FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Swap silnika 900/1.1/1.2.8V vs 16V, 1.4 16V. Pomocy
Autor Wiadomość
franek1823 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 29
Skąd: Proszowice
Wysłany: 03-05-2012, 14:20   
   Bolid: Seicento Sporting


RazeR napisał/a:
- dolot
- kolektor wydechowy
- luźniejszy wydech byle nie za luźny
- lekki zamach
- większa przepustnica lub 2 lub 4
- inne wałki

Wszystkie modyfikacje które wymieniłem wyżej można zastąpić jedną:

- zamontować turbosprężarkę :)


Kolektor rozumiem 4-2-1:) Dolocik już posiadam:D Kułko zamachowe zostalo mi z Seja takze jest lzejsze,myslalem jeszcze o skrzyni 6!:D Coo tam trzeba jeszcze podziałac jak bede chcial miec turbo?:D i koszta tez pewnie wskocza spore//
 
 
 
kaziu1985pn 
Nałogowiec

Pomógł: 2 razy
Wiek: 39
Dołączył: 09 Wrz 2011
Posty: 237
Skąd: poznań
Wysłany: 04-05-2012, 21:41   
   Bolid: Seicento 1,1mpi 4AF.M9 / Panda 1,2mpi 4AF.S2


franek1823, zależy na ile ogarniasz sam spawanie :)
_________________
Zdrowaś turbino, powietrzaś pełna, gaz z Tobą Błogosławionaśty między kolektorami i błogosławiony owoc żywota twojego moment. ?więta turbino, matko mocy, módl się za nami wolnymi, teraz i w godzinę braku wachy amen.
 
 
stopa15 
Nałogowiec


Pomógł: 21 razy
Dołączył: 17 Lip 2010
Posty: 364
Skąd: Katowice
Wysłany: 06-05-2012, 18:17   
   Bolid: seicento 1.4 t-jet


Panowie powiedzcie mi czy po wrzuceniu 1.2 8v da rade zmieścić seryjną puche z filtrem z 900? chodzi mi o zaadoptowanie gazu a jak wiadomo stożek odpada...
_________________
>>>>>>Moje wozidło<<<<<<

900-->>1.2 8v 75HP-->>1.4 T-jet 1 bar 170HP-->> STAGE 2 1.5bar 250HP
 
 
franek1823 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 29
Skąd: Proszowice
Wysłany: 08-05-2012, 19:05   
   Bolid: Seicento Sporting


stopa15 napisał/a:
Panowie powiedzcie mi czy po wrzuceniu 1.2 8v da rade zmieścić seryjną puche z filtrem z 900? chodzi mi o zaadoptowanie gazu a jak wiadomo stożek odpada...


Nie koniecznie stożek odpada,zawsze może gazownik wkręcić sie w kolektor:"D
 
 
 
stopa15 
Nałogowiec


Pomógł: 21 razy
Dołączył: 17 Lip 2010
Posty: 364
Skąd: Katowice
Wysłany: 08-05-2012, 20:11   
   Bolid: seicento 1.4 t-jet


gazwonik tam w nic nie bedzie mi sie wkręcal :)) :)) :lol: bedzie mikser i jakos bede musiał puche tam wmontować bo blosa nie chce :)) robił to ktoś kiedyś? bo z tego co mi wiadomo jest pare sejów po swapie z zaadoptowanym lpg :wink:
_________________
>>>>>>Moje wozidło<<<<<<

900-->>1.2 8v 75HP-->>1.4 T-jet 1 bar 170HP-->> STAGE 2 1.5bar 250HP
 
 
kaziu1985pn 
Nałogowiec

Pomógł: 2 razy
Wiek: 39
Dołączył: 09 Wrz 2011
Posty: 237
Skąd: poznań
Wysłany: 08-05-2012, 23:24   
   Bolid: Seicento 1,1mpi 4AF.M9 / Panda 1,2mpi 4AF.S2


stopa15, a może sekwencje a nie badziew minionej epoki ?? :)
_________________
Zdrowaś turbino, powietrzaś pełna, gaz z Tobą Błogosławionaśty między kolektorami i błogosławiony owoc żywota twojego moment. ?więta turbino, matko mocy, módl się za nami wolnymi, teraz i w godzinę braku wachy amen.
 
 
JaRabbit 
Nałogowiec

Pomógł: 31 razy
Wiek: 56
Dołączył: 14 Gru 2009
Posty: 262
Skąd: Warszawa
Wysłany: 11-05-2012, 20:23   
   Bolid: Corolla E12 2,0 D-4D, Konstal 105Na


RazeR napisał/a:
Mam takie pytanie ;)
Otóż zacząłem SWAP-a z 0,9 -> 1.2 16v. Czytają opinie na forum jestem w szoku odnośnie kosztów :shock:
Koszty wahają się od 2-3 tys.
a ja już mam nabite 4 tys i co najlepsze jeszcze z połowę tego muszę dołożyć do brakujących części. Jak to jest z tymi kosztami?

