FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Zawieszenie sportowe
Autor Wiadomość
markit 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 06 Paź 2015
Posty: 1
Skąd: Dąbrowa
Wysłany: 15-10-2015, 19:50   
   Bolid: mazda6


Polecam springi MTS 60/40
 
 
1922 
Nałogowiec


Pomógł: 16 razy
Wiek: 29
Dołączył: 29 Wrz 2013
Posty: 526
Skąd: Racibórz
Wysłany: 02-12-2015, 19:53   
   Bolid: Seicento 1.1 Van


Pytanie do użytkowników MTSa (springi+ amor) z tyłu. Ja mam taki zestaw i cięta spręzyna na bodajże -7 o 3 geste zwoje założona gęstymi do dołu. Odbój ścięty o połowę.

Zapytam kolokwialnie. Czy wam też tył na dziurach skrzypi ? :)) :roll: Dodam że mam Vana bez wygłuszeń ale to raczej i tak nic nie zmienia, bo wcześniej tak nie było. Wiem, że to szmelc, ale chwilowo nie stać mnie na zadną alternatywe (do gleby którą aktualnie posiadam) , a nie wiem do końca czy to wina spręzyn czy amorów, czy tego i tego, w każdym razie jest to dosyć irytujące.
_________________
Seicento VAN '99 Zapraszam
 
 
1922 
Nałogowiec


Pomógł: 16 razy
Wiek: 29
Dołączył: 29 Wrz 2013
Posty: 526
Skąd: Racibórz
Wysłany: 12-12-2015, 20:13   
   Bolid: Seicento 1.1 Van


Zdubluję.

Amor Krosno do codziennej jazdy zamiast MTSu ? Mam z przodu gwint więc jestem do trzęsienia mózgu przyzwyczajony, ew inny amor pod obniżenie -7 prócz MTSu który nie spełnia swojej roli i FK którego trudno dostać.
_________________
Seicento VAN '99 Zapraszam
 
 
dawiddawidowski 
Moderator
Cento Nowy Sącz


Pomógł: 47 razy
Wiek: 31
Dołączył: 06 Mar 2013
Posty: 3642
Skąd: NS
Wysłany: 12-12-2015, 21:26   
   Bolid: SC Abarth 1.4 16v 6speed


Gwinty typu MTS czy tatex to bardzo komfortowe i mięciutkie są :p Na kicie FK -7/7 to był beton a na gwincie mts mega komfort :))
_________________
Polska Jazda SC

ROSSO BAROCCO by dawid
 
 
Paweł1984 
spamer team
Jasper84

Pomógł: 160 razy
Wiek: 39
Dołączył: 26 Sie 2007
Posty: 1212
Skąd: Łódź
Wysłany: 12-12-2015, 22:44   
   Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance


1922 napisał/a:
Zdubluję.

Amor Krosno do codziennej jazdy zamiast MTSu ? Mam z przodu gwint więc jestem do trzęsienia mózgu przyzwyczajony, ew inny amor pod obniżenie -7 prócz MTSu który nie spełnia swojej roli i FK którego trudno dostać.

Mimo, iż sc jest miększe tyłem to Krosno(nie wiem czy chodzi o pzm-1) jest betonowe i przy takim set-upie będzie się to prowadziło jak d..a.
Zwykłe krosno daruj sobie czy tam delphi pod sprężynę -7 mts-a ciętą-nie tnie się generalnie sprężyn, ew. 1 zwój, jak pojechałeś z chińczykiem o połowę to cuda się tam widzę dzieją.
Jeżeli nie wierzysz mi , a masz prawo młody jesteś-przejedź się kiedyś sejem na sprężynach H&R, Eibach, Weitec+ dobry gazowy amor(KYB,B4,sachs) i opona premium+ dokładna zbieżność-nie będzie może trendy leżał i szurał wahaczem, :)) ale prowadzenie i szybkość reakcji to niebo a ziemia i to nie tylko na mega równym.
Podkręcałem parę sc/cc na zawiasach chinoli i przy jeździe próbnej, pomijam, że bałem się o coś zawadzić czy wpaść w dziurę to nigdy nie byłem pewien czy na tej samej drodze przy dużo niższej prędkości pojedzie tam gdzie ja chcę. :]
 
 
 
1922 
Nałogowiec


Pomógł: 16 razy
Wiek: 29
Dołączył: 29 Wrz 2013
Posty: 526
Skąd: Racibórz
Wysłany: 13-12-2015, 09:29   
   Bolid: Seicento 1.1 Van


Chyba jestem przekonany, żeby na wiosnę zainwestować w coś może wyższego ale i lepszego na tył.
_________________
Seicento VAN '99 Zapraszam
 
 
PERSZING96PL 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 26 Mar 2015
Posty: 18
Skąd: Kielce
Wysłany: 14-01-2016, 19:04   
   Bolid: CCS 1.1


Co powiecie na amortyzator Monroe Reflex? Głównie chodzi mi o porównanie go do KYB Excel-G.
 
