Swap silnika 900/1.1/1.2.8V vs 16V, 1.4 16V. Pomocy |
Autor |
Wiadomość |
$zymon
nówka sztuka ;)
Dołączył: 09 Lis 2015 Posty: 19 Skąd: Podlaskie
|
Wysłany: 21-11-2015, 17:51
Bolid: Seicento |
|
|
Po odpaleniu mam kolejny problem . Przeniosłem lewarek do kabiny ( choć to pewnie nie ma znaczenia bo linki maja luz , tak przynajmniej mi sie wydaje ) i nie wchodzi mi 5 i 6 . Wsteczny jest ale brak piątego i szóstego biegu . Gdzie szukać przyczyny ? |
|
|
|
|
barkor
spamer team
Pomógł: 90 razy Wiek: 36 Dołączył: 31 Maj 2007 Posty: 1046 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 21-11-2015, 18:51
Bolid: Seicento 900-->1.4 16V 6speed |
|
|
Na lince odpowiadającej za ruch lewarka lewo-prawo jest regulacja zaraz przy wybieraku. Spróbuj czy regulacja coś pomoże. |
_________________ Nalepiamy.pl - Naklejki na samochód
śmieszne/tuningowe/fiat/abarth/hobby/sport
Również na zamówienie. Sprawdź!
|
|
|
|
|
$zymon
nówka sztuka ;)
Dołączył: 09 Lis 2015 Posty: 19 Skąd: Podlaskie
|
Wysłany: 21-11-2015, 19:07
Bolid: Seicento |
|
|
Jak wyglada ta regulacja ? Jest na jakaś śrubę czy wkrętak ? Chyba chodzi o nakrętkę . Moge to robic na wpietej lince czy musze wypiąć ? |
|
|
|
|
barkor
spamer team
Pomógł: 90 razy Wiek: 36 Dołączył: 31 Maj 2007 Posty: 1046 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 21-11-2015, 20:50
Bolid: Seicento 900-->1.4 16V 6speed |
|
|
Musisz wypiąć linkę. Luzujesz nakrętkę zabezpieczającą i kręcić główką, a w którą stronę kręcić to już musisz obczaić po tym czy jak pchasz lewarek w prawo to linka pcha cięgno czy ciągnie. Jeśli pcha to prawdopodobnie może pomóc wydłużenie linki a jeśli ciągnie to skrócenie. |
_________________ Nalepiamy.pl - Naklejki na samochód
śmieszne/tuningowe/fiat/abarth/hobby/sport
Również na zamówienie. Sprawdź!
|
|
|
|
|
$zymon
nówka sztuka ;)
Dołączył: 09 Lis 2015 Posty: 19 Skąd: Podlaskie
|
Wysłany: 22-11-2015, 00:52
Bolid: Seicento |
|
|
Powiedz mi czy po tym jak przeniosłem lewarek do kabiny mogło to wpłynąć na brak tych biegów ? Czy jak by linki były zle napięte to miałbym problem ze wstecznym ( wsteczny wrzucam ) . |
|
|
|
|
barkor
spamer team
Pomógł: 90 razy Wiek: 36 Dołączył: 31 Maj 2007 Posty: 1046 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 22-11-2015, 14:20
Bolid: Seicento 900-->1.4 16V 6speed |
|
|
Raczej przeniesienie do kabiny drążka nie ma wpływu na wbijanie biegów, ja próbowałem na 3 różne sposoby przenosić linki do środka, przy czym obecnie mam bardzo mocno napięte i problemów z biegami nie ma. Ale ja mam skrzynię 5 biegową, nie wiem jak to jest z 6biegową. |
_________________ Nalepiamy.pl - Naklejki na samochód
śmieszne/tuningowe/fiat/abarth/hobby/sport
Również na zamówienie. Sprawdź!
|
|
|
|
|
$zymon
nówka sztuka ;)
Dołączył: 09 Lis 2015 Posty: 19 Skąd: Podlaskie
|
Wysłany: 22-11-2015, 20:36
Bolid: Seicento |
|
|
Jutro zobacze co z tymi linkami . Mam linki starego typu bez tego "guziczka " o którym czytałem ze moze byc przyczyna . Jak nie pomoże to zobacze na innej pokrywie wybieraka z 3 linkami bo taki koszyk tez mam (z cinquecento sporting ). Tylko pytanie , w Cc skrzynia była 5 i czy ta pokrywa bedzie miała możliwość znalezienia 6 biegu ? Co moze mieć wpływ na działanie 5 i 6 biegu jeżeli nie zbytnie napięcie linek ? |
|
|
|
|
$zymon
nówka sztuka ;)
Dołączył: 09 Lis 2015 Posty: 19 Skąd: Podlaskie
|
Wysłany: 23-11-2015, 16:34
Bolid: Seicento |
|
|
Znalazłem biegi . Tak jak mówiłeś wyregulowalem na lince . |
|
|
|
|
barkor
spamer team
Pomógł: 90 razy Wiek: 36 Dołączył: 31 Maj 2007 Posty: 1046 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 23-11-2015, 23:34
Bolid: Seicento 900-->1.4 16V 6speed |
|
|
$zymon napisał/a: | Znalazłem biegi . Tak jak mówiłeś wyregulowalem na lince . |
No to elegancko, czyli po zmianie skrzyni na 6biegową trzeba regulować linkę żeby móc wbijać 5 i 6 bieg, będzie info dla potomnych |
_________________ Nalepiamy.pl - Naklejki na samochód
śmieszne/tuningowe/fiat/abarth/hobby/sport
Również na zamówienie. Sprawdź!
