Zawieszenie sportowe |
Autor |
Wiadomość |
brutal123
Nałogowiec
Pomógł: 3 razy Wiek: 42 Dołączył: 24 Lis 2008 Posty: 103 Skąd: Wieruszów
|
Wysłany: 22-04-2013, 22:41
Bolid: cc sporting |
|
|
kładź air ride |
|
|
|
 |
Uncrossed
Nałogowiec

Pomógł: 49 razy Dołączył: 21 Mar 2012 Posty: 788 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 22-04-2013, 22:54
Bolid: Seicento 1.4 16V |
|
|
wymyśliłem patent na gwint z tyłu ale musze to sprawdzić |
_________________ Seicento 1.4 16V
Mój białas:) |
|
|
|
 |
Olonor
Nałogowiec

Wiek: 36 Dołączył: 01 Sty 2013 Posty: 210 Skąd: Łódź / Selkirk
|
Wysłany: 22-04-2013, 23:01
Bolid: One Point One MPI |
|
|
no to skoro nie gwint na tyle to co bd fajnie jeździło z kołem 7j na przodzie i profilu opony 50... zeby to skręcało a wyglądało na glebione |
_________________
One Point One - Multi Point Injection |
|
|
|
 |
Uncrossed
Nałogowiec

Pomógł: 49 razy Dołączył: 21 Mar 2012 Posty: 788 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 22-04-2013, 23:04
Bolid: Seicento 1.4 16V |
|
|
poczekaj do mojej wyplaty - juz mam pomysł na gwint tylko trzeba kupic potrzebne elementy |
_________________ Seicento 1.4 16V
Mój białas:) |
|
|
|
 |
CzarnyInside
nówka sztuka ;)
Wiek: 40 Dołączył: 18 Maj 2013 Posty: 23 Skąd: Będzin
|
Wysłany: 20-05-2013, 10:54
Bolid: Seicento Van |
|
|
Witam wszystkich, poczytałem troszkę info o zawieszeniu i mam pytania. Obecnie jeżdżę Punto Evo, od nowości czyli od 2011 roku, jeździłem na zawieszeniu gwintowanym Fk Ak Street i koła 16 cali na oponie 45. Wyglądał ekstra ale komfort spadł do zera i przede wszystkim praktyczność 5 drzwiowego auta rodzinnego W tym roku zrezygnowałem i wróciłem do serii. W dom stoi jeszcze Seicento 1.1 Van... no i tak stwierdziłem, aby go od podstaw przerobić. Ponieważ Punto będzie na co dzień, więc mogę mieć seja bardzo nisko.
- Polecacie set up -70/-50 - na sprężynach eibach to zrobię? Jakie amorki do tego?
- Przy okazji, jakie do tego koła? 13'' ale jakie et i szerokość?
Mogę nawet szurać, wyznaję zasadę Low & Slow więc będę wdzięczny za podpowiedzi |
|
|
|
 |
Mucha!!!
spamer team
Pomógł: 6 razy Dołączył: 21 Lut 2009 Posty: 1455 Skąd: prawie Rybnik :p
|
Wysłany: 20-05-2013, 20:44
Bolid: SC 1.1. MPI |
|
|
CzarnyInside napisał/a: | Witam wszystkich, poczytałem troszkę info o zawieszeniu i mam pytania. Obecnie jeżdżę Punto Evo, od nowości czyli od 2011 roku, jeździłem na zawieszeniu gwintowanym Fk Ak Street i koła 16 cali na oponie 45. Wyglądał ekstra ale komfort spadł do zera i przede wszystkim praktyczność 5 drzwiowego auta rodzinnego W tym roku zrezygnowałem i wróciłem do serii. W dom stoi jeszcze Seicento 1.1 Van... no i tak stwierdziłem, aby go od podstaw przerobić. Ponieważ Punto będzie na co dzień, więc mogę mieć seja bardzo nisko.
- Polecacie set up -70/-50 - na sprężynach eibach to zrobię? Jakie amorki do tego?
- Przy okazji, jakie do tego koła? 13'' ale jakie et i szerokość?
Mogę nawet szurać, wyznaję zasadę Low & Slow więc będę wdzięczny za podpowiedzi |
lepiej kupić gwint i mieć problem z głowy zejść do ziemi bez halperów do tego ładne 7+8J np. smoor i 175/50 i jeździsz aż miło moje zdanie |
_________________ NiebieskiJestOK  |
|
|
|
 |
Olonor
Nałogowiec

