Montaż centralnego zamka |
Autor |
Wiadomość |
Santa
Nałogowiec

Pomógł: 1 raz Wiek: 34 Dołączył: 21 Wrz 2011 Posty: 348 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 26-09-2011, 20:01
Bolid: '99 900+lpg -> 1.2 8v ;) |
|
|
No cóż, alarm już działa....
Otworzyłem samochód kluczem i gdy alarm miał się włączyć wyłączyłem go z pilota... Ot tak, żadnej interwencji, zmian, jakby się zawiesił...
Pozdrawiam! |
|
|
|
 |
wojtasek
nówka sztuka ;)
Dołączył: 18 Mar 2011 Posty: 4 Skąd: Mosina-Poznań
|
Wysłany: 10-10-2011, 20:55
Bolid: seicento |
|
|
..skoro nikt się nie zgłosił centralny założyłem sam i 150 pln zostało w kieszeni.. |
|
|
|
 |
piotrr
nówka sztuka ;)
Dołączył: 19 Paź 2011 Posty: 2 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 19-10-2011, 23:33
Bolid: BMW E39 520i (Seicento Żony) |
|
|
Wiram wszystkich
przyłącze sie do tematu chce zonie założyc centralny do sejko i odłaczyc stary alarm bo nie jest potrzebny czy w tym celu wystarczy zlokalizowac centralkę alarmu i poprostu zasialnie odciąc ?
co do CZ myślę ze nie bede miał problemów juz jeden zalozylem kiedys do seata na 4 dzwi plus kufer i wszystko było si tutaj tylko 2 drzwi wiec sprawa łatwa kierunki nie potrzebne bo po co
jest może jakis manual podłaczenia siłowników? (kwestia blaszek i drucika)
jesli chodzi o podłaczenie do prądu to zawsze wale pod aku plus dodatkowy bezpiecznik (banał pociągnosc 2m kabla) uwazam to za jedyny dobry sposob dokładania nowej elektroniki |
|
|
|
 |
macher
Moderator
Pomógł: 448 razy Dołączył: 01 Sie 2006 Posty: 2149 Skąd: wioska wilków wlkp
|
Wysłany: 20-10-2011, 08:30
Bolid: były Seicento '99 900 + LPG, Panda 1100 |
|
|
Ja bym zostawił centralkę alarmu. Jak ma wyjście na sterowanie zamkiem centralnym to tylko kupujesz zestaw zamka bez sterowania radiowego podpinasz pod alarm i już masz na pilota i z migającymi kierunkami i powiadomieniem piknięciem syrenki. Jeśli chcesz wywalić centralkę alarmu jednak to sprawdź jak jest podłączona. Możesz mieć wewnętrzny immobiliser w tej centralce i jak wypniesz zasilanie to możesz nie odpalić bo zablokuje wtrysk paliwa lub zapłon.Jeśli jednak chcesz zamek centralny bez alarmu to chyba też na pilota? Taki zestaw kupujesz i podpinasz. Też kierunki można podpiąć i syrenkę do sygnalizacji. Jeśli bez pilota tylko na kluczyk chcesz to lepiej zestaw z dwoma masterami zakup. Do drzwi pasażera też i jednym kluczykiem otworzysz dwoje drzwi niezależnie od kierowcy czy pasażera strony. Ale wracając do początku sprawdź czy masz sterowanie centralką zamka z centralki alarmu i przemyśl pozostawienie alarmu do sterowania zamykaniem drzwi |
|
|
|
 |
piotrr
nówka sztuka ;)
Dołączył: 19 Paź 2011 Posty: 2 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 21-10-2011, 07:14
Bolid: BMW E39 520i (Seicento Żony) |
|
|
alarm który jest, jest uszkodzony musiałem go wczoraj odłaczyc pilot nie działa nie widziałem podlaczenia pod centralny, kupowanie nowych pilotów ustawianie itp szkoda czasu i kasy, samochód nocuje w garażu wiec alarm mi i tak nie potrzebny więc wylonduje w koszu a z zapłonem sobie poradziłem prosta sprawa wystarczyło zewrzec dwa przewody od sterownika pompą wtryskową nie widziałem żadnego schematu a zajeło mi to 2min alarm jaki siedzi to FOX, teraz kupie sobie centralny na piloty podłacze sobie sam i bede wszystko wiedzia co jak idzie, podłaczenie kierunków to żaden problem a sygnału zadnego nie bede instalował bo po co
a to zestaw jaki chce zainstalować :
http://allegro.pl/zamek-c...1874081791.html
http://allegro.pl/sterown...1874081862.html |
|
|
|
 |
lukaszekb22wawa
nówka sztuka ;)
Dołączył: 21 Lis 2011 Posty: 6 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 22-11-2011, 18:04
Bolid: Seicento |
|
|
Witam.Pewnie było to a forum ale nie mogę znaleźć.Dziś zgodnie z onstrukcją z forum próbowałem samodzielnie założyć centralny zamek.Prąd podłączyłem do kostek od radia, a kabelki do awaryjnych centralkę schowałem za konsole gdzie są awaryjne więc po wciśnięciu pilota awaryjne migają a siłowniki się otwierają i zamykzją.Mam problem jak zdjąć tapicerkę z drzwi.Klamka mi blokuje.Pozdrawiam |
|
|
|
 |
dominik520
Bywalec
Pomógł: 16 razy Dołączył: 04 Sie 2008 Posty: 60 Skąd: czempin
|
Wysłany: 22-11-2011, 18:08
Bolid: seicento |
|
|
odkręć klamke |
|
|
|
 |
macher
Moderator
Pomógł: 448 razy Dołączył: 01 Sie 2006 Posty: 2149 Skąd: wioska wilków wlkp
|
Wysłany: 22-11-2011, 18:09
Bolid: były Seicento '99 900 + LPG, Panda 1100 |
|
|
lukaszekb22wawa napisał/a: | .Mam problem jak zdjąć tapicerkę z drzwi.Klamka mi blokuje.Pozdrawiam |
Pod klamką masz zaślepkę z gumy a pod nią śrubkę na klucz inbusowy |
|
|
|
 |
lukaszekb22wawa
nówka sztuka ;)
Dołączył: 21 Lis 2011 Posty: 6 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 23-11-2011, 13:48
Bolid: Seicento |
|
|
Witam.Kupiłem na allegro ten oto centralny zamek http://allegro.pl/zamek-4...1938477316.html Sprzedawca zapewniał że do seicento pasuje.Mam takie pytanie.Podłączyłem do prądu kierunkowskazy działają siłowniki też chodzą.Jak umocować siłowniki i jak to założyć na drzwi.Mam seicento young silnik 900 z 2000 roku.Pozdrawiam |
|
|
|
 |
TheStig
Nałogowiec

