Osłona pod silnik |
Autor |
Wiadomość |
gajowwy
Nałogowiec
Pomógł: 9 razy Dołączył: 27 Sie 2011 Posty: 123 Skąd: dokładnie
|
Wysłany: 05-01-2013, 21:30 Osłona pod silnik
Bolid: seicento 900 |
|
|
Witam. Poszukuję stalowej, bądź aluminiowej osłony pod silnik do seicento 900. Widziałem że są takie z abs, ale podejrzewam że u mnie długo nie wytrzyma. Spotkał się ktoś ze stalowymi? bądź aluminiowymi - nigdzie nie mogę znaleźć.
A i jeszcze pytanie - ma ktoś zdjęcia jak wygląda zamontowana osłono w 900 (ta z abs) bo zastanawia mnie do czego się ją montuje skoro tam nie bardzo jest do czego przykręcić. |
|
|
|
 |
BaToN_91
Nałogowiec
Pomógł: 9 razy Dołączył: 08 Lut 2011 Posty: 339 Skąd: Sochaczew
|
|
|
|
 |
nosferatu
Nałogowiec

Pomógł: 10 razy Dołączył: 04 Sty 2013 Posty: 213 Skąd: Sz-n
|
|
|
|
 |
gajowwy
Nałogowiec
Pomógł: 9 razy Dołączył: 27 Sie 2011 Posty: 123 Skąd: dokładnie
|
Wysłany: 06-01-2013, 11:51
Bolid: seicento 900 |
|
|
nosferatu, nieźle to zrobiłeś, ale jak dla mnie to za skomplikowane ;D nie chce mi się tyle bawić. |
|
|
|
 |
Lisek
spamer team
Pomógł: 14 razy Wiek: 35 Dołączył: 25 Lis 2009 Posty: 3120 Skąd: Polska
|
Wysłany: 06-01-2013, 16:03
Bolid: Sc |
|
|
gajowwy, Irek Górny robi osłony amelinowe. Ale jakoś nie jestem pewien wytrzymałości tej osłony... |
|
|
|
 |
rallymaniak2
nówka sztuka ;)
Pomógł: 3 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Lis 2012 Posty: 9 Skąd: zgorzelec
|
Wysłany: 06-01-2013, 17:38
Bolid: seiceno 1.1 MPI,cinquecento sporting |
|
|
Możesz zrobić z blachy aluminiowej np 6mm ja mam taka już 8 sezon w swojej rajdówce i nic się z nią nie dzieje,auto mam obniżone o 35mm. Jak gdzieś dostanie strzała to prostuje ja dużym młotkiem i dalej jezdzi tylko koszt samego materiału to ok 300zł. |
|
|
|
 |
nosferatu
Nałogowiec

Pomógł: 10 razy Dołączył: 04 Sty 2013 Posty: 213 Skąd: Sz-n
|
Wysłany: 06-01-2013, 17:45
Bolid: CC 1.2 16v |
|
|
jak 6mm alu to chociaż twardość PA6. Wtedy nie trzeba klepać po starciu z przeszkodami. |
|
|
|
 |
gajowwy
Nałogowiec
Pomógł: 9 razy Dołączył: 27 Sie 2011 Posty: 123 Skąd: dokładnie
|
Wysłany: 06-01-2013, 18:52
Bolid: seicento 900 |
|
|
Może czasami lepiej jak się trochę podda. Jak przywalę w pieniek może wyrwać mocowania. |
|
|
|
 |
nosferatu
Nałogowiec

Pomógł: 10 razy Dołączył: 04 Sty 2013 Posty: 213 Skąd: Sz-n
|
Wysłany: 06-01-2013, 22:49
Bolid: CC 1.2 16v |
|
|
kwestai wyboru : mocowania czy sklepana miska. Akurat ja miałem taki przypadek jeszcze z 1.1. Wychodze z zakretu a tam głaz, ani z lewej ani z prawej... no to środkiem,zapalila się kontrolka oleju ... płyta wgięta,miska zatkała smok i koniec "rajdowania". |
|
|
|
 |
Uncrossed
Nałogowiec

