Zawieszenie sportowe |
Autor |
Wiadomość |
smoqpl8
Nałogowiec
Wiek: 30 Dołączył: 05 Maj 2013 Posty: 122 Skąd: Jastrzębie-Zdrój
|
Wysłany: 21-07-2013, 15:56
Bolid: Seicento 1.1 |
|
|
Przy -70/-50 trzeba ściągać nadkola przy oponie i feldze serii ? |
_________________ Niebieska strzała
Mój blog - wszystko w jednym
7L/100km :E
Następny cel: Astra GTC
Jak można kupić BMW |
|
|
|
 |
Mucha!!!
spamer team
Pomógł: 6 razy Dołączył: 21 Lut 2009 Posty: 1455 Skąd: prawie Rybnik :p
|
Wysłany: 21-07-2013, 18:21
Bolid: SC 1.1. MPI |
|
|
smoqpl8 napisał/a: | Przy -70/-50 trzeba ściągać nadkola przy oponie i feldze serii ? |
ja przy takim zawiasie i oponie 165/55 wkładam palec między opone a nadkole więc myślę że wszystko się zmieści |
_________________ NiebieskiJestOK  |
|
|
|
 |
jacaw
nówka sztuka ;)
Dołączył: 22 Lis 2012 Posty: 6 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 02-08-2013, 10:31
Bolid: Fiat Seicento Sporting |
|
|
Witam
Czy amory Kyb G gazowe beda pasowaly do Seja Sporting ?
Pzdr. |
|
|
|
 |
dawiddawidowski
Moderator Cento Nowy Sącz

Pomógł: 47 razy Wiek: 32 Dołączył: 06 Mar 2013 Posty: 3642 Skąd: NS
|
|
|
|
 |
jacaw
nówka sztuka ;)
Dołączył: 22 Lis 2012 Posty: 6 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 02-08-2013, 11:17
Bolid: Fiat Seicento Sporting |
|
|
To jakie amorki dobre mam kupic zeby na oryginalnych speezynach sie nie podniosl, Sej Sporting oryginal zawieszenie .... |
|
|
|
 |
iNteNse
Nałogowiec

Pomógł: 4 razy Wiek: 31 Dołączył: 26 Sty 2012 Posty: 835 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: 02-08-2013, 14:36
Bolid: White lover |
|
|
Olejowe. |
_________________ Youtube
White lover
All bad things must come to an end.. |
|
|
|
 |
jacaw
nówka sztuka ;)
Dołączył: 22 Lis 2012 Posty: 6 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 03-08-2013, 10:46
Bolid: Fiat Seicento Sporting |
|
|
Proszę mi wytłumaczyć o zasade podniesienia się samochodu na amorkach gazowych, przeczytałem 58 stron i nie bardzo można się dowiedzieć ponieważ 85% chce szlifować po asfalcie a Ja chce wymienić amortyzatory do seryjnego zawieszenia Sportinga ....
Cały czas twierdziłem że różnica wysokości amortyzatora w oparciu o technologie (olej/gaz) będzie taka sama, dlatego nie rozumiem dlaczego po założeniu gazu ma się podnieść auto ....
Dzięki i pozdrawiam |
|
|
|
 |
iNteNse
Nałogowiec

Pomógł: 4 razy Wiek: 31 Dołączył: 26 Sty 2012 Posty: 835 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: 03-08-2013, 13:56
Bolid: White lover |
|
|
dawiddawidowski, chyba ma gazowe jak mnie pamieć nie myli. Pisz do niego. |
_________________ Youtube
White lover
All bad things must come to an end.. |
|
|
|
 |
rysiu
Nałogowiec ABG