 
Paweł1984 
spamer team
Jasper84

Pomógł: 160 razy
Wiek: 39
Dołączył: 26 Sie 2007
Posty: 1212
Skąd: Łódź
Wysłany: 14-01-2016, 22:22   
   Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance


Przez ponad 90 tys ani przód ani tył w seryjnym vanie nie wylał, czy to Monroe czy Kayaba-oba olejowo-gazowe.
KYB ma troszkę większą siłe wyporu tłoczyska, ogólnie porównywalne szczególnie, że do parchów KYB jest made in spain.
Czy jeden czy drugi kwestia ceny/gustu jak chcesz do serii, B4 mimo, że seria postawił bym + wyżej nawet po tym, że farba jest idealnie nałożona, a takie mam w sc z eibachem-30 i bdb zawias.
 
 
 
MichałSC 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 16 Sie 2015
Posty: 31
Skąd: ?ląskie
Wysłany: 14-01-2016, 23:08   
   Bolid: Seicento MPI


Paweł1984 napisał/a:
(...)KYB ma troszkę większą siłe wyporu tłoczyska, ogólnie porównywalne szczególnie, że do parchów KYB jest made in spain.
(...)

Nie chcę się sprzeczać, ale kojarzę, że na moich Excel-G było wybite "made in Japan".
 
 
Paweł1984 
spamer team
Jasper84

Pomógł: 160 razy
Wiek: 39
Dołączył: 26 Sie 2007
Posty: 1212
Skąd: Łódź
Wysłany: 21-01-2016, 12:05   
   Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance


Zgadza się w sc van mam made in japan, teraz pojawiła się made in spain-dwie fabryki.
 
 
 
Maro96 
Nałogowiec


Dołączył: 16 Wrz 2015
Posty: 136
Skąd: Małopolskie
Wysłany: 22-01-2016, 00:31   
   Bolid: Seicento 1.1 SPI


Czy to prawda, że na gazowo-olejowych np Kyb samochód się jeszcze podniesie względem zwykłych, olejowych amorków? Nawet na sprężynach FK 40/40?
 
 
proshotter 
Nałogowiec


Pomógł: 10 razy
Wiek: 31
Dołączył: 27 Lip 2011
Posty: 866
Skąd: Olsztynek
Wysłany: 22-01-2016, 13:04   
   Bolid: seicento 1.4 16v StartJet


Maro96, Podnieść się nie podniesie, ale -4 na pewno nie siądzie tylko jakieś -2
_________________
-> Sc 1.4 16v
-> YT
 
 
 
biszkopcik 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 12 Mar 2014
Posty: 35
Skąd: Poznań
Wysłany: 20-02-2016, 17:22   Za wysoko
   Bolid: seicento 900


Witam, posiadam zweszenie mts -70/50. chcialbym jeszcze zejsc nizej na tym o jakies 1 albo 2 cm. da rade? ktos ma jakies patenty w miare sprawdzone? kupienie gwintu odpada bo nie mam tyle pieniedzy. bede wdzieczny za jakiekolwiek rady ;)
 
 
Maro96 
Nałogowiec


Dołączył: 16 Wrz 2015
Posty: 136
Skąd: Małopolskie
Wysłany: 20-02-2016, 17:40   Re: Za wysoko
   Bolid: Seicento 1.1 SPI


biszkopcik napisał/a:
Witam, posiadam zweszenie mts -70/50. chcialbym jeszcze zejsc nizej na tym o jakies 1 albo 2 cm. da rade? ktos ma jakies patenty w miare sprawdzone? kupienie gwintu odpada bo nie mam tyle pieniedzy. bede wdzieczny za jakiekolwiek rady ;)


Tnij sprężyny :D Amorki też masz mts czy seryjne?
 
 
1922 
Nałogowiec


Pomógł: 16 razy
Wiek: 29
Dołączył: 29 Wrz 2013
Posty: 526
Skąd: Racibórz
Wysłany: 21-02-2016, 12:42   
   Bolid: Seicento 1.1 Van


Po zaciętych bojach udało mi się wygrać ze skrzypiącym tyłem, nie były winne ani pociachane mtsy, ani amorki a zniszczonie tuleje wahaczy, wleciał czerwony poli i dużooo smaru na razie jest spokój, zobaczymy jak długo.
_________________
Seicento VAN '99 Zapraszam
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - Mapa Forum