FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Zawieszenie do rajdów, kjs'ów, pojeżdzawek
Autor Wiadomość
uxon 
Nałogowiec

Dołączył: 28 Cze 2013
Posty: 130
Skąd: Krakow
Wysłany: 03-12-2015, 00:09   
   Bolid: CCS


DeZ napisał/a:
Co ja poradzę ? Amory jakieś gazówki i dać do skrócenia. Sprężyny Eibach -40. Jamexy - nie znam.

A robiles tak? Z tego c wiem, to gazowych sie nie skraca. A raczej jak skrocisz, to przestana byc juz gazowe :P Proces skracania wymaga rozebrania amora, a przy tym nie ma sposobu, zeby poduszka gazowa nam nie uleciala (pomijajac amory, ktore sa przeznaczone do rozbierania i serwisowania, jak np. b6 - ale do tego trzeba miec specjalistyczny sprzet; b6 Ci rozbiora tylko w Zerkopolu).
 
 
uxon 
Nałogowiec

Dołączył: 28 Cze 2013
Posty: 130
Skąd: Krakow
Wysłany: 03-12-2015, 00:16   
   Bolid: CCS


do usuniecia, zdublowany post
 
 
DeZ 
Nałogowiec


Pomógł: 17 razy
Dołączył: 13 Lut 2010
Posty: 390
Skąd: Poznań
Wysłany: 03-12-2015, 16:19   
   Bolid: kiedyś CC900 teraz SC1200


uxon napisał/a:
Proces skracania wymaga rozebrania amora,


Okazuje się, że niekoniecznie. Jest u nas magik który takie rzeczy robi. W zeszłym roku mi B6 skracał bez rozbierania. Zrobił jakiś przyrząd pod to.
_________________
Na słońcu jest rzeczywiście znacznie mniej cienia - Król Julian
Pomogłem ? - kliknij w odpowiednim miejscu :)
 
 
barkor 
spamer team


Pomógł: 90 razy
Wiek: 36
Dołączył: 31 Maj 2007
Posty: 1046
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 05-01-2016, 15:06   
   Bolid: Seicento 900-->1.2 8V-->1.4 8V


Czy ktoś się orientuje o ile skrócone są amortyzatory pzm-1? Drugie pytanie to jakby się sprawdził (lub nie sprawdził :wink: ) na przodzie zestaw pzm-1 ze sprężyną seryjną (ewentualnie tą niższą od sportinga) - chodzi mi zarówno o to czy przy seryjnych sprężynach tłoczysko pzm-1 nie będzie już maksymalnie rozciągnięte (albo blisko max wysunięcia - powodowałoby to odrywanie się koła wewnętrznego w zakrętach) i jak wyszło by z twardością i charakterystyką takiego zestawu (mega sztywny amor + miękka seryjna sprężyna = ??? ).
 
 
MC Grzechu 
Nałogowiec


Pomógł: 10 razy
Wiek: 33
Dołączył: 15 Paź 2013
Posty: 706
Skąd: Poznań
Wysłany: 05-01-2016, 18:41   
   Bolid: Seicento 1.2 16v 6speed/Ibiza III 1.4 16v


Wiem, że miałem zmierzyć, ale jeszcze tego nie rozebrałem :))

Ale myślę, że seryjna sprężyna będzie zdecydowanie za długa do PZM'ów... :roll:
_________________
Fiat Seicento Abarth 1.2 16v 6speed '98
Seat Ibiza Sport 1.4 16v '07

Było:
Fiat Punto II 1.9 JTD '00
Fiat Stilo 1.9 JTD '05
Fiat Grande Punto 1.4 16v '06
 
 
barkor 
spamer team


Pomógł: 90 razy
Wiek: 36
Dołączył: 31 Maj 2007
Posty: 1046
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 05-01-2016, 23:17   
   Bolid: Seicento 900-->1.2 8V-->1.4 8V


MC Grzechu napisał/a:
Wiem, że miałem zmierzyć, ale jeszcze tego nie rozebrałem :))

Ale myślę, że seryjna sprężyna będzie zdecydowanie za długa do PZM'ów... :roll:


A no właśnie tak mi się wydawało, że ktoś miał mi to pomierzyć :)) No ale to nie jest jakiś pilny temat, więc na spokojnie :p Może ktoś akurat będzie wiedział bez konieczności mierzenia :wink:
 
 
buckie46 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 24 Lut 2016
Posty: 14
Skąd: Trzebnica
Wysłany: 02-03-2016, 21:13   KJS
   Bolid: sc900wdrodze1,1


Witam Wszystkich.

