Zawieszenie do rajdów, kjs'ów, pojeżdzawek |
Autor |
Wiadomość |
Ghooster
Bywalec
Dołączył: 19 Wrz 2010 Posty: 59 Skąd: Skierniewice
|
Wysłany: 24-10-2010, 18:33 Zawieszenie do rajdów, kjs'ów, pojeżdzawek
Bolid: SC 1.1 Abarth; 1.1 Schumacher; Ibiza 1.4 16V |
|
|
Przeczytałem masę dyskusji na temat zawiasu w SC i postanowiłem założyć wątek. Nie interesuje mnie zawieszenie na ulicę czy super równy tor tylko na dziurawe i nierówne asfalty, szutrowe dukty czy w końcu pokryte śniegiem winkle
Obecnie mam zawias max kombinowany. Postanowiłem zrobić z tym porządek. W grę nie wchodzi MTS czy inne wynalazki.
Zastanawiałem się na jakimiś gazowymi amorami i twardszymi sprężynami.
Podzielmy się uwagami na temat ustawień seja pod konkretne warunki rajdowe. |
_________________
|
|
|
|
|
Mateo5
nówka sztuka ;)
Dołączył: 13 Lip 2010 Posty: 27 Skąd: polska
|
Wysłany: 25-10-2010, 09:41
Bolid: sei |
|
|
amorki od pana nowocienia idealnie robi
a spring eibach albo waitec
pozdrawiam |
|
|
|
|
woytek9
nówka sztuka ;)
Pomógł: 10 razy Dołączył: 01 Paź 2007 Posty: 44 Skąd: Żywiec
|
Wysłany: 26-10-2010, 21:21
Bolid: całkiem szybka vanna |
|
|
amorki koni regulowane + sprężyny hr bądź eibah ewentualnie (ale jak dla mnie za twardy) i dopasujesz sobie do własnych potrzeb i stylu jazdy |
_________________ www.autotek.pl
ewyciagarki.eu |
|
|
|
|
4Xtrim
Nałogowiec
Pomógł: 8 razy Wiek: 44 Dołączył: 11 Lis 2008 Posty: 159 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: 27-10-2010, 07:53
Bolid: SC |
|
|
B6+eibach.
Na zime B6+seria spręzyna.Do tego stabilizator zostaje w garazu.
Na takim zestawie smigam 4 lata |
_________________
|
|
|
|
|
swietyv
nówka sztuka ;)
Dołączył: 27 Paź 2010 Posty: 6 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 27-10-2010, 09:17
Bolid: fiat cc sportas :) |
|
|
Witam
też szukam jakiś amorków dożo ludzi śmiga na tych pzm-1 niby twardo ale widzę ze da się jeździć a wie ktoś może jak kiedyś był puchar cc w PZM na czym ludzi śmigali ?
A i właśnie Nowocień o co z tym chodzi czy to jest ta firma MAX NOW ?
słyszałem ze naprawdę spoko tylko jaki kontakt ? czy to jeszcze działa ? jakie ceny ?
dzięki i pozdro |
|
|
|
|
jataman
Turbomasta
Pomógł: 21 razy Wiek: 42 Dołączył: 26 Maj 2005 Posty: 308 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 27-10-2010, 10:14
Bolid: seicento |
|
|
4Xtrim napisał/a: | B6+eibach.
Na zime B6+seria spręzyna.Do tego stabilizator zostaje w garazu.
Na takim zestawie smigam 4 lata |
potwierdzam dobra opcja
plus można drugi zestaw zrobić na tor ze zmienioną charakterystyką w żerkopolu |
_________________ 260KM, 307NM mało
miłośnik AWD |
|
|
|
|
Ghooster
Bywalec
Dołączył: 19 Wrz 2010 Posty: 59 Skąd: Skierniewice
|
Wysłany: 27-10-2010, 17:23
Bolid: SC 1.1 Abarth; 1.1 Schumacher; Ibiza 1.4 16V |
|
|
4Xtrim napisał/a: | B6+eibach.
Na zime B6+seria spręzyna.Do tego stabilizator zostaje w garazu.
Na takim zestawie smigam 4 lata |
B6 - setup sklepowy czy dłubany?
Stabilizator powiadasz w garażu? Dlaczemu:D? Kurde skąd ja teraz wezmę springi od sportasa;p Jescze jedno pytanko: czy springi w wersjach najzwyklejszy sporting, Schumacher i Abarth różnią się twardością/wysokością? |
_________________
|
|
|
|
|
sim_on
nówka sztuka ;)
Wiek: 38 Dołączył: 05 Mar 2009 Posty: 23 Skąd: s krakóff
|
Wysłany: 27-10-2010, 18:00
Bolid: seicento rally |
|
|
swietyv napisał/a: | Witam
też szukam jakiś amorków dożo ludzi śmiga na tych pzm-1 niby twardo ale widzę ze da się jeździć a wie ktoś może jak kiedyś był puchar cc w PZM na czym ludzi śmigali ?
dzięki i pozdro |
jak byl puchar to jezdzili na pucharowym krosnie czyli pzm1, i ja osobiscie polecam ten zawias do tego dobra sprezyna, i nie wiem czemu wszyscy mowia ze jest to mega beton owszem jest i dobija niemilosiernie jak amorki nie maja juz skutecznosci.
