Swap silnika 900/1.1/1.2.8V vs 16V, 1.4 16V. Pomocy |
Autor |
Wiadomość |
TePeeN
nówka sztuka ;)
Wiek: 36 Dołączył: 22 Lis 2007 Posty: 36 Skąd: Brzeziny
|
Wysłany: 20-03-2009, 17:52
Bolid: Fiat Seicento 1.1 |
|
|
no ale po co kupowac osprzet skoro z seja pasuje ? |
_________________ TePeeNo |
|
|
|
 |
obcy21
Nałogowiec

Pomógł: 4 razy Wiek: 38 Dołączył: 10 Maj 2008 Posty: 153 Skąd: W-wa
|
Wysłany: 20-03-2009, 18:05
Bolid: audi 80 B4 1.9 TD |
|
|
TePeeN napisał/a: | no ale po co kupowac osprzet skoro z seja pasuje ? |
wymienia się to co może paść w najbliższym czasie, ja bym tak zrobił... |
_________________ to nie BÓG stworzył człowieka, a CZŁOWIEK boga
Zbieram na: ?? |
|
|
|
 |
NPT
nówka sztuka ;)
Wiek: 45 Dołączył: 20 Mar 2009 Posty: 5 Skąd: Polska
|
Wysłany: 20-03-2009, 18:10
Bolid: Sej |
|
|
Sie ma
Czyli z waszej rozmowy wynika ze kupie goly silnik z punta z kompem, przerobie wiazke i wejdzie wszystko. tak? |
|
|
|
 |
obcy21
Nałogowiec

Pomógł: 4 razy Wiek: 38 Dołączył: 10 Maj 2008 Posty: 153 Skąd: W-wa
|
Wysłany: 20-03-2009, 18:12
Bolid: audi 80 B4 1.9 TD |
|
|
jeżeli podejdzie osprzęt z silnika który posiadasz to powinno wsio zaskoczyć |
_________________ to nie BÓG stworzył człowieka, a CZŁOWIEK boga
Zbieram na: ?? |
|
|
|
 |
barkor
spamer team

Pomógł: 90 razy Wiek: 37 Dołączył: 31 Maj 2007 Posty: 1046 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 20-03-2009, 19:00
Bolid: Seicento 900-->1.4 16V 6speed |
|
|
ktoś zapomniał jeszcze o kolektorze ssącym z przepustnicą i listwą wtryskową oraz o pompie paliwa (a raczej samym jej wkładzie - 50zł na allegro). Z 1.1 MPI można zostawić pompe i listwe wtryskową. Ja na dniach bedę wstawiał silnik 1.2 8V 75KM, kupiłem goły silnik + kolektor + przepustnica, pompe i listwe wtryskową mam z seja 1.1 MPI, zostaje mi tylko dokupić kompa od punto rozkodowanego (bez immobilizera). |
|
|
|
 |
matej212 [Usunięty]
|
Wysłany: 06-04-2009, 15:07
|
|
|
a jak już jesteśmy przy temacie to robiac swapa z silnika 1.1 na silnik 1.2 16v ... to ogólnie ile nas to wynosi mam na myśli wszystkie częśći do tego potrzebne + robocizne? |
|
|
|
 |
obcy21
Nałogowiec

Pomógł: 4 razy Wiek: 38 Dołączył: 10 Maj 2008 Posty: 153 Skąd: W-wa
|
Wysłany: 06-04-2009, 17:42
Bolid: audi 80 B4 1.9 TD |
|
|
Cytat: | a jak już jesteśmy przy temacie to robiac swapa z silnika 1.1 na silnik 1.2 16v ... to ogólnie ile nas to wynosi mam na myśli wszystkie częśći do tego potrzebne + robocizne? |
zobacz poprzednią stronę, tam masz wszystko podane |
_________________ to nie BÓG stworzył człowieka, a CZŁOWIEK boga
Zbieram na: ?? |
|
|
|
 |
homerUNDkasia
nówka sztuka ;)

