Przesunięty przez: Linduś 14-01-2016, 17:11 |
Przygotowania do KJS |
Autor |
Wiadomość |
DeZ
Nałogowiec
Pomógł: 17 razy Dołączył: 13 Lut 2010 Posty: 390 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 22-02-2016, 21:51
Bolid: kiedyś CC900 teraz SC1200 |
|
|
SzerszeńKJS napisał/a: | Jeśli by istniała taka możliwość żebyś wstawił co ma po modzone ten cintek to będę wdzięczny bardzo . a jeśli miał bym szukać skrzyni 6 biegowej to z jakiego silnika punta bo znalazłem od 1.2 , 1.4 , 1.6 . |
Kompletnie nie trafiłeś. Punto "jedynka" 1.1 wersja 6-speed przełożenie 13/64. |
_________________ Na słońcu jest rzeczywiście znacznie mniej cienia - Król Julian
Pomogłem ? - kliknij w odpowiednim miejscu |
|
|
|
|
SzerszeńKJS
Bywalec
Dołączył: 13 Sty 2016 Posty: 60 Skąd: Jędrzejów
|
Wysłany: 23-02-2016, 10:59
Bolid: Seicento S |
|
|
i właśnie takich nie widziałem nigdzie |
|
|
|
|
DeZ
Nałogowiec
Pomógł: 17 razy Dołączył: 13 Lut 2010 Posty: 390 Skąd: Poznań
|
|
|
|
|
SzerszeńKJS
Bywalec
Dołączył: 13 Sty 2016 Posty: 60 Skąd: Jędrzejów
|
Wysłany: 24-02-2016, 09:06
Bolid: Seicento S |
|
|
Ta na allegory widzialem ale nie bylem pewny czy to ta , dzieki za info . |
|
|
|
|
SzerszeńKJS
Bywalec
Dołączył: 13 Sty 2016 Posty: 60 Skąd: Jędrzejów
|
Wysłany: 25-02-2016, 10:26
Bolid: Seicento S |
|
|
rozumiem że jeżeli jest przełożenie skrzyni 64/13 to pierwsze trzy biegi będą długie ? BO nie pamiętam z lekcji zasad działania hehe . |
|
|
|
|
nosferatu
Nałogowiec
Pomógł: 10 razy Dołączył: 04 Sty 2013 Posty: 213 Skąd: Sz-n
|
Wysłany: 25-02-2016, 10:50
Bolid: CC 1.2 16v |
|
|
no raczej odwrotnie i wszystkie biegi będą krótsze
troche się trzeba namachać i radze proforma wymienić linke od sprzegła na nową https://youtu.be/BLN01hfqTK0 |
|
|
|
|
SzerszeńKJS
Bywalec
Dołączył: 13 Sty 2016 Posty: 60 Skąd: Jędrzejów
|
Wysłany: 25-02-2016, 13:42
Bolid: Seicento S |
|
|
Czyli skrzynia z przełożeniem 64/13 5 biegowa będzie lepsza od 6 biegowej z przełożeniem 13/ 64 ? |
|
|
|
|
nosferatu
Nałogowiec
Pomógł: 10 razy Dołączył: 04 Sty 2013 Posty: 213 Skąd: Sz-n
|
Wysłany: 25-02-2016, 13:47
Bolid: CC 1.2 16v |
|
|
SzerszeńKJS napisał/a: | Czyli skrzynia z przełożeniem 64/13 5 biegowa będzie lepsza od 6 biegowej z przełożeniem 13/ 64 ? |
lepsza/gorsza to nie wiem, zależy czego oczekujesz, na pewno będzie ciaśniej zestopniowana niż 6b. |
|
|
|
|
SzerszeńKJS
Bywalec
Dołączył: 13 Sty 2016 Posty: 60 Skąd: Jędrzejów
|
Wysłany: 25-02-2016, 15:15
Bolid: Seicento S |
|
|
oczekuje skrzyni która będzie dość krótka bo jak wiadome na miedziance jest dużo wąskich zakrętów i później prosta więc potrzebuje skrzyni która będzie dość fajnie pomagała wkręcać się silnikowi . |
|
|
|
|
Canguru77
Bywalec
Dołączył: 05 Lip 2014 Posty: 92 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 25-02-2016, 16:07
Bolid: SCS 1.1 |
|
|
wg mnie to najlepiej hybryde czyli 5 biegow o przelozeniu 13/64 chociazby dlatego ze jest tez lzejsza o te kilka kg i nie ogranicza skretu w prawo:) |
|
|
|
|
wfm17
Bywalec
Pomógł: 2 razy Wiek: 33 Dołączył: 01 Gru 2015 Posty: 66 Skąd: podkarpacie
|
Wysłany: 25-02-2016, 16:15
Bolid: Seicento 1.4 16v |
|
|
Na kielce najlepsza będzie 6speed z usuniętym ostatnim biegiem !!
