Swap silnika 900/1.1/1.2.8V vs 16V, 1.4 16V. Pomocy |
Autor |
Wiadomość |
franek1823
nówka sztuka ;)
Dołączył: 04 Kwi 2011 Posty: 29 Skąd: Proszowice
|
Wysłany: 03-05-2012, 14:20
Bolid: Seicento Sporting |
|
|
RazeR napisał/a: | - dolot
- kolektor wydechowy
- luźniejszy wydech byle nie za luźny
- lekki zamach
- większa przepustnica lub 2 lub 4
- inne wałki
Wszystkie modyfikacje które wymieniłem wyżej można zastąpić jedną:
- zamontować turbosprężarkę |
Kolektor rozumiem 4-2-1:) Dolocik już posiadam:D Kułko zamachowe zostalo mi z Seja takze jest lzejsze,myslalem jeszcze o skrzyni 6!:D Coo tam trzeba jeszcze podziałac jak bede chcial miec turbo?:D i koszta tez pewnie wskocza spore// |
|
|
|
 |
kaziu1985pn
Nałogowiec
Pomógł: 2 razy Wiek: 39 Dołączył: 09 Wrz 2011 Posty: 237 Skąd: poznań
|
Wysłany: 04-05-2012, 21:41
Bolid: Seicento 1,1mpi 4AF.M9 / Panda 1,2mpi 4AF.S2 |
|
|
franek1823, zależy na ile ogarniasz sam spawanie |
_________________ Zdrowaś turbino, powietrzaś pełna, gaz z Tobą Błogosławionaśty między kolektorami i błogosławiony owoc żywota twojego moment. ?więta turbino, matko mocy, módl się za nami wolnymi, teraz i w godzinę braku wachy amen. |
|
|
|
 |
stopa15
Nałogowiec

Pomógł: 21 razy Dołączył: 17 Lip 2010 Posty: 364 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 06-05-2012, 18:17
Bolid: seicento 1.4 t-jet |
|
|
Panowie powiedzcie mi czy po wrzuceniu 1.2 8v da rade zmieścić seryjną puche z filtrem z 900? chodzi mi o zaadoptowanie gazu a jak wiadomo stożek odpada... |
_________________ >>>>>>Moje wozidło<<<<<<
900-->>1.2 8v 75HP-->>1.4 T-jet 1 bar 170HP-->> STAGE 2 1.5bar 250HP
 |
|
|
|
 |
franek1823
nówka sztuka ;)
Dołączył: 04 Kwi 2011 Posty: 29 Skąd: Proszowice
|
Wysłany: 08-05-2012, 19:05
Bolid: Seicento Sporting |
|
|
stopa15 napisał/a: | Panowie powiedzcie mi czy po wrzuceniu 1.2 8v da rade zmieścić seryjną puche z filtrem z 900? chodzi mi o zaadoptowanie gazu a jak wiadomo stożek odpada... |
Nie koniecznie stożek odpada,zawsze może gazownik wkręcić sie w kolektor:"D |
|
|
|
 |
stopa15
Nałogowiec

Pomógł: 21 razy Dołączył: 17 Lip 2010 Posty: 364 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 08-05-2012, 20:11
Bolid: seicento 1.4 t-jet |
|
|
gazwonik tam w nic nie bedzie mi sie wkręcal bedzie mikser i jakos bede musiał puche tam wmontować bo blosa nie chce robił to ktoś kiedyś? bo z tego co mi wiadomo jest pare sejów po swapie z zaadoptowanym lpg |
_________________ >>>>>>Moje wozidło<<<<<<
900-->>1.2 8v 75HP-->>1.4 T-jet 1 bar 170HP-->> STAGE 2 1.5bar 250HP
 |
|
|
|
 |
kaziu1985pn
Nałogowiec
Pomógł: 2 razy Wiek: 39 Dołączył: 09 Wrz 2011 Posty: 237 Skąd: poznań
|
Wysłany: 08-05-2012, 23:24
Bolid: Seicento 1,1mpi 4AF.M9 / Panda 1,2mpi 4AF.S2 |
|
|
stopa15, a może sekwencje a nie badziew minionej epoki ?? |
_________________ Zdrowaś turbino, powietrzaś pełna, gaz z Tobą Błogosławionaśty między kolektorami i błogosławiony owoc żywota twojego moment. ?więta turbino, matko mocy, módl się za nami wolnymi, teraz i w godzinę braku wachy amen. |
|
|
|
 |
JaRabbit
Nałogowiec
Pomógł: 31 razy Wiek: 56 Dołączył: 14 Gru 2009 Posty: 262 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 11-05-2012, 20:23
Bolid: Corolla E12 2,0 D-4D, Konstal 105Na |
|
|
RazeR napisał/a: | Mam takie pytanie
Otóż zacząłem SWAP-a z 0,9 1.2 16v. Czytają opinie na forum jestem w szoku odnośnie kosztów
Koszty wahają się od 2-3 tys.
a ja już mam nabite 4 tys i co najlepsze jeszcze z połowę tego muszę dołożyć do brakujących części. Jak to jest z tymi kosztami? |
Skończyłeś swapa?Jakie były koszty całościowe? |
_________________ SC 1242+6 speed już nie ma |
|
|
|
 |
RazeR
Nałogowiec

