Swap 1,1 MPI na 1,2 16v z P1 |
Autor |
Wiadomość |
Uncrossed
Nałogowiec

Pomógł: 49 razy Dołączył: 21 Mar 2012 Posty: 788 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 08-03-2015, 01:09
Bolid: Seicento 1.4 16V |
|
|
możesz zostawić możesz wywalić. Ja wywaliłem ale zostawiłem zawór żeby nie waliło błędów.
Przewody - zasilanie normalnie a powrót możesz zrobić przewodem który zostanie ci po pochłaniaczu. |
_________________ Seicento 1.4 16V
Mój białas:) |
|
|
|
 |
kaczy15
Nałogowiec

Pomógł: 3 razy Wiek: 31 Dołączył: 30 Mar 2013 Posty: 378 Skąd: Białogard
|
Wysłany: 08-03-2015, 18:45
Bolid: Fiat Seicento 1.1 |
|
|
Uncrossed napisał/a: | możesz zostawić możesz wywalić. Ja wywaliłem ale zostawiłem zawór żeby nie waliło błędów.
Przewody - zasilanie normalnie a powrót możesz zrobić przewodem który zostanie ci po pochłaniaczu. |
No fanie tylko ja chyba nie mam zaworu ,gdzie teraz podpiąć tą wtyczkę od zaworu ?? |
|
|
|
 |
Uncrossed
Nałogowiec

Pomógł: 49 razy Dołączył: 21 Mar 2012 Posty: 788 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 08-03-2015, 21:11
Bolid: Seicento 1.4 16V |
|
|
zawór jest na pochłaniaczu. Jak nie podepniesz po prostu będzie komp walił marchewy |
_________________ Seicento 1.4 16V
Mój białas:) |
|
|
|
 |
kaczy15
Nałogowiec

Pomógł: 3 razy Wiek: 31 Dołączył: 30 Mar 2013 Posty: 378 Skąd: Białogard
|
Wysłany: 10-03-2015, 21:19
Bolid: Fiat Seicento 1.1 |
|
|
Już prawie wszystko podpięte , został mi tylko do podpięcia wskaźnik od marchewy i za cholery nie wiem który przewód idzie do niej z starej wiązki mpi ??
 |
|
|
|
 |
Uncrossed
Nałogowiec

Pomógł: 49 razy Dołączył: 21 Mar 2012 Posty: 788 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 11-03-2015, 20:46
Bolid: Seicento 1.4 16V |
|
|
13 B "lampka kontrolna urządzenia". |
_________________ Seicento 1.4 16V
Mój białas:) |
|
|
|
 |
kaczy15
Nałogowiec

Pomógł: 3 razy Wiek: 31 Dołączył: 30 Mar 2013 Posty: 378 Skąd: Białogard
|
Wysłany: 17-03-2015, 22:31
Bolid: Fiat Seicento 1.1 |
|
|
Pany , wszystko podłączone po swapie 1.2 16 V (wiązka z 1.1 spi ) ale rozładowuje mi akumulator,możliwe że coś źle podłączyłem I jak to jest z tym pinem 26 w kompie ?? |
|
|
|
 |
CenteK2
Nałogowiec
Pomógł: 2 razy Wiek: 33 Dołączył: 27 Mar 2014 Posty: 120 Skąd: Olsztynek
|
Wysłany: 17-03-2015, 22:52
Bolid: sc 1.2 16v |
|
|
Trzeba wyciąć i zaizolować albo w ogóle rozłożyć wtykę od kompa i wyjąć cały pin. |
|
|
|
 |
kaczy15
Nałogowiec

