FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Linduś
14-01-2016, 17:11
Przygotowania do KJS
Autor Wiadomość
dredu 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 17 Cze 2012
Posty: 16
Skąd: krk
Wysłany: 21-02-2016, 15:36   
   Bolid: seicento 1,1 + mody


Witaj,
jak chcesz mam motor 1,1 zhamowany na 74 kuce zdrowa sztuka co do przepustnicy itp, wiem jak wazne jest lapanie choc kucyka w takim sprzecie.
powiem ci nie ma tanich dobrych rozwiazan, 4 lata studiuje ten sprzet aktualnie po tym jak odzyskalem furke stawiam ja na trabkach motor kosztowal mnie ponad 5k, komp wiazka ponad dwa, uzbrojenie slupka tez troche przepustnice komora itb, i wychodzi tyle co tani setup na 300kM do fordziny moze wykrece u siebie 120
czujesz o co mi chodzi.
lepiej zainwestuj w opony mowie powaznie i skrzynke 6biegow styknie
_________________
jeżeli wyprzedza cię żółte seicento ?! - " to wiedz że coś się dzieje..."...
 
 
SzerszeńKJS 
Bywalec

Dołączył: 13 Sty 2016
Posty: 60
Skąd: Jędrzejów
Wysłany: 21-02-2016, 21:22   
   Bolid: Seicento S


dredu napisał/a:
Witaj,
jak chcesz mam motor 1,1 zhamowany na 74 kuce zdrowa sztuka co do przepustnicy itp, wiem jak wazne jest lapanie choc kucyka w takim sprzecie.
powiem ci nie ma tanich dobrych rozwiazan, 4 lata studiuje ten sprzet aktualnie po tym jak odzyskalem furke stawiam ja na trabkach motor kosztowal mnie ponad 5k, komp wiazka ponad dwa, uzbrojenie slupka tez troche przepustnice komora itb, i wychodzi tyle co tani setup na 300kM do fordziny moze wykrece u siebie 120
czujesz o co mi chodzi.
lepiej zainwestuj w opony mowie powaznie i skrzynke 6biegow styknie

Wiem o co Ci chodzi i to bardzo dobrze tylko rzecz w tym ze mam dosc mocna grupe wiec i moc musi pojsc w gore opony semi slick bede za jakis nie dlugi czas tylko musze zrobic zawieszenie.Skrzynia bedzie od Pana Kaluzy tylko musze zdobyc kontakt . A co masz po modzone w takim razie w tym silniczku ? i ile bys chcial ?
 
 
dredu 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 17 Cze 2012
Posty: 16
Skąd: krk
Wysłany: 21-02-2016, 21:54   
   Bolid: seicento 1,1 + mody


ło qrwości chcesz od kałuży jaką chcesz skrzynie - kłową, do rally crossu, czy tylko szpere
tak czy siak widzę fundusz jest
- więc asfalt czy na luźne?
- skoro semi to asfalt - to po co szperzyć
daje ci podpowiedź jak myśleć bo uwierz mi ja wydałem na seja nie kłamiąc już z 15 k i mam rozjebany złom honor nie pozwala mi tym gruchnać i walczę po raz ostatni żeby spiąć to do kupy
co do mocnej grupy
ja się posłużyłem taką logika którą wyprowadziłem od mojego świętej pamięci przyjaciela też rajdowca
on zawsze mi powtarzał jedź swoim tempem i równo
moja przekmina
jeżeli jesteś kozak to i słabym sprzętem pociśniesz
jeżeli jesteś słaby musisz mieć czym pocisnąć
jeżeli jesteś dobrym kierowcą ale nie wychowanym od dziecka na torze to średnim sprzętem też dojedziesz

co znaczy średni

to znaczy dobra świeża opona
zawias zestrojony na nawierzchnie - dla przykładu gazy komplet na seja 6-8 k w zależności od konfiguracji
ohlins 12-25k
- co do motoru każdy koń powyżej 100 w tym samochodzie wykracza po za zdrowy rozsądek
przykłady głowa 16 zaworów - dwa wałki - rewar 1600, światek podobnie, catcams ze 2,5k
- komp i strojenie 1000
- demontaż planowania, szklanki twarde sprężynki itd itd
masz 100-105kM

