WYDECH |
Autor |
Wiadomość |
TheStig
Nałogowiec

Pomógł: 74 razy Wiek: 34 Dołączył: 21 Sie 2011 Posty: 672 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: 26-12-2011, 15:12
Bolid: Opel Astra C14NZ + LPG |
|
|
Nadać się nada, ale to rzemieślniczy więc nie wiadomo nawet z jakiego materiału jest wykonany. Lepiej kupić z normalnej firmy, to będziesz miał pewność, że tak szybko się nie rozpadnie. |
|
|
|
 |
brzosti
nówka sztuka ;)
Wiek: 32 Dołączył: 14 Sty 2011 Posty: 9 Skąd: Dębica
|
Wysłany: 27-12-2011, 16:45
Bolid: Mazda 3, Fiat Seicento 1,2 MPI 8v |
|
|
Witam
Zamierzam zrobić tak:
Kolektor 4-2-1 (oczywiście bez kata)
przelot na rurce fi45 albo 50
na końcu jakąś pusze z silencerem żeby można go ściszyć jak trzeba;p
Co Wy na takie coś? |
_________________ brzosti
 |
|
|
|
 |
RazeR
Nałogowiec

Pomógł: 41 razy Wiek: 36 Dołączył: 11 Mar 2008 Posty: 882 Skąd: Gorzkowice
|
Wysłany: 27-12-2011, 17:13
Bolid: Waryjot 0.9 |
|
|
Przelot fi43 + "niby" strumienica łuskowa jako końcowy
113 dB 1 metr od zderzaka gdzie tłumik na TDI style
Będzie bardzo głośno na Twoim setup-ie. Mi proponowali na koniec ASMET-a lub z Opla Manty końcowy |
_________________ (...)Bóg dał człowiekowi nogi, a dał po to żeby mógł dojść tam, gdzie na glebie nie wjedzie.(...)
|
|
|
|
 |
kaziu1985pn
Nałogowiec
Pomógł: 2 razy Wiek: 39 Dołączył: 09 Wrz 2011 Posty: 237 Skąd: poznań
|
Wysłany: 27-12-2011, 17:20
Bolid: Seicento 1,1mpi 4AF.M9 / Panda 1,2mpi 4AF.S2 |
|
|
ta strumiennica to tak jakby była rura do końca bo ona nie wycisza.
a takie spostrzeżenia z końcówką w dół to bedzie głośniej w samochodzie. |
_________________ Zdrowaś turbino, powietrzaś pełna, gaz z Tobą Błogosławionaśty między kolektorami i błogosławiony owoc żywota twojego moment. ?więta turbino, matko mocy, módl się za nami wolnymi, teraz i w godzinę braku wachy amen. |
|
|
|
 |
EL Sejek
Nałogowiec

Wiek: 74 Dołączył: 24 Maj 2010 Posty: 871 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 01-05-2012, 14:40
Bolid: cento |
|
|
Nie będę zakładał kolejnego tematu więc podepnę się pod wątek.
Słuchajcie, chodzi mi o przelot w MPI, gdybym tak za złączką elastyczna puścił przelot powiedzmy fi 45 (zew) zagrało by to ? katalizator by został na swoim miejscu.
bo jedna sonda jest na katalizatorze a druga gdzie ? |
_________________
Jest kolejne cc 1.2 8v
Było CC 1.2 8v
Było SC 1.1 1.4 16v
Było CC 1.2 16v
Było SC 1.1 |
|
|
|
 |
BaToN_91
Nałogowiec
Pomógł: 9 razy Dołączył: 08 Lut 2011 Posty: 339 Skąd: Sochaczew
|
Wysłany: 01-05-2012, 15:07
Bolid: Seicento 1.1 MPi 2003r. |
|
|
jedną sondę masz w katalizatorze a drugą za, gdzieś w okolicach złącza elastycznego(za nim)
Ja miałem robić przelot na ori rurze + końcowy polish mugen ale brak $ i w next miesiącu zrobię. Fiatseico sam będziesz to robić czy w warsztacie Mi w klinice tłumika krzyknęli 280pln a znajomy za 100 mi zrobi
Co do zagrania to na pewno zagra tylko lepiej jak byś już na wyjściu z kolektora założył większą rurę i złącze elastyczne jakoś dopasował.
Pytanie teraz z innej bajki: Czy przebijając katalizator muszę odsuwać pierwszą sondę? |
_________________ Cento Bardziej Bokiem
http://www.youtube.com/wa...KAf6CxepkvkcKYQ |
|
|
|
 |
EL Sejek
Nałogowiec

Wiek: 74 Dołączył: 24 Maj 2010 Posty: 871 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 01-05-2012, 15:33
Bolid: cento |
|
|
BaToN_91 napisał/a: | Fiatseico sam będziesz to robić czy w warsztacie |
Sam.
BaToN_91 napisał/a: | Co do zagrania to na pewno zagra tylko lepiej jak byś już na wyjściu z kolektora założył większą rurę i złącze elastyczne jakoś dopasował. |
A co wtedy z tą drugą sonda w okolicy złączki ? |
_________________
Jest kolejne cc 1.2 8v
Było CC 1.2 8v
Było SC 1.1 1.4 16v
Było CC 1.2 16v
Było SC 1.1 |
|
|
|
 |
BaToN_91
Nałogowiec
Pomógł: 9 razy Dołączył: 08 Lut 2011 Posty: 339 Skąd: Sochaczew
|
Wysłany: 01-05-2012, 15:42
Bolid: Seicento 1.1 MPi 2003r. |
|
|
Musisz ją odsunąć kilka cm od rury i czytałem ostatnio że odsunąć ją jeszcze można około 15cm w stronę końca wydechu. Wspawanie dystansu to metoda prób i błędów tzn że 2cm dystans i może być ok a może być 7cm dystans. Do póki nie zgaśnie CHECK |
_________________ Cento Bardziej Bokiem
http://www.youtube.com/wa...KAf6CxepkvkcKYQ |
|
|
|
 |
woytaz
Bywalec

