Zawieszenie do rajdów, kjs'ów, pojeżdzawek |
Autor |
Wiadomość |
swietyv
nówka sztuka ;)
Dołączył: 27 Paź 2010 Posty: 6 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 03-11-2010, 08:23
Bolid: fiat cc sportas :) |
|
|
Witam a słyszał ktoś coś o amorkach firmy SPAX ?
pozdro |
|
|
|
|
Mateo5
nówka sztuka ;)
Dołączył: 13 Lip 2010 Posty: 27 Skąd: polska
|
Wysłany: 03-11-2010, 13:47
Bolid: sei |
|
|
pan nowocien robi caly czas amorki i nie tylko robi tez inne rzeczy do rajdow itd kontakt przez firme MAX NOW POLECAM |
|
|
|
|
Ghooster
Bywalec
Dołączył: 19 Wrz 2010 Posty: 59 Skąd: Skierniewice
|
Wysłany: 03-11-2010, 17:26
Bolid: SC 1.1 Abarth; 1.1 Schumacher; Ibiza 1.4 16V |
|
|
swietyv napisał/a: | Witam a słyszał ktoś coś o amorkach firmy SPAX ?
pozdro |
SPAX - kryptonowe amortyzatory z kilkunasto lub kilkudziesięcio stopniową regulacją twardości. Są wersje z gwintem. Amorki często porównywane z KONI |
_________________
|
|
|
|
|
swietyv
nówka sztuka ;)
Dołączył: 27 Paź 2010 Posty: 6 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 24-11-2010, 10:39
Bolid: fiat cc sportas :) |
|
|
Witam mam pytanko patrze sobie na eibach pro kit w katalogu i na allegro że do seicento są inne i do cinquecento tez inne i jestem ciekaw jaka jest różnica miedzy nimi ?
pozdrawiam |
|
|
|
|
4Xtrim
Nałogowiec
Pomógł: 8 razy Wiek: 44 Dołączył: 11 Lis 2008 Posty: 159 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: 24-11-2010, 16:26
Bolid: SC |
|
|
swietyv napisał/a: | Witam mam pytanko patrze sobie na eibach pro kit w katalogu i na allegro że do seicento są inne i do cinquecento tez inne i jestem ciekaw jaka jest różnica miedzy nimi ?
pozdrawiam |
Żadna.Chyba ze nr katalogowy to dla Ciebie różnica |
_________________
|
|
|
|
|
mmseicento
nówka sztuka ;)
Dołączył: 23 Paź 2010 Posty: 7 Skąd: tm
|
Wysłany: 26-11-2010, 09:11
Bolid: vw |
|
|
oprocz karoserii i wnętrza to CC i SC jest to samo wiec na luzie kupuj pod CC.. |
|
|
|
|
swietyv
nówka sztuka ;)
Dołączył: 27 Paź 2010 Posty: 6 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 26-11-2010, 10:36
Bolid: fiat cc sportas :) |
|
|
Spoko dzięki tak właśnie zrobię
pozdro
[ Dodano: 29-11-2010, 21:33 ]
Witam szybkie pytanie jeżeli ktoś obcinał sprężynę z tyłu ile zwoji.
