SWAP 1.1 mpi na 1.2 16v z Punto I |
Autor |
Wiadomość |
ir3n3usz
Nałogowiec
Pomógł: 64 razy Wiek: 35 Dołączył: 08 Maj 2011 Posty: 867 Skąd: Radom
|
Wysłany: 08-07-2012, 12:19
Bolid: SC 1.2 16V LPG |
|
|
gpopole, Jak możesz, to zrób filmik ze sprintem do 100km/h |
_________________ Moje Seicento |
|
|
|
 |
gpopole
nówka sztuka ;)
Wiek: 43 Dołączył: 05 Sty 2012 Posty: 24 Skąd: Opole
|
Wysłany: 08-07-2012, 20:20
Bolid: Było kilka SC, jest Abarth CC. |
|
|
Zrobię na dniach i wstawię na youtube.
Dam znaki co i jak.
P.S.
Kilku kierowców już się zdziwiło . |
|
|
|
 |
Linduś
Włóczykij wróg publiczny nr 1

Pomógł: 141 razy Wiek: 38 Dołączył: 21 Lut 2008 Posty: 2834 Skąd: Miasto Włókniarzy
|
Wysłany: 08-07-2012, 20:28
Bolid: Punto Grande 1,4 8v / 126p 650 |
|
|
i to jest w tym wszystkim najpiękniejsze |
_________________ Niebo świeci pogodnie, od bruków coraz chłodniej,
Dobrze być tylko przechodniem, ulicą życia iść,
Była nam kiedyś dana Ziemia Obiecana,
Niezabliźniona rana, zielony młody liść…
|
|
|
|
 |
Verchi
Nałogowiec

Pomógł: 30 razy Wiek: 37 Dołączył: 26 Lut 2009 Posty: 524 Skąd: LBN
|
Wysłany: 08-07-2012, 22:12
Bolid: SCS 1.4 16V |
|
|
No to jeszcze ja zadam standardowe odwieczne pytanie:
TYRKOLI?
Podoba mi się dolot, ale chyba deko przydługi |
_________________ Borki 2010 #100
Sypniewo 2011 #100
Najszybszy sej w mieście |
|
|
|
 |
gpopole
nówka sztuka ;)
Wiek: 43 Dołączył: 05 Sty 2012 Posty: 24 Skąd: Opole
|
Wysłany: 09-07-2012, 09:56
Bolid: Było kilka SC, jest Abarth CC. |
|
|
Verchi napisał/a: | TYRKOLI? |
Wydaje mi się, że nie. Piszę że "wydaje mi się" bo silnik miarowo pracuje, normalnie się wkręca itd.
W sumie nie mam uwag, co do jego pracy.
Pytanie!
Jaka przerwa na świecy w tym silniku?
Świeca NGK wg. zaleceń Fiata.
Dziś będzie filmik, postaram się wieczorkiem wrzucić |
|
|
|
 |
gpopole
nówka sztuka ;)
Wiek: 43 Dołączył: 05 Sty 2012 Posty: 24 Skąd: Opole
|
Wysłany: 09-07-2012, 10:03
Bolid: Było kilka SC, jest Abarth CC. |
|
|
Verchi napisał/a: | Podoba mi się dolot, ale chyba deko przydługi |
Może być, ale komu to przeszkadza . Autko nie było hamowane więc nie ma możliwości porównania. Przy takim długim dolocie odchodzi kwestia zrobienia nawiewu.
Autko idzie tak jak trzeba więc chyba nie jest tak źle.
Na końcu rury jest założony stożek k&n, co dało autku wyczuwalny wzrost przyspieszenia. Niestety tani stożek nie robił roboty |
|
|
|
 |
gpopole
nówka sztuka ;)
Wiek: 43 Dołączył: 05 Sty 2012 Posty: 24 Skąd: Opole
|
Wysłany: 09-07-2012, 18:54
Bolid: Było kilka SC, jest Abarth CC. |
|
|
No i rozbujałem autko przed szkłem .
Na filmiku poleciało ok 130 km/h.
100km/h osiągnąłem po ok 9,5 sek.
http://www.youtube.com/wa...eature=youtu.be
pzdr. |
|
|
|
 |
Linduś
Włóczykij wróg publiczny nr 1

