FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Zawieszenie sportowe
Autor Wiadomość
biszkopcik 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 12 Mar 2014
Posty: 35
Skąd: Poznań
Wysłany: 24-02-2016, 00:48   
   Bolid: seicento 900


Amorki tez mam mts a. tylko jak utne to sprezyna nie bd wyprofilowana na ostatnim zwoju. i slyszalem ze moze wypasc. sa na to jakies sposoby bezpieczne w miare. bo auto uzytkowane na codzien i niechciałbym sie rozwalic gdzies na drzewie. ;)
 
 
ir3n3usz 
Nałogowiec

Pomógł: 64 razy
Wiek: 34
Dołączył: 08 Maj 2011
Posty: 867
Skąd: Radom
Wysłany: 24-02-2016, 12:36   
   Bolid: SC 1.2 16V LPG


biszkopcik napisał/a:
bezpieczne w miare. bo auto uzytkowane na codzien i niechciałbym sie rozwalic gdzies na drzewie. ;)


piszesz o bezpieczeństwie jak przy -70 drążki kierownicze walą już w podłużnice i zawias prawie w ogóle nie pracuje... jedno drugiemu przeczy. Jak chcesz mieć glebę to w ogóle powyciągaj sprężyny... wtedy nie będzie miało co wypaść
_________________
Moje Seicento
 
 
proshotter 
Nałogowiec


Pomógł: 10 razy
Wiek: 31
Dołączył: 27 Lip 2011
Posty: 866
Skąd: Olsztynek
Wysłany: 24-02-2016, 14:36   
   Bolid: seicento 1.4 16v StartJet


1 primo nie będzie dopasowana do gniazda
2 będzie luźno latała w amorze nawet mts

Rób albo dobrze albo wcale, przy takich sprawach jak zawieszenie czy hamulce nie ma co wydziwiać.
Najlepiej kup gwint i problem będzie z głowy...
Jak wywalisz helpery to na -90 zejdziesz.
_________________
-> Sc 1.4 16v
-> YT
 
 
 
Mucha!!! 
spamer team

Pomógł: 6 razy
Dołączył: 21 Lut 2009
Posty: 1455
Skąd: prawie Rybnik :p
Wysłany: 24-02-2016, 20:13   
   Bolid: SC 1.1. MPI


ir3n3usz napisał/a:
biszkopcik napisał/a:
bezpieczne w miare. bo auto uzytkowane na codzien i niechciałbym sie rozwalic gdzies na drzewie. ;)


piszesz o bezpieczeństwie jak przy -70 drążki kierownicze walą już w podłużnice i zawias prawie w ogóle nie pracuje... jedno drugiemu przeczy. Jak chcesz mieć glebę to w ogóle powyciągaj sprężyny... wtedy nie będzie miało co wypaść


nie każde -70 drążki walą o podłużnice :))
ja nic nie ruszałem na komplecie mts 7/5 a przy fk trzeba z budą powalczyć :))
też jestem zadnia że na odpiernicz to sobie można...
_________________
NiebieskiJestOK
 
 
 
X-raT 
Nałogowiec


Pomógł: 53 razy
Wiek: 43
Dołączył: 10 Sie 2007
Posty: 827
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 24-02-2016, 20:47   
   Bolid: sey 1.2 16v [był] / punto 1.4T GT / saab 2.0T


ir3n3usz napisał/a:
biszkopcik napisał/a:
bezpieczne w miare. bo auto uzytkowane na codzien i niechciałbym sie rozwalic gdzies na drzewie. ;)


piszesz o bezpieczeństwie jak przy -70 drążki kierownicze walą już w podłużnice i zawias prawie w ogóle nie pracuje... jedno drugiemu przeczy. Jak chcesz mieć glebę to w ogóle powyciągaj sprężyny... wtedy nie będzie miało co wypaść
Dokładnie. Nic dodać nic ująć :ok:
_________________
MECAHNIKA POJAZDOWA
info: pw/mail

 
 
dawiddawidowski 
Moderator
Cento Nowy Sącz


Pomógł: 47 razy
Wiek: 31
Dołączył: 06 Mar 2013
Posty: 3642
Skąd: NS
Wysłany: 24-02-2016, 21:04   
   Bolid: SC Abarth 1.4 16v 6speed


Jeżeli ma być gleba tylko w celach stylistycznych to tylko gwint np. mts bez helperów :))
_________________
Polska Jazda SC

ROSSO BAROCCO by dawid
 
 
buckie46 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 24 Lut 2016
Posty: 14
Skąd: Trzebnica
Wysłany: 01-03-2016, 20:23   
   Bolid: sc900wdrodze1,1


[
[center]Witam :grin:
Od nie dawna jestem na forum i posiadaczem seicento. :lol:
Mam pytanie co do zawieszenia Firmy TA-Technix a konkretnie tego zestawu

http://allegro.pl/fiat-se...5981835531.html

Czy nada się ono na drogę i jazdę codzienną a zarazem i na KJS?? zależy mi na tym by auto stało niżej i było stabilniejsze niż na serii. Żebym na zekrętach nie podpierał się lusterkami. Proszę o konkretne odpowiedzi ludzi którzy mieli z tym zawieszeniem doświadczenie a nie odpowiedzi typu bo kolega miał i chwalił
. I też proszę o inne warianty.[/center]
 
 
proshotter 
Nałogowiec


Pomógł: 10 razy
Wiek: 31
Dołączył: 27 Lip 2011
Posty: 866
Skąd: Olsztynek
Wysłany: 01-03-2016, 20:57   
   Bolid: seicento 1.4 16v StartJet


