FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Zawieszenie sportowe
Autor Wiadomość
1922 
Nałogowiec


Pomógł: 16 razy
Wiek: 29
Dołączył: 29 Wrz 2013
Posty: 526
Skąd: Racibórz
Wysłany: 26-09-2015, 07:49   
   Bolid: Seicento 1.1 Van


u Mnie poszło niżej :lol: Skręce go dziś, i zobaczę czy się coś podniesie :arrow: :))

PS : miałes nadkola założone ?
_________________
Seicento VAN '99 Zapraszam
 
 
dawiddawidowski 
Moderator
Cento Nowy Sącz


Pomógł: 47 razy
Wiek: 31
Dołączył: 06 Mar 2013
Posty: 3642
Skąd: NS
Wysłany: 26-09-2015, 11:57   
   Bolid: SC Abarth 1.4 16v 6speed


Tak, z przodu i tyłu :))

budę masz podciętą?? jeżeli nie to może być nieciekawie jak kierownice zablokuje :p
_________________
Polska Jazda SC

ROSSO BAROCCO by dawid
 
 
miXol2607 
Nałogowiec


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 10 Wrz 2014
Posty: 129
Skąd: Łęczyca
Wysłany: 26-09-2015, 12:41   
   Bolid: Seicento 1.1 MPI


A co powiecie na springi MTS 60/40 i amory KYB lub inne gazowe ewentualnie 70/50 ?
 
 
1922 
Nałogowiec


Pomógł: 16 razy
Wiek: 29
Dołączył: 29 Wrz 2013
Posty: 526
Skąd: Racibórz
Wysłany: 26-09-2015, 14:06   
   Bolid: Seicento 1.1 Van


dawiddawidowski napisał/a:

budę masz podciętą?? jeżeli nie to może być nieciekawie jak kierownice zablokuje :p


Będę podcinał w miejscu końcówek drązków kierowniczych.

Udało mi się go skrecić ok 1-1,5cm do maxa i podniósł się o 2cm, nadkola wchodzą bez problemu i wyjeźdzam tez bez problemu :))
_________________
Seicento VAN '99 Zapraszam
 
 
Paweł1984 
spamer team
Jasper84

Pomógł: 160 razy
Wiek: 39
Dołączył: 26 Sie 2007
Posty: 1212
Skąd: Łódź
Wysłany: 26-09-2015, 15:27   
   Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance


miXol2607 napisał/a:
A co powiecie na springi MTS 60/40 i amory KYB lub inne gazowe ewentualnie 70/50 ?

W kontekście? Jazda na tym lipa(oprócz prostych równych nawierzchni) jak na każej niskiej sprężynie pod seryjny amor, trwałość mts-u lipa, charakterystyka lipa, trwałość lipa bo amor nie jest dostosowany do takiego zakresu pracy-
Przejedź się sejem na sprawnym markowym zawiasie np. fk-40/eibach i ww amory i na takim cudzie-ale nie emyrycko tylko normalnie-a w zakrętach ostro wtedy masz porównanie nieporównywalne :wink:
Jak przestawiałem kilka km cc na -70/50 mts na seryjnych amorach to wolał bym serią sportingową jeździć :]
 
 
 
dawiddawidowski 
Moderator
Cento Nowy Sącz


Pomógł: 47 razy
Wiek: 31
Dołączył: 06 Mar 2013
Posty: 3642
Skąd: NS
Wysłany: 26-09-2015, 23:20   
   Bolid: SC Abarth 1.4 16v 6speed


Miałem kita FK -7/5 (amor/spring) i można to polecić ale żeby teraz taki zawias dostać, powodzenia :))
_________________
Polska Jazda SC

ROSSO BAROCCO by dawid
 
 
Paweł1984 
spamer team
Jasper84

Pomógł: 160 razy
Wiek: 39
Dołączył: 26 Sie 2007
Posty: 1212
Skąd: Łódź
Wysłany: 27-09-2015, 00:57   
   Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance


dawiddawidowski napisał/a:
Miałem kita FK -7/5 (amor/spring) i można to polecić ale żeby teraz taki zawias dostać, powodzenia :))

Hoga, Ebay, giełda rajdowa na FB :wink:
 
 
 
1922 
Nałogowiec


Pomógł: 16 razy
Wiek: 29
Dołączył: 29 Wrz 2013
Posty: 526
Skąd: Racibórz
Wysłany: 27-09-2015, 08:59   
   Bolid: Seicento 1.1 Van


Może być ten gwint na maxa skręcony do góry po wyciągnięciu helperów ?

