Zawieszenie sportowe |
Autor |
Wiadomość |
Mucha!!!
spamer team
Pomógł: 6 razy Dołączył: 21 Lut 2009 Posty: 1455 Skąd: prawie Rybnik :p
|
Wysłany: 13-03-2011, 07:55
Bolid: SC 1.1. MPI |
|
|
to wszystko zależy jakie masz założone w aucie
ja skróciłem o jeden bałwanek ale ja mam takie
http://allegro.pl/odboje-...1486088345.html
skróciłem o jeden bałwanek z góry i jest okej |
_________________ NiebieskiJestOK  |
|
|
|
 |
herbal
nówka sztuka ;)
Dołączył: 14 Mar 2011 Posty: 1 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 14-03-2011, 14:26 zawieszenie
Bolid: brak |
|
|
Ja porponuje amorki sportowe Bilstein B6 i jakieś sprężyny Eibacha |
_________________ MOTOEGO- ista |
|
|
|
 |
r3adytorock
nówka sztuka ;)
Wiek: 34 Dołączył: 04 Mar 2010 Posty: 6 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 20-03-2011, 15:00
Bolid: Seicento 0.9 |
|
|
Miałem napisać odczucia po wymianie zawieszenia, zamiast serii wlozylem FK High tec -70/-50 amortyzatory i sprężyny.
Prowadzenie o niebo lepsze,na zakręcie nawet bez kubełków mięśnie brzucha nie pracują bo tak sie trzyma podłogi,że mała bania z obniżenia jestem zadowolony, trzeba uważać na wysokie krawężniki i progi zwalniające. Ogólnie wielki plus. Dziekuje jeszcze raz koledze który mi pomógł w wyborze tzn GOGOLL-OWI. |
|
|
|
 |
Gogoll
spamer team

Pomógł: 12 razy Dołączył: 15 Wrz 2008 Posty: 1561 Skąd: ... VrocisiR ...
|
Wysłany: 20-03-2011, 20:15
Bolid: Wolny |
|
|
r3adytorock napisał/a: | Miałem napisać odczucia po wymianie zawieszenia, zamiast serii wlozylem FK High tec -70/-50 amortyzatory i sprężyny.
Prowadzenie o niebo lepsze,na zakręcie nawet bez kubełków mięśnie brzucha nie pracują bo tak sie trzyma podłogi,że mała bania z obniżenia jestem zadowolony, trzeba uważać na wysokie krawężniki i progi zwalniające. Ogólnie wielki plus. Dziekuje jeszcze raz koledze który mi pomógł w wyborze tzn GOGOLL-OWI. |
proszę bardzo |
|
|
|
 |
darekrei_91
nówka sztuka ;)
Pomógł: 1 raz Wiek: 34 Dołączył: 04 Paź 2010 Posty: 13 Skąd: pomorze
|
Wysłany: 31-03-2011, 22:26
Bolid: seicento |
|
|
czytam i czytam i mam jedno pytanie.
mianowicie czy jezdzi ktoś na jamexach 35/35 albo 55/40? |
|
|
|
 |
Gasiu
nówka sztuka ;)
Dołączył: 21 Lip 2009 Posty: 12 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 01-04-2011, 10:08
Bolid: Seicento Active |
|
|
darekrei_91 napisał/a: | czytam i czytam i mam jedno pytanie.
mianowicie czy jezdzi ktoś na jamexach 35/35 albo 55/40? |
ja mam u siebie takie jamexy -35/35 i powiem, że auto jest troszkę niżej i twardo (amorki gazowe) ale o to mi w sumie chodziło żeby było niżej i dało się jeździć po naszych dziurach. Kupiłem je ze względu na cene - chyba jedne z najtańszych na rynku. |
|
|
|
 |
ulmi
Centomania Podkarpacie Przyjaciel

Pomógł: 63 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Lip 2007 Posty: 1545 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 01-04-2011, 10:18
Bolid: seicento 1,1 MPI |
|
|
darekrei_91 napisał/a: | czy jezdzi ktoś na jamexach 35/35 |
ja od paru miesiecy mam takie
odczucia takie jak Gasiu, |
_________________ BORKI 2010 # 105
A STATE OF TRANCE with ARMIN VAN BUUREN
 |
|
|
|
 |
korass
Nałogowiec

