FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
SWAP 1.1 mpi na 1.2 16v z Punto I
Autor Wiadomość
ir3n3usz 
Nałogowiec

Pomógł: 64 razy
Wiek: 34
Dołączył: 08 Maj 2011
Posty: 867
Skąd: Radom
Wysłany: 08-07-2012, 12:19   
   Bolid: SC 1.2 16V LPG


gpopole, Jak możesz, to zrób filmik ze sprintem do 100km/h :-)
_________________
Moje Seicento
 
 
gpopole 
nówka sztuka ;)

Wiek: 42
Dołączył: 05 Sty 2012
Posty: 24
Skąd: Opole
Wysłany: 08-07-2012, 20:20   
   Bolid: Było kilka SC, jest Abarth CC.


Zrobię na dniach i wstawię na youtube.

Dam znaki co i jak.

P.S.
Kilku kierowców już się zdziwiło :lol: .
 
 
Linduś 
Włóczykij
wróg publiczny nr 1


Pomógł: 141 razy
Wiek: 37
Dołączył: 21 Lut 2008
Posty: 2834
Skąd: Miasto Włókniarzy
Wysłany: 08-07-2012, 20:28   
   Bolid: Punto Grande 1,4 8v / 126p 650


i to jest w tym wszystkim najpiękniejsze :ok:
_________________
Niebo świeci pogodnie, od bruków coraz chłodniej,
Dobrze być tylko przechodniem, ulicą życia iść,
Była nam kiedyś dana Ziemia Obiecana,
Niezabliźniona rana, zielony młody liść…
 
 
Verchi 
Nałogowiec


Pomógł: 30 razy
Wiek: 36
Dołączył: 26 Lut 2009
Posty: 524
Skąd: LBN
Wysłany: 08-07-2012, 22:12   
   Bolid: SCS 1.4 16V


No to jeszcze ja zadam standardowe odwieczne pytanie:



TYRKOLI? :)) :)) :)) :)) :)) :))



:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Podoba mi się dolot, ale chyba deko przydługi :roll:
_________________
Borki 2010 #100
Sypniewo 2011 #100

Najszybszy sej w mieście :D :P
 
 
gpopole 
nówka sztuka ;)

Wiek: 42
Dołączył: 05 Sty 2012
Posty: 24
Skąd: Opole
Wysłany: 09-07-2012, 09:56   
   Bolid: Było kilka SC, jest Abarth CC.


Verchi napisał/a:
TYRKOLI? :)) :)) :)) :)) :)) :))


Wydaje mi się, że nie. Piszę że "wydaje mi się" bo silnik miarowo pracuje, normalnie się wkręca itd.
W sumie nie mam uwag, co do jego pracy.

Pytanie!

Jaka przerwa na świecy w tym silniku?

Świeca NGK wg. zaleceń Fiata.

Dziś będzie filmik, postaram się wieczorkiem wrzucić :wink:
 
 
gpopole 
nówka sztuka ;)

Wiek: 42
Dołączył: 05 Sty 2012
Posty: 24
Skąd: Opole
Wysłany: 09-07-2012, 10:03   
   Bolid: Było kilka SC, jest Abarth CC.


Verchi napisał/a:
Podoba mi się dolot, ale chyba deko przydługi :roll:


Może być, ale komu to przeszkadza :roll: . Autko nie było hamowane więc nie ma możliwości porównania. Przy takim długim dolocie odchodzi kwestia zrobienia nawiewu.
Autko idzie tak jak trzeba więc chyba nie jest tak źle.

Na końcu rury jest założony stożek k&n, co dało autku wyczuwalny wzrost przyspieszenia. Niestety tani stożek nie robił roboty ;/
 
 
gpopole 
nówka sztuka ;)

Wiek: 42
Dołączył: 05 Sty 2012
Posty: 24
Skąd: Opole
Wysłany: 09-07-2012, 18:54   
   Bolid: Było kilka SC, jest Abarth CC.


No i rozbujałem autko przed szkłem :)) .

Na filmiku poleciało ok 130 km/h.

100km/h osiągnąłem po ok 9,5 sek.

http://www.youtube.com/wa...eature=youtu.be

pzdr.
 
 
Linduś 
Włóczykij
wróg publiczny nr 1


Pomógł: 141 razy
Wiek: 37
Dołączył: 21 Lut 2008
Posty: 2834
Skąd: Miasto Włókniarzy
Wysłany: 09-07-2012, 20:18   
   Bolid: Punto Grande 1,4 8v / 126p 650


to dobrze by określić to "około" ;)
bo tyle, a nawet 9,4, to ja 8v miałem wg urządzonka pod tytułem g-tech :))
_________________
Niebo świeci pogodnie, od bruków coraz chłodniej,
Dobrze być tylko przechodniem, ulicą życia iść,
Była nam kiedyś dana Ziemia Obiecana,
Niezabliźniona rana, zielony młody liść…
 
 
fiksiu 
Bywalec

Pomógł: 4 razy
Dołączył: 13 Lis 2010
Posty: 76
Skąd: Łódź
Wysłany: 09-07-2012, 21:55   
   Bolid: Seicento 1.2 T


No faktycznie moje stare 1.2 16V na gazie i długiej skrzyni 9-9.5s było.
Przed LPG było spokojnie 9 a nieraz nawet ciut poniżej.