Pomógł: 141 razy Wiek: 38 Dołączył: 21 Lut 2008 Posty: 2834 Skąd: Miasto Włókniarzy
|
Wysłany: 09-07-2012, 20:18
Bolid: Punto Grande 1,4 8v / 126p 650 |
|
|
to dobrze by określić to "około"
bo tyle, a nawet 9,4, to ja 8v miałem wg urządzonka pod tytułem g-tech |
_________________ Niebo świeci pogodnie, od bruków coraz chłodniej,
Dobrze być tylko przechodniem, ulicą życia iść,
Była nam kiedyś dana Ziemia Obiecana,
Niezabliźniona rana, zielony młody liść…
|
|
|
|
 |
fiksiu
Bywalec
Pomógł: 4 razy Dołączył: 13 Lis 2010 Posty: 76 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 09-07-2012, 21:55
Bolid: Seicento 1.2 T |
|
|
No faktycznie moje stare 1.2 16V na gazie i długiej skrzyni 9-9.5s było.
Przed LPG było spokojnie 9 a nieraz nawet ciut poniżej.
Wydaje mi się że dosyć fajny pomiar wychodzi z filmiku licznika.
Słychać dokładnie start i widać koniec.Uwzględniając "oszukiwanie" licznika można dość precyzyjnie określić czas 0-100 |
_________________ Seicento 1.2 16v LPG KME G3 + K03
158PS 205Nm |
|
|
|
 |
ir3n3usz
Nałogowiec
Pomógł: 64 razy Wiek: 35 Dołączył: 08 Maj 2011 Posty: 867 Skąd: Radom
|
Wysłany: 18-08-2012, 21:54
Bolid: SC 1.2 16V LPG |
|
|
Witam. Zrobiłem już przekładkę z 1.1MPI na 1.2 16V, ale nie obyło się bez problemów. Niestety podczas jazdy testowej powstała taka usterka
Czy miał ktoś podobny problem i jakie byłoby najlepsze rozwiązanie. Pomysł mam taki, aby to pęknięte kolanko zastąpić metalowym, a ten wężyk połączyć z odpowietrznikiem chłodnicy. Ewentualnie zakup na szrocie, ale z tym jest większy problem, bo nie mam czym jeździć, a na szrot daleko i mało wolnego czasu na poszukiwania. Albo tymczasowo wstawić metalowe kolanko i szukać gdzieś części. |
_________________ Moje Seicento |
|
|
|
 |
kaziu1985pn
Nałogowiec
Pomógł: 2 razy Wiek: 39 Dołączył: 09 Wrz 2011 Posty: 237 Skąd: poznań
|
Wysłany: 18-08-2012, 22:07
Bolid: Seicento 1,1mpi 4AF.M9 / Panda 1,2mpi 4AF.S2 |
|
|
nie ma co sie zastanawiać tylko wstawić metalowy porządne kolanko |
_________________ Zdrowaś turbino, powietrzaś pełna, gaz z Tobą Błogosławionaśty między kolektorami i błogosławiony owoc żywota twojego moment. ?więta turbino, matko mocy, módl się za nami wolnymi, teraz i w godzinę braku wachy amen. |
|
|
|
 |
ir3n3usz
Nałogowiec
Pomógł: 64 razy Wiek: 35 Dołączył: 08 Maj 2011 Posty: 867 Skąd: Radom
|
Wysłany: 18-08-2012, 22:24
Bolid: SC 1.2 16V LPG |
|
|
Ja też tak myślę, tam jest mało miejsca za kolektorem. Można by uniknąć podobnych problemów w przyszłości zakładając metalowe kolanko, gdzieś u gazowników za grosze można kupić. |
_________________ Moje Seicento |
|
|
|
 |
fiksiu
Bywalec
Pomógł: 4 razy Dołączył: 13 Lis 2010 Posty: 76 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 23-08-2012, 20:45
Bolid: Seicento 1.2 T |
|
|
kawałek rurki miedzianej.
U gazowników dostaniesz za parę groszy.
Można wygiąć według potrzeb. |
_________________ Seicento 1.2 16v LPG KME G3 + K03
158PS 205Nm |
|
|
|
 |
zacho
Bywalec
Wiek: 33 Dołączył: 30 Sie 2010 Posty: 72 Skąd: JG
|
Wysłany: 17-09-2014, 17:52
Bolid: Seicento 16v |
|
|
Siemka, takie pytanie mam odnośnie tematu :
Czym różni się skrzynia z Punto I 1,2 16v 5-biegowa, od skrzyni z SC Sporting 1.1 ?
Która lepiej nadaje się do KJSów, mając silnik 1,2 16v ? |
_________________ Demonizacja zasad prowadzi do autodestrukcji .
 |
|
|
|
 |
maxonis
Nałogowiec

Pomógł: 16 razy Wiek: 33 Dołączył: 19 Wrz 2010 Posty: 108 Skąd: Rydułtowy
|
Wysłany: 17-09-2014, 18:18
Bolid: Fiat Seicento |
|
|
jeśli masz skrzynie z seicento z wersji S to jest lepsza po kjs bo jest troszeczkę krótsza od sportingowej ale nie wiele
co do skrzyni z seja 1.1 sporting a punto
Typ: C.514.5.13 (silnik 1108 Sporting)
Przełożenie kół zębatych biegu 1: 3,909
Przełożenie kół zębatych biegu 2: 2,158
Przełożenie kół zębatych biegu 3: 1,480
Przełożenie kół zębatych biegu 4: 1,121
Przełożenie kół zębatych biegu 5: 0,829
Przełożenie kół zębatych biegu R: 3,818
Przełożenie przekładni głównej: 3,867 (58/15)
Przełożenie całkowite zespołu napędowego na biegu 1: 15,116
Przełożenie całkowite zespołu napędowego na biegu 2: 8,345
Przełożenie całkowite zespołu napędowego na biegu 3: 5,723
Przełożenie całkowite zespołu napędowego na biegu 4: 4,335
Przełożenie całkowite zespołu napędowego na biegu 5: 3,206
Przełożenie całkowite zespołu napędowego na biegu R: 14,764
A 1.2 16v ma trochę krótsze |
_________________
 |
|
|
|
 |
|