Zawieszenie sportowe |
Autor |
Wiadomość |
biszkopcik
nówka sztuka ;)
Dołączył: 12 Mar 2014 Posty: 35 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 24-02-2016, 00:48
Bolid: seicento 900 |
|
|
Amorki tez mam mts a. tylko jak utne to sprezyna nie bd wyprofilowana na ostatnim zwoju. i slyszalem ze moze wypasc. sa na to jakies sposoby bezpieczne w miare. bo auto uzytkowane na codzien i niechciałbym sie rozwalic gdzies na drzewie. |
|
|
|
|
ir3n3usz
Nałogowiec
Pomógł: 64 razy Wiek: 35 Dołączył: 08 Maj 2011 Posty: 867 Skąd: Radom
|
Wysłany: 24-02-2016, 12:36
Bolid: SC 1.2 16V LPG |
|
|
biszkopcik napisał/a: | bezpieczne w miare. bo auto uzytkowane na codzien i niechciałbym sie rozwalic gdzies na drzewie. |
piszesz o bezpieczeństwie jak przy -70 drążki kierownicze walą już w podłużnice i zawias prawie w ogóle nie pracuje... jedno drugiemu przeczy. Jak chcesz mieć glebę to w ogóle powyciągaj sprężyny... wtedy nie będzie miało co wypaść |
_________________ Moje Seicento |
|
|
|
|
proshotter
Nałogowiec
Pomógł: 10 razy Wiek: 32 Dołączył: 27 Lip 2011 Posty: 866 Skąd: Olsztynek
|
Wysłany: 24-02-2016, 14:36
Bolid: seicento 1.4 16v StartJet |
|
|
1 primo nie będzie dopasowana do gniazda
2 będzie luźno latała w amorze nawet mts
Rób albo dobrze albo wcale, przy takich sprawach jak zawieszenie czy hamulce nie ma co wydziwiać.
Najlepiej kup gwint i problem będzie z głowy...
Jak wywalisz helpery to na -90 zejdziesz. |
_________________ Sc 1.4 16v
YT
|
|
|
|
|
Mucha!!!
spamer team
Pomógł: 6 razy Dołączył: 21 Lut 2009 Posty: 1455 Skąd: prawie Rybnik :p
|
Wysłany: 24-02-2016, 20:13
Bolid: SC 1.1. MPI |
|
|
ir3n3usz napisał/a: | biszkopcik napisał/a: | bezpieczne w miare. bo auto uzytkowane na codzien i niechciałbym sie rozwalic gdzies na drzewie. |
piszesz o bezpieczeństwie jak przy -70 drążki kierownicze walą już w podłużnice i zawias prawie w ogóle nie pracuje... jedno drugiemu przeczy. Jak chcesz mieć glebę to w ogóle powyciągaj sprężyny... wtedy nie będzie miało co wypaść |
nie każde -70 drążki walą o podłużnice
ja nic nie ruszałem na komplecie mts 7/5 a przy fk trzeba z budą powalczyć
też jestem zadnia że na odpiernicz to sobie można... |
_________________ NiebieskiJestOK |
|
|
|
|
X-raT
Nałogowiec
Pomógł: 53 razy Wiek: 44 Dołączył: 10 Sie 2007 Posty: 827 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 24-02-2016, 20:47
Bolid: sey 1.2 16v [był] / punto 1.4T GT / saab 2.0T |
|
|
ir3n3usz napisał/a: | biszkopcik napisał/a: | bezpieczne w miare. bo auto uzytkowane na codzien i niechciałbym sie rozwalic gdzies na drzewie. |
piszesz o bezpieczeństwie jak przy -70 drążki kierownicze walą już w podłużnice i zawias prawie w ogóle nie pracuje... jedno drugiemu przeczy. Jak chcesz mieć glebę to w ogóle powyciągaj sprężyny... wtedy nie będzie miało co wypaść | Dokładnie. Nic dodać nic ująć |
_________________ MECAHNIKA POJAZDOWA
info: pw/mail
|
|
|
|
|
dawiddawidowski
Moderator Cento Nowy Sącz
Pomógł: 47 razy Wiek: 32 Dołączył: 06 Mar 2013 Posty: 3642 Skąd: NS
|
Wysłany: 24-02-2016, 21:04
Bolid: SC Abarth 1.4 16v 6speed |
|
|
Jeżeli ma być gleba tylko w celach stylistycznych to tylko gwint np. mts bez helperów |
_________________ Polska Jazda SC
ROSSO BAROCCO by dawid |
|
|
|
|
buckie46
nówka sztuka ;)
Dołączył: 24 Lut 2016 Posty: 14 Skąd: Trzebnica
|
Wysłany: 01-03-2016, 20:23
Bolid: sc900wdrodze1,1 |
|
|
[[center]Witam
Od nie dawna jestem na forum i posiadaczem seicento.
