Swap silnika 900/1.1/1.2.8V vs 16V, 1.4 16V. Pomocy |
Autor |
Wiadomość |
_alan_
nówka sztuka ;)
Dołączył: 21 Kwi 2013 Posty: 8 Skąd: Nowe chechło
|
Wysłany: 06-05-2013, 18:57
Bolid: Seicento Citymatic |
|
|
Witam... mam pytanie (problem) posiadam caly silnik razem se skrzynia od punto1 silnik 1.1 ,,, w moim seju wczesniej byl silnik 900 i nie pasuja łapy silnika i skrzyni z przodu... ktos ma jakis patęt na to albo wie z czego podejdzie ?? Prosze o pomoc i odp na PW |
_________________ Była rakieta w 900 , było mało Teraz czas na 1.2 8v turbo :D |
|
|
|
 |
PIXAR
spamer team CentoPomorze

Pomógł: 67 razy Wiek: 32 Dołączył: 07 Maj 2011 Posty: 1795 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 06-05-2013, 20:37
Bolid: Seicento 1242 |
|
|
_alan_, wszystko musi być od 1.1 Łapa silnika, łapy od skrzyni ,poduszki od skrzyni mogą zostać od 9sety |
_________________
SC 899-->1108-->1242 |
|
|
|
 |
Adam B
Nałogowiec

Pomógł: 10 razy Wiek: 32 Dołączył: 13 Sie 2010 Posty: 140 Skąd: Zagnańsk
|
Wysłany: 06-05-2013, 23:06
Bolid: SCV 1.2 |
|
|
ma ktoś schemat jak przerobić wiązkę która łączy się z kabina, Silnikowa wiązka to SPI a kabinowa to MPI.
Czy można zaślepić króciec z powrotu listwy paliwa?
Szukałem ale za dużo tu wszystkiego. |
|
|
|
 |
Steffan
Nałogowiec

Pomógł: 6 razy Dołączył: 12 Maj 2010 Posty: 868 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 06-05-2013, 23:28
Bolid: e91 |
|
|
Pieczar93 napisał/a: | _alan_, wszystko musi być od 1.1 Łapa silnika, łapy od skrzyni ,poduszki od skrzyni mogą zostać od 9sety |
Łapa silnika koniecznie z blachą przykręcaną do podłużnicy bo bez tej blachy łapa jest bezużyteczna z tego co kojarzę to łapa tylna od 900`tki nie pasuje do skrzyni od 1.1, a boczna nie orientuje się za bardzo
 |
_________________
 |
|
|
|
 |
Uncrossed
Nałogowiec

Pomógł: 49 razy Dołączył: 21 Mar 2012 Posty: 788 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 06-05-2013, 23:32
Bolid: Seicento 1.4 16V |
|
|
ani tylna ani boczna nie pasuja |
_________________ Seicento 1.4 16V
Mój białas:) |
|
|
|
 |
PIXAR
spamer team CentoPomorze

Pomógł: 67 razy Wiek: 32 Dołączył: 07 Maj 2011 Posty: 1795 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 06-05-2013, 23:33
Bolid: Seicento 1242 |
|
|
Steffan napisał/a: |
Łapa silnika koniecznie z blachą przykręcaną do podłużnicy bo bez tej blachy łapa jest bezużyteczna z tego co kojarzę to łapa tylna od 900`tki nie pasuje do skrzyni od 1.1, a boczna nie orientuje się za bardzo
|
Dokładnie łapa nie pasuje do skrzyni od 1.1 ,boczna również nie pasuję ,poduchy mogą zostać od 9sety, łapy do wymiany
EDIT: Uncrossed, był szybszy |
_________________
SC 899-->1108-->1242 |
|
|
|
 |
_alan_
nówka sztuka ;)
Dołączył: 21 Kwi 2013 Posty: 8 Skąd: Nowe chechło
|
Wysłany: 07-05-2013, 22:01
Bolid: Seicento Citymatic |
|
|
Ma ktos obrazowo jak ma wygladac łapa ta koło skrzyni z boku i tyłu chodzi o to ze nie wiem dokładnie czego szukac a jak wizualnie zobacze to juz łatwiej tylko to jest w całosci silnik 1.1 z punto razem ze skrzynia łape ta co koło rozrzadu juz mam |
_________________ Była rakieta w 900 , było mało Teraz czas na 1.2 8v turbo :D |
|
|
|
 |
JaRabbit
Nałogowiec
Pomógł: 31 razy Wiek: 56 Dołączył: 14 Gru 2009 Posty: 262 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 07-05-2013, 23:03
Bolid: Corolla E12 2,0 D-4D, Konstal 105Na |
|
|
boczna
tylna
Tylna łapa 900 i 1100 wyglądają podobnie,ale są zupełnie inne i nie są współzamienne. |
_________________ SC 1242+6 speed już nie ma |
|
|
|
 |
Kowal
Nałogowiec

