FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
WYDECH
Autor Wiadomość
hansi14 
Nałogowiec


Pomógł: 4 razy
Dołączył: 10 Paź 2010
Posty: 164
Skąd: Żywiec
Wysłany: 29-09-2012, 15:56   
   Bolid: kanar 16v


a ile metrow takiej rury musialbym kupic? katalizator tez bym wywalil
_________________
http://polskajazda.pl/Sam...Seicento/143808
 
 
gazela93 
Nałogowiec

Wiek: 31
Dołączył: 17 Mar 2011
Posty: 361
Skąd: Tarn. Góry
Wysłany: 29-09-2012, 17:00   
   Bolid: set 1.2 8v


czy zamontowanie strumienicy daje odczuwalny efekt ? do 1.2 8v ?? i jak z głośniścią? : :roll:
_________________
http://www.seicento.pl/vi...der=asc&start=0
 
 
 
stopa15 
Nałogowiec


Pomógł: 21 razy
Dołączył: 17 Lip 2010
Posty: 364
Skąd: Katowice
Wysłany: 29-09-2012, 20:37   
   Bolid: seicento 1.4 t-jet


hansi14 napisał/a:
a ile metrow takiej rury musialbym kupic? katalizator tez bym wywalil


zagadaj do użytkownika SWAPS on ma gotowe rury od kolektora po końcowy , dogięte i w różnych srednicach.

gazela93 napisał/a:
czy zamontowanie strumienicy daje odczuwalny efekt ? do 1.2 8v ?? i jak z głośniścią? : :roll:


chcesz sam przelot ze strumienicą? :))
_________________
>>>>>>Moje wozidło<<<<<<

900-->>1.2 8v 75HP-->>1.4 T-jet 1 bar 170HP-->> STAGE 2 1.5bar 250HP
 
 
gazela93 
Nałogowiec

Wiek: 31
Dołączył: 17 Mar 2011
Posty: 361
Skąd: Tarn. Góry
Wysłany: 30-09-2012, 11:36   
   Bolid: set 1.2 8v


hah nie wiem jeszcze pytam narazie ;D
_________________
http://www.seicento.pl/vi...der=asc&start=0
 
 
 
cYcUateam 
nówka sztuka ;)


Dołączył: 19 Lut 2009
Posty: 35
Skąd: Morąg
Wysłany: 25-10-2012, 21:23   
   Bolid: Seicento Fun 900 brzoskwiniowa seria :)


Witam , odświeżę temat ponieważ mam pytanie... Właśnie dzisiaj założyłem sobie tłumik od 125p do seja 900 i powiem szczerze, że dźwięk jest zupełnie inny niż na filmikach. Nie przypomina rajdówki tylko od razu po odpaleniu jest basowy pomruk tak do 3 - 4 tysi rosnie ten bas a potem tlumik cichnie i chodzi prawie jak seria pomimo wysokich obrotów... Zastanawiam się czego to może być wina ? Czyżby układ był gdzieś nie szczelny czy co ?
 
 
saper94 
spamer team
motórzysta


Pomógł: 47 razy
Wiek: 31
Dołączył: 10 Lip 2012
Posty: 1572
Skąd: Malbork
Wysłany: 25-10-2012, 21:51   
   Bolid: Seicento GO 900 /Fiesta VII / Corsa B 1.0


cYcUateam napisał/a:
Witam , odświeżę temat ponieważ mam pytanie... Właśnie dzisiaj założyłem sobie tłumik od 125p do seja 900 i powiem szczerze, że dźwięk jest zupełnie inny niż na filmikach. Nie przypomina rajdówki tylko od razu po odpaleniu jest basowy pomruk tak do 3 - 4 tysi rosnie ten bas a potem tlumik cichnie i chodzi prawie jak seria pomimo wysokich obrotów... Zastanawiam się czego to może być wina ? Czyżby układ był gdzieś nie szczelny czy co ?


Może być nieszczelny, ale pozostaje jeszcze coś...
wydech był używany? jak tak, to istnieje możliwość że po prostu jest już wypalony wewnątrz puszki :)
_________________
"Odważni nie żyją długo, lecz ostrożni nie żyją wcale."


Mój szerszeń:
http://www.seicento.pl/viewtopic.php?t=40911
 
 
 
cYcUateam 
nówka sztuka ;)


Dołączył: 19 Lut 2009
Posty: 35
Skąd: Morąg
Wysłany: 25-10-2012, 21:57   
   Bolid: Seicento Fun 900 brzoskwiniowa seria :)


Kupiłem nowy tłumik do fiata 125p :) I u innych jest taki bardziej jak wrc a u mnie typowo basowy :) I zastanawiam się czy coś jest nie tak czy może inna firma tłumika niż u kolegów :)
 
 
BaToN_91 
Nałogowiec

Pomógł: 9 razy
Dołączył: 08 Lut 2011
Posty: 339
Skąd: Sochaczew
Wysłany: 25-10-2012, 22:03   
   Bolid: Seicento 1.1 MPi 2003r.


Jakiej masz produkcji?
900-setka bardziej basowo chodzi niż 1.1 moim zdaniem
_________________
Cento Bardziej Bokiem
http://www.youtube.com/wa...KAf6CxepkvkcKYQ
 
 
saper94 
spamer team
motórzysta


Pomógł: 47 razy
Wiek: 31
Dołączył: 10 Lip 2012
Posty: 1572
Skąd: Malbork
Wysłany: 25-10-2012, 22:04   
   Bolid: Seicento GO 900 /Fiesta VII / Corsa B 1.0


z tą firmą to jest nie głupie... istnieje taka możliwość :)
Sprawdź też na wszelkie wypadek, czy nigdzie nie ma przedmuchów...
Kolejną możliwością jest po prostu dłuższa końcówka.