Wydaje mi się że dosyć fajny pomiar wychodzi z filmiku licznika.
Słychać dokładnie start i widać koniec.Uwzględniając "oszukiwanie" licznika można dość precyzyjnie określić czas 0-100
_________________
Seicento 1.2 16v LPG KME G3 + K03
158PS 205Nm
 
 
ir3n3usz 
Nałogowiec

Pomógł: 64 razy
Wiek: 34
Dołączył: 08 Maj 2011
Posty: 867
Skąd: Radom
Wysłany: 18-08-2012, 21:54   
   Bolid: SC 1.2 16V LPG


Witam. Zrobiłem już przekładkę z 1.1MPI na 1.2 16V, ale nie obyło się bez problemów. Niestety podczas jazdy testowej powstała taka usterka
Czy miał ktoś podobny problem i jakie byłoby najlepsze rozwiązanie. Pomysł mam taki, aby to pęknięte kolanko zastąpić metalowym, a ten wężyk połączyć z odpowietrznikiem chłodnicy. Ewentualnie zakup na szrocie, ale z tym jest większy problem, bo nie mam czym jeździć, a na szrot daleko i mało wolnego czasu na poszukiwania. Albo tymczasowo wstawić metalowe kolanko i szukać gdzieś części.
_________________
Moje Seicento
 
 
kaziu1985pn 
Nałogowiec

Pomógł: 2 razy
Wiek: 38
Dołączył: 09 Wrz 2011
Posty: 237
Skąd: poznań
Wysłany: 18-08-2012, 22:07   
   Bolid: Seicento 1,1mpi 4AF.M9 / Panda 1,2mpi 4AF.S2


nie ma co sie zastanawiać tylko wstawić metalowy porządne kolanko :)
_________________
Zdrowaś turbino, powietrzaś pełna, gaz z Tobą Błogosławionaśty między kolektorami i błogosławiony owoc żywota twojego moment. ?więta turbino, matko mocy, módl się za nami wolnymi, teraz i w godzinę braku wachy amen.
 
 
ir3n3usz 
Nałogowiec

Pomógł: 64 razy
Wiek: 34
Dołączył: 08 Maj 2011
Posty: 867
Skąd: Radom
Wysłany: 18-08-2012, 22:24   
   Bolid: SC 1.2 16V LPG


Ja też tak myślę, tam jest mało miejsca za kolektorem. Można by uniknąć podobnych problemów w przyszłości zakładając metalowe kolanko, gdzieś u gazowników za grosze można kupić.
_________________
Moje Seicento
 
 
fiksiu 
Bywalec

Pomógł: 4 razy
Dołączył: 13 Lis 2010
Posty: 76
Skąd: Łódź
Wysłany: 23-08-2012, 20:45   
   Bolid: Seicento 1.2 T


kawałek rurki miedzianej.
U gazowników dostaniesz za parę groszy.
Można wygiąć według potrzeb.
_________________
Seicento 1.2 16v LPG KME G3 + K03
158PS 205Nm
 
 
zacho 
Bywalec

Wiek: 32
Dołączył: 30 Sie 2010
Posty: 72
Skąd: JG
Wysłany: 17-09-2014, 17:52   
   Bolid: Seicento 16v


Siemka, takie pytanie mam odnośnie tematu :
Czym różni się skrzynia z Punto I 1,2 16v 5-biegowa, od skrzyni z SC Sporting 1.1 ?
Która lepiej nadaje się do KJSów, mając silnik 1,2 16v ?
_________________
Demonizacja zasad prowadzi do autodestrukcji .
 
 
 
maxonis 
Nałogowiec


Pomógł: 16 razy
Wiek: 32
Dołączył: 19 Wrz 2010
Posty: 108
Skąd: Rydułtowy
Wysłany: 17-09-2014, 18:18   
   Bolid: Fiat Seicento


jeśli masz skrzynie z seicento z wersji S to jest lepsza po kjs bo jest troszeczkę krótsza od sportingowej ale nie wiele
co do skrzyni z seja 1.1 sporting a punto
Typ: C.514.5.13 (silnik 1108 Sporting)

Przełożenie kół zębatych biegu 1: 3,909
Przełożenie kół zębatych biegu 2: 2,158
Przełożenie kół zębatych biegu 3: 1,480
Przełożenie kół zębatych biegu 4: 1,121
Przełożenie kół zębatych biegu 5: 0,829
Przełożenie kół zębatych biegu R: 3,818

Przełożenie przekładni głównej: 3,867 (58/15)

Przełożenie całkowite zespołu napędowego na biegu 1: 15,116
Przełożenie całkowite zespołu napędowego na biegu 2: 8,345
Przełożenie całkowite zespołu napędowego na biegu 3: 5,723
Przełożenie całkowite zespołu napędowego na biegu 4: 4,335
Przełożenie całkowite zespołu napędowego na biegu 5: 3,206
Przełożenie całkowite zespołu napędowego na biegu R: 14,764

A 1.2 16v ma trochę krótsze
_________________

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - Mapa Forum