suzuki swift 1.3 16v 120 kM bez kopania cena ja już znalazlem w 4 butach za 2k z niemiec piekna sztuka chcialem kupic na wrak race

popatrzysz na konkurencje na śląsku jeździ dużo swiftów

nie mowie że robisz źle ja jestem kilka kroków przed tobą w tych malinach i żałuje strasznie wydanej kasy ale jestem Polakiem nagotowałem to i zjem
chcesz to w dziale sprzedam albo szukam mechanika jest opis moich klamotów

co do motoru to leży mi zwykły zrobiony z dobrą kompresją na 886 i twardych spręzynkach pod zwykła przepustnicą 42 bodajrze i kolektorze 4-2-1 tyle to poszlo ale bez remapy na remapie da rade dmuchnac 86-90 koni

to co mam do siebie to inna zabawka liczone ważone pierdziane etc i zobaczymy czy to w ogóle miało sens i czy od razu nie jebnie a ja razem z nim
_________________
jeżeli wyprzedza cię żółte seicento ?! - " to wiedz że coś się dzieje..."...
 
 
kubasfn 
Bywalec

Dołączył: 19 Kwi 2015
Posty: 85
Skąd: PTB
Wysłany: 21-02-2016, 23:58   
   Bolid: Seicento


SzerszeńKJS napisał/a:
dredu napisał/a:
Witaj,
jak chcesz mam motor 1,1 zhamowany na 74 kuce zdrowa sztuka co do przepustnicy itp, wiem jak wazne jest lapanie choc kucyka w takim sprzecie.
powiem ci nie ma tanich dobrych rozwiazan, 4 lata studiuje ten sprzet aktualnie po tym jak odzyskalem furke stawiam ja na trabkach motor kosztowal mnie ponad 5k, komp wiazka ponad dwa, uzbrojenie slupka tez troche przepustnice komora itb, i wychodzi tyle co tani setup na 300kM do fordziny moze wykrece u siebie 120
czujesz o co mi chodzi.
lepiej zainwestuj w opony mowie powaznie i skrzynke 6biegow styknie

Wiem o co Ci chodzi i to bardzo dobrze tylko rzecz w tym ze mam dosc mocna grupe wiec i moc musi pojsc w gore opony semi slick bede za jakis nie dlugi czas tylko musze zrobic zawieszenie.Skrzynia bedzie od Pana Kaluzy tylko musze zdobyc kontakt . A co masz po modzone w takim razie w tym silniczku ? i ile bys chcial ?


Daj spokój z Semi kup gumy bez homo sam pewnie zauważyłeś że mało kto nie lata tam na pro gumie.
Nr do P.Kałuży masz na pw
 
 
kubasfn 
Bywalec

Dołączył: 19 Kwi 2015
Posty: 85
Skąd: PTB
Wysłany: 21-02-2016, 23:59   
   Bolid: Seicento


[quote="dredu"]ło qrwości chcesz od kałuży jaką chcesz skrzynie - kłową, do rally crossu, czy tylko szpere
tak czy siak widzę fundusz jest
- więc asfalt czy na luźne?
- skoro semi to asfalt - to po co szperzyć
ote]

To szpera na asfalcie nie działa ?
Jest tak samo potrzebna jak wszędzie indziej a jazda jest zupełnie inna ze szperą..
 
 
SzerszeńKJS 
Bywalec

Dołączył: 13 Sty 2016
Posty: 60
Skąd: Jędrzejów
Wysłany: 22-02-2016, 10:00   
   Bolid: Seicento S


dredu Pieniążków nie ma ale jeśli chce się piąć do góry to trzeba kombinować aby były jak narazie myślę nad kłową z przełożeniem 13/64 . Szpera koszty w tedy lecą drastycznie koszta w górę , nie wiecie może ile by P.Kałuża chciał za taką skrzynie jak jak już wyżej pisałem .
 