Pomógł: 1 raz Wiek: 37 Dołączył: 10 Lis 2008 Posty: 35 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 06-04-2009, 22:50
Bolid: Ciorny szerszeń |
|
|
plus dolicz z 1000zł na zapas koszt swpau nie jest okreslany katalogowo ja miałem sie zmiesci w 2,200zl za silnik 1,500zl osprzet i z 3,500 reszta gratów i robota czyli mam 2,200+1,500+3,500=7,200zl a wydałem ponad 10,000 zalezy co "wypadnie" prz swapie i czy chcesz miec profi czy byle jezdzilo...
(weź poprawke ze ja mam 1,4 wiec koszty czesci troszke inne ) |
_________________ borki 2009 No1 69
I-sze miejsce na najniższe seicento zlotu-128cm
Piwa nie odmawiałem ......
 |
|
|
|
 |
matej212 [Usunięty]
|
Wysłany: 06-04-2009, 23:04
|
|
|
ok dzieki:) uga panie ... 1.4? to ja mam w fabii 1.4 16v i śmiga a co dopiero taki motor w seju, ale pewnie za to kozaka na Ciebie nie ma, jeśli można zapytać to jakie osiągi?:) |
|
|
|
 |
homerUNDkasia
nówka sztuka ;)

Pomógł: 1 raz Wiek: 37 Dołączył: 10 Lis 2008 Posty: 35 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 06-04-2009, 23:15
Bolid: Ciorny szerszeń |
|
|
matej212 napisał/a: | ok dzieki:) uga panie ... 1.4? to ja mam w fabii 1.4 16v i śmiga a co dopiero taki motor w seju, ale pewnie za to kozaka na Ciebie nie ma, jeśli można zapytać to jakie osiągi?:) |
ANO JAKOŚ <------------
TAKIE SOBIE <---------
start od 4 sec wiec do setki wychodzi kolo 7s ,ale start 2 dni po odbiorze auta czyli zero ogarniecia(do tej pordy jest zle ) ale bedzie lepiej
no powiem tak w Sosnowcu juz zaczyna krążyc czarna legenda w brokacie... puki co objechane sejek 1,2 16V Seat ibiza(nieznany motor) Honda prelude (wg znaczka 2,2 ; ale watpie zeby to bylo pod maska chyba ze zajechane na gazie) i nowa fabia(też brak oznaczen wiec nie wiem jaki silnik ale gośc mial takie oczy ) |
_________________ borki 2009 No1 69
I-sze miejsce na najniższe seicento zlotu-128cm
Piwa nie odmawiałem ......
 |
|
|
|
 |
matej212 [Usunięty]
|
Wysłany: 06-04-2009, 23:29
|
|
|
heh;) to konkretnie ale spalanie pewnie spore czy nie jest tak źle?:) pogratulować i więcej sukcesów na drodze ;D |
|
|
|
 |
homerUNDkasia
nówka sztuka ;)

Pomógł: 1 raz Wiek: 37 Dołączył: 10 Lis 2008 Posty: 35 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 07-04-2009, 00:01
Bolid: Ciorny szerszeń |
|
|
przy normalnej jezdzie nie jest zle zamykam sie w 7l na 100(raz denpne raz 60 na V biegu... ale jak noga Ciężka to łyka... |
_________________ borki 2009 No1 69
I-sze miejsce na najniższe seicento zlotu-128cm
Piwa nie odmawiałem ......
 |
|
|
|
 |
matej212 [Usunięty]
|
Wysłany: 07-04-2009, 00:32
|
|
|
to nie najgorzej:) mój 1.1 bez zadnych zmian przy mojej nodze pali okolo 9.5l na miescie dlatego zastanawiam sie nad swapem to moze ten silniczek 1.1 sie nie bedzie tak dusil i palil mniej |
|
|
|
 |
qter
nówka sztuka ;)
Dołączył: 17 Maj 2009 Posty: 6 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 20-05-2009, 20:45
Bolid: Cinquecento |
|
|
Witam. Jako że temat przyklejony więc pytam tutaj.
Panowie jakie są różnice w SWAPie na silnik 1.2 8V MPI a 1.2 16V MPI? |
|
|
|
 |
TVC
Nałogowiec 4performance club
Pomógł: 25 razy Wiek: 46 Dołączył: 13 Lip 2007 Posty: 754 Skąd: Wolne Miasto Gdańsk
|
Wysłany: 20-05-2009, 21:06
Bolid: Lancia Lybra SW 1.8 16V |
|
|
trzeba przerobic wiazke inaczej albo poprowadzic z 1,2 16v i wpiac sie w 900, a tak to lapy te same co 8v, skrzynie, polosie,kompy inne no i caly osprzet silnika ale najczesciej kupujesz cale z osprzetem, czasami trzeba walczyc z czujniekiem polozenia walu a dokladniej kolkiem fonicznym |
_________________ Tarcze Mikoda, Zimmermann i Mintex, Klocki MINTEX,FERODO DS PERFORMANCE szczegóły na GG i PW |
|
|
|
 |
|