Zawieszenie sportowe |
Autor |
Wiadomość |
dawiddawidowski
Moderator Cento Nowy Sącz

Pomógł: 47 razy Wiek: 32 Dołączył: 06 Mar 2013 Posty: 3642 Skąd: NS
|
Wysłany: 05-09-2015, 20:05
Bolid: SC Abarth 1.4 16v 6speed |
|
|
Do -70 nic nie trzeba poza tym że z tyłu trzeba springa ciąć by było -70 Z helperami gwint da się skręcić max do -70 natomiast bez drugie tyle czyli ok -140 do samej ziemi z niskimi oponami Springi mts są miękki podobnie jak ten gwint więc nawet amory kyb stykną tak jak to było u mnie Jeżeli ma być niżej to trzeba podciąć budę w miejscu drążków i staba który będzie się obijał |
_________________ Polska Jazda SC
ROSSO BAROCCO by dawid |
|
|
|
 |
1922
Nałogowiec

Pomógł: 16 razy Wiek: 30 Dołączył: 29 Wrz 2013 Posty: 526 Skąd: Racibórz
|
Wysłany: 05-09-2015, 23:30
Bolid: Seicento 1.1 Van |
|
|
a jak utne springi z tyłu do -7 to siądzie mi na tyle na tych KB ? Widziałem krosno ale widziałem, ze beton. Nie wiem czy te amorki z mts będą dobre, więc szukam lepszej alternatywy.
dzieki za pomoc |
_________________ Seicento VAN '99 Zapraszam |
|
|
|
 |
dawiddawidowski
Moderator Cento Nowy Sącz

Pomógł: 47 razy Wiek: 32 Dołączył: 06 Mar 2013 Posty: 3642 Skąd: NS
|
|
|
|
 |
Paweł1984
spamer team Jasper84
Pomógł: 160 razy Wiek: 40 Dołączył: 26 Sie 2007 Posty: 1212 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 06-09-2015, 01:08
Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance |
|
|
dawiddawidowski napisał/a: | Jeżeli nowe to dobre, u mnie na kyb było -70 z tyłu |
Tylko zakres pracy amora opiewał na 2cm ruchu trzpienia
MTS, czy ten Ta tech.-tak jak pisałem do jazdy normalnej się nadaje-jak każdy amor, ale próby jazdy sportowej czy po zniszczonych nawierzchniach mogą w pierwszym momencie zdziwić w drugim wkurzyć-bo padnie
Produkt budżetowy pod look do niczego więcej, chyba, że przesiadasz się z kompletnie rozwalonej serii to wtedy jest mega różnica |
|
|
|
 |
dawiddawidowski
Moderator Cento Nowy Sącz

Pomógł: 47 razy Wiek: 32 Dołączył: 06 Mar 2013 Posty: 3642 Skąd: NS
|
|
|
|
 |
1922
Nałogowiec

Pomógł: 16 razy Wiek: 30 Dołączył: 29 Wrz 2013 Posty: 526 Skąd: Racibórz
|
Wysłany: 06-09-2015, 12:24
Bolid: Seicento 1.1 Van |
|
|
A jest na tył jakaś alternatywa która byłaby kompromisem między jazdą sportową, a typowym wożeniem się pod " lans " Bo nie ukrywam że zalezy mi na biezpieczeństwie przy szybkiej jeździe, niekoniecznie pasuję mi przejazd po najmniejszych nierównościach z prędkością 30km/h. |
_________________ Seicento VAN '99 Zapraszam |
|
|
|
 |
dawiddawidowski
Moderator Cento Nowy Sącz

Pomógł: 47 razy Wiek: 32 Dołączył: 06 Mar 2013 Posty: 3642 Skąd: NS
|
Wysłany: 06-09-2015, 19:06
Bolid: SC Abarth 1.4 16v 6speed |
|
|
W mojej konfiguracji czyli gwint skręcony na -100 tył jakieś -70 mts/kyb latałem wszędzie z każdymi prędkościami i zero problemów jakichkolwiek Mts będzie dobrym wyborem lub tatechnix chyba że masz większy budżet to FK |
_________________ Polska Jazda SC
ROSSO BAROCCO by dawid |
|
|
|
 |
Paweł1984
spamer team Jasper84
Pomógł: 160 razy Wiek: 40 Dołączył: 26 Sie 2007 Posty: 1212 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 06-09-2015, 23:18
Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance |
|
|
1922 napisał/a: | A jest na tył jakaś alternatywa która byłaby kompromisem między jazdą sportową, a typowym wożeniem się pod " lans " Bo nie ukrywam że zalezy mi na biezpieczeństwie przy szybkiej jeździe, niekoniecznie pasuję mi przejazd po najmniejszych nierównościach z prędkością 30km/h. |
Ta różnica nazywa się gazowo-olejowy amor(bilstein b4,sachs,kyb)+ sprężyny Fk-40 lub cały zestaw tej firmy lub seryjny ww. amor+eibach , weitec(tylko te lubią czasami peknąć). |
|
|
|
 |
dawiddawidowski
Moderator Cento Nowy Sącz