 
SzerszeńKJS 
Bywalec

Dołączył: 13 Sty 2016
Posty: 60
Skąd: Jędrzejów
Wysłany: 22-02-2016, 10:01   
   Bolid: Seicento S


kubasfn napisał/a:
SzerszeńKJS napisał/a:
dredu napisał/a:
Witaj,
jak chcesz mam motor 1,1 zhamowany na 74 kuce zdrowa sztuka co do przepustnicy itp, wiem jak wazne jest lapanie choc kucyka w takim sprzecie.
powiem ci nie ma tanich dobrych rozwiazan, 4 lata studiuje ten sprzet aktualnie po tym jak odzyskalem furke stawiam ja na trabkach motor kosztowal mnie ponad 5k, komp wiazka ponad dwa, uzbrojenie slupka tez troche przepustnice komora itb, i wychodzi tyle co tani setup na 300kM do fordziny moze wykrece u siebie 120
czujesz o co mi chodzi.
lepiej zainwestuj w opony mowie powaznie i skrzynke 6biegow styknie

Wiem o co Ci chodzi i to bardzo dobrze tylko rzecz w tym ze mam dosc mocna grupe wiec i moc musi pojsc w gore opony semi slick bede za jakis nie dlugi czas tylko musze zrobic zawieszenie.Skrzynia bedzie od Pana Kaluzy tylko musze zdobyc kontakt . A co masz po modzone w takim razie w tym silniczku ? i ile bys chcial ?


Daj spokój z Semi kup gumy bez homo sam pewnie zauważyłeś że mało kto nie lata tam na pro gumie.
Nr do P.Kałuży masz na pw


Więc co proponujesz ?
 
 
Canguru77 
Bywalec

Dołączył: 05 Lip 2014
Posty: 92
Skąd: Tarnów
Wysłany: 22-02-2016, 13:01   
   Bolid: SCS 1.1


Nie wiem ile taka skrzynka kosztuje, ale wiem jedno mozesz te pieniadze spozytkowac lepiej :D tak jak koledzy napisali wg mnie guma to podstawa a za ta skrzynke co ty chcesz kupic to podejrzewam ze jesli bys dorzucil jeszcze troszke to mialbys 2komplety slickow i skrzynke 6 z p1 :) generalnie takie skrzynki sa dosc drogie zreszta wg mnie po co isc w "stage 2" jesli sie nie ma "stage 1" zrobionego. moja rada dla ciebie to: kup zawias, kup gume (jesli masz na tyle kasy to dwa komplety slick/wet), kup skrzynke 13/64 z p1 albo zrob 5biegowa z takim przelozeniem, to taki komplecik na poczatek ktory juz cie wynosi jakies 3tysiace no chyba ze kupisz billsteina to juz dorzuc do tego jeszcze kolejny tysiac. Masz jeszcze inna opcje ten czerwony cintek ktory wygral klase na miedziance jest na sprzedaz (z tego co mi wiadomo:) moge ci podrzucic co jest zrobione w nim)jak zrobisz to co napisalem to wtedy bedziesz napewno narzekal na brak mocy (pod warunkiem ze kupisz dobrego slicka) bo opona bedzie robila taki opor ze samochod nie bedzie sie rozpedzal ale i tak zobaczysz roznice w prowadzeniu a twoj czas ulegnie znacznej poprawie to jest oczywiscie moje zdanie i nikt nie musi sie z tym zgadzac:)
 
 
SzerszeńKJS 
Bywalec

Dołączył: 13 Sty 2016
Posty: 60
Skąd: Jędrzejów
Wysłany: 22-02-2016, 13:26   
   Bolid: Seicento S


Jeśli by istniała taka możliwość żebyś wstawił co ma po modzone ten cintek to będę wdzięczny bardzo . a jeśli miał bym szukać skrzyni 6 biegowej to z jakiego silnika punta bo znalazłem od 1.2 , 1.4 , 1.6 .
 
 
barkor 
spamer team


Pomógł: 90 razy
Wiek: 36
Dołączył: 31 Maj 2007
Posty: 1046
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 22-02-2016, 15:01   
   Bolid: Seicento 900-->1.4 16V 6speed


Też chętnie poczytam co tam miał pomodzone zwycięski sej:)

A co do skrzyni to ta najkrótsza seryjna 6biegowa była montowana w punto 1.1 6speed :wink: Te z 1.2 i 1.4 mają przełożenia takie jak w 5tce z abartha tylko dodatkowo 6 bieg.
_________________
Nalepiamy.pl - Naklejki na samochód
śmieszne/tuningowe/fiat/abarth/hobby/sport
Również na zamówienie. Sprawdź!
 
