Przesunięty przez: Linduś 14-01-2016, 17:11 |
Przygotowania do KJS |
Autor |
Wiadomość |
SzerszeńKJS
Bywalec
Dołączył: 13 Sty 2016 Posty: 60 Skąd: Jędrzejów
|
Wysłany: 01-02-2016, 16:53
Bolid: Seicento S |
|
|
Ja bym musial wymieniac cala wiazke na 1.2 16V dlatego bede robil sprzeta z tym co mam czyli 1.1 . Ale na poczatek trzeba opanowac do perfekcji serie . |
|
|
|
 |
kubasfn
Bywalec
Dołączył: 19 Kwi 2015 Posty: 85 Skąd: PTB
|
Wysłany: 01-02-2016, 21:49
Bolid: Seicento |
|
|
z racji zmiany regulaminu na SuperOesie (k2 do 1400) najlepiej swapować na 1.4 16v |
|
|
|
 |
marchol93
nówka sztuka ;)
Dołączył: 10 Lip 2012 Posty: 15 Skąd: Rydułtowy
|
Wysłany: 02-02-2016, 11:42
Bolid: CCS |
|
|
Panowie kto ma zalozone duze zawory 34,5mm ssace i 32,5mm wydechowe? |
|
|
|
 |
SzerszeńKJS
Bywalec
Dołączył: 13 Sty 2016 Posty: 60 Skąd: Jędrzejów
|
Wysłany: 02-02-2016, 12:55
Bolid: Seicento S |
|
|
kubasfn napisał/a: | z racji zmiany regulaminu na SuperOesie (k2 do 1400) najlepiej swapować na 1.4 16v |
to ten podział na klasy już jest nie aktualny ?
KL 1 : do 1000 ccm
KL 2 : 1001-1300 ccm
KL 3 : 1301-1600 ccm
KL 4 : 1601-2000 ccm
KL 5 : od 2001 ccm
KL 6 : AWD od 2001 ccm |
|
|
|
 |
kubasfn
Bywalec
Dołączył: 19 Kwi 2015 Posty: 85 Skąd: PTB
|
Wysłany: 02-02-2016, 14:40
Bolid: Seicento |
|
|
Od rundy w lutym k2 do 1400 dobrze i nie dobrze.. |
|
|
|
 |
SzerszeńKJS
Bywalec
Dołączył: 13 Sty 2016 Posty: 60 Skąd: Jędrzejów
|
Wysłany: 02-02-2016, 15:19
Bolid: Seicento S |
|
|
Mi tam się to nie podoba |
|
|
|
 |
DeZ
Nałogowiec

Pomógł: 17 razy Dołączył: 13 Lut 2010 Posty: 390 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 02-02-2016, 15:57
Bolid: kiedyś CC900 teraz SC1200 |
|
|
Seje w klasie do 1.4 ? Wyjątkowo nietrafiony pomysł. Już do 1.3 startują Swifty z którymi ze względu na przepaść w mocy ciężko się walczy. A teraz dojdą wszystkie 1.4 16v kontra 1.1 w SC/CC. |
_________________ Na słońcu jest rzeczywiście znacznie mniej cienia - Król Julian
Pomogłem ? - kliknij w odpowiednim miejscu |
|
|
|
 |
kubasfn
Bywalec
Dołączył: 19 Kwi 2015 Posty: 85 Skąd: PTB
|
Wysłany: 02-02-2016, 16:32
Bolid: Seicento |
|
|
Niestety tak to wygląda, jest jedno CC 1.2 8v w kielcach które łoi każda fure k2 i zdarza się nawet wygrać k3 więc da się
tak to wygląda https://www.youtube.com/watch?v=0NRNo47rjyA |
|
|
|
 |
MC Grzechu
Nałogowiec