Panowie przeczytałem cały temat i mam pytanie do kierowców uczestniczących w KJS'ach. Jaki zawias najlepiej polecacie jaki się najlepiej wam sprawdza na różnym terenie . Bo jest tu dużo postów ale nie ma za wiele konkretów ;D Proszę o jakieś porady ;D

Od razu mówię że amory B6 odpadają za mały budżet;)
 
 
kubasfn 
Bywalec

Dołączył: 19 Kwi 2015
Posty: 85
Skąd: PTB
Wysłany: 19-04-2016, 20:22   
   Bolid: Seicento


Jeździł ktoś na pzmie i seryjnej przyciętej sprężynie ? mam eibacha + wszystko poli i nawet na torze auto odbija mi się jak ping pong.... Sprężyna pomoże ?
 
 
MC Grzechu 
Nałogowiec


Pomógł: 10 razy
Wiek: 33
Dołączył: 15 Paź 2013
Posty: 706
Skąd: Poznań
Wysłany: 19-04-2016, 22:00   
   Bolid: Seicento 1.2 16v 6speed/Ibiza III 1.4 16v


Barkor zakładał chyba PZM'a i seryjną sprężynę, ale nieprzyciętą ;)
_________________
Fiat Seicento Abarth 1.2 16v 6speed '98
Seat Ibiza Sport 1.4 16v '07

Było:
Fiat Punto II 1.9 JTD '00
Fiat Stilo 1.9 JTD '05
Fiat Grande Punto 1.4 16v '06
 
 
barkor 
spamer team


Pomógł: 90 razy
Wiek: 36
Dołączył: 31 Maj 2007
Posty: 1046
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 19-04-2016, 22:27   
   Bolid: Seicento 900-->1.2 8V-->1.4 8V


Dokładnie, po przesiadce z eibacha+kyb exel g na seryjną sprężynę+PZM jestem zachwycony. Zawias na eibachu skakał jak pingpong, teraz wybiera najmniejsze dziury, przyczepność w dziurawych zakrętach o niebo lepsza, można iść dzidą tam gdzie wcześniej przód podskakiwał. Póki co mam taki zestaw tylko na przodzie, nie wiem jak będzie się to sprawować z tyłu.
 
 
kubasfn 
Bywalec

Dołączył: 19 Kwi 2015
Posty: 85
Skąd: PTB
Wysłany: 20-04-2016, 09:16   
   Bolid: Seicento


hehe ja właśnie myślałem o tyle na próbę, tylko 3/4 mojej jazdy to tor więc zbyt miękko też nie może być.. :D

Ma ktoś do oddania ze sportinga ? :)
 
 
barkor 
spamer team


Pomógł: 90 razy
Wiek: 36
Dołączył: 31 Maj 2007
Posty: 1046
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 20-04-2016, 11:33   
   Bolid: Seicento 900-->1.2 8V-->1.4 8V


Możesz przyciąć zwykłe o 1-1,5zwoja na próbę, bo sportingowe i tak pewnie będzie trzeba przyciąć a trudniej je dostać :wink:
 
 
wfm17 
Bywalec

Pomógł: 2 razy
Wiek: 32
Dołączył: 01 Gru 2015
Posty: 66
Skąd: podkarpacie
Wysłany: 20-04-2016, 17:30   
   Bolid: Seicento 1.4 16v


Mam tył podcięty ;)
_________________

 
 
Paweł1984 
spamer team
Jasper84

Pomógł: 160 razy
Wiek: 39
Dołączył: 26 Sie 2007
Posty: 1212
Skąd: Łódź
Wysłany: 20-04-2016, 23:51   
   Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance


max długość PZM-1 vs KYB-E-G-2,5cm, vs. b4 -2,2cm, vs zwykłe olejowe-2,12cm.:-)vs b6(gruba laga-2,14cm.
Mowa o wszystkich nowych.
 
 
 
Tomek88 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 07 Lut 2016
Posty: 17
Skąd: N-ów
Wysłany: 16-05-2016, 15:53   
   Bolid: SC900


Panowie, jaki zestaw polecacie na tor i codzienna jazda? Mam już springi - 40, jaki amor będzie ok?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - Mapa Forum