Pomógł: 2 razy Wiek: 36 Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 148 Skąd: WWA / Ciechanów
|
Wysłany: 08-05-2013, 14:09
Bolid: sejak 1.2 8v ElPiGi ;D |
|
|
a jak nie dasz rady na alu-bananie zamocować to trzeba będzie na wsporniku - a znaleźć go nie łatwo niestety |
_________________ Szczyrk #85
 |
|
|
|
 |
_alan_
nówka sztuka ;)
Dołączył: 21 Kwi 2013 Posty: 8 Skąd: Nowe chechło
|
Wysłany: 08-05-2013, 18:11
Bolid: Seicento Citymatic |
|
|
Panowie kupilem mocowanie te na bok i nie pasuje trzyma max 1 sroba |
_________________ Była rakieta w 900 , było mało Teraz czas na 1.2 8v turbo :D |
|
|
|
 |
węgorz
nówka sztuka ;)
Dołączył: 03 Kwi 2013 Posty: 33 Skąd: WWL
|
Wysłany: 17-05-2013, 12:14
Bolid: Sejko |
|
|
Panowie, przewertowałem te 30 stron tematu i mam teraz niemiłosierny mętlik w głowie. Moj sej 0,9 spi... mam silnik 1.2 8v 75km czyli mpi. Mam słupek z osprzętem, skrzynie, półosie, komp, wydech, wybierak z linkami, kawałek wiązki do przerobienia tej z 900 na 4 wtryski, łapy do montażu, dolot i to chyba tyle. Czy i ewentualnie jaką pompę paliwa muszę tu wsadzić aby to jeździło? Czy trzeba i ewentualnie jak przerobić to wejście paliwa z przewodów do listwy? Na swapa będę miał tylko weekend więc nie chciał bym zostać w d**ie jak wyjmę silnik i okaże się że czegoś brak... z góry dzięki za odp |
|
|
|
 |
_alan_
nówka sztuka ;)
Dołączył: 21 Kwi 2013 Posty: 8 Skąd: Nowe chechło
|
Wysłany: 17-05-2013, 12:38
Bolid: Seicento Citymatic |
|
|
eloo odezwij sie na pw ja ogarnolem temat tego silnika :D |
_________________ Była rakieta w 900 , było mało Teraz czas na 1.2 8v turbo :D |
|
|
|
 |
Uncrossed
Nałogowiec

Pomógł: 49 razy Dołączył: 21 Mar 2012 Posty: 788 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 17-05-2013, 15:53
Bolid: Seicento 1.4 16V |
|
|
musisz miec pompe paliwa o cisnieniu 3 bar(ta od 900 i 1.1 spi ma cisnienie 1 bar) - jesli listwa ma powrot to i pompa musi byc z powrotem. |
_________________ Seicento 1.4 16V
Mój białas:) |
|
|
|
 |
węgorz
nówka sztuka ;)
Dołączył: 03 Kwi 2013 Posty: 33 Skąd: WWL
|
Wysłany: 31-05-2013, 11:35
Bolid: Sejko |
|
|
Panowie potrzeba szybkiej porady.
1.2 8v mpi było 900.
po przekładce, iskra jest , paliwo pompuje ale nie pali.
w dodatku "pyka" bezpiecznik/przekaźnik w puszeczce za koputerem- mała czarna skrzyneczka a w niej przekaźniki czarny i czerwony, czarny pyka i się grzeje. Gdzie szukać przyczyny? komuś coś przychodzi do głowy? |
|
|
|
 |
Uncrossed
Nałogowiec

Pomógł: 49 razy Dołączył: 21 Mar 2012 Posty: 788 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 31-05-2013, 12:17
Bolid: Seicento 1.4 16V |
|
|
ten przekaznik jest od pompy paliwa. wtryski leją ? bo u mnie (1.2 16V ale to nie ma znaczenia) pompa pompuje iskra jest wszedzie a chodzi na dwa cylindry bo mi dwa wtryski nie leja. |
_________________ Seicento 1.4 16V
Mój białas:) |
|
|
|
 |
|