Wiek: 36 Dołączył: 01 Sty 2013 Posty: 210 Skąd: Łódź / Selkirk
|
Wysłany: 23-05-2013, 21:12
Bolid: One Point One MPI |
|
|
Słuchajcie to i ja się podłączę może ktoś udzieli mi porady... mam seja na oryginalnym zawieszeniu, KOZA niesamowita a na zakrętach kładzie się jak katamaran albo motocyklista xD myślę o zmianie springów na chwile obecną (apex)-35 or -40(jak znajdę)
czy to w jakimś stopniu te przechyły? czy mogę coś innego zrobić za rozsądne pieniądze |
_________________
One Point One - Multi Point Injection |
|
|
|
 |
Uncrossed
Nałogowiec

Pomógł: 49 razy Dołączył: 21 Mar 2012 Posty: 788 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 23-05-2013, 21:28
Bolid: Seicento 1.4 16V |
|
|
jesli chodzi ci o zmniejszenie przechyłów - obnizenie oczywiscie że je zmniejszy bo zawias sie utwardzi - mozesz tez dac wieksze kolo a tym samym mniejszy profil opony co tez zmniejszy przechyły |
_________________ Seicento 1.4 16V
Mój białas:) |
|
|
|
 |
Olonor
Nałogowiec

Wiek: 36 Dołączył: 01 Sty 2013 Posty: 210 Skąd: Łódź / Selkirk
|
Wysłany: 23-05-2013, 21:47
Bolid: One Point One MPI |
|
|
a jaki profil będzie najmniejszy na felgę 14 ?
i czy są tutaj uzytkownicy springów APEXA
http://www.ebay.co.uk/itm...=item2322e90f94 |
_________________
One Point One - Multi Point Injection |
|
|
|
 |
Uncrossed
Nałogowiec

Pomógł: 49 razy Dołączył: 21 Mar 2012 Posty: 788 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 23-05-2013, 21:56
Bolid: Seicento 1.4 16V |
|
|
ktoś apexy posiada napewno a co do profilu to wstukaj sobie w kalkulatorze opon jakie dobrac |
_________________ Seicento 1.4 16V
Mój białas:) |
|
|
|
 |
Olonor
Nałogowiec

Wiek: 36 Dołączył: 01 Sty 2013 Posty: 210 Skąd: Łódź / Selkirk
|
Wysłany: 23-05-2013, 22:41
Bolid: One Point One MPI |
|
|
a springi PI ? szukam opini w necie ale topornie idzie..
ktoś coś słyszał?
bo chcę springi do oryginalnego amorka dać -35
i czym się różnią springi do sportinga a nie do sportinga?
http://www.ebay.co.uk/itm...=item35b6c1d09b |
_________________
One Point One - Multi Point Injection |
|
|
|
 |
DeVILBISS [Usunięty]
|
Wysłany: 23-05-2013, 22:50
|
|
|
Olonor napisał/a: | i czym się różnią springi do sportinga a nie do sportinga? |
Sporting -20/20
Nie sporting -0/0 |
|
|
|
 |
Olonor
Nałogowiec

Wiek: 36 Dołączył: 01 Sty 2013 Posty: 210 Skąd: Łódź / Selkirk
|
Wysłany: 23-05-2013, 23:00
Bolid: One Point One MPI |
|
|
no tak ale mam dwie aukcje...
springi -30 sporting and springi -30 nie sporting...
yo co mam rozumieć ze springi dla sportinga to tak naprawde wiecej niz tylko te -30? (-50??)
czy jak? |
_________________
One Point One - Multi Point Injection |
|
|
|
 |
SHT
nówka sztuka ;)
Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 9 Skąd: ?ląsk
|
Wysłany: 24-05-2013, 10:38
Bolid: Stilo MW + SC |
|
|
Musiałbyś zapytać sprzedawce. W praktyce powinno być tak że skoro te dla sportinga mają obniżenie -30, to dla zwykłego seja powinno być to obniżenie -50
Weź jednak pod uwagę że sprzedawca w aukcji może wpisać wszystko i nadzwyczajnie może też nie mieć pojęcia o tym że sporting już fabrycznie jest obniżony, dlatego lepiej zapytać
Pozdrawiam
SHT |
_________________
 |
|
|
|
 |
DeVILBISS [Usunięty]
|
Wysłany: 24-05-2013, 10:45
|
|
|
Te czerwone co pokazałes to nie sa sportingowe fedry... Tam jest tylko dopiska SPORTING i nic wiecej, sportingowe fedry wygladaja w 99% tak jak seria jak sie na nie popatrzy, a z tego co widze po tych co pokazałes to one mi seri za grosz nie przypominaja.
To poprostu sprezyny jakiejs tam firmy z obnizeniem -30. |
|
|
|
 |
|