Pomógł: 4 razy Wiek: 37 Dołączył: 09 Lut 2011 Posty: 362 Skąd: Czyżowice
|
Wysłany: 01-04-2011, 22:04
Bolid: Seicento 1.1 MPI 2004r. |
|
|
Chodzi mi jeszcze po głowie pytanie czy po zmianie sprężyn trzeba robić zbieżność kół? |
_________________ Moje Seicento
 |
|
|
|
 |
Mucha!!!
spamer team
Pomógł: 6 razy Dołączył: 21 Lut 2009 Posty: 1455 Skąd: prawie Rybnik :p
|
Wysłany: 01-04-2011, 22:39
Bolid: SC 1.1. MPI |
|
|
ja nie robiłem więc chyba nie trzeba |
_________________ NiebieskiJestOK  |
|
|
|
 |
roach
spamer team

Pomógł: 14 razy Wiek: 39 Dołączył: 07 Lip 2009 Posty: 1460 Skąd: Koszalin
|
Wysłany: 15-04-2011, 08:26
Bolid: Seicento |
|
|
witam.....powracam po kupnie i założeniu nowego zawieszenia WEITEC ULTRA GT 60/40 i jest jak dla mnie mega nisko..... czytając dalej forum obawiam się ze tylne amorki (sprężyny)koledzy mi złe założyli bo tym ciaśniejszy zwojem do góry....a na przodzie nie mam odboi jak w serii czy to złe???? przy jeździe nie czuje nic niepokojącego .....a krawężniki mogę sobie już odpuiscic pozdro |
_________________
 |
|
|
|
 |
BuBu
Bywalec

Wiek: 35 Dołączył: 17 Mar 2011 Posty: 86 Skąd: ?ląsk
|
Wysłany: 15-04-2011, 08:40
Bolid: sej |
|
|
hmmm z tego co wiem to ciasniejszy zwoj ma byc u dolu a jesli chodzi z przodu o odboje to ogolnie ludzie je skracaja zeby auto siedzialo nizej ale zeby w ogole nie bylo odboi |
_________________
 |
|
|
|
 |
roach
spamer team

Pomógł: 14 razy Wiek: 39 Dołączył: 07 Lip 2009 Posty: 1460 Skąd: Koszalin
|
Wysłany: 15-04-2011, 09:24
Bolid: Seicento |
|
|
no tak.......nie dali bo nie pasował już do tych amorkow......
jak zakładali do wchodził do pewnego momentu i później juz lipa........i nie dali....
aa wiec lipa.................musze jeszcze raz pojechac by zrobili mi to jak nalezy.....mam odboie od serii.....czytalem tu by je uciac ale o ile ? |
|
|
|
 |
korass
Nałogowiec

Pomógł: 4 razy Wiek: 37 Dołączył: 09 Lut 2011 Posty: 362 Skąd: Czyżowice
|
Wysłany: 15-04-2011, 15:40
Bolid: Seicento 1.1 MPI 2004r. |
|
|
Jak czytałeś żeby je obciąć, to przeczytałeś pewnie też że przy -40mm z przodu obcinamy 2 bulwy. |
_________________ Moje Seicento
 |
|
|
|
 |
roach
spamer team

Pomógł: 14 razy Wiek: 39 Dołączył: 07 Lip 2009 Posty: 1460 Skąd: Koszalin
|
Wysłany: 16-04-2011, 13:39
Bolid: Seicento |
|
|
mogło to ujść mojej uwadze....ok przytnę 2 bulwy....czy to jest istotne czy utnę dwie w środku a potem skleję pozostałe części czy uciąć dwie od dołu ?? bo ta bulwe trzeba później wsadziec w plastikowa rurkę podaje link jaki jest odbój
http://allegro.pl/odboj-i...1528606548.html
pozdro |
_________________
 |
|
|
|
 |
Mucha!!!
spamer team
Pomógł: 6 razy Dołączył: 21 Lut 2009 Posty: 1455 Skąd: prawie Rybnik :p
|
Wysłany: 16-04-2011, 13:44
Bolid: SC 1.1. MPI |
|
|
utnij 2 od góry i tyle.
nie to czarne z linku tylko to powiedzmy jasne z linka z allegro utnił 2 zwoje i powinno być okej |
_________________ NiebieskiJestOK  |
|
|
|
 |
|