 
kubasfn 
Bywalec

Dołączył: 19 Kwi 2015
Posty: 85
Skąd: PTB
Wysłany: 22-02-2016, 15:21   
   Bolid: Seicento


SzerszeńKJS napisał/a:
dredu Pieniążków nie ma ale jeśli chce się piąć do góry to trzeba kombinować aby były jak narazie myślę nad kłową z przełożeniem 13/64 . Szpera koszty w tedy lecą drastycznie koszta w górę , nie wiecie może ile by P.Kałuża chciał za taką skrzynie jak jak już wyżej pisałem .


Kłowa myślę ze + - 30 jest to ogólnie przesada w amatorce.
Lepiej zwykłą oszperowaną po rewizji na sprzedaż nie raz są po ok 3,5 - 4 sam w taką celuję .
 
 
Canguru77 
Bywalec

Dołączył: 05 Lip 2014
Posty: 92
Skąd: Tarnów
Wysłany: 22-02-2016, 15:25   
   Bolid: SCS 1.1


no ja nie orientowalem sie w klowkach dlatego nie chcialem jakiejs gafy strzelic ale jak widzisz droga zabawka ;D wiec za taka skrzynke to mozesz autko wymienic :)
 
 
SzerszeńKJS 
Bywalec

Dołączył: 13 Sty 2016
Posty: 60
Skąd: Jędrzejów
Wysłany: 22-02-2016, 15:45   
   Bolid: Seicento S


O to zwycięski bolid https://www.dropbox.com/s...SrnP6VoZha?dl=0

po szukałem trochę tych skrzyni i nie mogę żadnej znaleźć :( , ile by kosztowało przerobienie seryjnej ? gdzie dostane jakieś info na temat H gupowych silników ?
 
 
MC Grzechu 
Nałogowiec


Pomógł: 10 razy
Wiek: 34
Dołączył: 15 Paź 2013
Posty: 706
Skąd: Poznań
Wysłany: 22-02-2016, 17:54   
   Bolid: Seicento 1.2 16v 6speed/Ibiza III 1.4 16v


"Fiat CC 1.2 8v H grupa
Silnik :H-grupowy Kałuża Motorsport, 105 ps 120 Nm
5-cio biegowa ze szperą, przełożenie 53/10, produkcja Kałuża Motorsport
Przekładania kierownicza o skróconym przełożeniu
Hamulce Brembo Max nacinane + Ferodo DS3000
Sprzęgło od Peugeot 106 Rally, spiekowe
Lekkie koło zamachowe
Lewarek wyciągnięty do kabiny
Waga 670kg"

RSJ byli nim w zeszłym roku na Bednarach, robiło robotę, ale zepsuło się na drugiej pętli ;)
_________________
Fiat Seicento Abarth 1.2 16v 6speed '98
Seat Ibiza Sport 1.4 16v '07

Było:
Fiat Punto II 1.9 JTD '00
Fiat Stilo 1.9 JTD '05
Fiat Grande Punto 1.4 16v '06
 
 
dredu 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 17 Cze 2012
Posty: 16
Skąd: krk
Wysłany: 22-02-2016, 20:47   
   Bolid: seicento 1,1 + mody


Jesli chcesz ja mam bile b8, krosna, pare sprężyn typu eibach jakiea inne tuningiwki i reszte tego stafu, nowe strongflexy, wahacze, motorek kopnięty 1,1 jak pisalem wcześniej, wiązki kompy iaf chyba 16,8 i 4 wystarczy eprom zmienić i masz 90km, epromy wiem kto ma, przegranie 9zl w Krakowie, oddam wszystko za 1200 -1500 zl

co do modów to jest to co walkuje caly czas koledzy potwierdzają.
komplet butow 2k na suche
1k mokre plus fele i dystanse, hample puchną po kilku minutach na lewej nodze do tego czasu jest moc jedynie tyl wymień na tarcze i wrzuć regulator będę mial kilka za pare tygodni
_________________
jeżeli wyprzedza cię żółte seicento ?! - " to wiedz że coś się dzieje..."...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - opowiadania - Mapa Forum