FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
WYDECH
Autor Wiadomość
TheStig 
Nałogowiec


Pomógł: 74 razy
Wiek: 34
Dołączył: 21 Sie 2011
Posty: 672
Skąd: Słupsk
Wysłany: 26-12-2011, 15:12   
   Bolid: Opel Astra C14NZ + LPG


Nadać się nada, ale to rzemieślniczy więc nie wiadomo nawet z jakiego materiału jest wykonany. Lepiej kupić z normalnej firmy, to będziesz miał pewność, że tak szybko się nie rozpadnie.
 
 
brzosti 
nówka sztuka ;)

Wiek: 32
Dołączył: 14 Sty 2011
Posty: 9
Skąd: Dębica
Wysłany: 27-12-2011, 16:45   
   Bolid: Mazda 3, Fiat Seicento 1,2 MPI 8v


Witam
Zamierzam zrobić tak:
Kolektor 4-2-1 (oczywiście bez kata)
przelot na rurce fi45 albo 50
na końcu jakąś pusze z silencerem żeby można go ściszyć jak trzeba;p
Co Wy na takie coś?
_________________
brzosti
 
 
 
RazeR 
Nałogowiec


Pomógł: 41 razy
Wiek: 36
Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 882
Skąd: Gorzkowice
Wysłany: 27-12-2011, 17:13   
   Bolid: Waryjot 0.9


Przelot fi43 + "niby" strumienica łuskowa jako końcowy

113 dB 1 metr od zderzaka gdzie tłumik na TDI style
Będzie bardzo głośno na Twoim setup-ie. Mi proponowali na koniec ASMET-a lub z Opla Manty końcowy
_________________
(...)Bóg dał człowiekowi nogi, a dał po to żeby mógł dojść tam, gdzie na glebie nie wjedzie.(...)
 
 
 
kaziu1985pn 
Nałogowiec

Pomógł: 2 razy
Wiek: 39
Dołączył: 09 Wrz 2011
Posty: 237
Skąd: poznań
Wysłany: 27-12-2011, 17:20   
   Bolid: Seicento 1,1mpi 4AF.M9 / Panda 1,2mpi 4AF.S2


ta strumiennica to tak jakby była rura do końca bo ona nie wycisza.

a takie spostrzeżenia z końcówką w dół to bedzie głośniej w samochodzie.
_________________
Zdrowaś turbino, powietrzaś pełna, gaz z Tobą Błogosławionaśty między kolektorami i błogosławiony owoc żywota twojego moment. ?więta turbino, matko mocy, módl się za nami wolnymi, teraz i w godzinę braku wachy amen.
 
 
EL Sejek 
Nałogowiec


Wiek: 74
Dołączył: 24 Maj 2010
Posty: 871
Skąd: Łódź
Wysłany: 01-05-2012, 14:40   
   Bolid: cento


Nie będę zakładał kolejnego tematu więc podepnę się pod wątek.
Słuchajcie, chodzi mi o przelot w MPI, gdybym tak za złączką elastyczna puścił przelot powiedzmy fi 45 (zew) zagrało by to ? katalizator by został na swoim miejscu.
bo jedna sonda jest na katalizatorze a druga gdzie ? :idea:
_________________

Jest kolejne cc 1.2 8v
Było CC 1.2 8v
Było SC 1.1 --> 1.4 16v
Było CC 1.2 16v
Było SC 1.1
 
 
BaToN_91 
Nałogowiec

Pomógł: 9 razy
Dołączył: 08 Lut 2011
Posty: 339
Skąd: Sochaczew
Wysłany: 01-05-2012, 15:07   
   Bolid: Seicento 1.1 MPi 2003r.


jedną sondę masz w katalizatorze a drugą za, gdzieś w okolicach złącza elastycznego(za nim)
Ja miałem robić przelot na ori rurze + końcowy polish mugen ale brak $ i w next miesiącu zrobię. Fiatseico sam będziesz to robić czy w warsztacie :?: Mi w klinice tłumika krzyknęli 280pln a znajomy za 100 mi zrobi
Co do zagrania to na pewno zagra tylko lepiej jak byś już na wyjściu z kolektora założył większą rurę i złącze elastyczne jakoś dopasował.

Pytanie teraz z innej bajki: Czy przebijając katalizator muszę odsuwać pierwszą sondę?
_________________
Cento Bardziej Bokiem
http://www.youtube.com/wa...KAf6CxepkvkcKYQ
 
 
EL Sejek 
Nałogowiec


Wiek: 74
Dołączył: 24 Maj 2010
Posty: 871
Skąd: Łódź
Wysłany: 01-05-2012, 15:33   
   Bolid: cento


BaToN_91 napisał/a:
Fiatseico sam będziesz to robić czy w warsztacie :?

Sam.
BaToN_91 napisał/a:
Co do zagrania to na pewno zagra tylko lepiej jak byś już na wyjściu z kolektora założył większą rurę i złącze elastyczne jakoś dopasował.

A co wtedy z tą drugą sonda w okolicy złączki ? ;(
_________________

Jest kolejne cc 1.2 8v
Było CC 1.2 8v
Było SC 1.1 --> 1.4 16v
Było CC 1.2 16v
Było SC 1.1
 
 
BaToN_91 
Nałogowiec

Pomógł: 9 razy
Dołączył: 08 Lut 2011
Posty: 339
Skąd: Sochaczew
Wysłany: 01-05-2012, 15:42   
   Bolid: Seicento 1.1 MPi 2003r.


