FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Zawieszenie do rajdów, kjs'ów, pojeżdzawek
Autor Wiadomość
Ghooster 
Bywalec


Dołączył: 19 Wrz 2010
Posty: 59
Skąd: Skierniewice
Wysłany: 24-10-2010, 19:33   Zawieszenie do rajdów, kjs'ów, pojeżdzawek
   Bolid: SC 1.1 Abarth; 1.1 Schumacher; Ibiza 1.4 16V


Przeczytałem masę dyskusji na temat zawiasu w SC i postanowiłem założyć wątek. Nie interesuje mnie zawieszenie na ulicę czy super równy tor tylko na dziurawe i nierówne asfalty, szutrowe dukty czy w końcu pokryte śniegiem winkle ;p

Obecnie mam zawias max kombinowany. Postanowiłem zrobić z tym porządek. W grę nie wchodzi MTS czy inne wynalazki.

Zastanawiałem się na jakimiś gazowymi amorami i twardszymi sprężynami.
Podzielmy się uwagami na temat ustawień seja pod konkretne warunki rajdowe.
_________________

 
 
Mateo5 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 13 Lip 2010
Posty: 27
Skąd: polska
Wysłany: 25-10-2010, 10:41   
   Bolid: sei


amorki od pana nowocienia idealnie robi
a spring eibach albo waitec

pozdrawiam
 
 
woytek9 
nówka sztuka ;)

Pomógł: 10 razy
Dołączył: 01 Paź 2007
Posty: 44
Skąd: Żywiec
Wysłany: 26-10-2010, 22:21   
   Bolid: całkiem szybka vanna


amorki koni regulowane + sprężyny hr bądź eibah ewentualnie (ale jak dla mnie za twardy) i dopasujesz sobie do własnych potrzeb i stylu jazdy
_________________
www.autotek.pl
ewyciagarki.eu
 
 
4Xtrim 
Nałogowiec

Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 11 Lis 2008
Posty: 159
Skąd: Rybnik
Wysłany: 27-10-2010, 08:53   
   Bolid: SC


B6+eibach.

Na zime B6+seria spręzyna.Do tego stabilizator zostaje w garazu.

Na takim zestawie smigam 4 lata
_________________

 
 
swietyv 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 27 Paź 2010
Posty: 6
Skąd: Toruń
Wysłany: 27-10-2010, 10:17   
   Bolid: fiat cc sportas :)


Witam

też szukam jakiś amorków dożo ludzi śmiga na tych pzm-1 niby twardo ale widzę ze da się jeździć :) a wie ktoś może jak kiedyś był puchar cc w PZM na czym ludzi śmigali ?

A i właśnie Nowocień o co z tym chodzi czy to jest ta firma MAX NOW ?
słyszałem ze naprawdę spoko tylko jaki kontakt ? czy to jeszcze działa ? jakie ceny ?

dzięki i pozdro
 
 
 
jataman 
Turbomasta


Pomógł: 21 razy
Wiek: 42
Dołączył: 26 Maj 2005
Posty: 308
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 27-10-2010, 11:14   
   Bolid: seicento


4Xtrim napisał/a:
B6+eibach.

Na zime B6+seria spręzyna.Do tego stabilizator zostaje w garazu.

Na takim zestawie smigam 4 lata


potwierdzam dobra opcja :)

plus można drugi zestaw zrobić na tor ze zmienioną charakterystyką w żerkopolu
_________________
260KM, 307NM mało :/
miłośnik AWD
 
 
 
Ghooster 
Bywalec


Dołączył: 19 Wrz 2010
Posty: 59
Skąd: Skierniewice
Wysłany: 27-10-2010, 18:23   
   Bolid: SC 1.1 Abarth; 1.1 Schumacher; Ibiza 1.4 16V


4Xtrim napisał/a:
B6+eibach.

Na zime B6+seria spręzyna.Do tego stabilizator zostaje w garazu.

Na takim zestawie smigam 4 lata


B6 - setup sklepowy czy dłubany?
Stabilizator powiadasz w garażu? Dlaczemu:D? Kurde skąd ja teraz wezmę springi od sportasa;p Jescze jedno pytanko: czy springi w wersjach najzwyklejszy sporting, Schumacher i Abarth różnią się twardością/wysokością?
_________________

 
 
sim_on 
nówka sztuka ;)

Wiek: 37
Dołączył: 05 Mar 2009
Posty: 23
Skąd: s krakóff
Wysłany: 27-10-2010, 19:00   
   Bolid: seicento rally


swietyv napisał/a:
Witam

też szukam jakiś amorków dożo ludzi śmiga na tych pzm-1 niby twardo ale widzę ze da się jeździć :) a wie ktoś może jak kiedyś był puchar cc w PZM na czym ludzi śmigali ?


