FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
SWAP 1.1 mpi na 1.2 16v z Punto I
Autor Wiadomość
zacho 
Bywalec

Wiek: 32
Dołączył: 30 Sie 2010
Posty: 72
Skąd: JG
Wysłany: 17-09-2014, 18:42   
   Bolid: Seicento 16v


Skrzynie mam dokładnie seryjną z Seicento Sporting Schumacher 2001 , teraz mam możliwość wymiany silnika na 1,2 16v Punto I i zastanawiam się którą skrzynie wybrać.
Jeszcze raz możesz napisać bo przyznam, że nie wiele zrozumiałem z twojego postu :)
_________________
Demonizacja zasad prowadzi do autodestrukcji .
 
 
 
PIXAR 
spamer team
CentoPomorze


Pomógł: 67 razy
Wiek: 31
Dołączył: 07 Maj 2011
Posty: 1795
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 17-09-2014, 23:25   
   Bolid: Seicento 1242


maxonis napisał/a:
jeśli masz skrzynie z seicento z wersji S to jest lepsza po kjs bo jest troszeczkę krótsza od sportingowej ale nie wiele


Coś mi nie pasuję :) Jakim cudem S ,jest krótsza od Sportinga ? Miałem Sportingową skrzynie i mam S. S jest dłuższa, czyli Vmax większy ale przyśpieszenie słabsze :)

Skrzynia c.514.5.13 (SCS)
1->3.909
2->2.158
3->1.480
4->1.121
5->0.829
R->3.818
Przelozenie glowne 3.867 (15/58)

Skrzynia c.514.5 (montowana w S z podciaganym wstecznym)
1->3.909
2->2.158
3->1.345
4->0.974
5->0.766
R->3.818
Przelozenie glowne 3.562(16/57)

:))
_________________

SC 899-->1108-->1242
 
 
 
maxonis 
Nałogowiec


Pomógł: 16 razy
Wiek: 32
Dołączył: 19 Wrz 2010
Posty: 108
Skąd: Rydułtowy
Wysłany: 19-09-2014, 16:37   
   Bolid: Fiat Seicento


PIXAR Mój błąd zapomniałem dodać że wymieniłem bebechy w skrzyni,całkowicie zapomniałem o tym fancie :prosze:
_________________

 
 
 
PIXAR 
spamer team
CentoPomorze


Pomógł: 67 razy
Wiek: 31
Dołączył: 07 Maj 2011
Posty: 1795
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 19-09-2014, 18:21   
   Bolid: Seicento 1242


maxonis, zdarza się najlepszym :))
_________________

SC 899-->1108-->1242
 
 
 
roach 
spamer team


Pomógł: 14 razy
Wiek: 37
Dołączył: 07 Lip 2009
Posty: 1460
Skąd: Koszalin
Wysłany: 17-04-2016, 14:17   
   Bolid: Seicento


dokopałem się....chodzi o pochłaniacz par paliwa...u mnie go nie ma......i mam mega ciśnienie w baku ze aż mi paliwo tryska jak odkręcę korek....czy pod nadkolem jest coś jeszcze co bym musiał ewentualnie zaślepić ??? bo chyba generalnie wszystko mam porobione ale może coś przegapiłem ???
_________________

 
 
barkor 
spamer team


Pomógł: 90 razy
Wiek: 36
Dołączył: 31 Maj 2007
Posty: 1046
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 17-04-2016, 15:54   
   Bolid: Seicento 900-->1.2 8V-->1.4 8V


Jeśli zaślepiłeś przewód od pochłaniacza par paliwa to jest to powodem dlaczego wrasta Ci ciśnienie, po prostu opary nie mają jak opuścić baku. Jeśli wywaliłeś pochłaniacz to niestety przewód do niego musi pozostać niezaślepiony i musisz się liczyć z niemiłymi zapachami :wink:
 
 
X-raT 
Nałogowiec


Pomógł: 53 razy
Wiek: 43
Dołączył: 10 Sie 2007
Posty: 827
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 17-04-2016, 17:35   
   Bolid: sey 1.2 16v [był] / punto 1.4T GT / saab 2.0T


