FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Zawieszenie sportowe
Autor Wiadomość
dawiddawidowski 
Moderator
Cento Nowy Sącz


Pomógł: 47 razy
Wiek: 32
Dołączył: 06 Mar 2013
Posty: 3642
Skąd: NS
Wysłany: 05-09-2015, 20:05   
   Bolid: SC Abarth 1.4 16v 6speed


Do -70 nic nie trzeba poza tym że z tyłu trzeba springa ciąć by było -70 :)) Z helperami gwint da się skręcić max do -70 natomiast bez drugie tyle czyli ok -140 do samej ziemi z niskimi oponami :)) Springi mts są miękki podobnie jak ten gwint więc nawet amory kyb stykną tak jak to było u mnie :)) Jeżeli ma być niżej to trzeba podciąć budę w miejscu drążków i staba który będzie się obijał
_________________
Polska Jazda SC

ROSSO BAROCCO by dawid
 
 
1922 
Nałogowiec


Pomógł: 16 razy
Wiek: 30
Dołączył: 29 Wrz 2013
Posty: 526
Skąd: Racibórz
Wysłany: 05-09-2015, 23:30   
   Bolid: Seicento 1.1 Van


a jak utne springi z tyłu do -7 to siądzie mi na tyle na tych KB ? Widziałem krosno ale widziałem, ze beton. Nie wiem czy te amorki z mts będą dobre, więc szukam lepszej alternatywy.
dzieki za pomoc
_________________
Seicento VAN '99 Zapraszam
 
 
dawiddawidowski 
Moderator
Cento Nowy Sącz


Pomógł: 47 razy
Wiek: 32
Dołączył: 06 Mar 2013
Posty: 3642
Skąd: NS
Wysłany: 06-09-2015, 00:13   
   Bolid: SC Abarth 1.4 16v 6speed


Jeżeli nowe to dobre, u mnie na kyb było -70 z tyłu
_________________
Polska Jazda SC

ROSSO BAROCCO by dawid
 
 
Paweł1984 
spamer team
Jasper84

Pomógł: 160 razy
Wiek: 40
Dołączył: 26 Sie 2007
Posty: 1212
Skąd: Łódź
Wysłany: 06-09-2015, 01:08   
   Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance


dawiddawidowski napisał/a:
Jeżeli nowe to dobre, u mnie na kyb było -70 z tyłu

Tylko zakres pracy amora opiewał na 2cm ruchu trzpienia :wink:
MTS, czy ten Ta tech.-tak jak pisałem do jazdy normalnej się nadaje-jak każdy amor, ale próby jazdy sportowej czy po zniszczonych nawierzchniach mogą w pierwszym momencie zdziwić w drugim wkurzyć-bo padnie :wink:
Produkt budżetowy pod look do niczego więcej, chyba, że przesiadasz się z kompletnie rozwalonej serii to wtedy jest mega różnica :mg:
 
 
 
dawiddawidowski 
Moderator
Cento Nowy Sącz


Pomógł: 47 razy
Wiek: 32
Dołączył: 06 Mar 2013
Posty: 3642
Skąd: NS
Wysłany: 06-09-2015, 11:24   
   Bolid: SC Abarth 1.4 16v 6speed


To jest tuningowy zestaw a nie sportowy więc to oczywiste :))
_________________
Polska Jazda SC

ROSSO BAROCCO by dawid
 
 
1922 
Nałogowiec


Pomógł: 16 razy
Wiek: 30
Dołączył: 29 Wrz 2013
Posty: 526
Skąd: Racibórz
Wysłany: 06-09-2015, 12:24   
   Bolid: Seicento 1.1 Van


A jest na tył jakaś alternatywa która byłaby kompromisem między jazdą sportową, a typowym wożeniem się pod " lans :)) " Bo nie ukrywam że zalezy mi na biezpieczeństwie przy szybkiej jeździe, niekoniecznie pasuję mi przejazd po najmniejszych nierównościach z prędkością 30km/h.
_________________
Seicento VAN '99 Zapraszam
 
 
dawiddawidowski 
Moderator
Cento Nowy Sącz


Pomógł: 47 razy
Wiek: 32
Dołączył: 06 Mar 2013
Posty: 3642
Skąd: NS
Wysłany: 06-09-2015, 19:06   
   Bolid: SC Abarth 1.4 16v 6speed


W mojej konfiguracji czyli gwint skręcony na -100 tył jakieś -70 mts/kyb latałem wszędzie z każdymi prędkościami i zero problemów jakichkolwiek :)) Mts będzie dobrym wyborem lub tatechnix chyba że masz większy budżet to FK
_________________
Polska Jazda SC

ROSSO BAROCCO by dawid
 
 
Paweł1984 
spamer team
Jasper84

Pomógł: 160 razy
Wiek: 40
Dołączył: 26 Sie 2007
Posty: 1212
Skąd: Łódź
Wysłany: 06-09-2015, 23:18   
   Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance


1922 napisał/a:
A jest na tył jakaś alternatywa która byłaby kompromisem między jazdą sportową, a typowym wożeniem się pod " lans :)) " Bo nie ukrywam że zalezy mi na biezpieczeństwie przy szybkiej jeździe, niekoniecznie pasuję mi przejazd po najmniejszych nierównościach z prędkością 30km/h.

