Zawieszenie sportowe |
Autor |
Wiadomość |
proshotter
Nałogowiec
Pomógł: 10 razy Wiek: 32 Dołączył: 27 Lip 2011 Posty: 866 Skąd: Olsztynek
|
Wysłany: 02-04-2016, 23:58
Bolid: seicento 1.4 16v StartJet |
|
|
Fk jest bardzo spoko...
Problem tylko taki to dostać to, to tak jak kupić zadbane e36
W 3k powinieneś znaleźć gwint kw- chyba najlepsza opcja do cento |
_________________ Sc 1.4 16v
YT
|
|
|
|
|
Olonor
Nałogowiec
Wiek: 35 Dołączył: 01 Sty 2013 Posty: 210 Skąd: Łódź / Selkirk
|
Wysłany: 03-04-2016, 04:29
Bolid: One Point One MPI |
|
|
no mi chodzi o nowe tylko bo miałem FK używane w seju... i było spoko... w miarę miekko
ja zaś lubie ping pong trochę no i czasami lubię poszaleć |
_________________
One Point One - Multi Point Injection |
|
|
|
|
proshotter
Nałogowiec
Pomógł: 10 razy Wiek: 32 Dołączył: 27 Lip 2011 Posty: 866 Skąd: Olsztynek
|
Wysłany: 03-04-2016, 12:22
Bolid: seicento 1.4 16v StartJet |
|
|
Generalnie FK twardsze jest od mts/ta...
A jak chcesz coś jeszcze lepszego do kw szukaj na ebaju powinno coś być |
_________________ Sc 1.4 16v
YT
|
|
|
|
|
Paweł1984
spamer team Jasper84
Pomógł: 160 razy Wiek: 40 Dołączył: 26 Sie 2007 Posty: 1212 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 04-04-2016, 09:12
Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance |
|
|
Olonor napisał/a: | no mi chodzi o nowe tylko bo miałem FK używane w seju... i było spoko... w miarę miekko
ja zaś lubie ping pong trochę no i czasami lubię poszaleć |
Pzm-1+ H&R i dajesz po dziurach aż kasta się rozchodzi od naprężeń. |
|
|
|
|
sebson96
nówka sztuka ;)
Wiek: 28 Dołączył: 07 Sie 2015 Posty: 27 Skąd: Dolny ?ląsk
|
Wysłany: 11-04-2016, 01:44
Bolid: fiat 600 |
|
|
Witam, odświeżę leciutko temat
Mam takowe pytanie, czy opłaca się dawać amor Bilstein B4 na tył pod sprężyny MTS -40 z uciętym 1 zwojem? Chodzi mi o zniwelowanie tarcia blachy o oponę przy większym uskoku. Co zrobić (pomijając gumy między springi) aby tył był sztywniejszy. Obecnie tył amor MTS i w/w sprężyny W ostateczności wyślę tył do utwardzenia ale jak jest możliwość kupna twardszych amorków to czekam na propozycję Pozdrawiam |
_________________ Nie ważne jaka marka...
Łączy nas pasja... 😎😎😎 |
|
|
|
|
MC Grzechu
Nałogowiec
Pomógł: 10 razy Wiek: 34 Dołączył: 15 Paź 2013 Posty: 706 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 11-04-2016, 01:50
Bolid: Seicento 1.2 16v 6speed/Ibiza III 1.4 16v |
|
|
Kumpel ma B4 i nie jest jakoś wcale super twardszy. Jeżeli chcesz coś sztywniejszego to PZM-1, ale to już taki lekki beton. |
_________________ Fiat Seicento Abarth 1.2 16v 6speed '98
Seat Ibiza Sport 1.4 16v '07
Było:
Fiat Punto II 1.9 JTD '00
Fiat Stilo 1.9 JTD '05
Fiat Grande Punto 1.4 16v '06
|
|
|
|
|
sebson96
nówka sztuka ;)
Wiek: 28 Dołączył: 07 Sie 2015 Posty: 27 Skąd: Dolny ?ląsk
|
Wysłany: 11-04-2016, 01:52
Bolid: fiat 600 |
|
|
MC Grzechu napisał/a: | Kumpel ma B4 i nie jest jakoś wcale super twardszy. Jeżeli chcesz coś sztywniejszego to PZM-1, ale to już taki lekki beton. |
Z przodu mam gwint więc beton może być |
_________________ Nie ważne jaka marka...
Łączy nas pasja... 😎😎😎 |
|
|
|
|
sebson96
nówka sztuka ;)
Wiek: 28 Dołączył: 07 Sie 2015 Posty: 27 Skąd: Dolny ?ląsk
|
Wysłany: 11-04-2016, 01:54
Bolid: fiat 600 |
|
|
Tak czy siak, dziękuję za podpowiedź i naprowadzenie w celu wyboru amorków |
_________________ Nie ważne jaka marka...
Łączy nas pasja... 😎😎😎 |
|
|
|
|
magda.lena
nówka sztuka ;)
Dołączyła: 28 Maj 2016 Posty: 5 Skąd: wlkp
|
Wysłany: 12-06-2016, 14:11
Bolid: szukam. |
|
|
witam wszystkich
Eibach Pro-Kit (przód/tył 30mm)
+
tył (olej+gaz): b4,kyb,trw,magneti marelli
przód (olej+gaz): b4,kyb,monroe
Sporting (abarth) - jak to będzie działało / wyglądało?