Wszyscy robią na skróty a potem albo się leje albo śmierdzi :wstyd:
A macie świadomość istnienia odpowietrznika na wlewie paliwa?
Opary można zaślepić i to za bardzo w niczym nie przeszkadza, ale warunek taki, że wlew jest sprawny i odpowietrza zbiornik.
A z ciekawości jaką korzyść macie w pozbyciu się pochłaniacza? Odma rozumiem ale pochłaniacz jest tylko na +.
_________________
MECAHNIKA POJAZDOWA
info: pw/mail

 
 
barkor 
spamer team


Pomógł: 90 razy
Wiek: 36
Dołączył: 31 Maj 2007
Posty: 1046
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 17-04-2016, 17:58   
   Bolid: Seicento 900-->1.2 8V-->1.4 8V


X-raT napisał/a:
Wszyscy robią na skróty a potem albo się leje albo śmierdzi :wstyd:
A macie świadomość istnienia odpowietrznika na wlewie paliwa?
Opary można zaślepić i to za bardzo w niczym nie przeszkadza, ale warunek taki, że wlew jest sprawny i odpowietrza zbiornik.
A z ciekawości jaką korzyść macie w pozbyciu się pochłaniacza? Odma rozumiem ale pochłaniacz jest tylko na +.


No faktycznie jest jakiś odpowietrznik przy wlewie, ale sądziłem, że on działa tylko przy odkręconym korku żeby umożliwić tankowanie, ale po zdjęciach w necie widzę, że przewody wychodzą jakoś nad korkiem, więc pewnie to permanentne odpowietrzenie:)
W takim razie roach ma przytkany ten odpowietrznik bo jak inaczej wytłumaczyć ciśnienie w baku.

Ja w poprzednim seju wymontowałem tylko ze względu na to, że wywalałem wszystko co zbędne w celu redukcji masy. W obecnym seju zostawiłem w spokoju, aż tak dużo to nie waży:)
 
 
X-raT 
Nałogowiec


Pomógł: 53 razy
Wiek: 43
Dołączył: 10 Sie 2007
Posty: 827
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 17-04-2016, 18:42   
   Bolid: sey 1.2 16v [był] / punto 1.4T GT / saab 2.0T


Do poprawnego zalewania baku muszą być sprawne odpowietrzniki na baku a nie we wlewie :)
A pochłaniacz ile waży? Jaki sens tego zabiegu? Zatankuj litr mniej i już masz ten sam efekt - oczywiście w zamyśle, bo w realu jeżdżąc na codzień, nie poczujesz różnicy nawet 10kg. Ale rozumiem placebo górą ;)
_________________
MECAHNIKA POJAZDOWA
info: pw/mail

 
 
roach 
spamer team


Pomógł: 14 razy
Wiek: 37
Dołączył: 07 Lip 2009
Posty: 1460
Skąd: Koszalin
Wysłany: 17-04-2016, 20:39   
   Bolid: Seicento


nie demontowałem go ze względu na kg bo on wazy z ile pol kilograma...zresztą nie ja go osunąłem.....czyli gdzie mam szukać zoonka..czy montować z powrotem??
_________________

 
 
barkor 
spamer team


Pomógł: 90 razy
Wiek: 36
Dołączył: 31 Maj 2007
Posty: 1046
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 17-04-2016, 22:04   
   Bolid: Seicento 900-->1.2 8V-->1.4 8V


Z tego co tu zostało napisane wynika, że możesz mieć niedrożne odpowietrzenie baku przy wlewie. Widzę trzy możliwości, albo naprawić odpowietrzenie przy wlewie (nie mam pojęcia co tam może być nie tak), albo nie zaślepiaj przewodu, który szedł do pochłaniacza oparów i wtedy opary będą się wydostawać tym przewodem, albo zamontuj z powrotem pochłaniacz i podłącz go do przepustnicy to przynajmniej nie będzie śmierdzieć benzyną :wink:
 
 
roach 
spamer team


Pomógł: 14 razy
Wiek: 37
Dołączył: 07 Lip 2009
Posty: 1460
Skąd: Koszalin
Wysłany: 17-04-2016, 22:22   
   Bolid: Seicento


ok obadam sytuacje i dam znać co z tym....
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - Mapa Forum