WYDECH |
Autor |
Wiadomość |
hansi14
Nałogowiec

Pomógł: 4 razy Dołączył: 10 Paź 2010 Posty: 164 Skąd: Żywiec
|
|
|
|
 |
gazela93
Nałogowiec
Wiek: 31 Dołączył: 17 Mar 2011 Posty: 361 Skąd: Tarn. Góry
|
|
|
|
 |
stopa15
Nałogowiec

Pomógł: 21 razy Dołączył: 17 Lip 2010 Posty: 364 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 29-09-2012, 20:37
Bolid: seicento 1.4 t-jet |
|
|
hansi14 napisał/a: | a ile metrow takiej rury musialbym kupic? katalizator tez bym wywalil |
zagadaj do użytkownika SWAPS on ma gotowe rury od kolektora po końcowy , dogięte i w różnych srednicach.
gazela93 napisał/a: | czy zamontowanie strumienicy daje odczuwalny efekt ? do 1.2 8v ?? i jak z głośniścią? : |
chcesz sam przelot ze strumienicą? |
_________________ >>>>>>Moje wozidło<<<<<<
900-->>1.2 8v 75HP-->>1.4 T-jet 1 bar 170HP-->> STAGE 2 1.5bar 250HP
 |
|
|
|
 |
gazela93
Nałogowiec
Wiek: 31 Dołączył: 17 Mar 2011 Posty: 361 Skąd: Tarn. Góry
|
|
|
|
 |
cYcUateam
nówka sztuka ;)

Dołączył: 19 Lut 2009 Posty: 35 Skąd: Morąg
|
Wysłany: 25-10-2012, 21:23
Bolid: Seicento Fun 900 brzoskwiniowa seria :) |
|
|
Witam , odświeżę temat ponieważ mam pytanie... Właśnie dzisiaj założyłem sobie tłumik od 125p do seja 900 i powiem szczerze, że dźwięk jest zupełnie inny niż na filmikach. Nie przypomina rajdówki tylko od razu po odpaleniu jest basowy pomruk tak do 3 - 4 tysi rosnie ten bas a potem tlumik cichnie i chodzi prawie jak seria pomimo wysokich obrotów... Zastanawiam się czego to może być wina ? Czyżby układ był gdzieś nie szczelny czy co ? |
|
|
|
 |
saper94
spamer team motórzysta

Pomógł: 47 razy Wiek: 31 Dołączył: 10 Lip 2012 Posty: 1572 Skąd: Malbork
|
Wysłany: 25-10-2012, 21:51
Bolid: Seicento GO 900 /Fiesta VII / Corsa B 1.0 |
|
|
cYcUateam napisał/a: | Witam , odświeżę temat ponieważ mam pytanie... Właśnie dzisiaj założyłem sobie tłumik od 125p do seja 900 i powiem szczerze, że dźwięk jest zupełnie inny niż na filmikach. Nie przypomina rajdówki tylko od razu po odpaleniu jest basowy pomruk tak do 3 - 4 tysi rosnie ten bas a potem tlumik cichnie i chodzi prawie jak seria pomimo wysokich obrotów... Zastanawiam się czego to może być wina ? Czyżby układ był gdzieś nie szczelny czy co ? |
Może być nieszczelny, ale pozostaje jeszcze coś...
wydech był używany? jak tak, to istnieje możliwość że po prostu jest już wypalony wewnątrz puszki |
_________________ "Odważni nie żyją długo, lecz ostrożni nie żyją wcale."
Mój szerszeń:
http://www.seicento.pl/viewtopic.php?t=40911 |
|
|
|
 |
cYcUateam
nówka sztuka ;)

Dołączył: 19 Lut 2009 Posty: 35 Skąd: Morąg
|
Wysłany: 25-10-2012, 21:57
Bolid: Seicento Fun 900 brzoskwiniowa seria :) |
|
|
Kupiłem nowy tłumik do fiata 125p I u innych jest taki bardziej jak wrc a u mnie typowo basowy I zastanawiam się czy coś jest nie tak czy może inna firma tłumika niż u kolegów |
|
|
|
 |
BaToN_91
Nałogowiec
Pomógł: 9 razy Dołączył: 08 Lut 2011 Posty: 339 Skąd: Sochaczew
|
Wysłany: 25-10-2012, 22:03
Bolid: Seicento 1.1 MPi 2003r. |
|
|
Jakiej masz produkcji?
900-setka bardziej basowo chodzi niż 1.1 moim zdaniem |
_________________ Cento Bardziej Bokiem
http://www.youtube.com/wa...KAf6CxepkvkcKYQ |
|
|
|
 |
saper94
spamer team motórzysta

Pomógł: 47 razy Wiek: 31 Dołączył: 10 Lip 2012 Posty: 1572 Skąd: Malbork
|
Wysłany: 25-10-2012, 22:04
Bolid: Seicento GO 900 /Fiesta VII / Corsa B 1.0 |
|
|
z tą firmą to jest nie głupie... istnieje taka możliwość
Sprawdź też na wszelkie wypadek, czy nigdzie nie ma przedmuchów...
Kolejną możliwością jest po prostu dłuższa końcówka.
A teraz mały manual:
Jak chcesz żeby inaczej chodzi, to po prostu bierzesz kątówkę (szlifierkę) w rękę i skracasz końcówkę wydechu, później sprawdzasz wkręcając go na obroty i jak nadal nie pasuje dźwięk, to skracasz mocniej Po kilku centymetrach mniej powinno być okej, ale skracaj stopniowo |
_________________ "Odważni nie żyją długo, lecz ostrożni nie żyją wcale."
Mój szerszeń:
http://www.seicento.pl/viewtopic.php?t=40911 |
|
|
|
 |
cYcUateam
nówka sztuka ;)