Pomógł: 3 razy Wiek: 31 Dołączył: 30 Mar 2013 Posty: 378 Skąd: Białogard
|
Wysłany: 17-03-2015, 23:08
Bolid: Fiat Seicento 1.1 |
|
|
CenteK2 napisał/a: | Trzeba wyciąć i zaizolować albo w ogóle rozłożyć wtykę od kompa i wyjąć cały pin. |
Ogólni miałem go wyciąć ,ale zamotałem się z kablami i zapomniałem przypomniało mi się dopiero jak aku się rozładowało |
|
|
|
 |
CenteK2
Nałogowiec
Pomógł: 2 razy Wiek: 33 Dołączył: 27 Mar 2014 Posty: 120 Skąd: Olsztynek
|
Wysłany: 17-03-2015, 23:49
Bolid: sc 1.2 16v |
|
|
Ja jak dokładałem pin do sterowania wtryskami to go wywaliłem odrazu |
|
|
|
 |
kaczy15
Nałogowiec

Pomógł: 3 razy Wiek: 31 Dołączył: 30 Mar 2013 Posty: 378 Skąd: Białogard
|
Wysłany: 19-03-2015, 14:29
Bolid: Fiat Seicento 1.1 |
|
|
Kolejny problem to zbyt wysokie obroty na biegu jałowym , jak puszcze gaz to obroty spadają do 2 tyś i albo się zatrzymuje na 2000 albo po jakimś czasie bardzo pomału spadają do 1000 obrotów oraz mam zbyt duże ciśnienie w zbiorniku paliwa , Ktoś pomoże ?? |
|
|
|
 |
Uncrossed
Nałogowiec

Pomógł: 49 razy Dołączył: 21 Mar 2012 Posty: 788 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 19-03-2015, 17:24
Bolid: Seicento 1.4 16V |
|
|
co do obrotów - nie łapie gdzieś lewego powietrza ? |
_________________ Seicento 1.4 16V
Mój białas:) |
|
|
|
 |
kaczy15
Nałogowiec

Pomógł: 3 razy Wiek: 31 Dołączył: 30 Mar 2013 Posty: 378 Skąd: Białogard
|
Wysłany: 19-03-2015, 18:11
Bolid: Fiat Seicento 1.1 |
|
|
Wydaje mi się że wszystko porządnie przykrycilem, , czytałem tez cos o czyszczeniu przepustnicy , , może wystarczy ją wyczyścić |
|
|
|
 |
zacho
Bywalec
Wiek: 33 Dołączył: 30 Sie 2010 Posty: 72 Skąd: JG
|
Wysłany: 25-03-2015, 20:44
Bolid: Seicento 16v |
|
|
Panowie szybko ! Jaka chłodnica dokładnie , musi być do 1,2 16v ? Ta od 1.1 MPi nie może być bo nie działa wentylator (czy da sie jakos podłączyć czujnik wentylatora ?)
. Od 900 i 1.1 SPi jest prawdopodobnie dłuższa i mocowania nie pasują |
_________________ Demonizacja zasad prowadzi do autodestrukcji .
 |
|
|
|
 |
kaczy15
Nałogowiec

Pomógł: 3 razy Wiek: 31 Dołączył: 30 Mar 2013 Posty: 378 Skąd: Białogard
|
Wysłany: 25-03-2015, 21:37
Bolid: Fiat Seicento 1.1 |
|
|
zacho napisał/a: | Panowie szybko ! Jaka chłodnica dokładnie , musi być do 1,2 16v ? Ta od 1.1 MPi nie może być bo nie działa wentylator (czy da sie jakos podłączyć czujnik wentylatora ?)
. Od 900 i 1.1 SPi jest prawdopodobnie dłuższa i mocowania nie pasują |
Ja masz mpi to musisz zrobić osobny układ sterowania wentylatorem .Tu masz schemat
albo zrobić sobie włącznik w kabinie,który załącza wentylator jak masz wskaźnik temp. wody |
|
|
|
 |
zacho
Bywalec
Wiek: 33 Dołączył: 30 Sie 2010 Posty: 72 Skąd: JG
|
Wysłany: 25-03-2015, 21:46
Bolid: Seicento 16v |
|
|
Dzięki ogromne. Czyli nie ma opcji dopasowania innej chłodnicy ? bo z tego co znalazłem, są do wyboru do Seicento tylko 2 i żadna nie pasuje . Jedynym wyjściem jest osobny układ ? |
_________________ Demonizacja zasad prowadzi do autodestrukcji .
 |
|
|
|
 |
|