WYDECH |
Autor |
Wiadomość |
KamilMMz
nówka sztuka ;)

Dołączył: 06 Sie 2012 Posty: 49 Skąd: Mińsk Mazowiecki
|
Wysłany: 14-09-2012, 23:55
Bolid: Seciento Sporting 1.1 SPI |
|
|
Ostatecznie wyleciał katalizator, a w jego miejsce poszła strumnica Ogólnie z przeprowadzonej modyfikacji jestem bardzo zadowolony, samochód zupełnie inaczej chodzi i tutaj mam na myśli dźwięk i dodatkowo samochód jest bardziej żwawy Odnośnie dźwięku do 3 tyś jest tak samo, ale powyżej można porównać do v-tec-a Hondy, super efekt. Schodząc z obrotów na gazie pięknie strzela wydech. Polecam: strumienica>przelotowy środkowy>końcowy Ulatera
lego, tak, jest jedna sonda lambda (przed katem) |
|
|
|
 |
elPawlakoo
nówka sztuka ;)
Wiek: 32 Dołączył: 18 Wrz 2012 Posty: 8 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 21-09-2012, 21:14
Bolid: SC 1.1 ;) Bora 1.6:( |
|
|
Cześć mam Seicento 1.1 SPI i mam na stanie kawał idealnej rury na wydech tyle ze fi50 co sadzicie? Mam zamiar pociągnąc ja od kolektora do koncowego. Zauważyłem ze wiekszość robi układy z fi45. Wiem ze im wieksza srednica to nie znaczy lepsza. Chciałbym troche podnieć osiagi a nie je stracic. Z góry dzieki za odpowiedz |
|
|
|
 |
rainek
Nałogowiec
Pomógł: 4 razy Dołączył: 11 Lut 2012 Posty: 369 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 21-09-2012, 22:19
Bolid: Biały |
|
|
fi50 bedzie duzo za duzo, fi 38 do serii 1.1 max |
_________________ "znam ten ból, kiedy ma się dwuosobową gablotę, ale jak kto woli, jedni wolą komfort, ja wybrałem prędkość, więc jeżdżę Seicento" |
|
|
|
 |
elPawlakoo
nówka sztuka ;)
Wiek: 32 Dołączył: 18 Wrz 2012 Posty: 8 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 22-09-2012, 00:45
Bolid: SC 1.1 ;) Bora 1.6:( |
|
|
mam zamiar w nie dalekiej przyszłosci zrobic swap glowicy od 1.2 . Wiec w tym wypadku fi50 bylo by si? |
|
|
|
 |
rainek
Nałogowiec
Pomógł: 4 razy Dołączył: 11 Lut 2012 Posty: 369 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 22-09-2012, 13:35
Bolid: Biały |
|
|
Ja tam nie wiem, wiem że do 1.2 8v powinno być fi43. Ja założyłem fi45 i odczułem wyraźny spadek mocy szczególnie "u góry", odkładam kase żeby to naprawić. Fi50 zakładają ludzie do 1.4. |
_________________ "znam ten ból, kiedy ma się dwuosobową gablotę, ale jak kto woli, jedni wolą komfort, ja wybrałem prędkość, więc jeżdżę Seicento" |
|
|
|
 |
Bachor
Nałogowiec

Pomógł: 2 razy Wiek: 35 Dołączył: 08 Gru 2008 Posty: 201 Skąd: Chełm
|
Wysłany: 23-09-2012, 09:28
Bolid: 126p / SC 900 |
|
|
rainek, fi38 jest seryjnie w 900
Mowisz powinno byc do 1,2 8v fi43 - chodzi o zew czy wew srednice ?? |
|
|
|
 |
Bachor
Nałogowiec

Pomógł: 2 razy Wiek: 35 Dołączył: 08 Gru 2008 Posty: 201 Skąd: Chełm
|
Wysłany: 23-09-2012, 09:29
Bolid: 126p / SC 900 |
|
|
KamilMMz, moglbys pokazac jaka doakldnie strumiennice nabyles ?? |
|
|
|
 |
Zelot
Nałogowiec