Dołączył: 19 Lut 2009 Posty: 35 Skąd: Morąg
|
Wysłany: 26-10-2012, 10:41
Bolid: Seicento Fun 900 brzoskwiniowa seria :) |
|
|
Dzisiaj stopniowo skracałem końcówkę... efekt..... Jeszcze bardziej basowo, jak schodzi z bardzo wysokich obrotow to potrafi strzelić Może się trochę przepali czy coś i będzie bardziej wrc niż bas Ogólnie auto bardziej słychać na wolnych obrotach albo do 3/4 tysi niż później a myślałem że będzie odwrotnie
O to filmik który dzisiaj nagrałem.... Niestety mikrofon telefonowy nie daje rady nagrywać aż tak niskich częstotliwości, ale mam nadzieję że ujrzycie tą różnicę między moim a innymi...
http://www.youtube.com/wa...eature=youtu.be |
|
|
|
 |
zieluny
Nałogowiec

Pomógł: 4 razy Wiek: 38 Dołączył: 05 Mar 2012 Posty: 269 Skąd: Krak
|
Wysłany: 26-10-2012, 11:38
Bolid: sc sporting |
|
|
No nie to nie jest to ja mam taki tłumik i dźwięk jest zupełnie inny.
A masz katalizator? Bo ja na przykład mam tylko rurę w jego miejscu |
_________________ Laczacy w sobie to co najlepsze z zoltego i czerwonego
 |
|
|
|
 |
cYcUateam
nówka sztuka ;)

Dołączył: 19 Lut 2009 Posty: 35 Skąd: Morąg
|
Wysłany: 26-10-2012, 12:57
Bolid: Seicento Fun 900 brzoskwiniowa seria :) |
|
|
Mam katalizator Dziwi mnie to że u was z reguły jest tak że na wolnych to raczej cichutki a u mnie na wolnych wali jak głupi |
|
|
|
 |
etyl77
Nałogowiec

Pomógł: 17 razy Wiek: 41 Dołączył: 01 Lip 2008 Posty: 207 Skąd: Suwałki
|
Wysłany: 27-10-2012, 00:49
Bolid: był czarnuch jest bravo |
|
|
Tak jak koledzy pisali tu ma znaczenie długość końcówki za tłumikiem. Ja w byłej 9setce dospawałem końcowy z kanta pod seryjną rurę (bez kata oczywiście) i od tłumika majster wspawał kawałki kolektora(od czegoś tam ale większej średnicy) i na to ozdobną końcówkę i chodziła zupełnie inaczej jak na nieruszanym tłumiku. Fakt, przepali Ci się jeszcze ale wtedy bd jeszcze głośniej i bardziej basowo. |
_________________ Sprzedam czerwoną podsufitkę, pasy, klamki, zamki, wkładki + stacyjka. |
|
|
|
 |
saper94
spamer team motórzysta

Pomógł: 47 razy Wiek: 31 Dołączył: 10 Lip 2012 Posty: 1572 Skąd: Malbork
|
Wysłany: 27-10-2012, 10:32
Bolid: Seicento GO 900 /Fiesta VII / Corsa B 1.0 |
|
|
Ładnie Ci chodzi, co chcesz Największe znaczenie tu ma końcówka tłumika.
pod WRC lekko już podchodzi, możnaby kombinować z tą końcówką jeszcze jak napisał etyl77, może wymienić na jakąś inną... ale wg mnie jest okej Decyzja co robisz dalej należy do Ciebie |
_________________ "Odważni nie żyją długo, lecz ostrożni nie żyją wcale."
Mój szerszeń:
http://www.seicento.pl/viewtopic.php?t=40911 |
|
|
|
 |
cYcUateam
nówka sztuka ;)

Dołączył: 19 Lut 2009 Posty: 35 Skąd: Morąg
|
Wysłany: 27-10-2012, 12:33
Bolid: Seicento Fun 900 brzoskwiniowa seria :) |
|
|
Pojechałem do mechaniora i kombinowałem z różnymi rurkami które miał poucinane z innych tłumików... Na razie mam dospawana rurkę od sejakowego tlumika i jest niebo lepiej... Samochód chodzi fajnie a w środku nie urywa głowy... Przy okazji zauważyłem że bardzo ważnym jest aby rurka wychodziła poza samochód albo przynajmniej kończyła się ze zderzakiem... Inaczej ( jeśli rurka kończy się np. przed zderzakiem jeszcze albo gra pod samochodem ) cały pomruk,dudnienie itp słyszamy w kabinie tak, że pękają uszy i głowa boli Bo przedłużeniu rurki w aucie spokój i lekki pomruk a na zewnątrz drze się jak głupi Nie mówię, że chodzi brzydko no ale efekt myślałem, że będzie inny, tym bardziej, że na filmikach które tu koledzy zamieszczali ich tłumiki chodzą zupełnie inaczej Może to naprawdę kwestia końcowej rurki, jej długości kształtu itp |
|
|
|
 |
|