Pomógł: 47 razy Wiek: 32 Dołączył: 06 Mar 2013 Posty: 3642 Skąd: NS
|
Wysłany: 07-09-2015, 12:33
Bolid: SC Abarth 1.4 16v 6speed |
|
|
Paweł1984 napisał/a: | weitec |
nawet nie czasem tylko każdy zielony weitec pęka po pewnym przelocie i latach |
_________________ Polska Jazda SC
ROSSO BAROCCO by dawid |
|
|
|
 |
1922
Nałogowiec

Pomógł: 16 razy Wiek: 30 Dołączył: 29 Wrz 2013 Posty: 526 Skąd: Racibórz
|
Wysłany: 22-09-2015, 17:38
Bolid: Seicento 1.1 Van |
|
|
Moze to i głupie pytanie ale nie miałem wcześniej z gwintem styczności, chyba ze metrycznym. Jak wyciągne te helpery to dalej będzie go można regulowac czy klapnie mi na maxa ? Teraz mam niby -70 ale przod stoi wyzej niz tył, więc musze coś z tym zrobić. |
_________________ Seicento VAN '99 Zapraszam |
|
|
|
 |
dawiddawidowski
Moderator Cento Nowy Sącz

Pomógł: 47 razy Wiek: 32 Dołączył: 06 Mar 2013 Posty: 3642 Skąd: NS
|
Wysłany: 22-09-2015, 17:47
Bolid: SC Abarth 1.4 16v 6speed |
|
|
Po wywaleniu normalnie regulujesz tylko zakres jest prawie dwu krótkie większy Żeby nie padł szybko nie można mieć skręconego na maxa chyba że tylko okazjonalnie ale max skręcony na co dzień padnie po 10kkm i do regeneracji się nadaje. 3cm do samego końca jest optymalnym wyborem i gleba też fajna jest bez jakiś większych problemów, bez ping ponga i mega betonu |
_________________ Polska Jazda SC
ROSSO BAROCCO by dawid |
|
|
|
 |
1922
Nałogowiec

Pomógł: 16 razy Wiek: 30 Dołączył: 29 Wrz 2013 Posty: 526 Skąd: Racibórz
|
Wysłany: 22-09-2015, 17:55
Bolid: Seicento 1.1 Van |
|
|
Dzięki za pomoc, ja chciałem max 2cm niżej, bo straszna japa jest z przodu. |
_________________ Seicento VAN '99 Zapraszam |
|
|
|
 |
1922
Nałogowiec

Pomógł: 16 razy Wiek: 30 Dołączył: 29 Wrz 2013 Posty: 526 Skąd: Racibórz
|
Wysłany: 25-09-2015, 20:48
Bolid: Seicento 1.1 Van |
|
|
Nie wiem czy zrobiłem coś żle ale p[o wyciągnięciu helperow gwint na max odkrecony, przód mi siadł tak, że zajebiscie wygląda, ale z wjazdem do placu, i do garażu juz ciezej, a pisałeś ze jest jakaś regulacja jeszcze, a ten amor siadł i chu...
Mam pytanie pierwsze : W razie Wu, mozna dokupić helpery do tego gwintu ?
Pytanie drugie : Czy mogę skrócić helpery o 3-4 zwoje i zalozyc z powrotem zeby sie dźwignął ? Wszystko fajnie tylko wyjechac z placu nie idzie |
_________________ Seicento VAN '99 Zapraszam |
|
|
|
 |
Paweł1984
spamer team Jasper84
Pomógł: 160 razy Wiek: 40 Dołączył: 26 Sie 2007 Posty: 1212 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 25-09-2015, 21:54
Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance |
|
|
Z placu jak z placu ale nie chciał bym Cię mieć za sobą w ruchu na np. mokrej , dziurawej kostce przy hamowaniu |
|
|
|
 |
dawiddawidowski
Moderator Cento Nowy Sącz

Pomógł: 47 razy Wiek: 32 Dołączył: 06 Mar 2013 Posty: 3642 Skąd: NS
|
Wysłany: 25-09-2015, 23:50
Bolid: SC Abarth 1.4 16v 6speed |
|
|
Tak wygląda mts bez helperów
tak na aucie jeszcze był skręcony o 2cm i jakieś 2-3 cm luzu zostało
a tak auto na tym siedziało
jazda okrakiem i wszystko się da, ewentualnie deseczki |
_________________ Polska Jazda SC
ROSSO BAROCCO by dawid |
|
|
|
 |
|