Pomógł: 23 razy Wiek: 31 Dołączył: 06 Sty 2011 Posty: 764 Skąd: Myślenice
|
Wysłany: 03-08-2013, 15:30
Bolid: Fiat Seicento 0.9 2000r. |
|
|
ja niedawno zmieniałem tylne amorki na gazowe i wcale się mi auto nie podniosło. springi mam 40/40 |
_________________ Kamil, mój bolid:
http://www.seicento.pl/viewtopic.php?t=359469
"Naprawa ABS'u bez komputera jest jak macanie kobiety przez ścianę"
 |
|
|
|
 |
dawiddawidowski
Moderator Cento Nowy Sącz

Pomógł: 47 razy Wiek: 32 Dołączył: 06 Mar 2013 Posty: 3642 Skąd: NS
|
Wysłany: 03-08-2013, 15:53
Bolid: SC Abarth 1.4 16v 6speed |
|
|
na amorkach gazowych sej idzie delikatnie w górę natomiast przy olejowych jest poprawna wysokość. Miałem amorki olejowe z przodu a z tyłu gazowe i po wymianie na wszystkie gazowe KYB Exel-g + mts -4/4 w stosunku do serii przód opadł ok 1cm natomiast tył ok 2cm... gdybym nie złożył springów 4/4 to była by koza niemiłosierna. Gazówki mają to do siebie że zawsze podniosą auto wyżej niż olejowe i dlatego gdy ktoś myśli o glebie to żeby nie było motorówki daje się olejowe z przodu a gazowe z tyłu |
_________________ Polska Jazda SC
ROSSO BAROCCO by dawid |
|
|
|
 |
iNteNse
Nałogowiec

Pomógł: 4 razy Wiek: 31 Dołączył: 26 Sty 2012 Posty: 835 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: 05-08-2013, 11:38
Bolid: White lover |
|
|
Zawias 70/50 | 60/40 jazda w 4 osoby. Będzie coś tarło? |
_________________ Youtube
White lover
All bad things must come to an end.. |
|
|
|
 |
rysiu
Nałogowiec ABG

Pomógł: 23 razy Wiek: 31 Dołączył: 06 Sty 2011 Posty: 764 Skąd: Myślenice
|
Wysłany: 05-08-2013, 12:36
Bolid: Fiat Seicento 0.9 2000r. |
|
|
to zależy od koła wszystko, jaka szerokość, jakie ET. bo o bude raczej nie powinno trzeć, jedynie o ranty |
_________________ Kamil, mój bolid:
http://www.seicento.pl/viewtopic.php?t=359469
"Naprawa ABS'u bez komputera jest jak macanie kobiety przez ścianę"
 |
|
|
|
 |
Minog
Nałogowiec

Pomógł: 8 razy Wiek: 42 Dołączył: 22 Wrz 2008 Posty: 126 Skąd: Września
|
Wysłany: 09-08-2013, 21:11
Bolid: Seicento |
|
|
Eibach + olej
 |
|
|
|
 |
CzarnyInside
nówka sztuka ;)
Wiek: 40 Dołączył: 18 Maj 2013 Posty: 23 Skąd: Będzin
|
Wysłany: 14-08-2013, 16:42
Bolid: Seicento Van |
|
|
Cześć wszystkim, mam pytanie
Chcę obniżyć sejka i założyć felgi minimum 14 cali. Przy obniżeniu 70/50 jaka powinna być najmniejsza opona, chodzi mi i o wysokość i o szerokość. Lubie niskie profile A gdybym kupił sobie gwint na przód osobno a tył (wiem, że nie ma gwintu na tył) dokupił gdzie indziej, to tył ile powinien mieć? I również przy 14 calowych felgach jakie mogą być wymiary oponki. No i najważniejsze ale nie wiem czy w dobry temacie. Jakie et mam sobie obrać za cel Dzięki z góry za podpowiedzi |
|
|
|
 |
dariusz.p
Bywalec
Pomógł: 11 razy Dołączył: 15 Lut 2009 Posty: 87 Skąd: Myślibórz
|
Wysłany: 14-08-2013, 21:11
Bolid: fiat seicento |
|
|
[quote="Minog"]Eibach + olej
Bardzo fajnie się prezentuje ,aluski super. |
|
|
|
 |
|