A teraz mały manual:
Jak chcesz żeby inaczej chodzi, to po prostu bierzesz kątówkę (szlifierkę) w rękę i skracasz końcówkę wydechu, później sprawdzasz wkręcając go na obroty i jak nadal nie pasuje dźwięk, to skracasz mocniej :) Po kilku centymetrach mniej powinno być okej, ale skracaj stopniowo :D
_________________
"Odważni nie żyją długo, lecz ostrożni nie żyją wcale."


Mój szerszeń:
http://www.seicento.pl/viewtopic.php?t=40911
 
 
 
cYcUateam 
nówka sztuka ;)


Dołączył: 19 Lut 2009
Posty: 35
Skąd: Morąg
Wysłany: 26-10-2012, 10:41   
   Bolid: Seicento Fun 900 brzoskwiniowa seria :)


Dzisiaj stopniowo skracałem końcówkę... :P efekt..... Jeszcze bardziej basowo, jak schodzi z bardzo wysokich obrotow to potrafi strzelić :) Może się trochę przepali czy coś i będzie bardziej wrc niż bas :P Ogólnie auto bardziej słychać na wolnych obrotach albo do 3/4 tysi niż później :P a myślałem że będzie odwrotnie :P
O to filmik który dzisiaj nagrałem.... Niestety mikrofon telefonowy nie daje rady nagrywać aż tak niskich częstotliwości, ale mam nadzieję że ujrzycie tą różnicę między moim a innymi... :/

http://www.youtube.com/wa...eature=youtu.be
 
 
zieluny 
Nałogowiec


Pomógł: 4 razy
Wiek: 38
Dołączył: 05 Mar 2012
Posty: 269
Skąd: Krak
Wysłany: 26-10-2012, 11:38   
   Bolid: sc sporting


No nie to nie jest to ja mam taki tłumik i dźwięk jest zupełnie inny.
A masz katalizator? Bo ja na przykład mam tylko rurę w jego miejscu :D
_________________
Laczacy w sobie to co najlepsze z zoltego i czerwonego ;)
 
 
cYcUateam 
nówka sztuka ;)


Dołączył: 19 Lut 2009
Posty: 35
Skąd: Morąg
Wysłany: 26-10-2012, 12:57   
   Bolid: Seicento Fun 900 brzoskwiniowa seria :)


Mam katalizator :) Dziwi mnie to że u was z reguły jest tak że na wolnych to raczej cichutki a u mnie na wolnych wali jak głupi :P
 
 
etyl77 
Nałogowiec


Pomógł: 17 razy
Wiek: 41
Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 207
Skąd: Suwałki
Wysłany: 27-10-2012, 00:49   
   Bolid: był czarnuch jest bravo


Tak jak koledzy pisali tu ma znaczenie długość końcówki za tłumikiem. Ja w byłej 9setce dospawałem końcowy z kanta pod seryjną rurę (bez kata oczywiście) i od tłumika majster wspawał kawałki kolektora(od czegoś tam ale większej średnicy) i na to ozdobną końcówkę i chodziła zupełnie inaczej jak na nieruszanym tłumiku. Fakt, przepali Ci się jeszcze ale wtedy bd jeszcze głośniej i bardziej basowo.
_________________
Sprzedam czerwoną podsufitkę, pasy, klamki, zamki, wkładki + stacyjka.
 
 
saper94 
spamer team
motórzysta


Pomógł: 47 razy
Wiek: 31
Dołączył: 10 Lip 2012
Posty: 1572
Skąd: Malbork
Wysłany: 27-10-2012, 10:32   
   Bolid: Seicento GO 900 /Fiesta VII / Corsa B 1.0


Ładnie Ci chodzi, co chcesz ;) Największe znaczenie tu ma końcówka tłumika.
pod WRC lekko już podchodzi, możnaby kombinować z tą końcówką jeszcze jak napisał etyl77, może wymienić na jakąś inną... ale wg mnie jest okej ;) Decyzja co robisz dalej należy do Ciebie :P
_________________
"Odważni nie żyją długo, lecz ostrożni nie żyją wcale."


Mój szerszeń:
http://www.seicento.pl/viewtopic.php?t=40911
 
 
 
cYcUateam 
nówka sztuka ;)


Dołączył: 19 Lut 2009
Posty: 35
Skąd: Morąg
Wysłany: 27-10-2012, 12:33   
   Bolid: Seicento Fun 900 brzoskwiniowa seria :)


Pojechałem do mechaniora i kombinowałem z różnymi rurkami które miał poucinane z innych tłumików... Na razie mam dospawana rurkę od sejakowego tlumika i jest niebo lepiej... Samochód chodzi fajnie a w środku nie urywa głowy... Przy okazji zauważyłem że bardzo ważnym jest aby rurka wychodziła poza samochód albo przynajmniej kończyła się ze zderzakiem... Inaczej ( jeśli rurka kończy się np. przed zderzakiem jeszcze albo gra pod samochodem ) cały pomruk,dudnienie itp słyszamy w kabinie tak, że pękają uszy i głowa boli :P Bo przedłużeniu rurki w aucie spokój i lekki pomruk a na zewnątrz drze się jak głupi :) Nie mówię, że chodzi brzydko no ale efekt myślałem, że będzie inny, tym bardziej, że na filmikach które tu koledzy zamieszczali ich tłumiki chodzą zupełnie inaczej :) Może to naprawdę kwestia końcowej rurki, jej długości kształtu itp :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - Mapa Forum