Pomógł: 10 razy Wiek: 34 Dołączył: 13 Sie 2009 Posty: 154 Skąd: 3miasto
|
Wysłany: 23-09-2012, 11:25
Bolid: Fiat 600 Van 1.2 8V MPI '07 |
|
|
Bachor napisał/a: | do 1,2 8v fi43 - chodzi o zew czy wew srednice |
Wewnetrzna 43mm, zewnetrzna 45mm |
|
|
|
 |
miki1981
nówka sztuka ;)
Dołączył: 08 Maj 2010 Posty: 2 Skąd: Radom/Andover
|
|
|
|
 |
KamilMMz
nówka sztuka ;)

Dołączył: 06 Sie 2012 Posty: 49 Skąd: Mińsk Mazowiecki
|
Wysłany: 24-09-2012, 22:07
Bolid: Seciento Sporting 1.1 SPI |
|
|
Bachor, niestety na tą chwilę Ci nie jestem w stanie powiedzieć, gdyż wspawywał to mój znajomy, który miał trochę tego na zapasie. Wizualnie coś takiego
http://moto.allegro.pl/st...2601536718.html |
|
|
|
 |
MateuszLDZ
Bywalec
Pomógł: 10 razy Dołączył: 28 Sie 2012 Posty: 71 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 25-09-2012, 18:34
Bolid: Seicento VAN 1,2 16V |
|
|
Jaki wydzior proponujecie pod 1.2 16V ??
W głowie siedzi pomysł przelotu i końcówki od kanta, tzn całość rura przelot i tylko końcowy tłumik ?? będzie ogarniać temat.
I jakie fi rury 43 będzie odpowiedni czy większe ( macie większe doświadczenie, a wolę zrobić raz i porządnie dlatego zadaję takie pytania ) |
|
|
|
 |
hansi14
Nałogowiec

Pomógł: 4 razy Dołączył: 10 Paź 2010 Posty: 164 Skąd: Żywiec
|
Wysłany: 28-09-2012, 16:21
Bolid: kanar 16v |
|
|
planuje zrobic swap na 1.2 8v na poczatku lutego, aktualnie mam 1.1 spi i chce zrobic sobie przelot z koncowka od kanta, i tu pytanie czy fi 43 to nie bedzie za duzo na 1.1 i za malo na 1.2? Chce to zrobic tak zeby potem juz nie przerabiac tylko miec gotowy wydech. |
_________________ http://polskajazda.pl/Sam...Seicento/143808 |
|
|
|
 |
saper94
spamer team motórzysta

Pomógł: 47 razy Wiek: 31 Dołączył: 10 Lip 2012 Posty: 1572 Skąd: Malbork
|
Wysłany: 28-09-2012, 20:55
Bolid: Seicento GO 900 /Fiesta VII / Corsa B 1.0 |
|
|
wydech można obliczyć tak jak to robią producenci itp potrzeba tylko poszukać programów Na necie można znaleźć do tego programy z łatwą obsługą
W motocyklach używałem programów "Exhaust Calculator" i częsciej "Mat Lab" , ale tu już trzeba ogarniać porządnie matmę |
_________________ "Odważni nie żyją długo, lecz ostrożni nie żyją wcale."
Mój szerszeń:
http://www.seicento.pl/viewtopic.php?t=40911 |
|
|
|
 |
rainek
Nałogowiec
Pomógł: 4 razy Dołączył: 11 Lut 2012 Posty: 369 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 28-09-2012, 21:21
Bolid: Biały |
|
|
Fi43 pod 1.2 8v będzie jak najbardziej spoko pytanie tylko czy nie lepiej coś większego włożyć? |
_________________ "znam ten ból, kiedy ma się dwuosobową gablotę, ale jak kto woli, jedni wolą komfort, ja wybrałem prędkość, więc jeżdżę Seicento" |
|
|
|
 |
stopa15
Nałogowiec

Pomógł: 21 razy Dołączył: 17 Lip 2010 Posty: 364 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 29-09-2012, 13:21
Bolid: seicento 1.4 t-jet |
|
|
ja mam w 1.2 8v 4-2-1+ rura od swapsa fi43 zakończony polisz mugenem (czyt. wydech z dużego fiata) i jest bardzo dobrze. Troszke głośno trzeba przyznać ale przyjemnie. fi43 w zupełności wystarczy, pamiętaj ze zbyt luźnym wydechem stracisz dół... |
_________________ >>>>>>Moje wozidło<<<<<<
900-->>1.2 8v 75HP-->>1.4 T-jet 1 bar 170HP-->> STAGE 2 1.5bar 250HP
 |
|
|
|
 |
|