Rozróżniamy 2 typy zawieszeń tuningowe i sportowe,
TA-Technix, mts itp. do tej drugiej grupy nie należą.
Są one twardsze i jeździ się sporo stabilniej niż na serii, ale mimo wszystko do kjs bym ich nie polecił, tym bardziej 6/6 :p

Jeśli chcesz mieć troszkę niżej/twardziej to zgodnie z twoimi założeniami na początek szukałbym sprężyn eibach
_________________
-> Sc 1.4 16v
-> YT
 
 
 
buckie46 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 24 Lut 2016
Posty: 14
Skąd: Trzebnica
Wysłany: 01-03-2016, 21:03   
   Bolid: sc900wdrodze1,1


Jeśli chcesz mieć troszkę niżej/twardziej to zgodnie z twoimi założeniami na początek szukałbym sprężyn eibach[/quote]


a amory seryjne do tego??

chodzi Ci o te??

http://allegro.pl/sportow...5294454676.html
 
 
dawiddawidowski 
Moderator
Cento Nowy Sącz


Pomógł: 47 razy
Wiek: 31
Dołączył: 06 Mar 2013
Posty: 3642
Skąd: NS
Wysłany: 01-03-2016, 21:33   
   Bolid: SC Abarth 1.4 16v 6speed


Eibach + bilstain to najlepszy wybór :))
_________________
Polska Jazda SC

ROSSO BAROCCO by dawid
 
 
proshotter 
Nałogowiec


Pomógł: 10 razy
Wiek: 31
Dołączył: 27 Lip 2011
Posty: 866
Skąd: Olsztynek
Wysłany: 01-03-2016, 21:39   
   Bolid: seicento 1.4 16v StartJet


Amorki zależnie od nawierzchni jak droga prosta bez dziur nierówności itp to pzm+eibach
Nawierzchnia różna pzm+seria springi lub bilstein+eibach
_________________
-> Sc 1.4 16v
-> YT
 
 
 
buckie46 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 24 Lut 2016
Posty: 14
Skąd: Trzebnica
Wysłany: 01-03-2016, 22:00   
   Bolid: sc900wdrodze1,1


Chodzi o jazdę na co dzień ale najbardziej pod KJS. Gdzieś na forum polecał ktoś zawieszenie TA-Technix, ale sam już nie wiem ;D
 
 
MichałSC 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 16 Sie 2015
Posty: 31
Skąd: ?ląskie
Wysłany: 02-03-2016, 00:11   
   Bolid: Seicento MPI


buckie46 napisał/a:
Chodzi o jazdę na co dzień ale najbardziej pod KJS. Gdzieś na forum polecał ktoś zawieszenie TA-Technix, ale sam już nie wiem ;D

Nie brałem nigdy udziału w KJS, ale moim zdaniem wynalazki typu TA Technix nadają się tylko do postawienia auta na spocie lub do powolnej jazdy po mieście.
Kiedyś w jednym aucie miałem sprężyny typu TA Technix, MTS, GT Cupline (pamięta ktoś firmę? :wink: ) - tego typu złom, następnie po pewnym czasie założyłem nowy zestaw Bilstein B8 na grubym tłoku i sprężyny Weitec i jeżeli ktoś twierdzi, że badziewie typu TA Technix to zawieszenie sportowe do szybkiej jazdy po zakrętach to chyba ma inną wizję wszechświata :D Tyle tylko, że fakt... jeden amortyzator B8 kosztował więcej niż cały zestaw nowych sprężyn typu TA Technix.

Moim zdaniem do jazdy na co dzień najlepszy zestaw to dobry amortyzator gazowy (Excel G, B4) i sprężyna Sportingowa lub Eibach. Jeśli chodzi o jazdę sportową to na forum jest dużo informacji o tym co wybrać. :smile:
 
 
Olonor 
Nałogowiec


Wiek: 34
Dołączył: 01 Sty 2013
Posty: 210
Skąd: Łódź / Selkirk
Wysłany: 02-04-2016, 04:15   
   Bolid: One Point One MPI


ok to skoro TA itp to szmelc jedynie na pokaz to jaka firma bedzie dobra?
tylko podkreślmy iż ma to być zawieszenie z regulacją wysokości do jazdy sportowej
coś w okolicach 3k?
_________________

One Point One - Multi Point Injection
 
 
 
dawiddawidowski 
Moderator
Cento Nowy Sącz


Pomógł: 47 razy
Wiek: 31
Dołączył: 06 Mar 2013
Posty: 3642
Skąd: NS
Wysłany: 02-04-2016, 13:05   
   Bolid: SC Abarth 1.4 16v 6speed


Zawieszenie na co dzień to tylko mts/ ta
Chyba że masz aspiracje sportowe to w tedy coś lepszego :mg:
_________________
Polska Jazda SC

ROSSO BAROCCO by dawid
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - Mapa Forum