Zawieszenie sportowe |
Autor |
Wiadomość |
markit
nówka sztuka ;)
Dołączył: 06 Paź 2015 Posty: 1 Skąd: Dąbrowa
|
Wysłany: 15-10-2015, 19:50
Bolid: mazda6 |
|
|
Polecam springi MTS 60/40 |
|
|
|
 |
1922
Nałogowiec

Pomógł: 16 razy Wiek: 30 Dołączył: 29 Wrz 2013 Posty: 526 Skąd: Racibórz
|
Wysłany: 02-12-2015, 19:53
Bolid: Seicento 1.1 Van |
|
|
Pytanie do użytkowników MTSa (springi+ amor) z tyłu. Ja mam taki zestaw i cięta spręzyna na bodajże -7 o 3 geste zwoje założona gęstymi do dołu. Odbój ścięty o połowę.
Zapytam kolokwialnie. Czy wam też tył na dziurach skrzypi ? Dodam że mam Vana bez wygłuszeń ale to raczej i tak nic nie zmienia, bo wcześniej tak nie było. Wiem, że to szmelc, ale chwilowo nie stać mnie na zadną alternatywe (do gleby którą aktualnie posiadam) , a nie wiem do końca czy to wina spręzyn czy amorów, czy tego i tego, w każdym razie jest to dosyć irytujące. |
_________________ Seicento VAN '99 Zapraszam |
|
|
|
 |
1922
Nałogowiec

Pomógł: 16 razy Wiek: 30 Dołączył: 29 Wrz 2013 Posty: 526 Skąd: Racibórz
|
Wysłany: 12-12-2015, 20:13
Bolid: Seicento 1.1 Van |
|
|
Zdubluję.
Amor Krosno do codziennej jazdy zamiast MTSu ? Mam z przodu gwint więc jestem do trzęsienia mózgu przyzwyczajony, ew inny amor pod obniżenie -7 prócz MTSu który nie spełnia swojej roli i FK którego trudno dostać. |
_________________ Seicento VAN '99 Zapraszam |
|
|
|
 |
dawiddawidowski
Moderator Cento Nowy Sącz

Pomógł: 47 razy Wiek: 32 Dołączył: 06 Mar 2013 Posty: 3642 Skąd: NS
|
Wysłany: 12-12-2015, 21:26
Bolid: SC Abarth 1.4 16v 6speed |
|
|
Gwinty typu MTS czy tatex to bardzo komfortowe i mięciutkie są Na kicie FK -7/7 to był beton a na gwincie mts mega komfort |
_________________ Polska Jazda SC
ROSSO BAROCCO by dawid |
|
|
|
 |
Paweł1984
spamer team Jasper84
Pomógł: 160 razy Wiek: 40 Dołączył: 26 Sie 2007 Posty: 1212 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 12-12-2015, 22:44
Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance |
|
|
1922 napisał/a: | Zdubluję.
Amor Krosno do codziennej jazdy zamiast MTSu ? Mam z przodu gwint więc jestem do trzęsienia mózgu przyzwyczajony, ew inny amor pod obniżenie -7 prócz MTSu który nie spełnia swojej roli i FK którego trudno dostać. |
Mimo, iż sc jest miększe tyłem to Krosno(nie wiem czy chodzi o pzm-1) jest betonowe i przy takim set-upie będzie się to prowadziło jak d..a.
Zwykłe krosno daruj sobie czy tam delphi pod sprężynę -7 mts-a ciętą-nie tnie się generalnie sprężyn, ew. 1 zwój, jak pojechałeś z chińczykiem o połowę to cuda się tam widzę dzieją.
Jeżeli nie wierzysz mi , a masz prawo młody jesteś-przejedź się kiedyś sejem na sprężynach H&R, Eibach, Weitec+ dobry gazowy amor(KYB,B4,sachs) i opona premium+ dokładna zbieżność-nie będzie może trendy leżał i szurał wahaczem, ale prowadzenie i szybkość reakcji to niebo a ziemia i to nie tylko na mega równym.
Podkręcałem parę sc/cc na zawiasach chinoli i przy jeździe próbnej, pomijam, że bałem się o coś zawadzić czy wpaść w dziurę to nigdy nie byłem pewien czy na tej samej drodze przy dużo niższej prędkości pojedzie tam gdzie ja chcę. |
|
|
|
 |
1922
Nałogowiec

