Zawieszenie sportowe |
Autor |
Wiadomość |
1922
Nałogowiec

Pomógł: 16 razy Wiek: 30 Dołączył: 29 Wrz 2013 Posty: 526 Skąd: Racibórz
|
Wysłany: 26-09-2015, 07:49
Bolid: Seicento 1.1 Van |
|
|
u Mnie poszło niżej Skręce go dziś, i zobaczę czy się coś podniesie
PS : miałes nadkola założone ? |
_________________ Seicento VAN '99 Zapraszam |
|
|
|
 |
dawiddawidowski
Moderator Cento Nowy Sącz

Pomógł: 47 razy Wiek: 32 Dołączył: 06 Mar 2013 Posty: 3642 Skąd: NS
|
Wysłany: 26-09-2015, 11:57
Bolid: SC Abarth 1.4 16v 6speed |
|
|
Tak, z przodu i tyłu
budę masz podciętą?? jeżeli nie to może być nieciekawie jak kierownice zablokuje |
_________________ Polska Jazda SC
ROSSO BAROCCO by dawid |
|
|
|
 |
miXol2607
Nałogowiec

Pomógł: 2 razy Dołączył: 10 Wrz 2014 Posty: 129 Skąd: Łęczyca
|
Wysłany: 26-09-2015, 12:41
Bolid: Seicento 1.1 MPI |
|
|
A co powiecie na springi MTS 60/40 i amory KYB lub inne gazowe ewentualnie 70/50 ? |
|
|
|
 |
1922
Nałogowiec

Pomógł: 16 razy Wiek: 30 Dołączył: 29 Wrz 2013 Posty: 526 Skąd: Racibórz
|
Wysłany: 26-09-2015, 14:06
Bolid: Seicento 1.1 Van |
|
|
dawiddawidowski napisał/a: |
budę masz podciętą?? jeżeli nie to może być nieciekawie jak kierownice zablokuje |
Będę podcinał w miejscu końcówek drązków kierowniczych.
Udało mi się go skrecić ok 1-1,5cm do maxa i podniósł się o 2cm, nadkola wchodzą bez problemu i wyjeźdzam tez bez problemu |
_________________ Seicento VAN '99 Zapraszam |
|
|
|
 |
Paweł1984
spamer team Jasper84
Pomógł: 160 razy Wiek: 40 Dołączył: 26 Sie 2007 Posty: 1212 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 26-09-2015, 15:27
Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance |
|
|
miXol2607 napisał/a: | A co powiecie na springi MTS 60/40 i amory KYB lub inne gazowe ewentualnie 70/50 ? |
W kontekście? Jazda na tym lipa(oprócz prostych równych nawierzchni) jak na każej niskiej sprężynie pod seryjny amor, trwałość mts-u lipa, charakterystyka lipa, trwałość lipa bo amor nie jest dostosowany do takiego zakresu pracy-
Przejedź się sejem na sprawnym markowym zawiasie np. fk-40/eibach i ww amory i na takim cudzie-ale nie emyrycko tylko normalnie-a w zakrętach ostro wtedy masz porównanie nieporównywalne
Jak przestawiałem kilka km cc na -70/50 mts na seryjnych amorach to wolał bym serią sportingową jeździć |
|
|
|
 |
dawiddawidowski
Moderator Cento Nowy Sącz

Pomógł: 47 razy Wiek: 32 Dołączył: 06 Mar 2013 Posty: 3642 Skąd: NS
|
Wysłany: 26-09-2015, 23:20
Bolid: SC Abarth 1.4 16v 6speed |
|
|
Miałem kita FK -7/5 (amor/spring) i można to polecić ale żeby teraz taki zawias dostać, powodzenia |
_________________ Polska Jazda SC
ROSSO BAROCCO by dawid |
|
|
|
 |
Paweł1984
spamer team Jasper84
Pomógł: 160 razy Wiek: 40 Dołączył: 26 Sie 2007 Posty: 1212 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 27-09-2015, 00:57
Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance |
|
|
dawiddawidowski napisał/a: | Miałem kita FK -7/5 (amor/spring) i można to polecić ale żeby teraz taki zawias dostać, powodzenia |
Hoga, Ebay, giełda rajdowa na FB |
|
|
|
 |
1922
Nałogowiec

Pomógł: 16 razy Wiek: 30 Dołączył: 29 Wrz 2013 Posty: 526 Skąd: Racibórz
|
Wysłany: 27-09-2015, 08:59
Bolid: Seicento 1.1 Van |
|
|
Może być ten gwint na maxa skręcony do góry po wyciągnięciu helperów ?
Czemu strzelają mi spręzyny lekko przy skrecie skoro dokręciłem zawias i nakrętki regulujące ? |
_________________ Seicento VAN '99 Zapraszam |
|
|
|
 |
kartoniush
nówka sztuka ;)
Dołączył: 17 Cze 2013 Posty: 1 Skąd: Bielsko biała
|
Wysłany: 27-09-2015, 13:16
Bolid: Seicento 1.1 |
|
|
Dzień dobry. Przepraszam, że wtrącam w dyskusję, jednak chciałbym zadać pytanie:
Potrzebuję rozsądny zestaw zawieszenia do SC Sporting.
Docelowo Sei. ma sprawiać dużo frajdy z jazdy, dobre trzymanie w zakrętach to priorytet, oraz winien lepiej zachowywać się przy wysokich prędkościach na autostradzie, z racji tego, że często pokonuję takowe trasy.
Fajnie gdyby owo zawieszenie łączyło w sobie kompromis między twardym pewnym braniem zakrętów, a dość komfortowym w miarę możliwości wybieraniem nierówności, tak by plomby pozostały na swoich miejscach .
Myślę, że chciałbym zamknąć się w budżecie ok.1000zł.
Zdaję sobie również sprawę z tego, że znaczenie mają również opony i felgi, ale to temat w innym dziale. Będę wdzięczny za wszelkie sugestie i porady. |
|
|
|
 |
dawiddawidowski
Moderator Cento Nowy Sącz

