FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Zawieszenie sportowe
Autor Wiadomość
brutal123 
Nałogowiec

Pomógł: 3 razy
Wiek: 42
Dołączył: 24 Lis 2008
Posty: 103
Skąd: Wieruszów
Wysłany: 22-04-2013, 22:41   
   Bolid: cc sporting


kładź air ride :grin:
 
 
Uncrossed 
Nałogowiec


Pomógł: 49 razy
Dołączył: 21 Mar 2012
Posty: 788
Skąd: Włocławek
Wysłany: 22-04-2013, 22:54   
   Bolid: Seicento 1.4 16V


wymyśliłem patent na gwint z tyłu ale musze to sprawdzić :)
_________________
Seicento 1.4 16V


Mój białas:)
 
 
Olonor 
Nałogowiec


Wiek: 36
Dołączył: 01 Sty 2013
Posty: 210
Skąd: Łódź / Selkirk
Wysłany: 22-04-2013, 23:01   
   Bolid: One Point One MPI


no to skoro nie gwint na tyle to co bd fajnie jeździło z kołem 7j na przodzie i profilu opony 50... zeby to skręcało a wyglądało na glebione
_________________

One Point One - Multi Point Injection
 
 
 
Uncrossed 
Nałogowiec


Pomógł: 49 razy
Dołączył: 21 Mar 2012
Posty: 788
Skąd: Włocławek
Wysłany: 22-04-2013, 23:04   
   Bolid: Seicento 1.4 16V


poczekaj do mojej wyplaty - juz mam pomysł na gwint tylko trzeba kupic potrzebne elementy :)
_________________
Seicento 1.4 16V


Mój białas:)
 
 
CzarnyInside 
nówka sztuka ;)

Wiek: 40
Dołączył: 18 Maj 2013
Posty: 23
Skąd: Będzin
Wysłany: 20-05-2013, 10:54   
   Bolid: Seicento Van


Witam wszystkich, poczytałem troszkę info o zawieszeniu i mam pytania. Obecnie jeżdżę Punto Evo, od nowości czyli od 2011 roku, jeździłem na zawieszeniu gwintowanym Fk Ak Street i koła 16 cali na oponie 45. Wyglądał ekstra ale komfort spadł do zera i przede wszystkim praktyczność 5 drzwiowego auta rodzinnego :) W tym roku zrezygnowałem i wróciłem do serii. W dom stoi jeszcze Seicento 1.1 Van... no i tak stwierdziłem, aby go od podstaw przerobić. Ponieważ Punto będzie na co dzień, więc mogę mieć seja bardzo nisko.

- Polecacie set up -70/-50 - na sprężynach eibach to zrobię? Jakie amorki do tego?
- Przy okazji, jakie do tego koła? 13'' ale jakie et i szerokość?

Mogę nawet szurać, wyznaję zasadę Low & Slow więc będę wdzięczny za podpowiedzi ;)
 
 
Mucha!!! 
spamer team

Pomógł: 6 razy
Dołączył: 21 Lut 2009
Posty: 1455
Skąd: prawie Rybnik :p
Wysłany: 20-05-2013, 20:44   
   Bolid: SC 1.1. MPI


CzarnyInside napisał/a:
Witam wszystkich, poczytałem troszkę info o zawieszeniu i mam pytania. Obecnie jeżdżę Punto Evo, od nowości czyli od 2011 roku, jeździłem na zawieszeniu gwintowanym Fk Ak Street i koła 16 cali na oponie 45. Wyglądał ekstra ale komfort spadł do zera i przede wszystkim praktyczność 5 drzwiowego auta rodzinnego :) W tym roku zrezygnowałem i wróciłem do serii. W dom stoi jeszcze Seicento 1.1 Van... no i tak stwierdziłem, aby go od podstaw przerobić. Ponieważ Punto będzie na co dzień, więc mogę mieć seja bardzo nisko.

- Polecacie set up -70/-50 - na sprężynach eibach to zrobię? Jakie amorki do tego?
- Przy okazji, jakie do tego koła? 13'' ale jakie et i szerokość?