Skończyłeś swapa?Jakie były koszty całościowe?
_________________
SC 1242+6 speed już nie ma
 
 
RazeR 
Nałogowiec


Pomógł: 41 razy
Wiek: 36
Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 882
Skąd: Gorzkowice
Wysłany: 11-05-2012, 21:30   
   Bolid: Waryjot 0.9


JaRabbit, na dzień dzisiejszy mam 8,3 tys. a to nie koniec
_________________
(...)Bóg dał człowiekowi nogi, a dał po to żeby mógł dojść tam, gdzie na glebie nie wjedzie.(...)
 
 
 
kaziu1985pn 
Nałogowiec

Pomógł: 2 razy
Wiek: 39
Dołączył: 09 Wrz 2011
Posty: 237
Skąd: poznań
Wysłany: 11-05-2012, 22:01   
   Bolid: Seicento 1,1mpi 4AF.M9 / Panda 1,2mpi 4AF.S2


RazeR, dasz jakas liste rzeczy że wyszlo az tyle ??
_________________
Zdrowaś turbino, powietrzaś pełna, gaz z Tobą Błogosławionaśty między kolektorami i błogosławiony owoc żywota twojego moment. ?więta turbino, matko mocy, módl się za nami wolnymi, teraz i w godzinę braku wachy amen.
 
 
zeman23 
Bywalec

Dołączył: 04 Maj 2012
Posty: 72
Skąd: Kęty
Wysłany: 14-06-2012, 20:40   
   Bolid: cc 1.1 sporting


witam mam takie pytanko planuje wymienic silnik z 900 na 1.2 8v z punto mk1. i chce zakupic cale punto rozbite co myslicie o tym? i poczytalem ze w 1.2 8v maja zalozone glowice z 16v i ( jak dozbieram kasy na kolektor wydechowy 4-2-1) narazie zaloze zwykly spasuje z 8v czy musze zakupic z 16v czy to jest mozliwe i co daje taki sklad wiecej mocy czy jak? i co musze przelozyc z punta do sc? jak sie pytalem ze silnik, skrzynia komputer wiazki i chyba poloski?
 
 
juliusz64 
Nałogowiec


Pomógł: 13 razy
Wiek: 30
Dołączył: 21 Cze 2008
Posty: 442
Skąd: Okolice Ostrołęki
Wysłany: 14-06-2012, 20:59   
   Bolid: Seicento 900


Co do góry 16v w 8 duże koszta lepiej od razu 16v
Ja bym nie kupował rozbitka bo się nie opłaca
_________________
fast sej ; >
 
 
 
zeman23 
Bywalec

Dołączył: 04 Maj 2012
Posty: 72
Skąd: Kęty
Wysłany: 14-06-2012, 21:03   
   Bolid: cc 1.1 sporting


za tysiac zlotych znalazlem rozbitego wlasnie. myslalem o 16v ale gdzies mi nie podchodzi szybciej 8v poniewaz mi narazie starczy 75km moze mi ktos doradzic co musze oprocz tych czesci wymienic?
 
 
juliusz64 
Nałogowiec


Pomógł: 13 razy
Wiek: 30
Dołączył: 21 Cze 2008
Posty: 442
Skąd: Okolice Ostrołęki
Wysłany: 14-06-2012, 21:25   
   Bolid: Seicento 900


Pompę paliwa
Wydech
_________________
fast sej ; >
 
 
 
poprostumarek 
nówka sztuka ;)

Wiek: 33
Dołączył: 25 Wrz 2011
Posty: 10
Skąd: ruda śląska
Wysłany: 20-08-2012, 11:21   
   Bolid: 600


witam. czy skrzynia z 1.1 spi pasuje bez przeróbek do 1.2 z pI? czy wymiana samej głowicy (+ komputer) 16v da te 65 Km? jednak jestem laik i chce jak najmniej rozbierać.

czy silnik 1.2 v 16 z punto 2 to ten sam?

ps. będę mieć mechanika do pomocy po znajomości, uszczelke pod głowicą mi wymieniał więc już wie co i jak w tej kwestii.
 
 
jerzyk 
Loża szyderców


Pomógł: 151 razy
Wiek: 47
Dołączył: 28 Paź 2005
Posty: 2692
Skąd: Łódź
Wysłany: 20-08-2012, 12:44   
   Bolid: Audi


poprostumarek napisał/a:
witam. czy skrzynia z 1.1 spi pasuje bez przeróbek do 1.2 z pI? czy wymiana samej głowicy (+ komputer) 16v da te 65 Km? jednak jestem laik i chce jak najmniej rozbierać.

czy silnik 1.2 v 16 z punto 2 to ten sam?

ps. będę mieć mechanika do pomocy po znajomości, uszczelke pod głowicą mi wymieniał więc już wie co i jak w tej kwestii.


1. jesli skrzynia z podsiąganym wstecznym to wszystko pasuje

2. chyba Karan montował głowicę 16V na bloku 1.1 - popytaj

3. nie, jesli chodzi o słupek to z P2 ma 80 KM a P1 86KM, inny osprzęt mają
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - opowiadania - Mapa Forum