Pomógł: 41 razy Wiek: 36 Dołączył: 11 Mar 2008 Posty: 882 Skąd: Gorzkowice
|
Wysłany: 11-05-2012, 21:30
Bolid: Waryjot 0.9 |
|
|
JaRabbit, na dzień dzisiejszy mam 8,3 tys. a to nie koniec |
_________________ (...)Bóg dał człowiekowi nogi, a dał po to żeby mógł dojść tam, gdzie na glebie nie wjedzie.(...)
|
|
|
|
 |
kaziu1985pn
Nałogowiec
Pomógł: 2 razy Wiek: 39 Dołączył: 09 Wrz 2011 Posty: 237 Skąd: poznań
|
Wysłany: 11-05-2012, 22:01
Bolid: Seicento 1,1mpi 4AF.M9 / Panda 1,2mpi 4AF.S2 |
|
|
RazeR, dasz jakas liste rzeczy że wyszlo az tyle ?? |
_________________ Zdrowaś turbino, powietrzaś pełna, gaz z Tobą Błogosławionaśty między kolektorami i błogosławiony owoc żywota twojego moment. ?więta turbino, matko mocy, módl się za nami wolnymi, teraz i w godzinę braku wachy amen. |
|
|
|
 |
zeman23
Bywalec
Dołączył: 04 Maj 2012 Posty: 72 Skąd: Kęty
|
Wysłany: 14-06-2012, 20:40
Bolid: cc 1.1 sporting |
|
|
witam mam takie pytanko planuje wymienic silnik z 900 na 1.2 8v z punto mk1. i chce zakupic cale punto rozbite co myslicie o tym? i poczytalem ze w 1.2 8v maja zalozone glowice z 16v i ( jak dozbieram kasy na kolektor wydechowy 4-2-1) narazie zaloze zwykly spasuje z 8v czy musze zakupic z 16v czy to jest mozliwe i co daje taki sklad wiecej mocy czy jak? i co musze przelozyc z punta do sc? jak sie pytalem ze silnik, skrzynia komputer wiazki i chyba poloski? |
|
|
|
 |
juliusz64
Nałogowiec

Pomógł: 13 razy Wiek: 30 Dołączył: 21 Cze 2008 Posty: 442 Skąd: Okolice Ostrołęki
|
Wysłany: 14-06-2012, 20:59
Bolid: Seicento 900 |
|
|
Co do góry 16v w 8 duże koszta lepiej od razu 16v
Ja bym nie kupował rozbitka bo się nie opłaca |
_________________ fast sej ; > |
|
|
|
 |
zeman23
Bywalec
Dołączył: 04 Maj 2012 Posty: 72 Skąd: Kęty
|
Wysłany: 14-06-2012, 21:03
Bolid: cc 1.1 sporting |
|
|
za tysiac zlotych znalazlem rozbitego wlasnie. myslalem o 16v ale gdzies mi nie podchodzi szybciej 8v poniewaz mi narazie starczy 75km moze mi ktos doradzic co musze oprocz tych czesci wymienic? |
|
|
|
 |
juliusz64
Nałogowiec

Pomógł: 13 razy Wiek: 30 Dołączył: 21 Cze 2008 Posty: 442 Skąd: Okolice Ostrołęki
|
Wysłany: 14-06-2012, 21:25
Bolid: Seicento 900 |
|
|
Pompę paliwa
Wydech |
_________________ fast sej ; > |
|
|
|
 |
poprostumarek
nówka sztuka ;)
Wiek: 33 Dołączył: 25 Wrz 2011 Posty: 10 Skąd: ruda śląska
|
Wysłany: 20-08-2012, 11:21
Bolid: 600 |
|
|
witam. czy skrzynia z 1.1 spi pasuje bez przeróbek do 1.2 z pI? czy wymiana samej głowicy (+ komputer) 16v da te 65 Km? jednak jestem laik i chce jak najmniej rozbierać.
czy silnik 1.2 v 16 z punto 2 to ten sam?
ps. będę mieć mechanika do pomocy po znajomości, uszczelke pod głowicą mi wymieniał więc już wie co i jak w tej kwestii. |
|
|
|
 |
jerzyk
Loża szyderców

Pomógł: 151 razy Wiek: 47 Dołączył: 28 Paź 2005 Posty: 2692 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 20-08-2012, 12:44
Bolid: Audi |
|
|
poprostumarek napisał/a: | witam. czy skrzynia z 1.1 spi pasuje bez przeróbek do 1.2 z pI? czy wymiana samej głowicy (+ komputer) 16v da te 65 Km? jednak jestem laik i chce jak najmniej rozbierać.
czy silnik 1.2 v 16 z punto 2 to ten sam?
ps. będę mieć mechanika do pomocy po znajomości, uszczelke pod głowicą mi wymieniał więc już wie co i jak w tej kwestii. |
1. jesli skrzynia z podsiąganym wstecznym to wszystko pasuje
2. chyba Karan montował głowicę 16V na bloku 1.1 - popytaj
3. nie, jesli chodzi o słupek to z P2 ma 80 KM a P1 86KM, inny osprzęt mają |
_________________
 |
|
|
|
 |
|