Pomógł: 47 razy Wiek: 32 Dołączył: 06 Mar 2013 Posty: 3642 Skąd: NS
|
Wysłany: 27-09-2015, 13:46
Bolid: SC Abarth 1.4 16v 6speed |
|
|
1922, poszukaj kilka stron do tyłu bo marmar rozwiązał ten sam problem |
_________________ Polska Jazda SC
ROSSO BAROCCO by dawid |
|
|
|
 |
1922
Nałogowiec

Pomógł: 16 razy Wiek: 30 Dołączył: 29 Wrz 2013 Posty: 526 Skąd: Racibórz
|
Wysłany: 27-09-2015, 14:09
Bolid: Seicento 1.1 Van |
|
|
Przeszukiwałem jego posty i nic nie znalazłem |
_________________ Seicento VAN '99 Zapraszam |
|
|
|
 |
dawiddawidowski
Moderator Cento Nowy Sącz

Pomógł: 47 razy Wiek: 32 Dołączył: 06 Mar 2013 Posty: 3642 Skąd: NS
|
Wysłany: 27-09-2015, 15:01
Bolid: SC Abarth 1.4 16v 6speed |
|
|
Temat był na 100%, nawet z EL Sejek i steffanem ale na sc.pl i AK nie mogę doszukać się tych tematów, |
_________________ Polska Jazda SC
ROSSO BAROCCO by dawid |
|
|
|
 |
Paweł1984
spamer team Jasper84
Pomógł: 160 razy Wiek: 40 Dołączył: 26 Sie 2007 Posty: 1212 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 27-09-2015, 16:37
Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance |
|
|
kartoniush napisał/a: | Dzień dobry. Przepraszam, że wtrącam w dyskusję, jednak chciałbym zadać pytanie:
Potrzebuję rozsądny zestaw zawieszenia do SC Sporting.
Docelowo Sei. ma sprawiać dużo frajdy z jazdy, dobre trzymanie w zakrętach to priorytet, oraz winien lepiej zachowywać się przy wysokich prędkościach na autostradzie, z racji tego, że często pokonuję takowe trasy.
Fajnie gdyby owo zawieszenie łączyło w sobie kompromis między twardym pewnym braniem zakrętów, a dość komfortowym w miarę możliwości wybieraniem nierówności, tak by plomby pozostały na swoich miejscach .
Myślę, że chciałbym zamknąć się w budżecie ok.1000zł.
Zdaję sobie również sprawę z tego, że znaczenie mają również opony i felgi, ale to temat w innym dziale. Będę wdzięczny za wszelkie sugestie i porady. |
Po raz 100-ny na grubo i długo-amory b6+ spring Eibach-amory pancerne,springi z optymalną charakterystyką-kwestia ceny amorów, ale 100tys masz spokój, a amor stanowi najmocniejszy punkt sc wtedy.
Jeżeli ma być rozsądny i spełniać ww. oczekiwania to gazowo-olejowy amor(B4,KYB,Monroe) i Eibach i to zawieszenie jest kompromisem-z początku twardo trochę może być, ale chwile później dużo lepiej, powie Ci to każdy jeżeli przedstawisz mu priorytety i miał z tym zawiasem do czynienia.
Bajka w tym, że pierwszy zestaw, wpada w dziurawe nawierznie i tłumi to nie dobija, bardzo podobnie jest na gaz-olejowym.
Przy obu warto dać rozpórkę kielichów. |
|
|
|
 |
1922
Nałogowiec

Pomógł: 16 razy Wiek: 30 Dołączył: 29 Wrz 2013 Posty: 526 Skąd: Racibórz
|
Wysłany: 04-10-2015, 14:06
Bolid: Seicento 1.1 Van |
|
|
Dla potomnych gdy po założeniu gwintu MTS czy Ta strzelają sprezyny przy skręcaniu :
Wystarczy dać ok 4mm dystansu między Mc personem a talerzykiem amortyzatora.
Ja tak zrobiłem i problemy ze strzelaniem i cięzko chodzącą kierownicą zniknęły. |
_________________ Seicento VAN '99 Zapraszam |
|
|
|
 |
brutal123
Nałogowiec
Pomógł: 3 razy Wiek: 42 Dołączył: 24 Lis 2008 Posty: 103 Skąd: Wieruszów
|
Wysłany: 06-10-2015, 08:48
Bolid: cc sporting |
|
|
Jaki amor przód pod AR ? TA , MTS , FK , B6 ? |
|
|
|
 |
|