FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Zawieszenie sportowe
Autor Wiadomość
proshotter 
Nałogowiec


Pomógł: 10 razy
Wiek: 27
Dołączył: 27 Lip 2011
Posty: 869
Skąd: Olsztynek
Wysłany: 02-04-2016, 23:58   
   Bolid: seicento 1.4 16v StartJet


Fk jest bardzo spoko...
Problem tylko taki to dostać to, to tak jak kupić zadbane e36 :p

W 3k powinieneś znaleźć gwint kw- chyba najlepsza opcja do cento
_________________
-> Sc 1.4 16v
-> YT
 
 
 
Olonor 
Nałogowiec


Wiek: 30
Dołączył: 01 Sty 2013
Posty: 210
Skąd: Łódź / Selkirk
Wysłany: 03-04-2016, 04:29   
   Bolid: One Point One MPI


no mi chodzi o nowe tylko bo miałem FK używane w seju... i było spoko... w miarę miekko
ja zaś lubie ping pong trochę :P no i czasami lubię poszaleć :P
_________________

One Point One - Multi Point Injection
 
 
 
proshotter 
Nałogowiec


Pomógł: 10 razy
Wiek: 27
Dołączył: 27 Lip 2011
Posty: 869
Skąd: Olsztynek
Wysłany: 03-04-2016, 12:22   
   Bolid: seicento 1.4 16v StartJet


Generalnie FK twardsze jest od mts/ta...
A jak chcesz coś jeszcze lepszego do kw szukaj na ebaju powinno coś być :p
_________________
-> Sc 1.4 16v
-> YT
 
 
 
Paweł1984 
spamer team
Jasper84

Pomógł: 159 razy
Wiek: 35
Dołączył: 26 Sie 2007
Posty: 1194
Skąd: Łódź
Wysłany: 04-04-2016, 09:12   
   Bolid: Seicento sporting,Golf Variant R 4motion+ emu


Olonor napisał/a:
no mi chodzi o nowe tylko bo miałem FK używane w seju... i było spoko... w miarę miekko
ja zaś lubie ping pong trochę :P no i czasami lubię poszaleć :P

Pzm-1+ H&R i dajesz po dziurach aż kasta się rozchodzi od naprężeń. :))
 
 
 
sebson96 
nówka sztuka ;)

Wiek: 23
Dołączył: 07 Sie 2015
Posty: 27
Skąd: Dolny ?ląsk
Wysłany: 11-04-2016, 01:44   
   Bolid: fiat 600


Witam, odświeżę leciutko temat :smile:
Mam takowe pytanie, czy opłaca się dawać amor Bilstein B4 na tył pod sprężyny MTS -40 z uciętym 1 zwojem? Chodzi mi o zniwelowanie tarcia blachy o oponę przy większym uskoku. Co zrobić (pomijając gumy między springi) aby tył był sztywniejszy. Obecnie tył amor MTS i w/w sprężyny :grin: W ostateczności wyślę tył do utwardzenia ale jak jest możliwość kupna twardszych amorków to czekam na propozycję ;) Pozdrawiam
_________________
Nie ważne jaka marka...
Łączy nas pasja... 😎😎😎
 
 
MC Grzechu 
Nałogowiec


Pomógł: 9 razy
Wiek: 29
Dołączył: 15 Paź 2013
Posty: 673
Skąd: Poznań
Wysłany: 11-04-2016, 01:50   
   Bolid: Seicento 1.2 16v 6speed / GP 1.4 16v


Kumpel ma B4 i nie jest jakoś wcale super twardszy. Jeżeli chcesz coś sztywniejszego to PZM-1, ale to już taki lekki beton.
_________________
Fiat Seicento Abarth 1.2 16v 6speed '98

Fiat Grande Punto 1.4 16v 6speed '06
 
 
sebson96 
nówka sztuka ;)

Wiek: 23
Dołączył: 07 Sie 2015
Posty: 27
Skąd: Dolny ?ląsk
Wysłany: 11-04-2016, 01:52   
   Bolid: fiat 600


MC Grzechu napisał/a:
Kumpel ma B4 i nie jest jakoś wcale super twardszy. Jeżeli chcesz coś sztywniejszego to PZM-1, ale to już taki lekki beton.


Z przodu mam gwint więc beton może być :)
_________________
Nie ważne jaka marka...
Łączy nas pasja... 😎😎😎
 
 
sebson96 
nówka sztuka ;)

Wiek: 23
Dołączył: 07 Sie 2015
Posty: 27
Skąd: Dolny ?ląsk
Wysłany: 11-04-2016, 01:54   
   Bolid: fiat 600


Tak czy siak, dziękuję za podpowiedź i naprowadzenie w celu wyboru amorków ;)
_________________
Nie ważne jaka marka...
Łączy nas pasja... 😎😎😎
 
 
magda.lena 
nówka sztuka ;)

Dołączyła: 28 Maj 2016
Posty: 6
Skąd: wlkp
Wysłany: 12-06-2016, 14:11   
   Bolid: szukam.


witam wszystkich


Eibach Pro-Kit (przód/tył 30mm)
+
tył (olej+gaz): b4,kyb,trw,magneti marelli
przód (olej+gaz): b4,kyb,monroe