a cena baaardzo konkurencyjna, no chyba ze masz duzo $$$ to b6+eibach
sprezyny seryjne sa zdaje sie wyzsze niz abarth/sporting |
_________________ fiat i jego brat;D
|
|
|
|
|
Ghooster
Bywalec
Dołączył: 19 Wrz 2010 Posty: 59 Skąd: Skierniewice
|
Wysłany: 27-10-2010, 19:09
Bolid: SC 1.1 Abarth; 1.1 Schumacher; Ibiza 1.4 16V |
|
|
jeżdi tu ktos na krośnie i seryjnej sportingowej sprezynie? |
_________________
|
|
|
|
|
4Xtrim
Nałogowiec
Pomógł: 8 razy Wiek: 44 Dołączył: 11 Lis 2008 Posty: 159 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: 27-10-2010, 21:45
Bolid: SC |
|
|
Teraz mam zmienione nastawy.ale 1,5 roku na seryjnym B6 smigalem.
Stabilizator zostaje w garage bo w zimie na zakretach kolo zewnętrzne stabilizator "pcha"to góry i traci przyczepnosc.
Auta rajdowe czesto maja homologowane różne stabilizatory na asfalt,snieg,szuter.
Nie prawdą jest ze PZM1 był stosowany w rajdowym pucharze SC.
Amortyzatory PZM zamówił pewien znany tuner CC do wyścigowego pucharu CC.Po tym jak podczas pierwszego wyscigu pewien zawodnik zaliczył dacha na pierwszym zakrecie na torze Poznan. |
_________________
|
|
|
|
|
swietyv
nówka sztuka ;)
Dołączył: 27 Paź 2010 Posty: 6 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 28-10-2010, 12:48
Bolid: fiat cc sportas :) |
|
|
Witam
To jak z tym Nowocieniem ? niech ktoś o tym wypowie kontakt cena jakość ?
A jak z tym pucharem CC było w końcu na czym śmigali ?
I kolejne pytanie jeździł ktoś np na eibachu plus seria amor (jakiś firmowy gazowy) jak to jeździło mocno się przechyla na zakrętach ?
dzięki i pozdro |
|
|
|
|
4Xtrim
Nałogowiec
Pomógł: 8 razy Wiek: 44 Dołączył: 11 Lis 2008 Posty: 159 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: 28-10-2010, 15:43
Bolid: SC |
|
|
Wiekszosc stawki w CC jezdziła na Bilu.Tylko ze nie takim jak teraz,a na bilu z aluminiowymi rurami.
Co najmniej jeden zawodnik używał Holenderskiego Proflexa. |
_________________
|
|
|
|
|
zacho
Bywalec
Wiek: 33 Dołączył: 30 Sie 2010 Posty: 72 Skąd: JG
|
Wysłany: 30-10-2010, 21:39
Bolid: Seicento 16v |
|
|
Siemanko,szukam jakiegoś fajnego zawieszenia do SC. Auto do jazdy na co dzień i do kjs. Niezbyt niskie i niezebyt twarde mam z 1500 zł na to co polecacie ? |
_________________ Demonizacja zasad prowadzi do autodestrukcji .
|
|
|
|
|
_Mucha_
Bywalec
Pomógł: 2 razy Wiek: 39 Dołączył: 22 Cze 2010 Posty: 63 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 31-10-2010, 10:34
Bolid: SC 1.1 MPI - 2002 |
|
|
swietyv napisał/a: | I kolejne pytanie jeździł ktoś np na eibachu plus seria amor (jakiś firmowy gazowy) jak to jeździło mocno się przechyla na zakrętach ? |
Ja obecnie jeżdżę na eibachu z seryjnym amorem(olej), powiem że różnica jest spora w prowadzeniu. Przód siedzi nawet sztywno, tył na samych springach i serii amorach masakra, trza ciąć 1 - 1,5 zwoja i wstawić inny amor. Seria z przodu już zaczyna się wylewać powoli więc na pewno umierają. Takie są moje odczucia po założeniu samych tych springów na seryjne amorki |
_________________ SC 1.1 MPI -2002
Lepiej zrobić i żałować,niż nie zrobić i żałować że się nie zrobiło |
|
|
|
|
bonku18
nówka sztuka ;)
Dołączył: 18 Gru 2009 Posty: 12 Skąd: Żywiec
|
Wysłany: 31-10-2010, 11:20
Bolid: sportaś A0 |
|
|
Cytat: | Siemanko,szukam jakiegoś fajnego zawieszenia do SC. Auto do jazdy na co dzień i do kjs. Niezbyt niskie i niezebyt twarde mam z 1500 zł na to co polecacie ?
|
jeżeli chcesz czegoś w miarę dobrego to polecam Kayaba Exel-g gazówki + Eibacha masz twardo ale nie beton, i nie za nisko ale może jeszcze koledzy się wypowiedzą coś na ten temat. |
_________________ BONQ PROFESJONALNE WYKOŃCZENIA WNĘTRZ
WWW.BAK-WNETRZA.PL
|
|
|
|
|
|