dzięki i pozdro

jak byl puchar to jezdzili na pucharowym krosnie czyli pzm1, i ja osobiscie polecam ten zawias do tego dobra sprezyna, i nie wiem czemu wszyscy mowia ze jest to mega beton :| owszem jest i dobija niemilosiernie jak amorki nie maja juz skutecznosci.
a cena baaardzo konkurencyjna, no chyba ze masz duzo $$$ to b6+eibach

sprezyny seryjne sa zdaje sie wyzsze niz abarth/sporting
_________________
fiat i jego brat;D
 
 
Ghooster 
Bywalec


Dołączył: 19 Wrz 2010
Posty: 59
Skąd: Skierniewice
Wysłany: 27-10-2010, 20:09   
   Bolid: SC 1.1 Abarth; 1.1 Schumacher; Ibiza 1.4 16V


jeżdi tu ktos na krośnie i seryjnej sportingowej sprezynie?
_________________

 
 
4Xtrim 
Nałogowiec

Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 11 Lis 2008
Posty: 159
Skąd: Rybnik
Wysłany: 27-10-2010, 22:45   
   Bolid: SC


Teraz mam zmienione nastawy.ale 1,5 roku na seryjnym B6 smigalem.

Stabilizator zostaje w garage bo w zimie na zakretach kolo zewnętrzne stabilizator "pcha"to góry i traci przyczepnosc.

Auta rajdowe czesto maja homologowane różne stabilizatory na asfalt,snieg,szuter.

Nie prawdą jest ze PZM1 był stosowany w rajdowym pucharze SC.

Amortyzatory PZM zamówił pewien znany tuner CC do wyścigowego pucharu CC.Po tym jak podczas pierwszego wyscigu pewien zawodnik zaliczył dacha na pierwszym zakrecie na torze Poznan.
_________________

 
 
swietyv 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 27 Paź 2010
Posty: 6
Skąd: Toruń
Wysłany: 28-10-2010, 13:48   
   Bolid: fiat cc sportas :)


Witam :)

To jak z tym Nowocieniem ? niech ktoś o tym wypowie kontakt cena jakość ?

A jak z tym pucharem CC było w końcu na czym śmigali ?

I kolejne pytanie jeździł ktoś np na eibachu plus seria amor (jakiś firmowy gazowy) jak to jeździło mocno się przechyla na zakrętach ?

dzięki i pozdro
 
 
 
4Xtrim 
Nałogowiec

Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 11 Lis 2008
Posty: 159
Skąd: Rybnik
Wysłany: 28-10-2010, 16:43   
   Bolid: SC


Wiekszosc stawki w CC jezdziła na Bilu.Tylko ze nie takim jak teraz,a na bilu z aluminiowymi rurami.
Co najmniej jeden zawodnik używał Holenderskiego Proflexa.
_________________

 
 
zacho 
Bywalec

Wiek: 32
Dołączył: 30 Sie 2010
Posty: 72
Skąd: JG
Wysłany: 30-10-2010, 22:39   
   Bolid: Seicento 16v


Siemanko,szukam jakiegoś fajnego zawieszenia do SC. Auto do jazdy na co dzień i do kjs. Niezbyt niskie i niezebyt twarde :D mam z 1500 zł na to :) co polecacie ?
_________________
Demonizacja zasad prowadzi do autodestrukcji .
 
 
 
_Mucha_ 
Bywalec


Pomógł: 2 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Cze 2010
Posty: 63
Skąd: Warszawa
Wysłany: 31-10-2010, 10:34   
   Bolid: SC 1.1 MPI - 2002


swietyv napisał/a:
I kolejne pytanie jeździł ktoś np na eibachu plus seria amor (jakiś firmowy gazowy) jak to jeździło mocno się przechyla na zakrętach ?


Ja obecnie jeżdżę na eibachu z seryjnym amorem(olej), powiem że różnica jest spora w prowadzeniu. Przód siedzi nawet sztywno, tył na samych springach i serii amorach masakra, trza ciąć 1 - 1,5 zwoja i wstawić inny amor. Seria z przodu już zaczyna się wylewać powoli więc na pewno umierają. Takie są moje odczucia po założeniu samych tych springów na seryjne amorki :wesoly:
_________________
SC 1.1 MPI -2002

Lepiej zrobić i żałować,niż nie zrobić i żałować że się nie zrobiło :)
 
 
 
bonku18 
nówka sztuka ;)


Dołączył: 18 Gru 2009
Posty: 12
Skąd: Żywiec
Wysłany: 31-10-2010, 11:20   
   Bolid: sportaś A0


Cytat:
Siemanko,szukam jakiegoś fajnego zawieszenia do SC. Auto do jazdy na co dzień i do kjs. Niezbyt niskie i niezebyt twarde :D mam z 1500 zł na to :) co polecacie ?


jeżeli chcesz czegoś w miarę dobrego to polecam Kayaba Exel-g gazówki + Eibacha masz twardo ale nie beton, i nie za nisko :P ale może jeszcze koledzy się wypowiedzą coś na ten temat.
_________________
BONQ PROFESJONALNE WYKOŃCZENIA WNĘTRZ

WWW.BAK-WNETRZA.PL
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - Mapa Forum