
Chochol
nówka sztuka ;)

Wiek: 45 Dołączył: 20 Gru 2014 Posty: 25 Skąd: Ruda ?ląska
|
|
|
|
 |
barkor
spamer team

Pomógł: 90 razy Wiek: 37 Dołączył: 31 Maj 2007 Posty: 1046 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 18-01-2015, 23:43
Bolid: Seicento 900-->1.4 16V 6speed |
|
|
Chochol, fabryczne vany miały takie niskie zawieszenie i pierdzący wydech?:)
P.S. wiem wiem, pewnie chodziło Ci o silnik, ale całkiem fajnie się zbiera jak na serię:)
DeZ, opony chyba średnio dobrane do warunków co? Widać, że kiepska trakcja po wyjściu z nawrotów i tył odpływał na szybszych łukach. |
_________________ Nalepiamy.pl - Naklejki na samochód
śmieszne/tuningowe/fiat/abarth/hobby/sport
Również na zamówienie. Sprawdź!
 |
|
|
|
 |
DeZ
Nałogowiec

Pomógł: 17 razy Dołączył: 13 Lut 2010 Posty: 390 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 19-01-2015, 17:54
Bolid: kiedyś CC900 teraz SC1200 |
|
|
barkor napisał/a: | DeZ, opony chyba średnio dobrane do warunków co? Widać, że kiepska trakcja po wyjściu z nawrotów i tył odpływał na szybszych łukach. |
Rainexperty. Było niewiarygodnie ślisko i żadna opona nie dawała rady. Miałem na chwilę założone A539 ale to była pomyłka w tych warunkach. |
_________________ Na słońcu jest rzeczywiście znacznie mniej cienia - Król Julian
Pomogłem ? - kliknij w odpowiednim miejscu |
|
|
|
 |
|