FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Swap silnika 900/1.1/1.2.8V vs 16V, 1.4 16V. Pomocy
Autor Wiadomość
$zymon 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 09 Lis 2015
Posty: 19
Skąd: Podlaskie
Wysłany: 21-11-2015, 17:51   
   Bolid: Seicento


Po odpaleniu mam kolejny problem . Przeniosłem lewarek do kabiny ( choć to pewnie nie ma znaczenia bo linki maja luz , tak przynajmniej mi sie wydaje ) i nie wchodzi mi 5 i 6 . Wsteczny jest ale brak piątego i szóstego biegu . Gdzie szukać przyczyny ?
 
 
barkor 
spamer team


Pomógł: 90 razy
Wiek: 36
Dołączył: 31 Maj 2007
Posty: 1046
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 21-11-2015, 18:51   
   Bolid: Seicento 900-->1.4 16V 6speed


Na lince odpowiadającej za ruch lewarka lewo-prawo jest regulacja zaraz przy wybieraku. Spróbuj czy regulacja coś pomoże.
_________________
Nalepiamy.pl - Naklejki na samochód
śmieszne/tuningowe/fiat/abarth/hobby/sport
Również na zamówienie. Sprawdź!
 
 
$zymon 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 09 Lis 2015
Posty: 19
Skąd: Podlaskie
Wysłany: 21-11-2015, 19:07   
   Bolid: Seicento


Jak wyglada ta regulacja ? Jest na jakaś śrubę czy wkrętak ? Chyba chodzi o nakrętkę . Moge to robic na wpietej lince czy musze wypiąć ?
 
 
barkor 
spamer team


Pomógł: 90 razy
Wiek: 36
Dołączył: 31 Maj 2007
Posty: 1046
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 21-11-2015, 20:50   
   Bolid: Seicento 900-->1.4 16V 6speed



Musisz wypiąć linkę. Luzujesz nakrętkę zabezpieczającą i kręcić główką, a w którą stronę kręcić to już musisz obczaić po tym czy jak pchasz lewarek w prawo to linka pcha cięgno czy ciągnie. Jeśli pcha to prawdopodobnie może pomóc wydłużenie linki a jeśli ciągnie to skrócenie.
_________________
Nalepiamy.pl - Naklejki na samochód
śmieszne/tuningowe/fiat/abarth/hobby/sport
Również na zamówienie. Sprawdź!
 
 
$zymon 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 09 Lis 2015
Posty: 19
Skąd: Podlaskie
Wysłany: 22-11-2015, 00:52   
   Bolid: Seicento


Powiedz mi czy po tym jak przeniosłem lewarek do kabiny mogło to wpłynąć na brak tych biegów ? Czy jak by linki były zle napięte to miałbym problem ze wstecznym ( wsteczny wrzucam ) .
 
 
barkor 
spamer team


Pomógł: 90 razy
Wiek: 36
Dołączył: 31 Maj 2007
Posty: 1046
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 22-11-2015, 14:20   
   Bolid: Seicento 900-->1.4 16V 6speed


Raczej przeniesienie do kabiny drążka nie ma wpływu na wbijanie biegów, ja próbowałem na 3 różne sposoby przenosić linki do środka, przy czym obecnie mam bardzo mocno napięte i problemów z biegami nie ma. Ale ja mam skrzynię 5 biegową, nie wiem jak to jest z 6biegową.
_________________
Nalepiamy.pl - Naklejki na samochód
śmieszne/tuningowe/fiat/abarth/hobby/sport
Również na zamówienie. Sprawdź!
 
 
$zymon 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 09 Lis 2015
Posty: 19
Skąd: Podlaskie
Wysłany: 22-11-2015, 20:36   
   Bolid: Seicento


Jutro zobacze co z tymi linkami . Mam linki starego typu bez tego "guziczka " o którym czytałem ze moze byc przyczyna . Jak nie pomoże to zobacze na innej pokrywie wybieraka z 3 linkami bo taki koszyk tez mam (z cinquecento sporting ). Tylko pytanie , w Cc skrzynia była 5 i czy ta pokrywa bedzie miała możliwość znalezienia 6 biegu ? Co moze mieć wpływ na działanie 5 i 6 biegu jeżeli nie zbytnie napięcie linek ?
 