Mam pytanie co do zawieszenia Firmy TA-Technix a konkretnie tego zestawu
http://allegro.pl/fiat-se...5981835531.html
Czy nada się ono na drogę i jazdę codzienną a zarazem i na KJS?? zależy mi na tym by auto stało niżej i było stabilniejsze niż na serii. Żebym na zekrętach nie podpierał się lusterkami. Proszę o konkretne odpowiedzi ludzi którzy mieli z tym zawieszeniem doświadczenie a nie odpowiedzi typu bo kolega miał i chwalił . I też proszę o inne warianty.[/center] |
|
|
|
|
proshotter
Nałogowiec
Pomógł: 10 razy Wiek: 32 Dołączył: 27 Lip 2011 Posty: 866 Skąd: Olsztynek
|
Wysłany: 01-03-2016, 20:57
Bolid: seicento 1.4 16v StartJet |
|
|
Rozróżniamy 2 typy zawieszeń tuningowe i sportowe,
TA-Technix, mts itp. do tej drugiej grupy nie należą.
Są one twardsze i jeździ się sporo stabilniej niż na serii, ale mimo wszystko do kjs bym ich nie polecił, tym bardziej 6/6
Jeśli chcesz mieć troszkę niżej/twardziej to zgodnie z twoimi założeniami na początek szukałbym sprężyn eibach |
_________________ Sc 1.4 16v
YT
|
|
|
|
|
buckie46
nówka sztuka ;)
Dołączył: 24 Lut 2016 Posty: 14 Skąd: Trzebnica
|
Wysłany: 01-03-2016, 21:03
Bolid: sc900wdrodze1,1 |
|
|
Jeśli chcesz mieć troszkę niżej/twardziej to zgodnie z twoimi założeniami na początek szukałbym sprężyn eibach[/quote]
a amory seryjne do tego??
chodzi Ci o te??
http://allegro.pl/sportow...5294454676.html |
|
|
|
|
dawiddawidowski
Moderator Cento Nowy Sącz
Pomógł: 47 razy Wiek: 32 Dołączył: 06 Mar 2013 Posty: 3642 Skąd: NS
|
|
|
|
|
proshotter
Nałogowiec
Pomógł: 10 razy Wiek: 32 Dołączył: 27 Lip 2011 Posty: 866 Skąd: Olsztynek
|
Wysłany: 01-03-2016, 21:39
Bolid: seicento 1.4 16v StartJet |
|
|
Amorki zależnie od nawierzchni jak droga prosta bez dziur nierówności itp to pzm+eibach
Nawierzchnia różna pzm+seria springi lub bilstein+eibach |
_________________ Sc 1.4 16v
YT
|
|
|
|
|
buckie46
nówka sztuka ;)
Dołączył: 24 Lut 2016 Posty: 14 Skąd: Trzebnica
|
Wysłany: 01-03-2016, 22:00
Bolid: sc900wdrodze1,1 |
|
|
Chodzi o jazdę na co dzień ale najbardziej pod KJS. Gdzieś na forum polecał ktoś zawieszenie TA-Technix, ale sam już nie wiem ;D |
|
|
|
|
MichałSC
nówka sztuka ;)
Dołączył: 15 Sie 2015 Posty: 31 Skąd: ?ląskie
|
Wysłany: 02-03-2016, 00:11
Bolid: Seicento MPI |
|
|
buckie46 napisał/a: | Chodzi o jazdę na co dzień ale najbardziej pod KJS. Gdzieś na forum polecał ktoś zawieszenie TA-Technix, ale sam już nie wiem ;D |
Nie brałem nigdy udziału w KJS, ale moim zdaniem wynalazki typu TA Technix nadają się tylko do postawienia auta na spocie lub do powolnej jazdy po mieście.
Kiedyś w jednym aucie miałem sprężyny typu TA Technix, MTS, GT Cupline (pamięta ktoś firmę? ) - tego typu złom, następnie po pewnym czasie założyłem nowy zestaw Bilstein B8 na grubym tłoku i sprężyny Weitec i jeżeli ktoś twierdzi, że badziewie typu TA Technix to zawieszenie sportowe do szybkiej jazdy po zakrętach to chyba ma inną wizję wszechświata Tyle tylko, że fakt... jeden amortyzator B8 kosztował więcej niż cały zestaw nowych sprężyn typu TA Technix.
Moim zdaniem do jazdy na co dzień najlepszy zestaw to dobry amortyzator gazowy (Excel G, B4) i sprężyna Sportingowa lub Eibach. Jeśli chodzi o jazdę sportową to na forum jest dużo informacji o tym co wybrać. |
|
|
|
|
Olonor
Nałogowiec
Wiek: 35 Dołączył: 01 Sty 2013 Posty: 210 Skąd: Łódź / Selkirk
|
Wysłany: 02-04-2016, 03:15
Bolid: One Point One MPI |
|
|
ok to skoro TA itp to szmelc jedynie na pokaz to jaka firma bedzie dobra?
tylko podkreślmy iż ma to być zawieszenie z regulacją wysokości do jazdy sportowej
coś w okolicach 3k? |
_________________
One Point One - Multi Point Injection |
|
|
|
|
dawiddawidowski
Moderator Cento Nowy Sącz
Pomógł: 47 razy Wiek: 32 Dołączył: 06 Mar 2013 Posty: 3642 Skąd: NS
|
Wysłany: 02-04-2016, 12:05
Bolid: SC Abarth 1.4 16v 6speed |
|
|
Zawieszenie na co dzień to tylko mts/ ta
Chyba że masz aspiracje sportowe to w tedy coś lepszego |
_________________ Polska Jazda SC
ROSSO BAROCCO by dawid |
|
|
|
|
|