Czemu strzelają mi spręzyny lekko przy skrecie skoro dokręciłem zawias i nakrętki regulujące ?
_________________
Seicento VAN '99 Zapraszam
 
 
kartoniush 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 17 Cze 2013
Posty: 1
Skąd: Bielsko biała
Wysłany: 27-09-2015, 13:16   
   Bolid: Seicento 1.1


Dzień dobry. Przepraszam, że wtrącam w dyskusję, jednak chciałbym zadać pytanie:

Potrzebuję rozsądny zestaw zawieszenia do SC Sporting.
Docelowo Sei. ma sprawiać dużo frajdy z jazdy, dobre trzymanie w zakrętach to priorytet, oraz winien lepiej zachowywać się przy wysokich prędkościach na autostradzie, z racji tego, że często pokonuję takowe trasy.
Fajnie gdyby owo zawieszenie łączyło w sobie kompromis między twardym pewnym braniem zakrętów, a dość komfortowym w miarę możliwości wybieraniem nierówności, tak by plomby pozostały na swoich miejscach :grin: .
Myślę, że chciałbym zamknąć się w budżecie ok.1000zł.
Zdaję sobie również sprawę z tego, że znaczenie mają również opony i felgi, ale to temat w innym dziale. Będę wdzięczny za wszelkie sugestie i porady.
 
 
dawiddawidowski 
Moderator
Cento Nowy Sącz


Pomógł: 47 razy
Wiek: 31
Dołączył: 06 Mar 2013
Posty: 3642
Skąd: NS
Wysłany: 27-09-2015, 13:46   
   Bolid: SC Abarth 1.4 16v 6speed


1922, poszukaj kilka stron do tyłu bo marmar rozwiązał ten sam problem :))
_________________
Polska Jazda SC

ROSSO BAROCCO by dawid
 
 
1922 
Nałogowiec


Pomógł: 16 razy
Wiek: 29
Dołączył: 29 Wrz 2013
Posty: 526
Skąd: Racibórz
Wysłany: 27-09-2015, 14:09   
   Bolid: Seicento 1.1 Van


Przeszukiwałem jego posty i nic nie znalazłem :sad:
_________________
Seicento VAN '99 Zapraszam
 
 
dawiddawidowski 
Moderator
Cento Nowy Sącz


Pomógł: 47 razy
Wiek: 31
Dołączył: 06 Mar 2013
Posty: 3642
Skąd: NS
Wysłany: 27-09-2015, 15:01   
   Bolid: SC Abarth 1.4 16v 6speed


Temat był na 100%, nawet z EL Sejek i steffanem ale na sc.pl i AK nie mogę doszukać się tych tematów,
_________________
Polska Jazda SC

ROSSO BAROCCO by dawid
 
 
Paweł1984 
spamer team
Jasper84

Pomógł: 160 razy
Wiek: 39
Dołączył: 26 Sie 2007
Posty: 1212
Skąd: Łódź
Wysłany: 27-09-2015, 16:37   
   Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance


kartoniush napisał/a:
Dzień dobry. Przepraszam, że wtrącam w dyskusję, jednak chciałbym zadać pytanie:

Potrzebuję rozsądny zestaw zawieszenia do SC Sporting.
Docelowo Sei. ma sprawiać dużo frajdy z jazdy, dobre trzymanie w zakrętach to priorytet, oraz winien lepiej zachowywać się przy wysokich prędkościach na autostradzie, z racji tego, że często pokonuję takowe trasy.
Fajnie gdyby owo zawieszenie łączyło w sobie kompromis między twardym pewnym braniem zakrętów, a dość komfortowym w miarę możliwości wybieraniem nierówności, tak by plomby pozostały na swoich miejscach :grin: .
Myślę, że chciałbym zamknąć się w budżecie ok.1000zł.
Zdaję sobie również sprawę z tego, że znaczenie mają również opony i felgi, ale to temat w innym dziale. Będę wdzięczny za wszelkie sugestie i porady.

Po raz 100-ny na grubo i długo-amory b6+ spring Eibach-amory pancerne,springi z optymalną charakterystyką-kwestia ceny amorów, ale 100tys masz spokój, a amor stanowi najmocniejszy punkt sc wtedy.
Jeżeli ma być rozsądny i spełniać ww. oczekiwania to gazowo-olejowy amor(B4,KYB,Monroe) i Eibach i to zawieszenie jest kompromisem-z początku twardo trochę może być, ale chwile później dużo lepiej, powie Ci to każdy jeżeli przedstawisz mu priorytety i miał z tym zawiasem do czynienia.
Bajka w tym, że pierwszy zestaw, wpada w dziurawe nawierznie i tłumi to nie dobija, bardzo podobnie jest na gaz-olejowym.
Przy obu warto dać rozpórkę kielichów.
 
 
 
1922 
Nałogowiec


Pomógł: 16 razy
Wiek: 29
Dołączył: 29 Wrz 2013
Posty: 526
Skąd: Racibórz
Wysłany: 04-10-2015, 14:06   
   Bolid: Seicento 1.1 Van


Dla potomnych gdy po założeniu gwintu MTS czy Ta strzelają sprezyny przy skręcaniu :

Wystarczy dać ok 4mm dystansu między Mc personem a talerzykiem amortyzatora.

Ja tak zrobiłem i problemy ze strzelaniem i cięzko chodzącą kierownicą zniknęły.
_________________
Seicento VAN '99 Zapraszam
 
 
brutal123 
Nałogowiec

Pomógł: 3 razy
Wiek: 41
Dołączył: 24 Lis 2008
Posty: 103
Skąd: Wieruszów
Wysłany: 06-10-2015, 08:48   
   Bolid: cc sporting


Jaki amor przód pod AR ? TA , MTS , FK , B6 ?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - Mapa Forum