Pomógł: 10 razy Wiek: 34 Dołączył: 15 Paź 2013 Posty: 706 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 02-02-2016, 18:14
Bolid: Seicento 1.2 16v 6speed/Ibiza III 1.4 16v |
|
|
H grupa od RSJ, 105KM, 120Nm, 670kg. Był raz na Bednarach, ale z innymi kierowcami |
_________________ Fiat Seicento Abarth 1.2 16v 6speed '98
Seat Ibiza Sport 1.4 16v '07
Było:
Fiat Punto II 1.9 JTD '00
Fiat Stilo 1.9 JTD '05
Fiat Grande Punto 1.4 16v '06
 |
|
|
|
 |
SzerszeńKJS
Bywalec
Dołączył: 13 Sty 2016 Posty: 60 Skąd: Jędrzejów
|
Wysłany: 02-02-2016, 18:27
Bolid: Seicento S |
|
|
Wyczuwam wielką wojnę zbrojeń . Gdzie można dostać tłumik przelotowy do Szerszenia ? A macie jakieś info na temat jaki jest maks Nm i Km z 1.1 ? |
|
|
|
 |
kubasfn
Bywalec
Dołączył: 19 Kwi 2015 Posty: 85 Skąd: PTB
|
Wysłany: 02-02-2016, 21:26
Bolid: Seicento |
|
|
SzerszeńKJS napisał/a: | Wyczuwam wielką wojnę zbrojeń . Gdzie można dostać tłumik przelotowy do Szerszenia ? A macie jakieś info na temat jaki jest maks Nm i Km z 1.1 ? |
W Kielcach jest ogromny wyścig zbrojeń , jak na żadnym kjsie itp..
A to zależy N ki wyciągają o ile się nie myle coś koło 75hp, z górą od 1.2 a grupy na 4 przepustnicach wyciągają po 120hp ciężko powiedzieć bo nie ma czegoś takiego jak górna granica, granica mocy przesuwa się wraz z portfelem:) |
|
|
|
 |
pepel
I live here!

Pomógł: 8 razy Wiek: 35 Dołączył: 19 Wrz 2007 Posty: 172 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 02-02-2016, 22:24
Bolid: Fiat Seicento 1.2 8V |
|
|
A właśnie, chciałem zapytać o stosowanie silnika 1.4 16v w KJSach itp. Gra warta świeczki? Nie wiem jak w innych częściach PL, ale na Mazowszu nie widuję jakoś cc/sc z taką motorownią, dużo częściej widać 1.2 16v. Są jakieś problemy z 1.4? Czytałem gdzieś, że wysokość słupka jest kłopotliwa (miska olejowa bliżej podłoża). |
_________________ 1.2 8V
 |
|
|
|
 |
DeZ
Nałogowiec

Pomógł: 17 razy Dołączył: 13 Lut 2010 Posty: 390 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 02-02-2016, 23:28
Bolid: kiedyś CC900 teraz SC1200 |
|
|
Chodzi o to, że bardziej popularną klasą jest do 1300. W takim wypadku wkładając 1.4 jesteś w klasie np z CRX i Civic 1.6 16v a z nimi żartów nie ma |
_________________ Na słońcu jest rzeczywiście znacznie mniej cienia - Król Julian
Pomogłem ? - kliknij w odpowiednim miejscu |
|
|
|
 |
wfm17
Bywalec
Pomógł: 2 razy Wiek: 33 Dołączył: 01 Gru 2015 Posty: 66 Skąd: podkarpacie
|
Wysłany: 03-02-2016, 00:41
Bolid: Seicento 1.4 16v |
|
|
Na podkarpaciu udało się dzięki chęciom startujących utworzyć klasę fiat. Startują w niej sc,cc punta do poj. 1248
Co do wysokości 1.4 przy zamianie aluminiowej miski na tą stalową z 1.2 wysokość słupka nie stanowi problemu.
Bardziej chodzi o uniwersalność rajdówki z silnikiem 1.2 oraz koszt słupka.
Nie wystrojone 1.4 na osprzęcie 1.2 szału nie zrobi. |
_________________
 |
|
|
|
 |
barkor
spamer team

Pomógł: 90 razy Wiek: 37 Dołączył: 31 Maj 2007 Posty: 1046 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 03-02-2016, 01:09
Bolid: Seicento 900-->1.4 16V 6speed |
|
|
wfm17 napisał/a: |
Co do wysokości 1.4 przy zamianie aluminiowej miski na tą stalową z 1.2 wysokość słupka nie stanowi problemu.
Nie wystrojone 1.4 na osprzęcie 1.2 szału nie zrobi. |
Miska podchodzi z 1.2 8V czy tylko z 16V? Twoje 1.4 szał robi po wystrojeniu? Strojone na seryjnym kompie czy det3? Sam się przymierzam do swapa z 1.2 8V na 1.4, bo u mnie w rallysprintach jest klasa do 1.4 właśnie |
_________________ Nalepiamy.pl - Naklejki na samochód
śmieszne/tuningowe/fiat/abarth/hobby/sport
Również na zamówienie. Sprawdź!
 |
|
|
|
 |
|