Pomógł: 74 razy Wiek: 34 Dołączył: 21 Sie 2011 Posty: 672 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: 23-11-2011, 13:54
Bolid: Opel Astra C14NZ + LPG |
|
|
Na pierwszej stronie tego tematu znajdziesz odpowiedź. |
|
|
|
 |
marek86
nówka sztuka ;)
Dołączył: 27 Lis 2011 Posty: 2 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 07-04-2012, 14:34
Bolid: Seicento Fun |
|
|
przymierzam się do założenia centralnego - taki jak na zdjęciu na pierwszej stronie tego tematu. Mam już alarm założony przez poprzedniego właściciela. Sejci posiada wyprowadzone przewody w słupkach (jak się domyślam) pod elektryczne szyby i centralny zamek. Z centralką od CZ chciałbym się wpiąć pod centralnkę od alarmu. Teraz moje pytanie, czy muszę przeprowadzać nowe przewody od centralki CZ do słupków drzwi? Jak moge wykorzystać rozprowadzoną już instalację do centralnego? Gdzie znajdują się drugie końce przewodów które mam w słupkach koło drzwi? Jest możliwość podpięcia się pod nie? |
|
|
|
 |
mariusz1606
Nałogowiec

Pomógł: 2 razy Wiek: 35 Dołączył: 01 Maj 2011 Posty: 650 Skąd: Żółtowo
|
Wysłany: 02-07-2012, 23:16
Bolid: SC 0.9,SC 1.1-> 1.2 16V, GS500E |
|
|
czy możecie polecić ten zestaw?
1.chciałbym pilot na scyzoryk
2.mieć otwieranie tylnej klapy z pilota
3.ewentualne domykanie szyb elektrycznych
http://moto.allegro.pl/sc...2458681308.html |
|
|
|
 |
macher
Moderator
Pomógł: 448 razy Dołączył: 01 Sie 2006 Posty: 2149 Skąd: wioska wilków wlkp
|
Wysłany: 03-07-2012, 10:34
Bolid: były Seicento '99 900 + LPG, Panda 1100 |
|
|
To tutaj masz to wszystko co chcesz. Dwa mastery to dobrze- - otworzysz kluczykiem drzwi kierowcy od strony pasażera i na odwrót. Dodatkowo dwa siłowniki (urządzenie na 4 drzwi) więc już będzie jeden do tylnej klapy.Tylko nie wiem jak to się montuje te siłowniki bo są z innymi otworami . Ja mam taki jak tutaj
http://www.ceneo.pl/7018094
- zobacz otwory oba wzdłuż osi siłownika a w tym zestawie są na ukos. No i siła uciągu duża - pewno będzie trzaskać - w seicento jest potrzebny mały skok siłownika ale można to pewno uregulować
Poczytaj o tym sprzedawcy - opinie ma sprzed 4 lat ...
Wracając do oferty - ten zestaw to prawie jak alarm. |
|
|
|
 |
mariusz1606
Nałogowiec

Pomógł: 2 razy Wiek: 35 Dołączył: 01 Maj 2011 Posty: 650 Skąd: Żółtowo
|
Wysłany: 03-07-2012, 15:47
Bolid: SC 0.9,SC 1.1-> 1.2 16V, GS500E |
|
|
do otwierania klapy zostawił bym ten siłownik który już jest, po co zmieniać skoro pracuje? P.S. podłączam kostki do elektrycznej regulacji reflektorów,ciepło |
|
|
|
 |
kakameo
nówka sztuka ;)
Wiek: 33 Dołączył: 03 Cze 2010 Posty: 22 Skąd: ok. Wadowic
|
|
|
|
 |
|