Pomógł: 16 razy Wiek: 30 Dołączył: 29 Wrz 2013 Posty: 526 Skąd: Racibórz
|
Wysłany: 13-12-2015, 09:29
Bolid: Seicento 1.1 Van |
|
|
Chyba jestem przekonany, żeby na wiosnę zainwestować w coś może wyższego ale i lepszego na tył. |
_________________ Seicento VAN '99 Zapraszam |
|
|
|
 |
PERSZING96PL
nówka sztuka ;)
Dołączył: 26 Mar 2015 Posty: 18 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 14-01-2016, 19:04
Bolid: CCS 1.1 |
|
|
Co powiecie na amortyzator Monroe Reflex? Głównie chodzi mi o porównanie go do KYB Excel-G. |
|
|
|
 |
Paweł1984
spamer team Jasper84
Pomógł: 160 razy Wiek: 40 Dołączył: 26 Sie 2007 Posty: 1212 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 14-01-2016, 22:22
Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance |
|
|
Przez ponad 90 tys ani przód ani tył w seryjnym vanie nie wylał, czy to Monroe czy Kayaba-oba olejowo-gazowe.
KYB ma troszkę większą siłe wyporu tłoczyska, ogólnie porównywalne szczególnie, że do parchów KYB jest made in spain.
Czy jeden czy drugi kwestia ceny/gustu jak chcesz do serii, B4 mimo, że seria postawił bym + wyżej nawet po tym, że farba jest idealnie nałożona, a takie mam w sc z eibachem-30 i bdb zawias. |
|
|
|
 |
MichałSC
nówka sztuka ;)
Dołączył: 16 Sie 2015 Posty: 31 Skąd: ?ląskie
|
Wysłany: 14-01-2016, 23:08
Bolid: Seicento MPI |
|
|
Paweł1984 napisał/a: | (...)KYB ma troszkę większą siłe wyporu tłoczyska, ogólnie porównywalne szczególnie, że do parchów KYB jest made in spain.
(...) |
Nie chcę się sprzeczać, ale kojarzę, że na moich Excel-G było wybite "made in Japan". |
|
|
|
 |
Paweł1984
spamer team Jasper84
Pomógł: 160 razy Wiek: 40 Dołączył: 26 Sie 2007 Posty: 1212 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 21-01-2016, 12:05
Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance |
|
|
Zgadza się w sc van mam made in japan, teraz pojawiła się made in spain-dwie fabryki. |
|
|
|
 |
Maro96
Nałogowiec

Dołączył: 16 Wrz 2015 Posty: 136 Skąd: Małopolskie
|
Wysłany: 22-01-2016, 00:31
Bolid: Seicento 1.1 SPI |
|
|
Czy to prawda, że na gazowo-olejowych np Kyb samochód się jeszcze podniesie względem zwykłych, olejowych amorków? Nawet na sprężynach FK 40/40? |
|
|
|
 |
proshotter
Nałogowiec

Pomógł: 10 razy Wiek: 32 Dołączył: 27 Lip 2011 Posty: 866 Skąd: Olsztynek
|
Wysłany: 22-01-2016, 13:04
Bolid: seicento 1.4 16v StartJet |
|
|
Maro96, Podnieść się nie podniesie, ale -4 na pewno nie siądzie tylko jakieś -2 |
_________________
Sc 1.4 16v
YT
 |
|
|
|
 |
biszkopcik
nówka sztuka ;)
Dołączył: 12 Mar 2014 Posty: 35 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 20-02-2016, 17:22 Za wysoko
Bolid: seicento 900 |
|
|
Witam, posiadam zweszenie mts -70/50. chcialbym jeszcze zejsc nizej na tym o jakies 1 albo 2 cm. da rade? ktos ma jakies patenty w miare sprawdzone? kupienie gwintu odpada bo nie mam tyle pieniedzy. bede wdzieczny za jakiekolwiek rady |
|
|
|
 |
Maro96
Nałogowiec

Dołączył: 16 Wrz 2015 Posty: 136 Skąd: Małopolskie
|
Wysłany: 20-02-2016, 17:40 Re: Za wysoko
Bolid: Seicento 1.1 SPI |
|
|
biszkopcik napisał/a: | Witam, posiadam zweszenie mts -70/50. chcialbym jeszcze zejsc nizej na tym o jakies 1 albo 2 cm. da rade? ktos ma jakies patenty w miare sprawdzone? kupienie gwintu odpada bo nie mam tyle pieniedzy. bede wdzieczny za jakiekolwiek rady |
Tnij sprężyny Amorki też masz mts czy seryjne? |
|
|
|
 |
1922
Nałogowiec

Pomógł: 16 razy Wiek: 30 Dołączył: 29 Wrz 2013 Posty: 526 Skąd: Racibórz
|
Wysłany: 21-02-2016, 12:42
Bolid: Seicento 1.1 Van |
|
|
Po zaciętych bojach udało mi się wygrać ze skrzypiącym tyłem, nie były winne ani pociachane mtsy, ani amorki a zniszczonie tuleje wahaczy, wleciał czerwony poli i dużooo smaru na razie jest spokój, zobaczymy jak długo. |
_________________ Seicento VAN '99 Zapraszam |
|
|
|
 |
|