Musisz ją odsunąć kilka cm od rury i czytałem ostatnio że odsunąć ją jeszcze można około 15cm w stronę końca wydechu. Wspawanie dystansu to metoda prób i błędów tzn że 2cm dystans i może być ok a może być 7cm dystans. Do póki nie zgaśnie CHECK
_________________
Cento Bardziej Bokiem
http://www.youtube.com/wa...KAf6CxepkvkcKYQ
 
 
woytaz 
Bywalec


Pomógł: 1 raz
Wiek: 42
Dołączył: 22 Lut 2011
Posty: 58
Skąd: Mysłowice
Wysłany: 01-05-2012, 17:36   
   Bolid: SC 1.1 MPI 2001r


fiatseico napisał/a:
Nie będę zakładał kolejnego tematu więc podepnę się pod wątek.
Słuchajcie, chodzi mi o przelot w MPI, gdybym tak za złączką elastyczna puścił przelot powiedzmy fi 45 (zew) zagrało by to ? katalizator by został na swoim miejscu.
bo jedna sonda jest na katalizatorze a druga gdzie ? :idea:


to ja te sie podepnę. Mam tak właśnie zrobione. Tzn kat- wywalony środkowy-125p. Średnice chyba większe mi wspawał (jaka to nie wiem). No i jest głośno :) . Ale nir to mi przeszkadza, ale wibracje, straszne wibracje. Trzęsie budą niemiłosiernie. We wstecznym lusterku mało co widzę :) Tylnią poduszke juz wymieniłem i nadal to samo. MAcie jakieś pomysły??
 
 
kaziu1985pn 
Nałogowiec

Pomógł: 2 razy
Wiek: 39
Dołączył: 09 Wrz 2011
Posty: 237
Skąd: poznań
Wysłany: 01-05-2012, 18:29   
   Bolid: Seicento 1,1mpi 4AF.M9 / Panda 1,2mpi 4AF.S2


woytaz, ale złączę elastyczne zostawiłeś ??
_________________
Zdrowaś turbino, powietrzaś pełna, gaz z Tobą Błogosławionaśty między kolektorami i błogosławiony owoc żywota twojego moment. ?więta turbino, matko mocy, módl się za nami wolnymi, teraz i w godzinę braku wachy amen.
 
 
woytaz 
Bywalec


Pomógł: 1 raz
Wiek: 42
Dołączył: 22 Lut 2011
Posty: 58
Skąd: Mysłowice
Wysłany: 01-05-2012, 20:22   
   Bolid: SC 1.1 MPI 2001r


kaziu1985pn napisał/a:
woytaz, ale złączę elastyczne zostawiłeś ??


mało tego - nówke załozyłem :)
 
 
BaToN_91 
Nałogowiec

Pomógł: 9 razy
Dołączył: 08 Lut 2011
Posty: 339
Skąd: Sochaczew
Wysłany: 01-05-2012, 21:05   
   Bolid: Seicento 1.1 MPi 2003r.


a może poduszka silnika padła w tym samym momencie co robiłeś wydech i telepie ci budą. Mi lusterko też się gibie trochę ale znoszę to bo rzadko w nie patrze
_________________
Cento Bardziej Bokiem
http://www.youtube.com/wa...KAf6CxepkvkcKYQ
 
 
woytaz 
Bywalec


Pomógł: 1 raz
Wiek: 42
Dołączył: 22 Lut 2011
Posty: 58
Skąd: Mysłowice
Wysłany: 01-05-2012, 21:07   
   Bolid: SC 1.1 MPI 2001r


BaToN_91 napisał/a:
a może poduszka silnika padła w tym samym momencie co robiłeś wydech i telepie ci budą.


no to jest kolejna rzecz którą mam zamiar wymienic. To jest chyba >>TO<<
 
 
BaToN_91 
Nałogowiec

Pomógł: 9 razy
Dołączył: 08 Lut 2011
Posty: 339
Skąd: Sochaczew
Wysłany: 01-05-2012, 21:25   
   Bolid: Seicento 1.1 MPi 2003r.


To jest poduszka skrzyni biegów. Ona trzyma dupę skrzyni do ramy. Skręć kołami w lewo i zajrzyj pod koło to zobaczysz ją zaraz przy ramie. Ja mówię o tej co trzyma silnik. Są 2 z tego co wiem. Jeśli tą skrzyni masz wywaloną to warto wymienić
_________________
Cento Bardziej Bokiem
http://www.youtube.com/wa...KAf6CxepkvkcKYQ
 
 
rainek 
Nałogowiec

Pomógł: 4 razy
Dołączył: 11 Lut 2012
Posty: 369
Skąd: Łódź
Wysłany: 10-05-2012, 23:49   
   Bolid: Biały


Witam wszystkich,

Potrzebuje małej pomocy co do wydechu do silnika 1.2 8v, wydech przelotowy - jakie fi?

Z góry zaznaczam że nie zależy mi na dźwięku tylko na tym żeby nie stracił mocy
_________________
"znam ten ból, kiedy ma się dwuosobową gablotę, ale jak kto woli, jedni wolą komfort, ja wybrałem prędkość, więc jeżdżę Seicento"
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - Mapa Forum