Sporting (abarth) - jak to będzie działało / wyglądało?
co ew, zmienić ??

oczekiwania - dobre właściwości jezdne (100% miasto) oraz umiarkowana gleba :)
 
 
Mociumpel 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 11 Lis 2008
Posty: 33
Skąd: Wrocław
Wysłany: 13-06-2016, 19:28   
   Bolid: Czerwienny Gżdacz 600 1.1 MPi


Na zestawie Eibach plus Kayaby gazowe przejechałem 6 lat i prawie 90 tys km - ogólnie bardzo stabilnie, wyraźnie niżej i mimo odczuwalnej "twardości" zestawu w porównaniu z serią to po zostawieniu na gumach odbojowych jednego bałwana zakres pracy amora wystarczający do poczucia "względnego komfortu".
Zawieszenie pracowało poprawnie do zejścia gazu z tyłu - po prostu nagle siadły w odstępie kilku dni i zaczęły nieprzewidywalnie pracować.
Po wymianie na nowe amory (Eibachy mimo 8 lat i "ubicia" masą i przejechanymi kilometrami nie wykazują oznak zmęczenia więc zostały - jeżdżą od pierwszych kilometrów życia seja - na początku z fabrycznymi olejami) na Kayaby Premium (zwykłe olejowe) wzrósł wyraźnie komfort - zawieszenie na nówkach olejowych jest bardziej mięsiste i "miększe"(zapewne dlatego że nowe - ale dla kogoś kto przejechał całe życie seja na gazówkach jest to różnica wyraźnie wyczuwalna).
Krótko - bardzo fajny zestaw znacznie poprawiający bezpieczeństwo i optycznie rasujący wygląd - ważne aby z jakimiś alufelami bo bez nich to połowa sukcesu.
 
 
Cyb0rg 
Bywalec


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Kwi 2016
Posty: 57
Skąd: Polska Centralna ;)
Wysłany: 13-06-2016, 23:46   
   Bolid: Seicento - VAN , 1.1 MPI 2004r.


proshotter napisał/a:
..
Problem tylko taki to dostać to, to tak jak kupić zadbane e36 :p

...

Rozmarzyłem się :)
 
 
Paweł1984 
spamer team
Jasper84

Pomógł: 159 razy
Wiek: 35
Dołączył: 26 Sie 2007
Posty: 1194
Skąd: Łódź
Wysłany: 14-06-2016, 21:49   
   Bolid: Seicento sporting,Golf Variant R 4motion+ emu


magda.lena napisał/a:
witam wszystkich


Eibach Pro-Kit (przód/tył 30mm)
+
tył (olej+gaz): b4,kyb,trw,magneti marelli
przód (olej+gaz): b4,kyb,monroe

Sporting (abarth) - jak to będzie działało / wyglądało?
co ew, zmienić ??

oczekiwania - dobre właściwości jezdne (100% miasto) oraz umiarkowana gleba :)

Eibach+ KYB gaz-olejowe+ nowe osłony i odboje i będzie ok.(z tym, że teraz KYB) jest robiona w słowacji i na oko widać gorszą jakość.
Jak ma być ciut mięcej a w podobnym obniżeniu FK-40 + KYB. i będziesz zadowolona:-)
Co zmienić-sprawdzić czy nie ma luzów w zawieszeniu i po 500-800km ustawić zbieżność. :wink:
 
 
 
Maro96 
Nałogowiec


Dołączył: 16 Wrz 2015
Posty: 138
Skąd: Małopolskie
Wysłany: 14-06-2016, 22:02   
   Bolid: Seicento 1.1 SPI


Kupiłem ostatnio KYB i pisze made in Japan. Chyba, że to tylko taki chwyt marketingowy.
 
 
Paweł1984 
spamer team
Jasper84

Pomógł: 159 razy
Wiek: 35
Dołączył: 26 Sie 2007
Posty: 1194
Skąd: Łódź
Wysłany: 14-06-2016, 22:06   
   Bolid: Seicento sporting,Golf Variant R 4motion+ emu


Maro96 napisał/a:
Kupiłem ostatnio KYB i pisze made in Japan. Chyba, że to tylko taki chwyt marketingowy.

Kupiłeś jeszcze ze starej produkcji dlatego masz napisane made in Japan, ale tego coraz mniej jak świec ngk made in Japan kosztem made in France:-)
 
 
 
MichałSC 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 15 Sie 2015
Posty: 31
Skąd: ?ląskie
Wysłany: 14-06-2016, 22:10   
   Bolid: Seicento MPI


Paweł1984 napisał/a:

Jak ma być ciut mięcej a w podobnym obniżeniu FK-40 + KYB. i będziesz zadowolona:-)

Masz jakieś porównanie do KYB Excel G + Sportingowe sprężyny? Mam taki zestaw obecnie i to jest tragedia, komfort jest super, ale autem buja gorzej niż na łajbie podczas sztormu, strach wejść w zakręt, albo przejechać przez rondo.
Zastanawiam się nad sprężynami FK -40 do amorków KYB. Może ktoś ma jakieś doświadczenie dot. jazdy na tych sprężynach? Chcę poprawić prowadzenie tego autka, ale nie chciałbym go zamienić w skaczącą piłkę ping pongową.

PS. Kyb Excel G też mam Made in Japan.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - Mapa Forum