co ew, zmienić ??
oczekiwania - dobre właściwości jezdne (100% miasto) oraz umiarkowana gleba |
|
|
|
|
Mociumpel
nówka sztuka ;)
Dołączył: 11 Lis 2008 Posty: 34 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 13-06-2016, 19:28
Bolid: Czerwienny Gżdacz 600 1.1 MPi |
|
|
Na zestawie Eibach plus Kayaby gazowe przejechałem 6 lat i prawie 90 tys km - ogólnie bardzo stabilnie, wyraźnie niżej i mimo odczuwalnej "twardości" zestawu w porównaniu z serią to po zostawieniu na gumach odbojowych jednego bałwana zakres pracy amora wystarczający do poczucia "względnego komfortu".
Zawieszenie pracowało poprawnie do zejścia gazu z tyłu - po prostu nagle siadły w odstępie kilku dni i zaczęły nieprzewidywalnie pracować.
Po wymianie na nowe amory (Eibachy mimo 8 lat i "ubicia" masą i przejechanymi kilometrami nie wykazują oznak zmęczenia więc zostały - jeżdżą od pierwszych kilometrów życia seja - na początku z fabrycznymi olejami) na Kayaby Premium (zwykłe olejowe) wzrósł wyraźnie komfort - zawieszenie na nówkach olejowych jest bardziej mięsiste i "miększe"(zapewne dlatego że nowe - ale dla kogoś kto przejechał całe życie seja na gazówkach jest to różnica wyraźnie wyczuwalna).
Krótko - bardzo fajny zestaw znacznie poprawiający bezpieczeństwo i optycznie rasujący wygląd - ważne aby z jakimiś alufelami bo bez nich to połowa sukcesu. |
|
|
|
|
Cyb0rg
Bywalec
Pomógł: 2 razy Dołączył: 05 Kwi 2016 Posty: 57 Skąd: Polska Centralna ;)
|
Wysłany: 13-06-2016, 23:46
Bolid: Seicento - VAN , 1.1 MPI 2004r. |
|
|
proshotter napisał/a: | ..
Problem tylko taki to dostać to, to tak jak kupić zadbane e36
... |
Rozmarzyłem się |
|
|
|
|
Paweł1984
spamer team Jasper84
Pomógł: 160 razy Wiek: 40 Dołączył: 26 Sie 2007 Posty: 1212 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 14-06-2016, 21:49
Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance |
|
|
magda.lena napisał/a: | witam wszystkich
Eibach Pro-Kit (przód/tył 30mm)
+
tył (olej+gaz): b4,kyb,trw,magneti marelli
przód (olej+gaz): b4,kyb,monroe
Sporting (abarth) - jak to będzie działało / wyglądało?
co ew, zmienić ??
oczekiwania - dobre właściwości jezdne (100% miasto) oraz umiarkowana gleba |
Eibach+ KYB gaz-olejowe+ nowe osłony i odboje i będzie ok.(z tym, że teraz KYB) jest robiona w słowacji i na oko widać gorszą jakość.
Jak ma być ciut mięcej a w podobnym obniżeniu FK-40 + KYB. i będziesz zadowolona:-)
Co zmienić-sprawdzić czy nie ma luzów w zawieszeniu i po 500-800km ustawić zbieżność. |
|
|
|
|
Maro96
Nałogowiec
Dołączył: 16 Wrz 2015 Posty: 136 Skąd: Małopolskie
|
Wysłany: 14-06-2016, 22:02
Bolid: Seicento 1.1 SPI |
|
|
Kupiłem ostatnio KYB i pisze made in Japan. Chyba, że to tylko taki chwyt marketingowy. |
|
|
|
|
Paweł1984
spamer team Jasper84
Pomógł: 160 razy Wiek: 40 Dołączył: 26 Sie 2007 Posty: 1212 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 14-06-2016, 22:06
Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance |
|
|
Maro96 napisał/a: | Kupiłem ostatnio KYB i pisze made in Japan. Chyba, że to tylko taki chwyt marketingowy. |
Kupiłeś jeszcze ze starej produkcji dlatego masz napisane made in Japan, ale tego coraz mniej jak świec ngk made in Japan kosztem made in France:-) |
|
|
|
|
MichałSC
nówka sztuka ;)
Dołączył: 15 Sie 2015 Posty: 31 Skąd: ?ląskie
|
Wysłany: 14-06-2016, 22:10
Bolid: Seicento MPI |
|
|
Paweł1984 napisał/a: |
Jak ma być ciut mięcej a w podobnym obniżeniu FK-40 + KYB. i będziesz zadowolona:-) |
Masz jakieś porównanie do KYB Excel G + Sportingowe sprężyny? Mam taki zestaw obecnie i to jest tragedia, komfort jest super, ale autem buja gorzej niż na łajbie podczas sztormu, strach wejść w zakręt, albo przejechać przez rondo.
Zastanawiam się nad sprężynami FK -40 do amorków KYB. Może ktoś ma jakieś doświadczenie dot. jazdy na tych sprężynach? Chcę poprawić prowadzenie tego autka, ale nie chciałbym go zamienić w skaczącą piłkę ping pongową.
PS. Kyb Excel G też mam Made in Japan. |
|
|
|
|
|