Zawieszenie sportowe |
Autor |
Wiadomość |
Maro96
Nałogowiec
Dołączył: 16 Wrz 2015 Posty: 136 Skąd: Małopolskie
|
Wysłany: 15-06-2016, 13:15
Bolid: Seicento 1.1 SPI |
|
|
Michał, ja mam dokładnie taki zestaw (FK -40, exel g) i jeździ się bardzo fajnie. Auto jest bardziej zwarte, ale zarazem bardziej komfortowe. |
|
|
|
|
MichałSC
nówka sztuka ;)
Dołączył: 15 Sie 2015 Posty: 31 Skąd: ?ląskie
|
Wysłany: 15-06-2016, 16:18
Bolid: Seicento MPI |
|
|
Super, w takim razie chyba się skuszę. Dzięki za odpowiedź |
|
|
|
|
Paweł1984
spamer team Jasper84
Pomógł: 160 razy Wiek: 40 Dołączył: 26 Sie 2007 Posty: 1212 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 17-06-2016, 21:16
Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance |
|
|
MichałSC napisał/a: | Paweł1984 napisał/a: |
Jak ma być ciut mięcej a w podobnym obniżeniu FK-40 + KYB. i będziesz zadowolona:-) |
Masz jakieś porównanie do KYB Excel G + Sportingowe sprężyny? Mam taki zestaw obecnie i to jest tragedia, komfort jest super, ale autem buja gorzej niż na łajbie podczas sztormu, strach wejść w zakręt, albo przejechać przez rondo.
Zastanawiam się nad sprężynami FK -40 do amorków KYB. Może ktoś ma jakieś doświadczenie dot. jazdy na tych sprężynach? Chcę poprawić prowadzenie tego autka, ale nie chciałbym go zamienić w skaczącą piłkę ping pongową.
PS. Kyb Excel G też mam Made in Japan. |
Bo sportingowe są tylko 15% sztywniejsze i 15-20mm niżej schodzi kasta, fk+ KYB+ ori odbóje nie te harmonijki za 10 zł + stabilizator i będziesz zadowolony. |
|
|
|
|
MichałSC
nówka sztuka ;)
Dołączył: 15 Sie 2015 Posty: 31 Skąd: ?ląskie
|
Wysłany: 17-06-2016, 21:35
Bolid: Seicento MPI |
|
|
Stabilizator mam w serii. Zamówię sprężyny, zamontuję i podzielę się wrażeniami. Dzięki za odpowiedź. |
|
|
|
|
magda.lena
nówka sztuka ;)
Dołączyła: 28 Maj 2016 Posty: 5 Skąd: wlkp
|
|
|
|
|
proshotter
Nałogowiec
Pomógł: 10 razy Wiek: 32 Dołączył: 27 Lip 2011 Posty: 866 Skąd: Olsztynek
|
Wysłany: 19-06-2016, 16:17
Bolid: seicento 1.4 16v StartJet |
|
|
Jeśli tylko w miasto i bez szaleństwa...to FK spokojnie wystarczy |
_________________ Sc 1.4 16v
YT
|
|
|
|
|
1922
Nałogowiec
Pomógł: 16 razy Wiek: 29 Dołączył: 29 Wrz 2013 Posty: 526 Skąd: Racibórz
|
Wysłany: 20-06-2016, 13:59
Bolid: Seicento 1.1 Van |
|
|
Witam. Dwa pytania.
Jak poprawnie zaklepać ranty w SC (mam 165/45/r15) i chcę zejść jeszcze z 1cm aktualnie mam -40 z tyłu. jakieś zdjęcia bym potrzebował jeśli ktoś ma to u siebie wykonane
Jakie inne amorki budżetowe zamiast tych gównianych MTSów które pomimo całkiem sporej japy dobijają na lekkich wybojach. Gleba nie więcej będzie niż -50 bo to daily |
_________________ Seicento VAN '99 Zapraszam |
|
|
|
|
wloski
nówka sztuka ;)
Dołączył: 12 Paź 2009 Posty: 16 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 20-06-2016, 17:50
Bolid: Seicento 900 |
|
|
Pytanie mam takie, niech ktoś życzliwy odpowie.
Czy do każdych sprężyn obniżających potrzebne są również amortyzatory? Jak to wygląda w praktyce, o ile niższe sprężyny dyskwalifikują oryginalny amortyzator?
Jeśli np. założyć przód i tył -40 mm to już wymagany jest do tego sportowy amorek? |
|
|
|
|
proshotter
Nałogowiec
Pomógł: 10 razy Wiek: 32 Dołączył: 27 Lip 2011 Posty: 866 Skąd: Olsztynek
|
Wysłany: 20-06-2016, 19:06
Bolid: seicento 1.4 16v StartJet |
|
|
1922, Z zaklepywaniem rantów nie ma jakiś większych filozofii...
Grzejesz opalarką i maszynką zaginasz. U mnie 165/45/15
Na -4 tak to wygląda
Co do amorków na tył, kup sobie odpowiednie odboje, powinno pomóc.
Ale fakt MTS z tyłu jest zdecydowanie za miękki, teraz wyraźnie to widzę mając Aira
Ew kup sobie na tył pzm jest sporo twardszy...
wloski, Teoria głosi że do -4 można śmigać na ori. Dopiero powyżej tego trzeba kupić krótsze. |
_________________ Sc 1.4 16v
YT
|
|
|
|
|
wloski
nówka sztuka ;)
Dołączył: 12 Paź 2009 Posty: 16 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 21-06-2016, 14:48
Bolid: Seicento 900 |
|
|
proshotter napisał/a: |
wloski, Teoria głosi że do -4 można śmigać na ori. Dopiero powyżej tego trzeba kupić krótsze. |
Też tak słyszałem ale nie byłem pewien, właśnie kończę samochod i moim zamiarem jest lekko go obniżyć |
|
|
|
|
wloski
nówka sztuka ;)
Dołączył: 12 Paź 2009 Posty: 16 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 01-07-2016, 08:43
Bolid: Seicento 900 |
|
|
Wiecie co przeczesałem największe pokłady internetu i tak na prawdę nie wiem jakiej marki to zwieszenie kupić. Z tych co jeszcze można kupić to chyba Eibach -30 przód i tył będą najlepsze, ktoś poleci tej marki sprężynki czy nie bardzo ? |
|
|
|
|
proshotter
Nałogowiec
Pomógł: 10 razy Wiek: 32 Dołączył: 27 Lip 2011 Posty: 866 Skąd: Olsztynek
|
Wysłany: 01-07-2016, 19:41
Bolid: seicento 1.4 16v StartJet |
|
|
Jak nie szkoda ci hajsu to bierz, warto...chyba najlepsze sprężyny jakie miałem
A jak nie masz jakiś specjalnie wygórowanych wymagań to MTS spokojnie daje radę. |
_________________ Sc 1.4 16v
YT
|
|
|
|
|
stanio
nówka sztuka ;)
Dołączył: 13 Sty 2019 Posty: 17 Skąd: Opole
|
Wysłany: 20-01-2019, 18:53
Bolid: Seicento |
|
|
Co sądzicie na temat B6 z cieńką lagą, dorwanie starego graniczy z cudem. Są jacyś konkurenci w kategorii amortyzatorów sportowych ? |
|
|
|
|
sauber59
Bywalec
Dołączył: 23 Wrz 2017 Posty: 56 Skąd: Nowy Wiśnicz
|
|
|
|
|
junioras7
Nałogowiec
Pomógł: 3 razy Wiek: 47 Dołączył: 23 Kwi 2016 Posty: 503 Skąd: Bath
|
|
|
|
|
|