Zestopniowanie kolejnych biegów idealne. |
_________________
|
|
|
|
|
DeZ
Nałogowiec
Pomógł: 17 razy Dołączył: 13 Lut 2010 Posty: 390 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 25-02-2016, 20:15
Bolid: kiedyś CC900 teraz SC1200 |
|
|
Jeszcze jedna:
krótka skrzynia seicento cinquecento 64/13 24 lutego 2016
5 biegowa krótka do silników fire 1.1 1.2 1.4 , sprawna , po serwisie
cena: 800,-
telefon: 505315651
Powiem tak - seryjne rzeczy działają dłużej. Ja bym nie kombinował z jakimiś hybrydami tylko nabył oryginalną 6-speed.
Co do "krótkości" to ja na 6-tym biegu przy 3k obrotów mam jakieś 84km/h.
Aż strach pomyśleć jak musiało być głośno w tych punciakach przy prędkościach autostradowych.
Fakt, że jest trochę więcej machania lewarkiem ale mi to akurat odpowiada. Do tego shortshifter (cena kilkanaście złotych) i jest git. Ja mam między biegami skok ok 10cm ale jest to efekt zarówno shorta jak i skróconego lewarka. Oczywiście synchronizatory dostają wpiernicz tyle, że ja tego auta używam wyłącznie na imprezach. Do jazdy po mieście szkoda mi go męczyć. |
_________________ Na słońcu jest rzeczywiście znacznie mniej cienia - Król Julian
Pomogłem ? - kliknij w odpowiednim miejscu |
|
|
|
|
SzerszeńKJS
Bywalec
Dołączył: 13 Sty 2016 Posty: 60 Skąd: Jędrzejów
|
Wysłany: 25-02-2016, 20:22
Bolid: Seicento S |
|
|
Czyli ktorej szukac z tych co podal DuZ both juz sie juz w tym wszystkim zamieszlem caly czas w robocie po 12 h daje po dupie |
|
|
|
|
DeZ
Nałogowiec
Pomógł: 17 razy Dołączył: 13 Lut 2010 Posty: 390 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 25-02-2016, 20:30
Bolid: kiedyś CC900 teraz SC1200 |
|
|
Jeszcze raz - skrzynia z Punto 1 z wersji 6-speed. Przełożenie 64/13.
Tyle teoria. Reszta zależy od wiedzy/uczciwości sprzedającego bo jest kilka innych "szóstek".
Jak kupiłem na drugim końcu Polski i odbyło się bez problemu.
Jeśli masz wsteczny wduszany to do kompletu nowy lewarek i wybierak od wersji z wstecznym podnoszonym. Wybierak jest ten sam co np w Sportingach (tzn nie ma specjalnego do wersji 6 biegowej) |
_________________ Na słońcu jest rzeczywiście znacznie mniej cienia - Król Julian
Pomogłem ? - kliknij w odpowiednim miejscu |
|
|
|
|
SzerszeńKJS
Bywalec
Dołączył: 13 Sty 2016 Posty: 60 Skąd: Jędrzejów
|
Wysłany: 25-02-2016, 21:31
Bolid: Seicento S |
|
|
A czemu DuZ nie ta piecio biegowa ? A jakie macie zdanie na temat szalonego pomyslu by do seryjnego zawieszenia dac semi slicki ? |
|
|
|
|
|