pozdro |
|
|
|
|
crafter
nówka sztuka ;)
Wiek: 35 Dołączył: 23 Kwi 2009 Posty: 3 Skąd: poznań
|
Wysłany: 25-07-2011, 15:22
Bolid: seicento sporting |
|
|
mam mały problem załozyłem do cc bila b6 z regulacja do tego eibach i auto stoi jak na szczudłach? kombinowac z inna sprezyna czy obcinac ta? przod moge wyregulowac na gwincie ale co z tyłem? |
|
|
|
|
korass
Nałogowiec
Pomógł: 4 razy Wiek: 36 Dołączył: 09 Lut 2011 Posty: 362 Skąd: Czyżowice
|
Wysłany: 25-07-2011, 20:07
Bolid: Seicento 1.1 MPI 2004r. |
|
|
Może dlatego że B6 jest przystosowany do standardowego zawiasu, czyli po prostu jest za długi... |
_________________ Moje Seicento
|
|
|
|
|
crafter
nówka sztuka ;)
Wiek: 35 Dołączył: 23 Kwi 2009 Posty: 3 Skąd: poznań
|
Wysłany: 26-07-2011, 15:14
Bolid: seicento sporting |
|
|
bilstein b6 to profesjonalny amortyzator do sportu a nie standardowy. znajomi maja takie amorki tylko ze na wąska sprezyne np H&R nie wiem czy pokusic sie na wymianne talerzy i zmienic na waska czy bawic sie w opcinanie tych sprezyn |
|
|
|
|
korass
Nałogowiec
Pomógł: 4 razy Wiek: 36 Dołączył: 09 Lut 2011 Posty: 362 Skąd: Czyżowice
|
Wysłany: 26-07-2011, 16:38
Bolid: Seicento 1.1 MPI 2004r. |
|
|
crafter napisał/a: | bilstein b6 to profesjonalny amortyzator do sportu a nie standardowy |
Może i tak ale długość ma taką jak seria. |
_________________ Moje Seicento
|
|
|
|
|
ajwan
Nałogowiec
Pomógł: 2 razy Dołączył: 22 Lis 2008 Posty: 122 Skąd: Zdzieszowice
|
Wysłany: 28-08-2011, 18:49
Bolid: 600, 318, 520, 325 |
|
|
korass napisał/a: | Może i tak ale długość ma taką jak seria. |
I z tego co się ostatnio dowiedziałem to twardośc tez ustawiona na normalna drogę a zmiana charakterystyki to tez wydatek.
Kolega robił chłopakowi zawias do Almery na Bilsteinach koszt 4000zł (ale nastepnego poniżej 5000 już nie zrobi) i podobno poszedł ostro w górę w sprintach wiec jeśli ma się kasę to chyba warto.
Jeśli pojadę sejkiem jakieś asfalty to spróbuje wsadzić gumy miedzy sprężyny i zobaczę jak takie utwardzanie sie spisze. |
_________________ Szlifierka, spawarka, brecha, młot i mozna się brać za wymianę amortyzatorów...
|
|
|
|
|
ar2rek
Nałogowiec
Pomógł: 6 razy Wiek: 41 Dołączył: 09 Paź 2011 Posty: 117 Skąd: WKZ / WN
|
Wysłany: 19-10-2011, 20:35
Bolid: Czarny Abarth |
|
|
Bawił sie ktos moze w utwardzanie i skracanie amorów w Poznaniu Fabianowie i spręzyny do tego Weitec/Eibach?
Chciałbym zlecic Panu z Poznania przerobienie swoich, zastanawiam sie nad stopniem utwardzenia i skrocenia z zaleznosci od sprezyn. Nad kupnem springow tez nadal mysle.
Jakieś pomysły?
Zakup Bila B6, odpada. |
|
|
|
|
miki1981
nówka sztuka ;)
Dołączył: 08 Maj 2010 Posty: 2 Skąd: Radom/Andover
|
Wysłany: 06-12-2011, 15:14
Bolid: SC Sporting (rhd) |
|
|
Witam,
Ja jezdzilem na serji b6 i springach Apexy i zawias stal wysoko. Teraz mam b6 gwin na waskiej sprezynie ze zmienionymi nastawami w zerkopolo. Tyl i przod oczywiscie troche krotsze i sprezyny na zamowienie.
A i jak ktos wspomnial wczesniej stabilizator zostal w garazu chyba dozywotnio. Nawet na asfaltach jest ok bez niego.
Komplet wyszedl mnie pod 4000 zl.
Ale naprawde warto. Auto przewidywalne jak nigdy dotad.
Polecam |
|
|
|
|
Red_Fire
nówka sztuka ;)
Dołączył: 23 Sie 2011 Posty: 12 Skąd: z daleka
|
Wysłany: 19-02-2012, 20:29
Bolid: jakiś |
|
|
Witam. Zastanawiam się nad wsadzeniem sportowych sprężyn 40/40 do mojego seja. Auto stoi na fabrycznym zawiasie, jest uzywane w kjs. Jak myślicie czy nie będzie za nisko, jeśli zejdzie 4 cm ? Proszę o opinię. |
|
|
|
|
|