|
|
|
|
|
buckie46
nówka sztuka ;)
Dołączył: 24 Lut 2016 Posty: 14 Skąd: Trzebnica
|
Wysłany: 01-03-2016, 21:54
Bolid: sc900wdrodze1,1 |
|
|
Witam Wszystkich
Mam Do was Pytanie :
Mam seja 900 i pytanie chce wstawić większy silnik np z punto 1.2 choć jestem w tej kwesti zielony.
Z jakim silnikiem będzie najmniej roboty nie licząc 1.1 ze sportinga. Proszę o konkretne odpowiedzi;D I co najważniejsze czy jest sens się pchać we swapa z 900-ką????
Z góry serdecznie Dziekuje ;D |
|
|
|
|
r0gal
nówka sztuka ;)
Wiek: 35 Dołączył: 12 Mar 2018 Posty: 10 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 29-03-2018, 10:52
Bolid: sejak |
|
|
Podbijam mam ten sam problem mam sejo 900 chce swapnac na 1.2 8v (16v podobno drozsze i wieksza rzezba)
Co potrzebuje do kompletnego swapu zeby nie wyszedl zaden fuckup? Co moze zostac z 900 a co trzeba dokupic z 1.1 sportinga? |
|
|
|
|
r0gal
nówka sztuka ;)
Wiek: 35 Dołączył: 12 Mar 2018 Posty: 10 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 29-03-2018, 10:54
Bolid: sejak |
|
|
Podbijam mam ten sam problem mam sejo 900 chce swapnac na 1.2 8v (16v podobno drozsze i wieksza rzezba)
Co potrzebuje do kompletnego swapu zeby nie wyszedl zaden fuckup? Co moze zostac z 900 a co trzeba dokupic z 1.1 sportinga? |
|
|
|
|
Linduś
Włóczykij wróg publiczny nr 1
Pomógł: 141 razy Wiek: 38 Dołączył: 21 Lut 2008 Posty: 2834 Skąd: Miasto Włókniarzy
|
Wysłany: 29-03-2018, 12:41
Bolid: Punto Grande 1,4 8v / 126p 650 |
|
|
silnik z osprzętem (wiązka elektryczna może zostać)
Skrzynię i półosie z 1.1
Lewarek z linkami. |
_________________ Niebo świeci pogodnie, od bruków coraz chłodniej,
Dobrze być tylko przechodniem, ulicą życia iść,
Była nam kiedyś dana Ziemia Obiecana,
Niezabliźniona rana, zielony młody liść…
|
|
|
|
|
r0gal
nówka sztuka ;)
Wiek: 35 Dołączył: 12 Mar 2018 Posty: 10 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 29-03-2018, 18:58
Bolid: sejak |
|
|
Jednak deko więcej z tego co sie orientowalem
- skrzynia od 1.1 wybierak, lewarek, linki itd
- lapy silnika i skrzyni od 1.1
- komputer
- pompa paliwa 3bar
-linka gazu 1.1 SPI
- polosie kompletne
- linka sprzegla z 1.1.
- blaszane oslony miedzy silnikiem i skrzynia
- rzezba wiazki
- alternator i rozrusznik z 1.1
- czujnik polozenia walu
- uklad chlodzenia z 1.1 zbiornik i weze |
|
|
|
|
Linduś
Włóczykij wróg publiczny nr 1
Pomógł: 141 razy Wiek: 38 Dołączył: 21 Lut 2008 Posty: 2834 Skąd: Miasto Włókniarzy
|
Wysłany: 30-03-2018, 11:06
Bolid: Punto Grande 1,4 8v / 126p 650 |
|
|
"silnik z osprzętem"
Chłodnica, zbiornik zostają z 900ki.
łe - to widzę wiedzę jednak masz w temacie co trzeba |
_________________ Niebo świeci pogodnie, od bruków coraz chłodniej,
Dobrze być tylko przechodniem, ulicą życia iść,
Była nam kiedyś dana Ziemia Obiecana,
Niezabliźniona rana, zielony młody liść…
|
|
|
|
|
|