Mogę nawet szurać, wyznaję zasadę Low & Slow więc będę wdzięczny za podpowiedzi ;)


lepiej kupić gwint i mieć problem z głowy zejść do ziemi bez halperów do tego ładne 7+8J np. smoor i 175/50 i jeździsz aż miło :mg: moje zdanie :))
_________________
NiebieskiJestOK
 
 
 
Olonor 
Nałogowiec


Wiek: 36
Dołączył: 01 Sty 2013
Posty: 210
Skąd: Łódź / Selkirk
Wysłany: 23-05-2013, 21:12   
   Bolid: One Point One MPI


Słuchajcie to i ja się podłączę może ktoś udzieli mi porady... mam seja na oryginalnym zawieszeniu, KOZA niesamowita a na zakrętach kładzie się jak katamaran albo motocyklista xD myślę o zmianie springów na chwile obecną (apex)-35 or -40(jak znajdę)
czy to w jakimś stopniu te przechyły? czy mogę coś innego zrobić za rozsądne pieniądze
_________________

One Point One - Multi Point Injection
 
 
 
Uncrossed 
Nałogowiec


Pomógł: 49 razy
Dołączył: 21 Mar 2012
Posty: 788
Skąd: Włocławek
Wysłany: 23-05-2013, 21:28   
   Bolid: Seicento 1.4 16V


jesli chodzi ci o zmniejszenie przechyłów - obnizenie oczywiscie że je zmniejszy bo zawias sie utwardzi :) - mozesz tez dac wieksze kolo a tym samym mniejszy profil opony co tez zmniejszy przechyły :)
_________________
Seicento 1.4 16V


Mój białas:)
 
 
Olonor 
Nałogowiec


Wiek: 36
Dołączył: 01 Sty 2013
Posty: 210
Skąd: Łódź / Selkirk
Wysłany: 23-05-2013, 21:47   
   Bolid: One Point One MPI


a jaki profil będzie najmniejszy na felgę 14 ?

i czy są tutaj uzytkownicy springów APEXA

http://www.ebay.co.uk/itm...=item2322e90f94
_________________

One Point One - Multi Point Injection
 
 
 
Uncrossed 
Nałogowiec


Pomógł: 49 razy
Dołączył: 21 Mar 2012
Posty: 788
Skąd: Włocławek
Wysłany: 23-05-2013, 21:56   
   Bolid: Seicento 1.4 16V


ktoś apexy posiada napewno :) a co do profilu to wstukaj sobie w kalkulatorze opon jakie dobrac :)
_________________
Seicento 1.4 16V


Mój białas:)
 
 
Olonor 
Nałogowiec


Wiek: 36
Dołączył: 01 Sty 2013
Posty: 210
Skąd: Łódź / Selkirk
Wysłany: 23-05-2013, 22:41   
   Bolid: One Point One MPI


a springi PI ? szukam opini w necie ale topornie idzie..
ktoś coś słyszał?
bo chcę springi do oryginalnego amorka dać -35
i czym się różnią springi do sportinga a nie do sportinga?

http://www.ebay.co.uk/itm...=item35b6c1d09b
_________________

One Point One - Multi Point Injection
 
 
 
DeVILBISS
[Usunięty]

Wysłany: 23-05-2013, 22:50   

Olonor napisał/a:
i czym się różnią springi do sportinga a nie do sportinga?


Sporting -20/20
Nie sporting -0/0
 
 
Olonor 
Nałogowiec


Wiek: 36
Dołączył: 01 Sty 2013
Posty: 210
Skąd: Łódź / Selkirk
Wysłany: 23-05-2013, 23:00   
   Bolid: One Point One MPI


no tak ale mam dwie aukcje...
springi -30 sporting and springi -30 nie sporting...
yo co mam rozumieć ze springi dla sportinga to tak naprawde wiecej niz tylko te -30? (-50??)
czy jak?
_________________

One Point One - Multi Point Injection
 
 
 
SHT 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 9
Skąd: ?ląsk
Wysłany: 24-05-2013, 10:38   
   Bolid: Stilo MW + SC


Musiałbyś zapytać sprzedawce. W praktyce powinno być tak że skoro te dla sportinga mają obniżenie -30, to dla zwykłego seja powinno być to obniżenie -50 :))

Weź jednak pod uwagę że sprzedawca w aukcji może wpisać wszystko i nadzwyczajnie może też nie mieć pojęcia o tym że sporting już fabrycznie jest obniżony, dlatego lepiej zapytać :smile:

Pozdrawiam
SHT
_________________

 
 
DeVILBISS
[Usunięty]

Wysłany: 24-05-2013, 10:45   

Te czerwone co pokazałes to nie sa sportingowe fedry... Tam jest tylko dopiska SPORTING i nic wiecej, sportingowe fedry wygladaja w 99% tak jak seria jak sie na nie popatrzy, a z tego co widze po tych co pokazałes to one mi seri za grosz nie przypominaja.

To poprostu sprezyny jakiejs tam firmy z obnizeniem -30.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - manga - Mapa Forum