Pomógł: 49 razy Dołączył: 21 Mar 2012 Posty: 788 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 06-01-2013, 22:59
Bolid: Seicento 1.4 16V |
|
|
to co co za rajd byl... chyba ci sie nudzilo w domu i pojechałeś na jakieś zadupia .
Nie znasz trasy nie zasuwaj jak idiota na złamanie karku bo sie źle to moze skonczyc
mimo wszystko lepiej urwac mocowania bo je mozna latwo naprawic.
kumplowi w E30 robiłem osłone. Zrobilismy ja z blachy stalowej 6 więc było prawie pewne ze się nie powygina dlatego mocowań nie spawałem konkretnie ale jedynie na kilka heftów które wytrzymaja małe uderzenia itp ale konkretne dzwony w oslone ja urwą |
_________________ Seicento 1.4 16V
Mój białas:) |
|
|
|
 |
gajowwy
Nałogowiec
Pomógł: 9 razy Dołączył: 27 Sie 2011 Posty: 123 Skąd: dokładnie
|
Wysłany: 06-01-2013, 23:23
Bolid: seicento 900 |
|
|
Ja nie potrzebuję tego do rajdów a raczej do codziennej jazdy. Kręcę się po lesie i czasami w trawach coś się chowa. Niby jeszcze nic nigdy nie urwałem, ale wiadomo jak to bywa. |
|
|
|
 |
nosferatu
Nałogowiec

Pomógł: 10 razy Dołączył: 04 Sty 2013 Posty: 213 Skąd: Sz-n
|
Wysłany: 06-01-2013, 23:43
Bolid: CC 1.2 16v |
|
|
Uncrossed napisał/a: | to co co za rajd byl... chyba ci sie nudzilo w domu i pojechałeś na jakieś zadupia .
Nie znasz trasy nie zasuwaj jak idiota na złamanie karku bo sie źle to moze skonczyc |
chyba na rajdach nie byłeś... jak ktoś przed toba coś wykopie z pobocza i nie ma komu tego sprzatnąć to Ty jesteś od tego żeby w to walnąć, bywa. A teren zacny : Lotnisko Kluczewo.
jak na codzień to taka nawet 5mm alu płyta starczy. Z przodu i tak nie ma do czego sensownie takich osłon zamocować w CC/SC więc trzeba rzeźbić. |
|
|
|
 |
gajowwy
Nałogowiec
Pomógł: 9 razy Dołączył: 27 Sie 2011 Posty: 123 Skąd: dokładnie
|
Wysłany: 06-01-2013, 23:50
Bolid: seicento 900 |
|
|
No właśnie to jest najgorsze że tam nie ma nic do czego można to zamontować. Przedni pas jest za wysoko, a te boczne profile które odchodzą od niego w dół (do nich przykręcony jest zderzak) gną się przy przy lżejszym naciśnięciu. Ciągle je muszę prostować bo zderzak pcha je w kierunku nadkoli, jak nim o coś zawadzę. |
|
|
|
 |
rallymaniak2
nówka sztuka ;)
Pomógł: 3 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Lis 2012 Posty: 9 Skąd: zgorzelec
|
Wysłany: 07-01-2013, 21:13
Bolid: seiceno 1.1 MPI,cinquecento sporting |
|
|
Ja mam mocowania przyspawane do podłużnic które też wzmocniłem,cała konstrukcja dodatkowo spieła przednią częsć pojazdu. cała konstrukcja jest zrobiona z profilu 20mm,natomiast przy mocowaniach wahaczy płyta jest przykręcana do rozpórki. W sumie przykręcona jest na 8 śrub M8 10.9 Jeszcze mi się nie zdarzyło żebym coś w tej konstrukcji urwał a tak zabezpieczone auto zdobyło 3 tytuły mistrza sezonu. |
|
|
|
 |
|