Pomógł: 1 raz Wiek: 42 Dołączył: 22 Lut 2011 Posty: 58 Skąd: Mysłowice
|
Wysłany: 01-05-2012, 17:36
Bolid: SC 1.1 MPI 2001r |
|
|
fiatseico napisał/a: | Nie będę zakładał kolejnego tematu więc podepnę się pod wątek.
Słuchajcie, chodzi mi o przelot w MPI, gdybym tak za złączką elastyczna puścił przelot powiedzmy fi 45 (zew) zagrało by to ? katalizator by został na swoim miejscu.
bo jedna sonda jest na katalizatorze a druga gdzie ? |
to ja te sie podepnę. Mam tak właśnie zrobione. Tzn kat- wywalony środkowy-125p. Średnice chyba większe mi wspawał (jaka to nie wiem). No i jest głośno . Ale nir to mi przeszkadza, ale wibracje, straszne wibracje. Trzęsie budą niemiłosiernie. We wstecznym lusterku mało co widzę Tylnią poduszke juz wymieniłem i nadal to samo. MAcie jakieś pomysły?? |
|
|
|
 |
kaziu1985pn
Nałogowiec
Pomógł: 2 razy Wiek: 39 Dołączył: 09 Wrz 2011 Posty: 237 Skąd: poznań
|
Wysłany: 01-05-2012, 18:29
Bolid: Seicento 1,1mpi 4AF.M9 / Panda 1,2mpi 4AF.S2 |
|
|
woytaz, ale złączę elastyczne zostawiłeś ?? |
_________________ Zdrowaś turbino, powietrzaś pełna, gaz z Tobą Błogosławionaśty między kolektorami i błogosławiony owoc żywota twojego moment. ?więta turbino, matko mocy, módl się za nami wolnymi, teraz i w godzinę braku wachy amen. |
|
|
|
 |
woytaz
Bywalec

Pomógł: 1 raz Wiek: 42 Dołączył: 22 Lut 2011 Posty: 58 Skąd: Mysłowice
|
Wysłany: 01-05-2012, 20:22
Bolid: SC 1.1 MPI 2001r |
|
|
kaziu1985pn napisał/a: | woytaz, ale złączę elastyczne zostawiłeś ?? |
mało tego - nówke załozyłem |
|
|
|
 |
BaToN_91
Nałogowiec
Pomógł: 9 razy Dołączył: 08 Lut 2011 Posty: 339 Skąd: Sochaczew
|
Wysłany: 01-05-2012, 21:05
Bolid: Seicento 1.1 MPi 2003r. |
|
|
a może poduszka silnika padła w tym samym momencie co robiłeś wydech i telepie ci budą. Mi lusterko też się gibie trochę ale znoszę to bo rzadko w nie patrze |
_________________ Cento Bardziej Bokiem
http://www.youtube.com/wa...KAf6CxepkvkcKYQ |
|
|
|
 |
woytaz
Bywalec

Pomógł: 1 raz Wiek: 42 Dołączył: 22 Lut 2011 Posty: 58 Skąd: Mysłowice
|
Wysłany: 01-05-2012, 21:07
Bolid: SC 1.1 MPI 2001r |
|
|
BaToN_91 napisał/a: | a może poduszka silnika padła w tym samym momencie co robiłeś wydech i telepie ci budą. |
no to jest kolejna rzecz którą mam zamiar wymienic. To jest chyba >>TO<< |
|
|
|
 |
BaToN_91
Nałogowiec
Pomógł: 9 razy Dołączył: 08 Lut 2011 Posty: 339 Skąd: Sochaczew
|
Wysłany: 01-05-2012, 21:25
Bolid: Seicento 1.1 MPi 2003r. |
|
|
To jest poduszka skrzyni biegów. Ona trzyma dupę skrzyni do ramy. Skręć kołami w lewo i zajrzyj pod koło to zobaczysz ją zaraz przy ramie. Ja mówię o tej co trzyma silnik. Są 2 z tego co wiem. Jeśli tą skrzyni masz wywaloną to warto wymienić |
_________________ Cento Bardziej Bokiem
http://www.youtube.com/wa...KAf6CxepkvkcKYQ |
|
|
|
 |
rainek
Nałogowiec
Pomógł: 4 razy Dołączył: 11 Lut 2012 Posty: 369 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 10-05-2012, 23:49
Bolid: Biały |
|
|
Witam wszystkich,
Potrzebuje małej pomocy co do wydechu do silnika 1.2 8v, wydech przelotowy - jakie fi?
Z góry zaznaczam że nie zależy mi na dźwięku tylko na tym żeby nie stracił mocy |
_________________ "znam ten ból, kiedy ma się dwuosobową gablotę, ale jak kto woli, jedni wolą komfort, ja wybrałem prędkość, więc jeżdżę Seicento" |
|
|
|
 |
|