Ta różnica nazywa się gazowo-olejowy amor(bilstein b4,sachs,kyb)+ sprężyny Fk-40 lub cały zestaw tej firmy lub seryjny ww. amor+eibach , weitec(tylko te lubią czasami peknąć).
 
 
 
dawiddawidowski 
Moderator
Cento Nowy Sącz


Pomógł: 47 razy
Wiek: 32
Dołączył: 06 Mar 2013
Posty: 3642
Skąd: NS
Wysłany: 07-09-2015, 12:33   
   Bolid: SC Abarth 1.4 16v 6speed


Paweł1984 napisał/a:
weitec


nawet nie czasem tylko każdy zielony weitec pęka po pewnym przelocie i latach
_________________
Polska Jazda SC

ROSSO BAROCCO by dawid
 
 
1922 
Nałogowiec


Pomógł: 16 razy
Wiek: 30
Dołączył: 29 Wrz 2013
Posty: 526
Skąd: Racibórz
Wysłany: 22-09-2015, 17:38   
   Bolid: Seicento 1.1 Van


Moze to i głupie pytanie ale nie miałem wcześniej z gwintem styczności, chyba ze metrycznym. Jak wyciągne te helpery to dalej będzie go można regulowac czy klapnie mi na maxa ? Teraz mam niby -70 ale przod stoi wyzej niz tył, więc musze coś z tym zrobić.
_________________
Seicento VAN '99 Zapraszam
 
 
dawiddawidowski 
Moderator
Cento Nowy Sącz


Pomógł: 47 razy
Wiek: 32
Dołączył: 06 Mar 2013
Posty: 3642
Skąd: NS
Wysłany: 22-09-2015, 17:47   
   Bolid: SC Abarth 1.4 16v 6speed


Po wywaleniu normalnie regulujesz :wink: tylko zakres jest prawie dwu krótkie większy :)) Żeby nie padł szybko nie można mieć skręconego na maxa chyba że tylko okazjonalnie ale max skręcony na co dzień padnie po 10kkm i do regeneracji się nadaje. 3cm do samego końca jest optymalnym wyborem i gleba też fajna jest bez jakiś większych problemów, bez ping ponga i mega betonu :))
_________________
Polska Jazda SC

ROSSO BAROCCO by dawid
 
 
1922 
Nałogowiec


Pomógł: 16 razy
Wiek: 30
Dołączył: 29 Wrz 2013
Posty: 526
Skąd: Racibórz
Wysłany: 22-09-2015, 17:55   
   Bolid: Seicento 1.1 Van


Dzięki za pomoc, ja chciałem max 2cm niżej, bo straszna japa jest z przodu.
_________________
Seicento VAN '99 Zapraszam
 
 
1922 
Nałogowiec


Pomógł: 16 razy
Wiek: 30
Dołączył: 29 Wrz 2013
Posty: 526
Skąd: Racibórz
Wysłany: 25-09-2015, 20:48   
   Bolid: Seicento 1.1 Van


Nie wiem czy zrobiłem coś żle ale p[o wyciągnięciu helperow gwint na max odkrecony, przód mi siadł tak, że zajebiscie wygląda, ale z wjazdem do placu, i do garażu juz ciezej, a pisałeś ze jest jakaś regulacja jeszcze, a ten amor siadł i chu...

Mam pytanie pierwsze : W razie Wu, mozna dokupić helpery do tego gwintu ?
Pytanie drugie : Czy mogę skrócić helpery o 3-4 zwoje i zalozyc z powrotem zeby sie dźwignął ? Wszystko fajnie tylko wyjechac z placu nie idzie :lol:
_________________
Seicento VAN '99 Zapraszam
 
 
Paweł1984 
spamer team
Jasper84

Pomógł: 160 razy
Wiek: 40
Dołączył: 26 Sie 2007
Posty: 1212
Skąd: Łódź
Wysłany: 25-09-2015, 21:54   
   Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance


Z placu jak z placu ale nie chciał bym Cię mieć za sobą w ruchu na np. mokrej , dziurawej kostce przy hamowaniu :mg:
 
 
 
dawiddawidowski 
Moderator
Cento Nowy Sącz


Pomógł: 47 razy
Wiek: 32
Dołączył: 06 Mar 2013
Posty: 3642
Skąd: NS
Wysłany: 25-09-2015, 23:50   
   Bolid: SC Abarth 1.4 16v 6speed


Tak wygląda mts bez helperów :))



tak na aucie jeszcze był skręcony o 2cm i jakieś 2-3 cm luzu zostało



a tak auto na tym siedziało



:))

jazda okrakiem i wszystko się da, ewentualnie deseczki :))
_________________
Polska Jazda SC

ROSSO BAROCCO by dawid
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - Mapa Forum