 
$zymon 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 09 Lis 2015
Posty: 19
Skąd: Podlaskie
Wysłany: 23-11-2015, 16:34   
   Bolid: Seicento


Znalazłem biegi . Tak jak mówiłeś wyregulowalem na lince . ;)
 
 
barkor 
spamer team


Pomógł: 90 razy
Wiek: 36
Dołączył: 31 Maj 2007
Posty: 1046
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 23-11-2015, 23:34   
   Bolid: Seicento 900-->1.4 16V 6speed


$zymon napisał/a:
Znalazłem biegi . Tak jak mówiłeś wyregulowalem na lince . ;)

No to elegancko, czyli po zmianie skrzyni na 6biegową trzeba regulować linkę żeby móc wbijać 5 i 6 bieg, będzie info dla potomnych :wink:
_________________
Nalepiamy.pl - Naklejki na samochód
śmieszne/tuningowe/fiat/abarth/hobby/sport
Również na zamówienie. Sprawdź!
 
 
buckie46 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 24 Lut 2016
Posty: 14
Skąd: Trzebnica
Wysłany: 01-03-2016, 21:54   
   Bolid: sc900wdrodze1,1


Witam Wszystkich :grin:

Mam Do was Pytanie :

Mam seja 900 i pytanie chce wstawić większy silnik np z punto 1.2 choć jestem w tej kwesti zielony.

Z jakim silnikiem będzie najmniej roboty nie licząc 1.1 ze sportinga. Proszę o konkretne odpowiedzi;D I co najważniejsze czy jest sens się pchać we swapa z 900-ką????


Z góry serdecznie Dziekuje ;D
 
 
r0gal 
nówka sztuka ;)

Wiek: 35
Dołączył: 12 Mar 2018
Posty: 10
Skąd: Kraków
Wysłany: 29-03-2018, 10:52   
   Bolid: sejak


Podbijam mam ten sam problem mam sejo 900 chce swapnac na 1.2 8v (16v podobno drozsze i wieksza rzezba)

Co potrzebuje do kompletnego swapu zeby nie wyszedl zaden fuckup? Co moze zostac z 900 a co trzeba dokupic z 1.1 sportinga?
 
 
r0gal 
nówka sztuka ;)

Wiek: 35
Dołączył: 12 Mar 2018
Posty: 10
Skąd: Kraków
Wysłany: 29-03-2018, 10:54   
   Bolid: sejak


Podbijam mam ten sam problem mam sejo 900 chce swapnac na 1.2 8v (16v podobno drozsze i wieksza rzezba)

Co potrzebuje do kompletnego swapu zeby nie wyszedl zaden fuckup? Co moze zostac z 900 a co trzeba dokupic z 1.1 sportinga?
 
 
Linduś 
Włóczykij
wróg publiczny nr 1


Pomógł: 141 razy
Wiek: 38
Dołączył: 21 Lut 2008
Posty: 2834
Skąd: Miasto Włókniarzy
Wysłany: 29-03-2018, 12:41   
   Bolid: Punto Grande 1,4 8v / 126p 650


silnik z osprzętem :P (wiązka elektryczna może zostać)
Skrzynię i półosie z 1.1
Lewarek z linkami.
_________________
Niebo świeci pogodnie, od bruków coraz chłodniej,
Dobrze być tylko przechodniem, ulicą życia iść,
Była nam kiedyś dana Ziemia Obiecana,
Niezabliźniona rana, zielony młody liść…
 
 
r0gal 
nówka sztuka ;)

Wiek: 35
Dołączył: 12 Mar 2018
Posty: 10
Skąd: Kraków
Wysłany: 29-03-2018, 18:58   
   Bolid: sejak


Jednak deko więcej z tego co sie orientowalem
- skrzynia od 1.1 wybierak, lewarek, linki itd
- lapy silnika i skrzyni od 1.1
- komputer
- pompa paliwa 3bar
-linka gazu 1.1 SPI
- polosie kompletne
- linka sprzegla z 1.1.
- blaszane oslony miedzy silnikiem i skrzynia
- rzezba wiazki
- alternator i rozrusznik z 1.1
- czujnik polozenia walu
- uklad chlodzenia z 1.1 zbiornik i weze
 
 
Linduś 
Włóczykij
wróg publiczny nr 1


Pomógł: 141 razy
Wiek: 38
Dołączył: 21 Lut 2008
Posty: 2834
Skąd: Miasto Włókniarzy
Wysłany: 30-03-2018, 11:06   
   Bolid: Punto Grande 1,4 8v / 126p 650


"silnik z osprzętem" :)
Chłodnica, zbiornik zostają z 900ki.

łe - to widzę wiedzę jednak masz w temacie co trzeba :D
_________________
Niebo świeci pogodnie, od bruków coraz chłodniej,
Dobrze być tylko przechodniem, ulicą życia iść,
Była nam kiedyś dana Ziemia Obiecana,
Niezabliźniona rana, zielony młody liść…
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - anime - Mapa Forum